|
|
| Pagina 285 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 283 284 285 286 287 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Davy schreef: Glouftsis... ge kunt er voor of er tegen zijn, maar als ik die bezig zag tegen ons: awel dan toch liever glouftsis dan nog eens een quéré'ken een stolpa'ken of een balajken of een gbarssin'ke zenne, het type speler dat plots uit de grond komt gekropen en die tegelijk alle voetbalkwaliteiten worden toegedicht van hoogstens en allicht een heel ver familielid. Waar ik een beetje voor vrees is dat we iemand aannemen net op basis van statistieken en twee degelijke prestaties tegen ons... Dat is dus eigenlijk identiek als met Ode Thompson... Stavros is iemand die iedereen maar dan ook iedereen tegen zich in het harnas kan jagen en dat ook overal al heeft gedaan en maar overleeft op 1 ding - de doelpunten die hij maakt... Met andere woorden: het gaat er voor hem persoonlijk meteen boenk op moeten zitten, of het wordt een Thompsonneken... Het is nu eenmaal een speler die zich niet uit de naad zal werken voor een ander, die zeker niet veel terrein zal bestrijken in vergelijking met Laurent en bovendien een air over zich heeft op het veld die reactie zal uitlokken... Heeft zijn bijnaam Loeptis niets voor niets gekregen... En als hij niet in de match zit en het publiek keert zich tegen hem, is het Lecompte II... Bij deze transfer teken ik dus wel voorbehoud aan omdat het jaar waar wij nu voorstaan met het inpassen van al die nieuwe spelers, het zoeken naar een goed systeem, de vergelijkingen met onze "toppers" van nu die er ongetwijfeld bij een eerste dip zullen aankomen, enz. vind ik Glouftsis ongeveer een van de gevaarlijkste mannen in het nationale voetbal om aan te trekken onder dat gesternte... Ik hoop dus dat hij snel zijn eerste goal maakt dat de trein vertrokken is want hoe langer dat goaltje op zich gaat laten wachten, hoe gevaarlijker het gaat worden... Ik hoop alvast 1 ding - dat we met het nieuwe spelerspotentieel minstens 2 systemen kunnen spelen die renderen zodat we altijd een plan B achter de hand hebben afhankelijk van een specifiek wedstrijdverloop... Iets wat we de laatste drie jaar niet hadden, daar moeten we eerlijk in zijn. Dat zag je op Boom in de eindronde twee seizoenen terug en dat zag je afgelopen woensdag opnieuw... |
| 13 Apr 2012, 13:18 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Ook al zijn het twee verschillende types zijn.Glouftsis zal vergeleken worden met Depoitre of je dat nu wil of niet.
|
| 13 Apr 2012, 13:28 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
lolo4ever schreef: Ook al zijn het twee verschillende types zijn.Glouftsis zal vergeleken worden met Depoitre of je dat nu wil of niet. Goed voor die mensen hé... Als die mensen hen dan toch willen vergelijken, dat ze dan de Depoitre pakken van na Nieuwjaar dit jaar als vergelijkingspunt... En als ze De Munter of whomever dan willen vergelijken met Moreels, dat ze die prestaties dan ook vergelijken met Wouter's prestaties na Eupen thuis... |
| 13 Apr 2012, 13:44 |
|
|
Scholier
Depoitre en Glouftsis moet je niet vergelijken he,en als de stavros er 15 inlapt mag hij voor mij den tamme uithangen,spits moet in de eerste plaats scoren en als hij veel scoort zullen de middenvelders met plezier wat meer lopen,afwachten he
|
| 13 Apr 2012, 14:18 |
|
|
Junior Lid geworden op: 05 Jul 2007, 18:26 Berichten: 242 Locatie: Olen |
Voor een club die nog steeds moet besparen en volgend seizoen aanvangt om rond plaats 12 (denk ik) te eindigen zijn het volgens mij al zeer mooie transfers. De meeste ken ik ni maar Glouftsis hebbe we allemaal al meerdere keren aan het werk gezien en daar zal warschijnlek veel kritiek op komen in de loop van een seizoen ma we zulle ook regelmatig naar huis gaan nada Stafke de winning goal heeft gemaakt, daar ben ik wel zeker van.
_________________ EENDRACHT AALST, VOOR ALTIJD IN MEN HART !!! |
| 13 Apr 2012, 19:07 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
DT schreef: Davy schreef: Glouftsis... ge kunt er voor of er tegen zijn, maar als ik die bezig zag tegen ons: awel dan toch liever glouftsis dan nog eens een quéré'ken een stolpa'ken of een balajken of een gbarssin'ke zenne, het type speler dat plots uit de grond komt gekropen en die tegelijk alle voetbalkwaliteiten worden toegedicht van hoogstens en allicht een heel ver familielid. Waar ik een beetje voor vrees is dat we iemand aannemen net op basis van statistieken en twee degelijke prestaties tegen ons... Dat is dus eigenlijk identiek als met Ode Thompson... Stavros is iemand die iedereen maar dan ook iedereen tegen zich in het harnas kan jagen en dat ook overal al heeft gedaan en maar overleeft op 1 ding - de doelpunten die hij maakt... Met andere woorden: het gaat er voor hem persoonlijk meteen boenk op moeten zitten, of het wordt een Thompsonneken... Het is nu eenmaal een speler die zich niet uit de naad zal werken voor een ander, die zeker niet veel terrein zal bestrijken in vergelijking met Laurent en bovendien een air over zich heeft op het veld die reactie zal uitlokken... Heeft zijn bijnaam Loeptis niets voor niets gekregen... En als hij niet in de match zit en het publiek keert zich tegen hem, is het Lecompte II... Bij deze transfer teken ik dus wel voorbehoud aan omdat het jaar waar wij nu voorstaan met het inpassen van al die nieuwe spelers, het zoeken naar een goed systeem, de vergelijkingen met onze "toppers" van nu die er ongetwijfeld bij een eerste dip zullen aankomen, enz. vind ik Glouftsis ongeveer een van de gevaarlijkste mannen in het nationale voetbal om aan te trekken onder dat gesternte... Ik hoop dus dat hij snel zijn eerste goal maakt dat de trein vertrokken is want hoe langer dat goaltje op zich gaat laten wachten, hoe gevaarlijker het gaat worden... Ik hoop alvast 1 ding - dat we met het nieuwe spelerspotentieel minstens 2 systemen kunnen spelen die renderen zodat we altijd een plan B achter de hand hebben afhankelijk van een specifiek wedstrijdverloop... Iets wat we de laatste drie jaar niet hadden, daar moeten we eerlijk in zijn. Dat zag je op Boom in de eindronde twee seizoenen terug en dat zag je afgelopen woensdag opnieuw... Het wordt inderdaad afwachten en hij heeft zijn reputatie allicht niet mee. feit is wel dat hij 't volgend jaar voor ons gaat moeten doen. en nu dat officieel is, moeten we 'r misschien best nog ni op voorhand nen Thompson van gaan maken. hij mag voor mijn part zelfs lui zijn, als hij er volgend jaar 15 binnenstampt voor ons is da voor mijn part allemaal vergeven, en dat is een scenario dat ook kan hé. benieuwd naar de volgende inkopen... er is nog steeds werk aan de winkel. Van de ploeg die woensdag woluwe partij gaf zijn er een heel deel waar je niet meer moet op rekenen wil je je vel redden in tweede. Dus ik hoop dat er nog een budgetteken over is voor hetgeen nog volgt. 't zal vandoen zijn. Ik kijk uit naar de eerste wedstrijden met belang (allicht de eerste bekermatchen zeker he). tot die tijd wordt het moeilijk om een beeld te vormen ... en dan nog. |
| 13 Apr 2012, 22:03 |
|
|
Nationale Ploeg
[quote="Davy) Ik kijk uit naar de eerste wedstrijden met belang (allicht de eerste bekermatchen zeker he). tot die tijd wordt het moeilijk om een beeld te vormen ... en dan nog.[/quote]
ik denk dat dat wel de les van de voorbereiding van vorig seizoen was: het is een voorbereiding. trainer experimenteert, geeft iedereen zijn kans, matchkes direct na een zware training,... het sterke aan de vorige (enfin, huidige) spelersgroep was de ijzeren, professionele wedstrijdmentaliteit. mannen zoals ewen verheyden, gallu, vervaecke (ik weet dat niet iedereen er fan van is, maar die jongen geeft altijd 120%)... met een pak talentvolle maar jongere spelers en dus (vermoedelijk) minder onverzetbare mentaliteit hoop ik dat onze supps een meer positieve 'drive' kunnen uitstralen, zelfs na een paar verliesmatchen. de eerste 3-4 matchen van de competitie zullen (inmyopion) tamelijk bepalend zijn. en dan kan een sterke 12de man voor net dat beetje meer zorgen... en zoals hier reeds gepost: doel is niet kampioen worden he. er in blijven, en als het dan kan ietske meer. dus als we onze start niet missen, is misschien al half gewonnen. _________________ may the FORCE be with you. |
| 13 Apr 2012, 22:39 |
|
|
Freak
her en der lees ik dat de club nog op zoek is naar een backrechts een een cv die ook cm kan spelen.
misschien een stomme vraag, maar wie gaat volgend jaar op het middenveld de lijnen uitzetten? Van Damme? |
| 14 Apr 2012, 8:29 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
El Corredor schreef: her en der lees ik dat de club nog op zoek is naar een backrechts een een cv die ook cm kan spelen. misschien een stomme vraag, maar wie gaat volgend jaar op het middenveld de lijnen uitzetten? Van Damme? Wie zette er dit jaar de lijnen uit??? Er werd vooral naar gestreefd dat iedereen verdedigend in positie liep wat meestal al een goede basis is. Vevolgens werd gepoogd om snel uit te breken desnoods met eeen verre uittrap van VDN. Verder werden aanvallend niet veel lijnen uitgezet en ik veronderstel dat dit ook volgend seizoen niet het geval zal zijn. |
| 14 Apr 2012, 8:46 |
|
|
Freak
lolo4ever schreef: El Corredor schreef: her en der lees ik dat de club nog op zoek is naar een backrechts een een cv die ook cm kan spelen. misschien een stomme vraag, maar wie gaat volgend jaar op het middenveld de lijnen uitzetten? Van Damme? Wie zette er dit jaar de lijnen uit??? Er werd vooral naar gestreefd dat iedereen verdedigend in positie liep wat meestal al een goede basis is. Vevolgens werd gepoogd om snel uit te breken desnoods met eeen verre uittrap van VDN. Verder werden aanvallend niet veel lijnen uitgezet en ik veronderstel dat dit ook volgend seizoen niet het geval zal zijn. dan onderschat je in mijn ogen toch de rol van Ewen Verheyden als patron en stuurman op het middenveld... |
| 14 Apr 2012, 9:12 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
El Corredor schreef: lolo4ever schreef: El Corredor schreef: her en der lees ik dat de club nog op zoek is naar een backrechts een een cv die ook cm kan spelen. misschien een stomme vraag, maar wie gaat volgend jaar op het middenveld de lijnen uitzetten? Van Damme? Wie zette er dit jaar de lijnen uit??? Er werd vooral naar gestreefd dat iedereen verdedigend in positie liep wat meestal al een goede basis is. Vevolgens werd gepoogd om snel uit te breken desnoods met eeen verre uittrap van VDN. Verder werden aanvallend niet veel lijnen uitgezet en ik veronderstel dat dit ook volgend seizoen niet het geval zal zijn. dan onderschat je in mijn ogen toch de rol van Ewen Verheyden als patron en stuurman op het middenveld... Helemaal niet. Ewen zorgt er inderdaad voor dat bijna iedereen positioneel verdedigend zijn werk deed. Toen we dan met een 4-5-1 speelden dook hij ook aanvallend op in de ruimtes die er kwamen. Ewen is gewoon een slimme voetballer maar past blijkbaar niet in het systeem dat BVR voor ogen heeft. Ik dacht alleen dat je met de lijnen uitzetten tcoh nog wat meer bedoelde of verlangde. |
| 14 Apr 2012, 9:23 |
|
|
forumlegende
El Corredor schreef: her en der lees ik dat de club nog op zoek is naar een backrechts een een cv die ook cm kan spelen. misschien een stomme vraag, maar wie gaat volgend jaar op het middenveld de lijnen uitzetten? Van Damme? Niels Martin? |
| 14 Apr 2012, 10:24 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Jean schreef: El Corredor schreef: her en der lees ik dat de club nog op zoek is naar een backrechts een een cv die ook cm kan spelen. misschien een stomme vraag, maar wie gaat volgend jaar op het middenveld de lijnen uitzetten? Van Damme? Niels Martin? Dit zal volgens mij dan toch Van Damme zijn... |
| 14 Apr 2012, 10:33 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
gweninho schreef: Jean schreef: El Corredor schreef: her en der lees ik dat de club nog op zoek is naar een backrechts een een cv die ook cm kan spelen. misschien een stomme vraag, maar wie gaat volgend jaar op het middenveld de lijnen uitzetten? Van Damme? Niels Martin? Dit zal volgens mij dan toch Van Damme zijn... misschien hugelier |
| 14 Apr 2012, 10:54 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12 Berichten: 406 |
Hugelier deed dit als broekventje al bij Moeskroen in vierde klasse, dus zal hij wel de man met vista worden op het middenveld. Ken is meer iemand die de gaten dichtloopt.
|
| 14 Apr 2012, 11:40 |
|
| Pagina 285 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 283 284 285 286 287 … 345 Volgende |