Eendracht Aalst-Visé - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 154 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11
 Eendracht Aalst-Visé 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 46
Bericht Re: Eendracht Aalst-Visé
Jeroen schreef:
DT schreef:
Jeroen schreef:
Klopt, ik begrijp het euforisch gedoe over Ndefe ook niet. Heb zijn thuiswedstrijden gezien en heeft me zeker nog niet kunnen overtuigen.

Naar volgend jaar toe gaat er serieus geinvesteerd moeten worden in het centrale middenveld. Van Damme is een vaste waarde als breker/vechter, maar er moeten daar zeker nog spelers met voetballend vermogen / ervaring vastgelegd worden.

Dat is dus anderhalve match om een oordeel over te vellen? Knap...

En wat is dan dat euforische rond Gigli dat iedereen hier blijkbaar pissed maakt? Omdat de matchen zonder inzet ook zo worden afgehaspeld door de spelers, moet het publiek dan ook maar alle mogelijke lichtpuntjes doodknijpen? Je zou blij moeten zijn dat er gewoon iemand een kans krijgt nu en Gigli hoeft die zelfs niet met beide handen te grijpen. De stappen die hij nu kan zetten, zijn van goudwaarde voor zo'n kerel met het oog op volgend seizoen... En hoeveel keer krijg je zo'n kans om eigenlijk al te experimenteren naar volgend jaar toe. Is zoals wat BVR ook aangaf gisteren: nu zie je ook dat sommigen tekort schieten...

Ik vind het persoonlijk knap dat iemand zich uit het niets redelijk staande weet te houden in een totaal ongeïnteresseerde ploeg in tweede klasse... De hier zo bejubelde Podevijn en Van Damme kwamen erin toen de mensen rond hen er toch iets geïnteresseerder bijliepen en dat was dan nog respectievelijk in vierde en derde klasse, dus qua waardemeter toch nog enkele niveautjes lager hé... Bovendien kwamen die gasten in een vaste ploeg terecht - Gigli heeft ondertussen al met vier verschillende spelers naast hem gespeeld op die 5 matchen die hij speelde (met Ken en Yombo tegen Lommel en Wetteren), met Ewen gisteren en op Eupen, met De Schutter en later Gbarssin tegen Woluwe... Ook niet gemakkelijk om zo uw draai te vinden...

De teneur om alles af te breken en liefst over niks meer iets positief kunnen melden, begint toch ook tegen te steken hoor...

Objectief bekeken zie ik 1 ding - al die spelers waar men zo moeilijk afscheid kan van nemen in de optiek dat alle nieuwe spelers volgend seizoen zoveel zwakker gaan zijn, hebben na Nieuwjaar nauwelijks nog weten te overtuigen... En is dat niet de hoofdreden waarom iedereen genoeg heeft van dit seizoen en er op alles wordt gezaagd... Richt de pijlen dan op die mannen ipv op spelers die net komen kijken...

Alvast mijn excuses dat ik niet meteen de loftrompet zwaait over hem. Die jongen zal wel iets kunnen, maar ik vind hem allesbehalve overtuigend en momenteel nog te zwak voor een eerste ploeg. Ik breek hem toch nergens af?

Dit gezegd zijnde, Ook TVR & Gbarssin zijn naar mijn mening altijd te plat om in de basis te staan van een tweedenationaler. Gigli is jong en heeft nog progressiemarge, uiteraard.

Mijn post kaderde in een breder perspectief dat alles zo negatief wordt benaderd de laatste maanden terwijl we voor aanvang van het seizoen op basis van de voorbereiding ons al terug in derde waanden... Dan vind ik het spijtig dat het merendeel hier na een snertprestatie altijd naar de jongste van den hoop kijkt om er iets over te zeggen... Hou die jongen gewoon even in de schaduw en overlaadt hem niet met zaken als "kon me niet overtuigen"... D'er is in het drieluik Wetteren-Woluwe-Visé geen enkele speler die kon overtuigen...

Cousin overtuigt mij al twee seizoenen niet, hoe Depoitre al weken loopt te hossen op het veld doet ook pijn aan de ogen en buiten praten in de krant en zijn goal op Eupen heb ik Galucci ook al weken niet meer deftig op een bal zien trappen... Dan vind ik het jammer dat we die allemaal ongemoeid laten in de nabeschouwing, maar het altijd blijven hebben over TVR of nu Gigli om te "beoordelen"... Is niets persoonlijks maar vind het gewoon erg dat we een Gigli meesleuren in al dat negatieve... In een ploeg die wel zin had om er iets van te maken zoals de ploeg die de tweede helft tegen Lommel begon draaide hij wel heel vlot mee... maar in matchen dat de hele ploeg op drift is zoals gisteren, op Wetteren en op Woluwe, gaat die jongen uiteraard ook mee ten onder...

16 Apr 2012, 13:34
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
In mijn eerste post stond er duidelijk dat sommigen het niveau niet aankunnen, anderen gewoon al weken (maanden) ondermaats presteren. En daarna heb ik gezegd dat Gigli mij nog niet overtuigd heeft. Verder niks, maar ik zou hem niet bombarderen tot het grote talent (zoals in dat bericht op de officiële site te lezen was). Daar doe je hem inderdaad allesbehalve een cadeau mee.

16 Apr 2012, 13:43
Ancien

Leeftijd: 46
Jeroen schreef:
In mijn eerste post stond er duidelijk dat sommigen het niveau niet aankunnen, anderen gewoon al weken (maanden) ondermaats presteren. En daarna heb ik gezegd dat Gigli mij nog niet overtuigd heeft. Verder niks, maar ik zou hem niet bombarderen tot het grote talent (zoals in dat bericht op de officiële site te lezen was). Daar doe je hem inderdaad allesbehalve een cadeau mee.

Ach kom, Jens was dat ook ooit, een Van Damme ook die heel snel gevolgd zou zijn geworden door KV Mechelen... Als iedereen negatief doet rond alles wat met EA te maken heeft, weet je dat het minste positieve ook overdreven gaat worden van bestuurskamer uit... Gigli gaat alvast nooit van zichzelf zeggen dat hij het toptalent is en als de supporters enkel geloven dat het toptalent is omdat het zo op de officiële site staat, ja dan moeten daar ook niet veel woorden aan vuilgemaakt worden hé... Misschien geloven mensen die Aalst niet zo van nabij volgen dat wel hé en is dat in ons voordeel... D'er moet toch minimaal ook enen geweest zijn die overtuigd was van het toptalent van Gbarssin hé als tegenvoorbeeld, anders zou hij nu ook niet de grootverdiener van uw kern zijn hé...

En je hebt gelijk dat je ook over de rest comments leverde maar wel onder de noemers "sommige" en "andere", terwijl Gigli met naam en toenaam wordt "beoordeeld"... Laat die gast gewoon zijn ding doen en wees blij dat je iemand hebt die kan meedraaien en die nu al meer heeft laten zien dan wat een Gbarssin hier al heeft uitgestoken...

16 Apr 2012, 13:58
Ancien

Leeftijd: 55
zwetwit schreef:
SERRE schreef:
El Corredor schreef:
even het verslag bekeken op Aalst TV, twee zaken vielen me op, die pegel van Gbarssin en dienen dribbel van TVR.

Sukkelaars !

Ik was er niet bij vandaag maar heb net het verslag gezien op Aalst TV.
Ik kan je alleen maar gelijk geven. Wat een klucht. :plat:

het is heel simpel, we pakken geen enkel punt meer, ook niet tegen dender want ik denk dat die mannen zich hier gaan komen redden en wij gaan met rode wangen naar huis gaan, en als ons bestuur naar volgend seizoen toe zij huiswerk niet goed maakt zou het kunnen zijn dat het terug 3de wordt, zielig

Niemand die u tegen zal houden om bij "die mannen" te gaan staan he. Uwe post loopt ook over van vertrouwen he?! :hmm:

16 Apr 2012, 17:35
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 66
Persbabbel online op http://www.iendrachtoiljst.be
Beetje chaotisch want trainer spreekt alleen Italiaans

16 Apr 2012, 19:10
Scholier

Leeftijd: 55
DavidSeal schreef:
zwetwit schreef:
SERRE schreef:

Ik was er niet bij vandaag maar heb net het verslag gezien op Aalst TV.
Ik kan je alleen maar gelijk geven. Wat een klucht. :plat:

het is heel simpel, we pakken geen enkel punt meer, ook niet tegen dender want ik denk dat die mannen zich hier gaan komen redden en wij gaan met rode wangen naar huis gaan, en als ons bestuur naar volgend seizoen toe zij huiswerk niet goed maakt zou het kunnen zijn dat het terug 3de wordt, zielig

Niemand die u tegen zal houden om bij "die mannen" te gaan staan he. Uwe post loopt ook over van vertrouwen he?! :hmm:

gewoon realiteit

16 Apr 2012, 21:49
nieuw in de eerste ploeg

zwetwit schreef:
DavidSeal schreef:
zwetwit schreef:

gewoon realiteit

Aangezien jij muggenzift, zal ik dit ook maar doen, maar je zegt dat het realiteit is terwijl het zich nog moet afspelen... :?

16 Apr 2012, 22:36
Rode kaart
Rode kaart

Leeftijd: 48
Ik hoop dat er tegen Dender ook geen vvk komt,en al zeker ni op de belachelijke uren zoals tegen Wezet.Dan kan ik het wel schudden om af te komen. :cry:

17 Apr 2012, 11:11
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Seventy seven schreef:
Ik hoop dat er tegen Dender ook geen vvk komt,en al zeker ni op de belachelijke uren zoals tegen Wezet.Dan kan ik het wel schudden om af te komen. :cry:

Citeer:
De laatste wedstrijd van het seizoen, thuis op zondag 29 april om 15u tegen de buren van FCV Dender EH, vindt in principe plaats zonder opgelegde combiregeling. De loketten zullen dan gewoon geopend zijn.
De vaste ticketprijzen blijven ook behouden voor die wedstrijd: 12 euro voor een staanplaats, 20 en 25 euro voor de zitplaatsen

17 Apr 2012, 11:13
Rode kaart
Rode kaart

Leeftijd: 48
Merci sympathieke ajuin ;)

17 Apr 2012, 11:20
Vaste Waarde

Leeftijd: 35
davy1919 schreef:
Seventy seven schreef:

Citeer:
De laatste wedstrijd van het seizoen, thuis op zondag 29 april om 15u tegen de buren van FCV Dender EH, vindt in principe plaats zonder opgelegde combiregeling. De loketten zullen dan gewoon geopend zijn.
De vaste ticketprijzen blijven ook behouden voor die wedstrijd: 12 euro voor een staanplaats, 20 en 25 euro voor de zitplaatsen

:banana: :banana:

17 Apr 2012, 19:30
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
josken1 schreef:
davy1919 schreef:
Seventy seven schreef:

Citeer:

:banana: :banana:
In principe :wadde: Niks is zeker dus. Zou nog niet te vroeg juichen dus, flikken hier kennende :hmm:

17 Apr 2012, 19:38
Freak

ik zou die van dender verplichten om een ticket voor de zittribune te kopen,ook 20 euro.ze hebben met ons hetzelfde gedaan.

17 Apr 2012, 19:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Steek ze in de europa tribune en laat ze 20€ afdokken.

17 Apr 2012, 19:42
Freak

voila

17 Apr 2012, 19:42
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 154 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11