|
|
| Pagina 3 van 16 |
[ 229 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 16 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
Bericht Re: Antwerp - Eendracht Aalst
Wen er maar aan voor binnen een jaar of 5, dan is het in eerste klasse bij 90% van de verplaatsingen zo
Al is het wel extreem belachelijk natuurlijk, zeker als je weet dat het enorm makkelijk is om als bezoekende supporters tussen de thuissupporters te zitten. |
| 14 Apr 2012, 11:09 |
|
|
Vaste Waarde
SERRE schreef: hansken schreef: Belachelijke maatregelen!! Kvraag mij af of dat allemaal wel wettelijk is wat ze vragen? Maar daarvoor blijf ik niet thuis, ik kijk al van de eerste speeldag uit naar deze match! En onze bus zit toch al bijna helemaal vol dusja ![]() Der is nogal veel uitkijken aan... 2 ploegen waar de spelers er duidelijk geen zin meer in hebben. En dan al die onnozele maatregelen er bovenop. Ik ben er altijd op verplaatsing en dat kunnen mensen die mij goed kennen zeker beamen maar sorry, hier doe ik niet meer aan mee. Op termijn zal het alleen erger worden. Doe er dan iets aan en blijf allemaal thuis, tenzij jullie dat leuk vinden natuurlijk om zo steeds op verplaatsing te gaan kijken. Arm Belgisch voetbal..! Ik versta jullie standpunt maar er blijven over zagen gaat er niks aan veranderen. Hoeveel keer heeft standard al een boycot ingevoerd en wat heeft dit allemaal al opgeleverd? Inderdaad 0.0. Waar ik mij wel kan in vinden is als de club een alternatief aanbied en de match integraal zou uitzenden, maar dan nog is de kans klein dat de "die hards " een uitmatch op antwerp laten schieten. Had het een match met inzet geweest met beperkte tickets en combi had het kot hier te klein geweest en wou iedereen er terug absoluut bij zijn. ( remember beerschot) Het is nu eenmaal zo en het zal niet meer veranderen dus ofwel leer je er met leven ofwel blijf je inderdaad thuis , maar ik ga er in ieder geval mijn wekelijkse pint met de maten niet voor laten. |
| 14 Apr 2012, 13:38 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Bomber schreef: (y) Antwerp heeft overal combi, al eens gezien met hoeveel die zijn? Ik maak er me ook niet druk meer om... Zo een match wil ik niet missen ![]() |
| 14 Apr 2012, 14:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Neutralboy schreef: SERRE schreef: hansken schreef: Belachelijke maatregelen!! Kvraag mij af of dat allemaal wel wettelijk is wat ze vragen? Maar daarvoor blijf ik niet thuis, ik kijk al van de eerste speeldag uit naar deze match! En onze bus zit toch al bijna helemaal vol dusja ![]() Der is nogal veel uitkijken aan... 2 ploegen waar de spelers er duidelijk geen zin meer in hebben. En dan al die onnozele maatregelen er bovenop. Ik ben er altijd op verplaatsing en dat kunnen mensen die mij goed kennen zeker beamen maar sorry, hier doe ik niet meer aan mee. Op termijn zal het alleen erger worden. Doe er dan iets aan en blijf allemaal thuis, tenzij jullie dat leuk vinden natuurlijk om zo steeds op verplaatsing te gaan kijken. Arm Belgisch voetbal..! Ik versta jullie standpunt maar er blijven over zagen gaat er niks aan veranderen. Hoeveel keer heeft standard al een boycot ingevoerd en wat heeft dit allemaal al opgeleverd? Inderdaad 0.0. Waar ik mij wel kan in vinden is als de club een alternatief aanbied en de match integraal zou uitzenden, maar dan nog is de kans klein dat de "die hards " een uitmatch op antwerp laten schieten. Had het een match met inzet geweest met beperkte tickets en combi had het kot hier te klein geweest en wou iedereen er terug absoluut bij zijn. ( remember beerschot) Het is nu eenmaal zo en het zal niet meer veranderen dus ofwel leer je er met leven ofwel blijf je inderdaad thuis , maar ik ga er in ieder geval mijn wekelijkse pint met de maten niet voor laten. Match op Antwerp staat met stip genoteerd...Jammer genoeg kan ik er morgen niet zijn _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 14 Apr 2012, 16:23 |
|
|
toevallige voorbijganger Lid geworden op: 26 Okt 2011, 16:00 Berichten: 15 Leeftijd: 37 Locatie: Aalst |
Supportersclub de Eendrachters zullen geen bus inleggen.
Persoonlijk heb ik zelf geen zin om op zo een manier naar daar te moeten trekken, en ik vrees dat er nog velen op met hetzelfde gedacht zitten. |
| 14 Apr 2012, 17:52 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Ki_Baj schreef: Supportersclub de Eendrachters zullen geen bus inleggen. Persoonlijk heb ik zelf geen zin om op zo een manier naar daar te moeten trekken, en ik vrees dat er nog velen op met hetzelfde gedacht zitten. _________________
|
| 14 Apr 2012, 22:07 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Voor die dat niet gaan,allen welkom op de zandberg
![]() |
| 14 Apr 2012, 23:06 |
|
|
Vaste Waarde
Black & White legt een bus in. Een wedstrijd tegen Antwerp wil ik niet missen.
|
| 15 Apr 2012, 10:23 |
|
|
Scholier
Zo lang er niet eensgezind een singnaal wordt gegeven zal dit blijven duren he,ik pas alleszins voor deze cinema
|
| 15 Apr 2012, 19:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
ajoin76 schreef: Zo lang er niet eensgezind een singnaal wordt gegeven zal dit blijven duren he,ik pas alleszins voor deze cinema ik vind het triestig dat ge als supportersclub niet meer info krijgt dan wat ge moet vernemen via de website _________________ www.spionkoplede.com |
| 15 Apr 2012, 19:46 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15 Berichten: 349 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
weet er iemand wnr de voorverkoop wordt ingelegd? tis nog 5 dagen voor de match en er staat nog niks op de site.
_________________ Anti fusieclub! |
| 15 Apr 2012, 19:49 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Blackwans-bus he-le-maal vol
![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 15 Apr 2012, 19:50 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Pauter schreef: weet er iemand wnr de voorverkoop wordt ingelegd? tis nog 5 dagen voor de match en er staat nog niks op de site. Gaat toch via de supportersclubs dachtek? |
| 15 Apr 2012, 19:51 |
|
|
Scholier
Mariner schreef: ajoin76 schreef: Zo lang er niet eensgezind een singnaal wordt gegeven zal dit blijven duren he,ik pas alleszins voor deze cinema ik vind het triestig dat ge als supportersclub niet meer info krijgt dan wat ge moet vernemen via de website Dat ook,antwerp uit is normaal supermatch voor ons maar ik vindt dat we nu allemaal samen moeten boycotten dat we die cinema beu zijn. Laat ons krachtig signaal geven en eendrachtig de match boycotten en op zandberg gaan zien ofzo te samen |
| 15 Apr 2012, 19:51 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Boycot op Vise en Eupen ging niet door omdat niet iedereen op één lijn stond.
Dan zal het op een aantrekkelijkere match als Antwerp al helemaal niet lukken. Komende jaren zal het er niet op beteren, dus wen er maar al aan. Als ploegen als Standard en KVM hun boycot al geen effect heeft zouden ze met een van ons een keertje lachen. Als alle supporters uit Belgie geen grote actie voeren kan je ofwel thuisblijven ofwel braaf meerijden ... Jammer, maar het is zo! AMF (Against Modern Football) _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 15 Apr 2012, 19:54 |
|
| Pagina 3 van 16 |
[ 229 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 16 Volgende |