|
|
| Pagina 58 van 126 |
[ 1889 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 56 57 58 59 60 … 126 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Ik ga liever eens naar de Doggen zien dan naar al die
dikkenekken van Brugge of Anderlecht. Pffff hoe kunt ge in die salonprofessionelen uwen tijd/geld steken ???? |
| 24 Mar 2006, 21:49 |
|
|
Iendracht.be - beheer
jowwan schreef: Ik ga liever eens naar de Doggen zien dan naar al die dikkenekken van Brugge of Anderlecht. Pffff hoe kunt ge in die salonprofessionelen uwen tijd/geld steken ???? hoe kunt ge in Den Doggen in godsnaam uwen tijd steken :lachen: |
| 24 Mar 2006, 22:39 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Jawadde , nen leuke Erembodegemnaar , die zijn
ploeg van 't derp afvalt en die waarschijnlijk goed geparfumeerd ergens in het Costant van den stockstadion of daar in Brugge, in de tribunes gaat zitten.Pfff. Kom ne keer naar de Doggen en ge ziet wat ge nog nooit gezien hebt. 'k Wil u zelfs komen halen. |
| 24 Mar 2006, 22:49 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
bwa, Terjoden speelt ook op grondgebied Erembodegem en das 1e prov ... :fluit:
|
| 24 Mar 2006, 23:32 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
gisteren wast Antwerp - Kv Mechelen en twas duidelijk een teken ver Feyenoord fans om ne keer af te zakken nor Antwerpen. 60 man es opgepakt
http://members.home.nl/danus/Nieuws.htm |
| 26 Mar 2006, 9:27 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14 Berichten: 1736 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst Website: http://www.iendracht.be WLM: [email protected] |
Bomber schreef: ja ze waren wel wa mis op het vrt nieuws, daar zijden ze dat feyenoord samengaat met kv mechelen, maar in feite gaan die samen met rafc da zal nu wel gedaan zen want de hollanders waar doorsnoven en begonnen met riemen, glazen en messen uit te halen naar de antwerpenaren. ps: jakke van cauwenbergh, auteur van het boek "X-side" zat er ook tussen en lag na de rellen bewusteloos op de grond Werkt Feynoord nie samen met Mechelen, Massina zit toch nu bij mechelen, is die niet van Feynoord?? Maar die supps zullen wss niet zo slim zijn geweest om dat te beseffen :grijns: _________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 26 Mar 2006, 12:37 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
Bomber schreef: neenee, in feite was feyenoord daar zelfs om da harde kern van mechelen terug te pakken voor een of ander feit van een tijdje terugkv mechelen is samen met roda jc euh kv werkt wel degelijk samen me feynoord ze, antwerp werkt samen me man. utd. |
| 26 Mar 2006, 17:28 |
|
|
Reserve
Lid geworden op: 17 Okt 2005, 1:11 Berichten: 322 Locatie: Denderleeuw |
roeckie schreef: Bomber schreef: neenee, :no: in feite was feyenoord daar zelfs om da harde kern van mechelen terug te pakken voor een of ander feit van een tijdje terug kv mechelen is samen met roda jc euh kv werkt wel degelijk samen me feynoord ze, antwerp werkt samen me man. utd. Ja, maar de supporters van mechelen werken samen met roda (club samenwerkingen en supportersallianties zijn niet altijd dezelfde) |
| 26 Mar 2006, 17:48 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
ones fan, always fan schreef: roeckie schreef: Bomber schreef: neenee, in feite was feyenoord daar zelfs om da harde kern van mechelen terug te pakken voor een of ander feit van een tijdje terugkv mechelen is samen met roda jc euh kv werkt wel degelijk samen me feynoord ze, antwerp werkt samen me man. utd. Ja, maar de supporters van mechelen werken samen met roda (club samenwerkingen en supportersallianties zijn niet altijd dezelfde) ja da kan zijn maar waarom vallen die van feynoord dan antwerp-supps aan :eh: |
| 26 Mar 2006, 17:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
feynoord kwam in eerste instantie voor mechelen! ze dachten dat roda jc ook aanwezig ging zijn, en aangezien roda in de thuiswedstrijd tege feynoord 1van feynoord met 8 man had aangevallen hadden ze nog een rekening openstaan
dusja feynoord me 150 man richting antwerp, wegens dezelfde kleuren was feynoord tot bij antwerp geraakt, enja zo'n groepe botsen dan welleens
btw: antwerp heeft een 'club-samenwerking' met feynoord, kvm heeft een 'supporterssamenwerking met kvm... zo zit et dus ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 26 Mar 2006, 18:59 |
|
|
hansken schreef: feynoord kwam in eerste instantie voor mechelen! ze dachten dat roda jc ook aanwezig ging zijn, en aangezien roda in de thuiswedstrijd tege feynoord 1van feynoord met 8 man had aangevallen hadden ze nog een rekening openstaan ![]() dusja feynoord me 150 man richting antwerp, wegens dezelfde kleuren was feynoord tot bij antwerp geraakt, enja zo'n groepe botsen dan welleens ![]() btw: antwerp heeft een 'club-samenwerking' met feynoord, kvm heeft een 'supporterssamenwerking met kvm... zo zit et dus ![]() een supportersamenwerking met hun eigen :grijns: KV heeft toch ook een club samenwerking met feynoord? onder andere massina en asare spelen daar en ook den trainer (wetzel ofzoiet) is van feynoord |
| 26 Mar 2006, 19:13 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
hansken schreef: ... kvm heeft een 'supporterssamenwerking met kvm... Tzou maar jammer zijn moest het ni zo zijn :grijns: _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 26 Mar 2006, 19:13 |
|
|
bedoelde dus kvm heeft supps samenwerking met roda jc
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 26 Mar 2006, 19:50 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Triestig,als ik hoor dat hier in Belgie van die hollandse klootzakken den boel op stelten komen zetten.
![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 26 Mar 2006, 21:18 |
|
|
Bomber schreef: hansken schreef: dusja feynoord me 150 man richting antwerp, wegens dezelfde kleuren was feynoord tot bij antwerp geraakt, enja zo'n groepe botsen dan welleens ![]() hans ge weet evengoed azek ik da de mannen van de randactiviteiten geen kleuren dragen he ok ma kwou ook ma een iet-of-wat logischen uitleg geve :grijns: ni gelukt duss _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 26 Mar 2006, 22:00 |
|
| Pagina 58 van 126 |
[ 1889 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 56 57 58 59 60 … 126 Volgende |