|
|
| Pagina 5 van 16 |
[ 229 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 16 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Bericht Re: Antwerp - Eendracht Aalst
Zienaa schreef: Weet er iemand of we voor die combiregeling ons rijksregisternummer of nummer van de identiteitskaart moesten doorgeven, het was niet echt duidelijk voor mij. Naam, adres en rijksregisternummer doorgeven aan de supportersclub waar je met mee rijdt, tegen woensdag moeten deze op hun beurt alles overhandigen aan de politie. |
| 16 Apr 2012, 12:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
England4ever schreef: Zienaa schreef: Weet er iemand of we voor die combiregeling ons rijksregisternummer of nummer van de identiteitskaart moesten doorgeven, het was niet echt duidelijk voor mij. Naam, adres en rijksregisternummer doorgeven aan de supportersclub waar je met mee rijdt, tegen woensdag moeten deze op hun beurt alles overhandigen aan de politie. Merci voor de info, die hadden ze mij wel eens kunnen bezorgen van de club uit _________________ www.spionkoplede.com |
| 16 Apr 2012, 12:31 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
In onze berichtgeving stond paspoortnummer, dit is toch niet hetzelfde als rijksregisternummer.
|
| 16 Apr 2012, 12:32 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Wij hebben ons paspoortnummer doorgegeven aan de supportersclub. Ze zullen het ermee moeten doen, al is het RR-nr veel aannemelijker
_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 16 Apr 2012, 12:34 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Lid geworden op: 04 Dec 2005, 18:17 Berichten: 691 Leeftijd: 44 Locatie: Aalst |
Er is gevraagd naar het identiteitskaartnummer, dus niet het rijksregisternummer zoals in het verleden. Ik begrijp ook niet goed waarom nu plots iets anders, maar het is nu zo.
|
| 16 Apr 2012, 12:37 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
kd'ke schreef: Er is gevraagd naar het identiteitskaartnummer, dus niet het rijksregisternummer zoals in het verleden. Ik begrijp ook niet goed waarom nu plots iets anders, maar het is nu zo. Oei, bij mij - The Blackwans - hebben ze de RRNR's opgeschreven ipv ID-kaartnummers... _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 16 Apr 2012, 12:43 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Iendrachtzot schreef: kd'ke schreef: Er is gevraagd naar het identiteitskaartnummer, dus niet het rijksregisternummer zoals in het verleden. Ik begrijp ook niet goed waarom nu plots iets anders, maar het is nu zo. Oei, bij mij - The Blackwans - hebben ze de RRNR's opgeschreven ipv ID-kaartnummers... so what? Dat de flikken maar zelf uitzoeken wie wie is. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 16 Apr 2012, 12:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Iendrachtzot schreef: kd'ke schreef: Er is gevraagd naar het identiteitskaartnummer, dus niet het rijksregisternummer zoals in het verleden. Ik begrijp ook niet goed waarom nu plots iets anders, maar het is nu zo. Oei, bij mij - The Blackwans - hebben ze de RRNR's opgeschreven ipv ID-kaartnummers... Onze lijst is ook opgemaakt ad hand vd RRNR's _________________ www.spionkoplede.com |
| 16 Apr 2012, 13:13 |
|
|
forumlegende
Vroeger was de naam al genoeg...het wordt steeds meer een administratieve rompslomp om een matchke voetbal te kunnen meepikken. Triestige evolutie.
|
| 16 Apr 2012, 13:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Mariner schreef: Iendrachtzot schreef: kd'ke schreef: Er is gevraagd naar het identiteitskaartnummer, dus niet het rijksregisternummer zoals in het verleden. Ik begrijp ook niet goed waarom nu plots iets anders, maar het is nu zo. Oei, bij mij - The Blackwans - hebben ze de RRNR's opgeschreven ipv ID-kaartnummers... Onze lijst is ook opgemaakt ad hand vd RRNR's Da ze het zelf maar uitzoeken ze! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 16 Apr 2012, 15:29 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Dani schreef: Hoe je het draait of keert, die combiregeling is een ware pest voor de inkomsten van de club E.Aalst. Waarom is er combiregeling ? Omdat de politie het zegt ? Omdat er een aantal zijn die het niet kunnen laten om amok te gaan maken ? De incompetentie van de lokale politie heeft voor een combiregeling gezorgd voor wedstrijden tegen Lommel en Wezet waar amper in totaliteit (dus de twee matchen samen) amper 50 bezoekers waren. In mijn ogen zou er zelf geen politie moeten aanwezig zijn, wat is dat nu zeg !!! Heeft de burgemeester niet het laatste woord wat betreft deze combiregeling? Zou eens willen weten op basis van welk argument er voor deze wedstrijden een combiregeling was.. De mannen die het leuk vinden om de supporters van de tegenpartij op hun bakkes te gaan kloppen, die moeten er gewoon uit .. en gezien dat een heel beperkte groep is moet dit toch makkelijk zijn voor de lokale politie om die mannen er uit te halen, niet ? En dat heeft niets te maken,met het aanmoedigen van je eigen ploeg hoor.. van het moment dat de "veirkes" er uit zullen zijn, zullen de problemen vanzelf opgelost zijn. (zelf gevonden hé) ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 16 Apr 2012, 17:01 |
|
|
Vaste Waarde
Dit was de info die Yannick Van Aken vorige week naar mij en Bram had doorgestuurd. Ik heb deze info vorige week op 12 april hier ook gepost.
"Na de vergadering van deze nm. in het Bosuilstadion, volgende info : * Bij de verkoop van de kaarten moet elk verkooppunt volgend document klaarmaken : per supporter : naam + adres + nr. identiteitskaart --> Dit document moet overgemaakt worden aan Frank Schraets * Vermelden dat er geen trommels meemogen + attributen als bengaals vuur e.d. * Definitieve afsluiting verkoop : woensdagavond 18 april --> Frank Schraets zal alle verkooppunten dan opbellen voor de exacte aantallen * Donderdagochtend : overdracht gegevens tussen EA en Politie Aalst" |
| 16 Apr 2012, 17:24 |
|
|
parol schreef: Dit was de info die Yannick Van Aken vorige week naar mij en Bram had doorgestuurd. Ik heb deze info vorige week op 12 april hier ook gepost. "Na de vergadering van deze nm. in het Bosuilstadion, volgende info : * Bij de verkoop van de kaarten moet elk verkooppunt volgend document klaarmaken : per supporter : naam + adres + nr. identiteitskaart --> Dit document moet overgemaakt worden aan Frank Schraets * Vermelden dat er geen trommels meemogen + attributen als bengaals vuur e.d. * Definitieve afsluiting verkoop : woensdagavond 18 april --> Frank Schraets zal alle verkooppunten dan opbellen voor de exacte aantallen * Donderdagochtend : overdracht gegevens tussen EA en Politie Aalst" En wanneer krijgen we dan ons kaarten en hoe wordt er afgrekend? _________________ www.spionkoplede.com |
| 16 Apr 2012, 18:42 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:37 Berichten: 109 Leeftijd: 39 Locatie: Kerksken |
Zijn er nog bussen die nog enkele plaatsen vrij hebben?
_________________ Iendracht 4-ever!!! |
| 16 Apr 2012, 18:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Mariner schreef: parol schreef: Dit was de info die Yannick Van Aken vorige week naar mij en Bram had doorgestuurd. Ik heb deze info vorige week op 12 april hier ook gepost. "Na de vergadering van deze nm. in het Bosuilstadion, volgende info : * Bij de verkoop van de kaarten moet elk verkooppunt volgend document klaarmaken : per supporter : naam + adres + nr. identiteitskaart --> Dit document moet overgemaakt worden aan Frank Schraets * Vermelden dat er geen trommels meemogen + attributen als bengaals vuur e.d. * Definitieve afsluiting verkoop : woensdagavond 18 april --> Frank Schraets zal alle verkooppunten dan opbellen voor de exacte aantallen * Donderdagochtend : overdracht gegevens tussen EA en Politie Aalst" En wanneer krijgen we dan ons kaarten en hoe wordt er afgrekend? Hoe moet dit overgemaakt worden aan FS? Per mail? Zoja welk e-mailadres? Tis weer in orde zelle! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 16 Apr 2012, 20:00 |
|
| Pagina 5 van 16 |
[ 229 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 16 Volgende |