|
|
| Pagina 288 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 286 287 288 289 290 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Titus schreef: Bram schreef: Glouftsis zou ook aan Dessel gelinkt worden ? Iemand ? Eerlijk gezegd, na al die heisa over die gast zal het toch nen serieus fermen transfer moeten worden. Zoals die historie zich aan het ontwikkelen is, hebt ge nu al - zoals DT aangaf - een 2de geval Thompson in de maak Glouftsis heeft nog niet getekend en het is allesbehalve zeker dat hij dat nog zal doen. Ook FCN zou hem nu willen houden. zoals BVR op Aalst.tv ook al aangaf: er wordt toch serieus rap 'gelekt' op Aalst. ze zouden daar toch eens een paar mensen ne plekker op hunne mond moeten kleven. pas op, als niet-inside supporter zit hier ook elken dag deze topic te volgen naar nieuws se, en ben ik blij met info. maar als het mogelijke transfers gaat dwarsbomen... _________________ may the FORCE be with you. |
| 18 Apr 2012, 12:39 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Still standing ! schreef: Bartos schreef: Trouwens, nog ne verdediger moet er toch ook minstens bij hé. Ge hebt nu vier verdedigers in uwe kern, eventueel vijf als we er met veel goeie wil ook Thomas Van Renterghem bijrekenen. Gaan we er dan vanuit dat die vier wel elke wedstrijd zullen spelen volgend seizoen? http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... ieuwe-club Criel ? als die nog op het zelfde niveau acteert dan over een paar jaar, dan zou ik ni twijfelen om daarmee te praten. liet altijd een zeer degelijke indruk tegen ons (ook al is dat geen garantie, ik weet het) een lange centrale verdediger die mee in de box kan komen bij hoekschoppen, misschien ook iets waar we wat meer doelgevaar mogen uithalen. |
| 18 Apr 2012, 12:41 |
|
|
forumlegende
Bartos schreef: Trouwens, nog ne verdediger moet er toch ook minstens bij hé. Ge hebt nu vier verdedigers in uwe kern, eventueel vijf als we er met veel goeie wil ook Thomas Van Renterghem bijrekenen. Gaan we er dan vanuit dat die vier wel elke wedstrijd zullen spelen volgend seizoen? Als je de ambitie hebt om een stabiele tweedeklasser te worden, dan moeten er in elke linie nog 2 spelers bij. |
| 18 Apr 2012, 13:12 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
Volgens mij zou Jorrit D'Haeseleer momenteel van Hoek geen slechte keuze zijn. Hij woont in Aalst , kan voetballen en kost zeker en vast niet meer dan een Balaj of Yombo , en tis al zeker dat hij beter is dan deze 2..
|
| 18 Apr 2012, 13:29 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bartos schreef: Trouwens, nog ne verdediger moet er toch ook minstens bij hé. Ge hebt nu vier verdedigers in uwe kern, eventueel vijf als we er met veel goeie wil ook Thomas Van Renterghem bijrekenen. Gaan we er dan vanuit dat die vier wel elke wedstrijd zullen spelen volgend seizoen? Er komt sowieso nog een rechtsachter bij hé dacht ik, dan zit je achteraan inderdaad met 6 stuks wat niet overdreven veel is, maar financieel gezien waarschijnlijk wel het maximum zal zijn (in uiterste nood ga je toch beroep moeten doen op je beloften dan, wat elke andere ploeg ook moet doen). Is mede ook de reden dat ze op zoek zijn naar een echte verdedigende middenvelder die ook achteraan kan spelen, me dunkt. TVR moet je er sowieso bijrekenen, of je er nu fan van bent of niet. Als je hem moet lossen, moet je op zoek gaan naar een andere en als hij zelf geen andere ploeg vindt, moet je hem nog doorbetalen ook. Zal normaliter ook niet zoveel speeltijd krijgen als nu hé. Petrovic miste de afgelopen jaren nauwelijks een match dacht ik. Ik ben wel een voorstander van de benadering van het aanvallende compartiment waar je met Martin, De Cuyper en Weydisch alvast drie spelers hebt die zowel op het middenveld als in de aanval hun streng kunnen trekken en je dus in een wedstrijd kan omschakelen als uw diepe spits niet in de match geraakt. Dat lukt met een Cousin en Galucci niet en om omgekeerd Depoitre een rij te laten zakken voor een andere spits in te brengen, dat is ook een wereld van verschil. Ik hoop echter nog steeds op een meevoetballende spits, eerder dan Glouftsis... |
| 18 Apr 2012, 13:57 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Jan 2011, 13:19 Berichten: 229 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
Xander schreef: Volgens mij zou Jorrit D'Haeseleer momenteel van Hoek geen slechte keuze zijn. Hij woont in Aalst , kan voetballen en kost zeker en vast niet meer dan een Balaj of Yombo , en tis al zeker dat hij beter is dan deze 2.. Diene kon in tijd bij Hamme al ni mee, wa zou het dan nu lukken.. Ok ja hij was nog veel jonger maar dan nog, 't is daarna ook nooit echt iets geweest ze.. Beter als nen Balaj, daar ga ek akkoord mee, ma als Yombo, hmm.. Vraag mij nu ni wie ze dan wel moeten halen allemaal, want ik kan mij voorstellen dat het allesbehalve gemakkelijk is om EN deftige EN "goedkope" spelers te halen... Zou Bossie nu effectief mee aan 't zoeken zijn lol? |
| 18 Apr 2012, 14:25 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Madman schreef: Zou Bossie nu effectief mee aan 't zoeken zijn lol? Das zeker da. Vant weekend nog, bij Ingelmunster. |
| 18 Apr 2012, 14:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Gilles schreef: Madman schreef: Zou Bossie nu effectief mee aan 't zoeken zijn lol? Das zeker da. Vant weekend nog, bij Ingelmunster. Hij bomenfluisteraar nu _________________ www.spionkoplede.com |
| 18 Apr 2012, 14:30 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Titus schreef: Bram schreef: Glouftsis zou ook aan Dessel gelinkt worden ? Iemand ? Eerlijk gezegd, na al die heisa over die gast zal het toch nen serieus fermen transfer moeten worden. Zoals die historie zich aan het ontwikkelen is, hebt ge nu al - zoals DT aangaf - een 2de geval Thompson in de maak Glouftsis heeft nog niet getekend en het is allesbehalve zeker dat hij dat nog zal doen. Ook FCN zou hem nu willen houden. T zou me niet verbazen mocht hij gewoon bij FCN blijven als ze zich redden, die batalen goed met hun rijke voorzitter. Het zou dus kunnen dat het op de laatste speeldag kiezen wordt: of dender naar derde shotten en naast Glouftsis pakken of dender een "cadeauke" doen waardoor FCN zakt en we eventueel Glouftsis kunnen halen. Wat mij betreft, is de keuze rap gamaakt. Dender naar derde en nen andere goeie spits zoeken ![]() |
| 18 Apr 2012, 14:38 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Smetje schreef: Titus schreef: Bram schreef: Glouftsis zou ook aan Dessel gelinkt worden ? Iemand ? Eerlijk gezegd, na al die heisa over die gast zal het toch nen serieus fermen transfer moeten worden. Zoals die historie zich aan het ontwikkelen is, hebt ge nu al - zoals DT aangaf - een 2de geval Thompson in de maak Glouftsis heeft nog niet getekend en het is allesbehalve zeker dat hij dat nog zal doen. Ook FCN zou hem nu willen houden. T zou me niet verbazen mocht hij gewoon bij FCN blijven als ze zich redden, die batalen goed met hun rijke voorzitter. Het zou dus kunnen dat het op de laatste speeldag kiezen wordt: of dender naar derde shotten en naast Glouftsis pakken of dender een "cadeauke" doen waardoor FCN zakt en we eventueel Glouftsis kunnen halen. Wat mij betreft, is de keuze rap gamaakt. Dender naar derde en nen andere goeie spits zoeken ![]() Liever fc stinkkot nor 3de as louptis bè ons.... _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 18 Apr 2012, 15:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Still standing ! schreef: Bartos schreef: Trouwens, nog ne verdediger moet er toch ook minstens bij hé. Ge hebt nu vier verdedigers in uwe kern, eventueel vijf als we er met veel goeie wil ook Thomas Van Renterghem bijrekenen. Gaan we er dan vanuit dat die vier wel elke wedstrijd zullen spelen volgend seizoen? http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... ieuwe-club Criel ? Bram Criel die legt er elk jaar wel een 10-tal in het mandje, maar deze ? Diene Sarazyn van coxyde over 2 jaar ? speelt wel in 4de nu maar vlamt ze daar met de ogen toe binnen. Ze gaan ook die schepen van sport niet meer hebben die stokken in de wielen steekt. BVR heeft trouwens absoluut een punt wat dat lekken betreft, maar zijn houding in die zaak stoort mij toch ook wat. Wat hij doet is nog veel meer iets naar buiten brengen wat beter intern gehouden werd. Iets waarvan hij zou stijgeren indien het met over een speler ging/gaat. Bovendien denk ik/vrees ik dat er wat meer achter zit dan enkel het lekken, en wanneer er inderdaad meer speelt dan moet Bart wat transfers betreft eerder nederig zijn en toegeven dat al zijn transfers van de eerste tot de laatste mislukt zijn. Om het gezever daarover in de toekomst te vermijden misschien toch eens zeer goed onderstrepen dat er een sportieve cel is en dat zij de sportieve lijnen uitzetten. Bart moet dan uiteindelijk de ploeg kneden en eventueel een laatste oordeel geven, meer niet. De oorzaak van uw probleem is dat Bart jarenlang (uit armoede) een job het moeten doen die de zijne niet is/was. _________________ If you never try, you'll never know |
| 18 Apr 2012, 16:14 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bram schreef: Still standing ! schreef: Bartos schreef: Trouwens, nog ne verdediger moet er toch ook minstens bij hé. Ge hebt nu vier verdedigers in uwe kern, eventueel vijf als we er met veel goeie wil ook Thomas Van Renterghem bijrekenen. Gaan we er dan vanuit dat die vier wel elke wedstrijd zullen spelen volgend seizoen? http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... ieuwe-club Criel ? Bram Criel die legt er elk jaar wel een 10-tal in het mandje, maar deze ? Diene Sarazyn van coxyde over 2 jaar ? speelt wel in 4de nu maar vlamt ze daar met de ogen toe binnen. Ze gaan ook die schepen van sport niet meer hebben die stokken in de wielen steekt. BVR heeft trouwens absoluut een punt wat dat lekken betreft, maar zijn houding in die zaak stoort mij toch ook wat. Wat hij doet is nog veel meer iets naar buiten brengen wat beter intern gehouden werd. Iets waarvan hij zou stijgeren indien het met over een speler ging/gaat. Bovendien denk ik/vrees ik dat er wat meer achter zit dan enkel het lekken, en wanneer er inderdaad meer speelt dan moet Bart wat transfers betreft eerder nederig zijn en toegeven dat al zijn transfers van de eerste tot de laatste mislukt zijn. Om het gezever daarover in de toekomst te vermijden misschien toch eens zeer goed onderstrepen dat er een sportieve cel is en dat zij de sportieve lijnen uitzetten. Bart moet dan uiteindelijk de ploeg kneden en eventueel een laatste oordeel geven, meer niet. De oorzaak van uw probleem is dat Bart jarenlang (uit armoede) een job het moeten doen die de zijne niet is/was. Ze spreken in dat artikel van middenvelder Jan Criel, maar dat is toch die centrale verdediger met baard? Of kan die ook als VM spelen? Ik herinner me die als een goeie verdediger die af en toe scoort op corner. Maar dus niet te verwarren met spits Bram Criel die denk ik bij Heist speelt. |
| 18 Apr 2012, 17:24 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
De Aalsterse Gazet
Eendracht Aalst: tester De Hongaarse centrale verdediger Gabor Horvath is op proef bij de tweedklasser. Momenteel speelt hij voor Budafok. |
| 20 Apr 2012, 10:10 |
|
|
Nationale Ploeg
![]() |
| 20 Apr 2012, 10:11 |
|
|
forumlegende
Boeddha Fuck?
|
| 20 Apr 2012, 10:11 |
|
| Pagina 288 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 286 287 288 289 290 … 345 Volgende |