|
|
| Pagina 4 van 16 |
[ 229 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 16 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Antwerp - Eendracht Aalst
The Blackwans schreef: Boycot op Vise en Eupen ging niet door omdat niet iedereen op één lijn stond. Dan zal het op een aantrekkelijkere match als Antwerp al helemaal niet lukken. Komende jaren zal het er niet op beteren, dus wen er maar al aan. Als ploegen als Standard en KVM hun boycot al geen effect heeft zouden ze met een van ons een keertje lachen. Als alle supporters uit Belgie geen grote actie voeren kan je ofwel thuisblijven ofwel braaf meerijden ... Jammer, maar het is zo! AMF (Against Modern Football) Zo is het, en niet anders We wilden allemaal naar 2e klasse om deze uitmatchen te hebben ipv bv Ieper Dus nemen we die shit er maar bij om erbij te kunnen zijn. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 15 Apr 2012, 20:09 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
k zal hier misschien weeral afgeblaft worden door sommigen ( maar die zetten hun dan direct in het zelfde vaksken ook) :
combiregelingen worden opgelegd omdat er bepaalde zo als ze zichzelf noemen "supporters" elke match er een erezaak van maken de supporters van de tegenstander op hun bakkes te gaan kloppen!!!!!!!!!!! merci omdat jullie het hierdoor drie op vier matchen voor de normale supporter extra moeilijk maken een wedstrijd te gaan bekijken!!! en nen dikke fuck you er bij!!!!! hou u nu toch aub eens in en mmoedig uw ploeg aan in plaats van de tegenstander uit te kafferen of op zijn bakkes te kloppen!!!!! jullie zijn geen ea supporters in velen hun ogen , enkel krapuul!! jullie maken de voetbal kapot!!!!!!!! of verstaan jullie dat niet misschien???? maar ik zou er niet van verschieten ook dat zelfs dat nog te moeilijk te verstaan is ook..dommekloten.... ik noem geen namen , de personen die ik bedoel zullen er zichzelf wel tussenuit halen.... t ligt echt enkel en alleen aan die personen dat een combiregeleing word opgelegd ze.... ze moeten gewoon eens en voor altijd een straf opleggen dat erg genoeg is , vb 10 jaar (of levenslang) stadionverbod ( en dat tot en met 4de provinciale) en 25000 euro boete..... naar engels voorbeeld....daar ziet ge ook geen enkele gast meer op het plein springen want het zal zijn beste dag niet worden.....daar hebben ze dat wel redelijk goed door....er zijn altijd onnozelaars die te stom zijn om de gevolgen te snappen he.... en het volk dat voetbal wil zien komt op den duur ook terug , of voor wie al jaren combi onderrgaat zal eindelijk verlost worden van deze schande!!! combniregeling treft ook enkel de gewone supporter he...... die smeerlapkes gaan toch , die hebben nikls te verliezen en zijn ook thuis op de momenten dat er voorverkoop word gehouden ( das dan een signaal aan ea zelf om voorverkoop te houden als de mensen thuis zijn aub!!!!!!!!!!!!!!! ) moest het jullie nog interesseren , ik ga dus NIET mee naar antwerp....... en ik hoop er nog velen va te kunnen overtuigen dit ook niet te doen.... t word echt te belachelijk voor woorden , met dank aan onze varkens van t vak K die het nodig vinden elke week de voetbal meer en meer kapot te maken......... |
| 15 Apr 2012, 21:11 |
|
|
Vaste Waarde
supersossis schreef: k zal hier misschien weeral afgeblaft worden door sommigen ( maar die zetten hun dan direct in het zelfde vaksken ook) : combiregelingen worden opgelegd omdat er bepaalde zo als ze zichzelf noemen "supporters" elke match er een erezaak van maken de supporters van de tegenstander op hun bakkes te gaan kloppen!!!!!!!!!!! merci omdat jullie het hierdoor drie op vier matchen voor de normale supporter extra moeilijk maken een wedstrijd te gaan bekijken!!! en nen dikke fuck you er bij!!!!! hou u nu toch aub eens in en mmoedig uw ploeg aan in plaats van de tegenstander uit te kafferen of op zijn bakkes te kloppen!!!!! jullie zijn geen ea supporters in velen hun ogen , enkel krapuul!! jullie maken de voetbal kapot!!!!!!!! of verstaan jullie dat niet misschien???? maar ik zou er niet van verschieten ook dat zelfs dat nog te moeilijk te verstaan is ook..dommekloten.... ik noem geen namen , de personen die ik bedoel zullen er zichzelf wel tussenuit halen.... t ligt echt enkel en alleen aan die personen dat een combiregeleing word opgelegd ze.... ze moeten gewoon eens en voor altijd een straf opleggen dat erg genoeg is , vb 10 jaar (of levenslang) stadionverbod ( en dat tot en met 4de provinciale) en 25000 euro boete..... naar engels voorbeeld....daar ziet ge ook geen enkele gast meer op het plein springen want het zal zijn beste dag niet worden.....daar hebben ze dat wel redelijk goed door....er zijn altijd onnozelaars die te stom zijn om de gevolgen te snappen he.... en het volk dat voetbal wil zien komt op den duur ook terug , of voor wie al jaren combi onderrgaat zal eindelijk verlost worden van deze schande!!! combniregeling treft ook enkel de gewone supporter he...... die smeerlapkes gaan toch , die hebben nikls te verliezen en zijn ook thuis op de momenten dat er voorverkoop word gehouden ( das dan een signaal aan ea zelf om voorverkoop te houden als de mensen thuis zijn aub!!!!!!!!!!!!!!! ) moest het jullie nog interesseren , ik ga dus NIET mee naar antwerp....... en ik hoop er nog velen va te kunnen overtuigen dit ook niet te doen.... t word echt te belachelijk voor woorden , met dank aan onze varkens van t vak K die het nodig vinden elke week de voetbal meer en meer kapot te maken......... Amaai wie eet er a in a gat bebeten e sossisken? Ms moeten de varkens van het vak "k" inderdaad eens boycotten, geen haar op mijn kop die er aan twijfelt dat jij dan wel voor de onvergetelijke sfeer van weleer zorgt. Te beginnen met nu maandag om te komen helpen met opc voor de actie tegen dender? Ik ben benieuwd... Combi bestaat al jaar en dag in 1 en 2e klasse of we dat nu willen of niet en elke ploeg met een grote aanhang draagt er de gevolgen van zowel in 1 als in 2e klasse. Kijk naar mechelen , standard en dergelijke ploegen maar dit zijn natuurlijk ook allemaal krapuulsupporters volgens u. |
| 15 Apr 2012, 21:22 |
|
|
Reserve
Bomber schreef: ajoin76 schreef: Mariner schreef: ik vind het triestig dat ge als supportersclub niet meer info krijgt dan wat ge moet vernemen via de website Dat ook,antwerp uit is normaal supermatch voor ons maar ik vindt dat we nu allemaal samen moeten boycotten dat we die cinema beu zijn. Laat ons krachtig signaal geven en eendrachtig de match boycotten en op zandberg gaan zien ofzo te samen Ben die "cinema" niet beu eerlijk gezegd. Op een ander gaat het er nog slechter aan toe. Is dat nu zo een ramp allemaal ![]() tis hoe ge er naar kijkt zekers, voor velen onder ons is met den bus gaan een gewoonte en een gralijk gemak, voor andere lijkt het hier precies de doodstraf... |
| 15 Apr 2012, 22:14 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
das just. wij gaan altijd met den bus dus veel verandert niet. maar iemand verbieden om zelf met den auto te gaan, naar zij hobby nota bene!, is toch wel straf
_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 15 Apr 2012, 22:18 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
filibert schreef: tis hoe ge er naar kijkt zekers, voor velen onder ons is met den bus gaan een gewoonte en een gralijk gemak, voor andere lijkt het hier precies de doodstraf... Amai, ook nogal een vergelijking... Waar voor u de bus een gewoonte is, is een verplaatsing doen met de auto dat voor een ander hé... Simple as that... En op zich vind ik een combiregeling tijdens het weekend nog niet zo erg maar veel mensen die meegaan op verplaatsing werken wel op vrijdag en doen dat niet allemaal in Aalst hé... Als ik dus van Diegem naar Aalst moet bollen voor een match in Antwerpen te kunnen bijwonen is dat buiten compleet belachelijk (wegens al meer dan halfweg bij de bestemming) ook nog eens praktisch onmogelijk... En dat we op vrijdag moeten gaan, heeft niks met veiligheid te maken maar alles met de wensen van Belgacom TV... En daarom is het inderdaad balen dat nu je eindelijk in tweede zit, je als normale werkmens zelfs de leukste verplaatsingen moet missen omdat ze gewoon praktisch niet haalbaar zijn... |
| 16 Apr 2012, 9:43 |
|
|
forumlegende
Ze maken ons iets gewoon dat eigenlijk heel heel uitzonderlijk moet toegepast worden. En de mensen, ze worden het ook gewoon en ze berusten. Zoals in zoveel.
|
| 16 Apr 2012, 10:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Wanneer en hoe laat ist nu in godsnaal voorverkoop. Eendracht, wordt het niet eens tijd om je supporters en supportersclubs wat sneller en duidelijker te informeren??? Ik heb begrepen dat alle info woensdag naar de fllikken moet, dus zal 't waarschijnlijk dinsdag zijn, maar hoe laat? worden er eigenlijk wel tickets verkocht
? Beetje meer info graag, ik zit met een volle bus aan inschrijvingen, tickets moeten gehaald worden en ne mens weet van niks verdomem_________________ www.spionkoplede.com |
| 16 Apr 2012, 11:03 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43 Berichten: 602 Leeftijd: 34 Locatie: Lede |
Volgens mij zal da via de supporterclubs gebeuren, zoals bij Eupen.
Daarom dat Antwerp het exacte aantal moet weten, zodat ze een juist gepast aantal kunnen leveren tijdens de wedstrijd van de beloften. Ik kan verkeerd zijn ook natuurlijk. ![]() |
| 16 Apr 2012, 11:13 |
|
|
Reserve
ondanks alle zever van combi, tickets, etcc kijk ik toch ongelooflijk uit naar deze wedstrijd, Na Dender toch de meest tot de verbeelding sprekende verplaatsing met gevolg dat ik vandaag al met kriebels achter mijn bureau zit
|
| 16 Apr 2012, 11:57 |
|
|
Junior Lid geworden op: 30 Aug 2007, 22:38 Berichten: 221 Leeftijd: 35 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
supersossis schreef: k zal hier misschien weeral afgeblaft worden door sommigen ( maar die zetten hun dan direct in het zelfde vaksken ook) : combiregelingen worden opgelegd omdat er bepaalde zo als ze zichzelf noemen "supporters" elke match er een erezaak van maken de supporters van de tegenstander op hun bakkes te gaan kloppen!!!!!!!!!!! merci omdat jullie het hierdoor drie op vier matchen voor de normale supporter extra moeilijk maken een wedstrijd te gaan bekijken!!! en nen dikke fuck you er bij!!!!! hou u nu toch aub eens in en mmoedig uw ploeg aan in plaats van de tegenstander uit te kafferen of op zijn bakkes te kloppen!!!!! jullie zijn geen ea supporters in velen hun ogen , enkel krapuul!! jullie maken de voetbal kapot!!!!!!!! of verstaan jullie dat niet misschien???? maar ik zou er niet van verschieten ook dat zelfs dat nog te moeilijk te verstaan is ook..dommekloten.... ik noem geen namen , de personen die ik bedoel zullen er zichzelf wel tussenuit halen.... t ligt echt enkel en alleen aan die personen dat een combiregeleing word opgelegd ze.... ze moeten gewoon eens en voor altijd een straf opleggen dat erg genoeg is , vb 10 jaar (of levenslang) stadionverbod ( en dat tot en met 4de provinciale) en 25000 euro boete..... naar engels voorbeeld....daar ziet ge ook geen enkele gast meer op het plein springen want het zal zijn beste dag niet worden.....daar hebben ze dat wel redelijk goed door....er zijn altijd onnozelaars die te stom zijn om de gevolgen te snappen he.... en het volk dat voetbal wil zien komt op den duur ook terug , of voor wie al jaren combi onderrgaat zal eindelijk verlost worden van deze schande!!! combniregeling treft ook enkel de gewone supporter he...... die smeerlapkes gaan toch , die hebben nikls te verliezen en zijn ook thuis op de momenten dat er voorverkoop word gehouden ( das dan een signaal aan ea zelf om voorverkoop te houden als de mensen thuis zijn aub!!!!!!!!!!!!!!! ) moest het jullie nog interesseren , ik ga dus NIET mee naar antwerp....... en ik hoop er nog velen va te kunnen overtuigen dit ook niet te doen.... t word echt te belachelijk voor woorden , met dank aan onze varkens van t vak K die het nodig vinden elke week de voetbal meer en meer kapot te maken......... Awel sossis , tis topen dage noste sezoen oek nimer komt want supporters zoals gij zijn zoals u opzicht al even slecht als die veirkes van de K Altijd mor zagen en mekkeren over de supporters die het voetbal kapot maken , de voetbalbond en de flikken maken het voetbal kapot , en supporters zoals gij ... kunnen we ook missen zoals de pest Commentaar geven da kuje geir aal goed , mor neker aal tesaumen kommen mee zingen doar zeje te goe veern ... En combiregeling is al jaar en dag in 1ste en 2de klasse , da hebde overal al ... Elke topclub in eerste heeft combiregeling , toch zover ik weet ik vind dat ook een gezijk over die tickets en die combiregeling op den antweirp maar ik gaan der mijne vrijdag ni voor laten , en zal zoals altijd oilsjt nor den overwinning roepen oek al ister nix nimer te winnen sossis !_________________ IENDRACHT TILL I DIE |
| 16 Apr 2012, 11:59 |
|
|
forumlegende
Hoe je het draait of keert, die combiregeling is een ware pest voor de inkomsten van de club E.Aalst.
Waarom is er combiregeling ? Omdat de politie het zegt ? Omdat er een aantal zijn die het niet kunnen laten om amok te gaan maken ? De incompetentie van de lokale politie heeft voor een combiregeling gezorgd voor wedstrijden tegen Lommel en Wezet waar amper in totaliteit (dus de twee matchen samen) amper 50 bezoekers waren. In mijn ogen zou er zelf geen politie moeten aanwezig zijn, wat is dat nu zeg !!! Heeft de burgemeester niet het laatste woord wat betreft deze combiregeling? Zou eens willen weten op basis van welk argument er voor deze wedstrijden een combiregeling was.. De mannen die het leuk vinden om de supporters van de tegenpartij op hun bakkes te gaan kloppen, die moeten er gewoon uit .. en gezien dat een heel beperkte groep is moet dit toch makkelijk zijn voor de lokale politie om die mannen er uit te halen, niet ? En dat heeft niets te maken,met het aanmoedigen van je eigen ploeg hoor.. |
| 16 Apr 2012, 12:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Blijkbaar zijn 50 supporters in 2de plots veel gevaarlijker dan 50 supporters in 3de of 4de.... ik kan er ook zo goed niet aan uit.
Probeer er vooral maar eens lijn in te zien, oké er kunnen redenen zijn tot combiregeling, helemaal mee akkoord en ik ben ook akkoord dat een combiregeling waarbij je identiteit op voorhand moet doorgeven (de enige manier waarop combiregeling iets uit doet trouwens) moet kunnen. Maar waarom in 3de en 4de niet, en nu praktisch elke week, waarom tegen Brussels wel en tegen Charleroi niet ? Dit moet trouwens de club nen hoop geld kosten (inkomstenverlies) als de stad, hoeveel gaat dat grapke de belastingbetaler gisteren eigenlijk gekost hebben ? En voor wat ? Om die mannen gratis naar het voetbal te laten zien ? Dat gezegd zijnde ga ik vrijdag nu wel naar Antwerp, een match waar ik voor het seizoen toch hard naar uit keek. _________________ If you never try, you'll never know |
| 16 Apr 2012, 12:18 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
k em ier precies weer serieus op bepaalde mensen hun tenen getrapt? ne goeie politieker zal ik nooit worden peizek
das eigenlijk ook het nut van een forum zeker , da ge van tijd eens ferm uw gedacht "MOOGT" zeggen over een bepaald thema dacht ik aan joe_1919 : ge heb inderdaad gelijk in t feit da den bond en de politie goed meedoen den boel naar de kloten te helpen , mor alles heeft zijn redenen waarom da ze zo handelen.... ik zie mij vroeger (zo een 15 jaar geleden) nog op ne zondag rap rap vertrekken naar een uitmatch op den antwerp me mijne pa, omda ge toen nog met uwen auto naar ginder mocht rijden en een open loket zag waar ge gewoon een ticketje kon kopen....en dat is wat velen missen in het gegeven 'voetbal' tegenwoordig , de vrijheid zelf te beslissen , op den dag zelf nog kunnen zeggen , ik ga rap gaan zien , want ik loop mij hier anders toch maar te vervelen in mijne living en meezingen en de ganse santeboetiek doe ik ook (zoveel ik dat zelf wil), t is maar dat ge 't weet.... ![]() |
| 16 Apr 2012, 12:19 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Weet er iemand of we voor die combiregeling ons rijksregisternummer of nummer van de identiteitskaart moesten doorgeven, het was niet echt duidelijk voor mij.
|
| 16 Apr 2012, 12:27 |
|
| Pagina 4 van 16 |
[ 229 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 16 Volgende |