|
|
| Pagina 287 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 285 286 287 288 289 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
ajoin54 schreef: kunnen we Gbarssin niet van de hand doen, of gaat da ni? Als die speelt doen telkens mijn ogen zeerIs einde contract, vertrekt sowieso. |
| 18 Apr 2012, 8:42 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Gilles schreef: ajoin54 schreef: kunnen we Gbarssin niet van de hand doen, of gaat da ni? Als die speelt doen telkens mijn ogen zeerIs einde contract, vertrekt sowieso. oef, wat een geluk ! _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 18 Apr 2012, 8:45 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
ajoin54 schreef: lolo4ever schreef: Bartos schreef: In dat geval wordt het echt wel hopen en bidden dat er niemand geschorst of geblesseerd zal zijn en dat het voor Filipovic op zijn 38 niet het seizoen teveel wordt, want een kern met een 17-tal veldspelers, waaronder jongeren als Balaj, Yombo, Thomas Van Renterghem, Ndefe (en met alle respect, maar minstens van een tweetal hiervan kan je zeggen dat ze van geen kanten voldoen voor tweede klasse), dat vind ik toch enorm krap. Akkoord maar liever twee echte versterkingen dan zes van die versterkingen in de breedte. En we moeten natuurlijk ook niet te zot gaan doen. kunnen we Gbarssin niet van de hand doen, of gaat da ni? Als die speelt doen telkens mijn ogen zeerContract loopt tot 30/06/2012 en dan ne sjot in zijn gat _________________ www.spionkoplede.com |
| 18 Apr 2012, 8:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Even ter info - ook Yombo's contract loopt af deze zomer en ik denk niet dat hij al een nieuw voorstel heeft gekregen. Ondanks dat hij echt wel kan voetballen, is hij veel te onregelmatig en haalt hij meer rendement als invaller dan als starter. Op die twee jaar vond ik hem sterker vorig seizoen als dit seizoen en dat is geen goed teken...
Even ook aan een startopstelling wagen voor volgend seizoen met de spelers die effectief getekend hebben: Doel: Van den Noortgaete Verdediging: Smet - Kestens - Filipovic - Petrovic Middenveld: De Cuyper - Van Damme - Hughelier - Weydisch Vooraan: De Munter - Crispyn Achter de hand: diepe spits nog te tekenen (Glouftsis?), Balaj, TVR, Ndefe, de aangekondigde rechtsachter, nog een centrale middenvelder en de twee jeugddoelmannen. Als ik het zo bekijk, zou je BVR inderdaad best zijn zin geven en nog voor 6 kwaliteitsspelers gaan want weinig alternatieven... Op papier hebben we enkel voor linksachter een betere speler dan degene die er nu loopt en De Cuyper - Weydisch moeten in staat zijn om Galucci-Cousin te doen vergeten... Smet zou dat ook kunnen tov De Schutter/De Castro maar dat zal dan moeten blijken over hoe de communicatie gaat lopen met de rest van de verdediging en wie dan die nieuwe rechtsachter gaat worden (Smet is gewoon sterker als centrale verdediger). De posities van Ewen, Moreels en Depoitre zijn tot op heden nog niet voldoende ingevuld en buiten bij onze beide flankspelers mis ik vooral snelheid, iets wat we na het vertrek van Podevijn toch ook danig gemist hebben. |
| 18 Apr 2012, 8:49 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
DT schreef: Even ter info - ook Yombo's contract loopt af deze zomer en ik denk niet dat hij al een nieuw voorstel heeft gekregen. Ondanks dat hij echt wel kan voetballen, is hij veel te onregelmatig en haalt hij meer rendement als invaller dan als starter. Op die twee jaar vond ik hem sterker vorig seizoen als dit seizoen en dat is geen goed teken... Even ook aan een startopstelling wagen voor volgend seizoen met de spelers die effectief getekend hebben: Doel: Van den Noortgaete Verdediging: Smet - Kestens - Filipovic - Petrovic Middenveld: De Cuyper - Van Damme - Hughelier - Weydisch Vooraan: De Munter - Crispyn Achter de hand: diepe spits nog te tekenen (Glouftsis?), Balaj, TVR, Ndefe, de aangekondigde rechtsachter, nog een centrale middenvelder en de twee jeugddoelmannen. Als ik het zo bekijk, zou je BVR inderdaad best zijn zin geven en nog voor 6 kwaliteitsspelers gaan want weinig alternatieven... Op papier hebben we enkel voor linksachter een betere speler dan degene die er nu loopt en De Cuyper - Weydisch moeten in staat zijn om Galucci-Cousin te doen vergeten... Smet zou dat ook kunnen tov De Schutter/De Castro maar dat zal dan moeten blijken over hoe de communicatie gaat lopen met de rest van de verdediging en wie dan die nieuwe rechtsachter gaat worden (Smet is gewoon sterker als centrale verdediger). De posities van Ewen, Moreels en Depoitre zijn tot op heden nog niet voldoende ingevuld en buiten bij onze beide flankspelers mis ik vooral snelheid, iets wat we na het vertrek van Podevijn toch ook danig gemist hebben. Ge vergeet martin nog é ![]() |
| 18 Apr 2012, 10:27 |
|
|
forumlegende
Het zijn in die eindeseizoenswedstrijden dat er jongens moeten opstaan en hun kans grijpen.
En wat stel je vast ? Dat er een aantal zijn die gewoon kwalitatief veel te kort komen voor tweede klasse. Dat geeft de trainer zelf aan in de persconferentie na de wedstrijd tegen Visé. Er moet toch nog kwaliteit en ervaring op het middenveld bijkomen hoor. Het wordt afwachten, zoveel is duidelijk. In ieder geval een hele uitdaging voor onze trainer om een heel nieuwe ploeg te vormen. Maar gezien zijn staat van verdienste mogen we daar wel het nodige vertrouwen in leggen. |
| 18 Apr 2012, 10:48 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Iendrachter90 schreef: DT schreef: Even ter info - ook Yombo's contract loopt af deze zomer en ik denk niet dat hij al een nieuw voorstel heeft gekregen. Ondanks dat hij echt wel kan voetballen, is hij veel te onregelmatig en haalt hij meer rendement als invaller dan als starter. Op die twee jaar vond ik hem sterker vorig seizoen als dit seizoen en dat is geen goed teken... Even ook aan een startopstelling wagen voor volgend seizoen met de spelers die effectief getekend hebben: Doel: Van den Noortgaete Verdediging: Smet - Kestens - Filipovic - Petrovic Middenveld: De Cuyper - Van Damme - Hughelier - Weydisch Vooraan: De Munter - Crispyn Achter de hand: diepe spits nog te tekenen (Glouftsis?), Balaj, TVR, Ndefe, de aangekondigde rechtsachter, nog een centrale middenvelder en de twee jeugddoelmannen. Als ik het zo bekijk, zou je BVR inderdaad best zijn zin geven en nog voor 6 kwaliteitsspelers gaan want weinig alternatieven... Op papier hebben we enkel voor linksachter een betere speler dan degene die er nu loopt en De Cuyper - Weydisch moeten in staat zijn om Galucci-Cousin te doen vergeten... Smet zou dat ook kunnen tov De Schutter/De Castro maar dat zal dan moeten blijken over hoe de communicatie gaat lopen met de rest van de verdediging en wie dan die nieuwe rechtsachter gaat worden (Smet is gewoon sterker als centrale verdediger). De posities van Ewen, Moreels en Depoitre zijn tot op heden nog niet voldoende ingevuld en buiten bij onze beide flankspelers mis ik vooral snelheid, iets wat we na het vertrek van Podevijn toch ook danig gemist hebben. Ge vergeet martin nog é ![]() Just, kan zowel in het middenveld als in de aanval uit de voeten, dus eerder een type Moreels dan een type Verheyden... Zal natuurlijk ook te zien zijn hoe er zal worden gespeeld hé... Ken kan bijvoorbeeld ook uitgespeeld worden zoals in de galamatch tegen Anderlecht indertijd, naar rechts uitvallend. Dan kan ofwel De Cuyper ofwel Weydisch een rij naar voor eventueel... Ge ziet: mogelijkheden genoeg hé... al moet er op het midden inderdaad nog een slimme speler met ervaring bij... |
| 18 Apr 2012, 11:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik vermoed dat er bij die 6 misschien nog wel "transfers" uit de beloften zullen zijn. Ik denk vooral aan Aster en De Block zal misschien ook wel een contract krijgen.
|
| 18 Apr 2012, 11:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik denk niet dat dat het geen is welk BVR voor ogen heeft, maar het zal in ieder geval wel zoiets zijn dat ze hem gaan voorschotelen
![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 18 Apr 2012, 11:28 |
|
|
Scholier
Als stavros tekent en er nog ne goeie ervaren middenvelder bijkomt ga ik al tevreden zijn. Gezien onze financiele status is er dan behoorlijk goed aan transfers gedaan.
|
| 18 Apr 2012, 11:42 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
ajoin76 schreef: Als stavros tekent en er nog ne goeie ervaren middenvelder bijkomt ga ik al tevreden zijn. Gezien onze financiele status is er dan behoorlijk goed aan transfers gedaan. Mja, financiële status of niet, maar als er 7 basisspelers vertrekken, is deze vervangen toch wel het minimum vind ik. Als ge er dan rekening mee houdt dat er bij onze transfers toch wel wat jonge gasten zitten en het voornamelijk jongens zijn die het in tweede klasse nog moeten bewijzen, dan kan het bijna niet dat al onze transfers voltreffers zullen zijn. In dat opzicht zou ik toch graag een kern hebben met iets meer als een 14-tal volwaardige spelers. Al is het maar zodat niet elke blessure en schorsing een ramp zou hoeven te zijn. |
| 18 Apr 2012, 11:55 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Trouwens, nog ne verdediger moet er toch ook minstens bij hé. Ge hebt nu vier verdedigers in uwe kern, eventueel vijf als we er met veel goeie wil ook Thomas Van Renterghem bijrekenen. Gaan we er dan vanuit dat die vier wel elke wedstrijd zullen spelen volgend seizoen?
|
| 18 Apr 2012, 11:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Glouftsis zou ook aan Dessel gelinkt worden ? Iemand ?
Eerlijk gezegd, na al die heisa over die gast zal het toch nen serieus fermen transfer moeten worden. Zoals die historie zich aan het ontwikkelen is, hebt ge nu al - zoals DT aangaf - een 2de geval Thompson in de maak _________________ If you never try, you'll never know |
| 18 Apr 2012, 12:29 |
|
|
Nationale Ploeg
Bram schreef: Glouftsis zou ook aan Dessel gelinkt worden ? Iemand ? Eerlijk gezegd, na al die heisa over die gast zal het toch nen serieus fermen transfer moeten worden. Zoals die historie zich aan het ontwikkelen is, hebt ge nu al - zoals DT aangaf - een 2de geval Thompson in de maak Glouftsis heeft nog niet getekend en het is allesbehalve zeker dat hij dat nog zal doen. Ook FCN zou hem nu willen houden. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 18 Apr 2012, 12:35 |
|
|
Nationale Ploeg
Bartos schreef: Trouwens, nog ne verdediger moet er toch ook minstens bij hé. Ge hebt nu vier verdedigers in uwe kern, eventueel vijf als we er met veel goeie wil ook Thomas Van Renterghem bijrekenen. Gaan we er dan vanuit dat die vier wel elke wedstrijd zullen spelen volgend seizoen? http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... ieuwe-club Criel ? _________________ may the FORCE be with you. |
| 18 Apr 2012, 12:36 |
|
| Pagina 287 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 285 286 287 288 289 … 345 Volgende |