|
|
| Pagina 6 van 16 |
[ 229 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 16 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Bericht Re: Antwerp - Eendracht Aalst
Vorige keer was het doormailen naar Frank.R. op dinsdag, woensdag achter de kaarten gaan tussen 12u en 18u op den Eendracht zelf. Ik mailde Frank daarnet nog en laat het antwoord hier wel nog weten. Afrekenen is meteen dus haal al maar wat eurokes af ...
Bij ons is de lijst op rijksregisternummer, de communicatie moest maar sneller, vlotter en duidelijker verlopen. Als wij geen tickets krijgen omwille van deze fout rijden we zonder tickets naar daar. ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 16 Apr 2012, 20:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
The Blackwans schreef: Vorige keer was het doormailen naar Frank.R. op dinsdag, woensdag achter de kaarten gaan tussen 12u en 18u op den Eendracht zelf. Ik mailde Frank daarnet nog en laat het antwoord hier wel nog weten. Afrekenen is meteen dus haal al maar wat eurokes af ... Bij ons is de lijst op rijksregisternummer, de communicatie moest maar sneller, vlotter en duidelijker verlopen. Als wij geen tickets krijgen omwille van deze fout rijden we zonder tickets naar daar. ![]() Bij ons is het ook rijksregisternr, ze moesten maar wa duidelijker zijn! Wij zullen dan wel net hetzelfde doen Lede zit trouwens vol, net zoals Blackwans heb ik vernomen? _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 16 Apr 2012, 22:46 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Tijs schreef: Zijn er nog bussen die nog enkele plaatsen vrij hebben? Ik denk dat er bij Black and White nog wel plaats is |
| 17 Apr 2012, 0:10 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19 Berichten: 582 Locatie: hoboken |
ik ben de grootste dup hier van door die kl.......te combiregeling
ik ga niet eerst naar aalst rijden voor daar de bus op te stappen om naar antwerpen met de bus dan terug voor daarna weer naar antwerpen te rijden en bij de antwerp fans wil ik niet gaan zitten |
| 17 Apr 2012, 7:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
ajaxboy schreef: ik ben de grootste dup hier van door die kl.......te combiregeling ik ga niet eerst naar aalst rijden voor daar de bus op te stappen om naar antwerpen met de bus dan terug voor daarna weer naar antwerpen te rijden en bij de antwerp fans wil ik niet gaan zitten We kunnen er toch even afrijden in Burcht ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 17 Apr 2012, 9:04 |
|
|
Reserve
Bakkie schreef: ajaxboy schreef: ik ben de grootste dup hier van door die kl.......te combiregeling ik ga niet eerst naar aalst rijden voor daar de bus op te stappen om naar antwerpen met de bus dan terug voor daarna weer naar antwerpen te rijden en bij de antwerp fans wil ik niet gaan zitten We kunnen er toch even afrijden in Burcht ![]() ik ben samen met tom ook naar een oplossing aan het zoeken voor ergens onder de baan op te stappen, moet éénmalig in mechelen gaan werken nu vrijdag tot half 6 met gevolg dat ik nooit op tijd in aalst zou zijn met de file |
| 17 Apr 2012, 9:18 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Verbechio schreef: Van de prijs verschiet ik wel ff. khad eerder 20+ € verwacht dan minder. Volgens mij vrezen ze anders heel weinig volk over de vloer te krijgen (vrijdag, einde seizoen, duur, ****tribune). Ik ga alleszins mee en ik vermoed heel veel van onze compagnie. Geld is geen probleem hé nu Verhaeghen en Hofmans daar met hun zakken vol geld aangekomen zijn. Volgend jaar spelen ze alweer los kampioen! |
| 17 Apr 2012, 9:39 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
SERRE schreef: Allemaal thuisblijven! Dat is toch simpel. De enige manier om dat op termijn uit de wereld te helpen. En met wat onze ploeg nog laat zien.... kan je het er toch niet moeilijk mee hebben om thuis te blijven. Ik vrees dat het net dat is dat ze willen. |
| 17 Apr 2012, 9:40 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bomber schreef: (y) Antwerp heeft overal combi, al eens gezien met hoeveel die zijn? Met 140 in Charleroi ![]() |
| 17 Apr 2012, 9:43 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Kielse Rat schreef: Bomber schreef: (y) Antwerp heeft overal combi, al eens gezien met hoeveel die zijn? Met 140 in Charleroi ![]() Jaa... op ne maandag ![]() _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 17 Apr 2012, 10:21 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
En vooral: 2 op 24 en stilaan door hebben dat de beloftes van Verhaeghen en Co niet ingelost worden.*
*Wat uiteraard niet wegneemt dat de jongens uit Deurne een stevige uitreputatie hebben. Laatst gewijzigd door Kielse Rat op 17 Apr 2012, 10:59, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 17 Apr 2012, 10:49 |
|
|
toevallige voorbijganger
Zijn er nog ergens plaatsen/tickets beschikbaar voor vrijdag?
2 plaatsen... Laat liefst iets weten via PM. Want ik kan niet altijd op het forum op 't werk... ![]() Thx alleszins! |
| 17 Apr 2012, 10:51 |
|
|
Heeft er iemand contact gegevens van de Spionkop Aalst? Want ik heb vorige woensdag op de match op Woluwe een ticket gereserveerd maar ik heb uiteraard mijn identiteitskaart gegevens niet meegegeven.
Ik kijk alvast uit naar de match van vrijdag, laat ons hopen dat de spelers dat ook doen en eens inzet tonen voor deze klasieker |
| 17 Apr 2012, 12:53 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
EA-Geestje schreef: Heeft er iemand contact gegevens van de Spionkop Aalst? Want ik heb vorige woensdag op de match op Woluwe een ticket gereserveerd maar ik heb uiteraard mijn identiteitskaart gegevens niet meegegeven. Ik kijk alvast uit naar de match van vrijdag, laat ons hopen dat de spelers dat ook doen en eens inzet tonen voor deze klasieker Die zitten in café 't Clubken op het Vredeplein dacht ik. Ga daar ne pot gaan pakken vandeweek en da komt allemaal in orde! Bij de Robby en de Stijn is het altijd fijn. |
| 17 Apr 2012, 12:56 |
|
|
Scholier
Kielse Rat schreef: EA-Geestje schreef: Heeft er iemand contact gegevens van de Spionkop Aalst? Want ik heb vorige woensdag op de match op Woluwe een ticket gereserveerd maar ik heb uiteraard mijn identiteitskaart gegevens niet meegegeven. Ik kijk alvast uit naar de match van vrijdag, laat ons hopen dat de spelers dat ook doen en eens inzet tonen voor deze klasieker Die zitten in café 't Clubken op het Vredeplein dacht ik. Ga daar ne pot gaan pakken vandeweek en da komt allemaal in orde! Bij de Robby en de Stijn is het altijd fijn. [email protected] |
| 17 Apr 2012, 15:01 |
|
| Pagina 6 van 16 |
[ 229 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 16 Volgende |