|
|
| Pagina 290 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 288 289 290 291 292 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Gilles schreef: Gilles schreef: AALST - De Hongaarse testspeler Gabor Horvath, een centrale verdediger die dit seizoen aan de slag is bij de Hongaarse tweedeklasser Budafok, streek neer in het Pierre Cornelisstadion. Na een stageperiode en wedstrijden met de beloften zal beslist worden over de aanwerving van de Hongaar die mogelijk in de voetsporen treedt van zijn landgenoot Florian Urban als publiekslieveling. Wouter Moreels ging ondertussen onder het mes en startte zijn revalidatie. De Zottegemse spits stoomt zich klaar voor zijn nieuwe club Oostende, maar een afscheid in het Aalsterse shirt zit er niet meer in door de operatie. Das eigenlijk ook schandalig. Precies of die operatie kon niet wat vroeger gepland worden, zo had hij misschien nog wat matchen kunnen spelen. Duidelijk dat die niet meer wou spelen. Triestig. Ben jij supporter van Aalst? Ik ken Laurent en Wouter en die jongens zijn er niet goed van geweest dat ze niet konden spelen door hun kwetsuur.En dat ze weg gaan heeft net als bij Niels niets te maken met geld maar wel met BVR die ze beu zijn.Niels die te kakken werd gezet in he begin van het seizoen.Wouter die steeds kritiek kreeg dat hij te weinig verdedigde terwijl Cousin geen mater verdedigde en Laurent die als spits alle gaten moest toelopen terwijl hij zonder Wouter niets van steun had. |
| 20 Apr 2012, 16:21 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15 Berichten: 286 Locatie: Lebbeke |
Das eigenlijk ook schandalig. Precies of die operatie kon niet wat vroeger gepland worden, zo had hij misschien nog wat matchen kunnen spelen. Duidelijk dat die niet meer wou spelen. Triestig.[/quote]
Ben jij supporter van Aalst? Ik ken Laurent en Wouter en die jongens zijn er niet goed van geweest dat ze niet konden spelen door hun kwetsuur.En dat ze weg gaan heeft net als bij Niels niets te maken met geld maar wel met BVR die ze beu zijn.Niels die te kakken werd gezet in he begin van het seizoen.Wouter die steeds kritiek kreeg dat hij te weinig verdedigde terwijl Cousin geen mater verdedigde en Laurent die als spits alle gaten moest toelopen terwijl hij zonder Wouter niets van steun had.[/quote] Denk je dat ze bij een andere ploeg nooit kritiek gaan krijgen van de trainer? Daar moet je als voetballer leren mee omgaan. Een bankzitter is altijd misnoegd en er kunnen er maar 11 spelen dacht ik. Moet je telkens veranderen van ploeg (of in ons geval werk) als je kritiek krijgt? Mss wanen sommige zich onaantastbaar. Uiteraard ken ik in dit geval wel niet de details van gans de historie |
| 20 Apr 2012, 17:00 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
Is dat hier topic transfers of blessures ?
![]() |
| 20 Apr 2012, 17:27 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
boer touch schreef: Is dat hier topic transfers of blessures ? ![]() over transfers van geblesseerde spelers, haha ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 20 Apr 2012, 18:20 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
lolo4ever schreef: Ben jij supporter van Aalst? Ik ken Laurent en Wouter en die jongens zijn er niet goed van geweest dat ze niet konden spelen door hun kwetsuur.En dat ze weg gaan heeft net als bij Niels niets te maken met geld maar wel met BVR die ze beu zijn.Niels die te kakken werd gezet in he begin van het seizoen.Wouter die steeds kritiek kreeg dat hij te weinig verdedigde terwijl Cousin geen mater verdedigde en Laurent die als spits alle gaten moest toelopen terwijl hij zonder Wouter niets van steun had. Ja, al 22 jaar. Gij ook? Ik vind het gewoon raar dat bij een kwetsuur die al zo lang aansleept, ze niet sneller de -noodzakelijke- ingreep plannen. Idem dito voor Depoitre vorig jaar. |
| 20 Apr 2012, 20:46 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Xafir schreef: Man man, dat ge zoiets kunt schrijven. Wat denk ge dan dat er in Wouter zijn kop omgaat? "ah, ik kan morgen al geopereerd worden? Wacht hoor, even tellen... Oei, maar dan geraak ik misschien speelklaar om ergens de laatste match nog te moeten spelen in het Iendrachtshirt voor een publiek dat mij op handen gedragen heeft. Bwa, liever niet, stel die operatie maar een maand of 2 uit." Ge leest wat ge wilt lezen e jongen. ![]() |
| 20 Apr 2012, 20:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
lolo4ever schreef: Gilles schreef: Gilles schreef: AALST - De Hongaarse testspeler Gabor Horvath, een centrale verdediger die dit seizoen aan de slag is bij de Hongaarse tweedeklasser Budafok, streek neer in het Pierre Cornelisstadion. Na een stageperiode en wedstrijden met de beloften zal beslist worden over de aanwerving van de Hongaar die mogelijk in de voetsporen treedt van zijn landgenoot Florian Urban als publiekslieveling. Wouter Moreels ging ondertussen onder het mes en startte zijn revalidatie. De Zottegemse spits stoomt zich klaar voor zijn nieuwe club Oostende, maar een afscheid in het Aalsterse shirt zit er niet meer in door de operatie. Das eigenlijk ook schandalig. Precies of die operatie kon niet wat vroeger gepland worden, zo had hij misschien nog wat matchen kunnen spelen. Duidelijk dat die niet meer wou spelen. Triestig. Ben jij supporter van Aalst? Ik ken Laurent en Wouter en die jongens zijn er niet goed van geweest dat ze niet konden spelen door hun kwetsuur.En dat ze weg gaan heeft net als bij Niels niets te maken met geld maar wel met BVR die ze beu zijn.Niels die te kakken werd gezet in he begin van het seizoen.Wouter die steeds kritiek kreeg dat hij te weinig verdedigde terwijl Cousin geen mater verdedigde en Laurent die als spits alle gaten moest toelopen terwijl hij zonder Wouter niets van steun had. Bon, nu zijn Depoitre en Wouter én Niels onze trainer beu?! Belachelijk!!! Ahja,IK ben mis wat JIJ KENT die spelers eh Lolo'ken!_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 21 Apr 2012, 7:33 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
DavidSeal schreef: lolo4ever schreef: Gilles schreef: Das eigenlijk ook schandalig. Precies of die operatie kon niet wat vroeger gepland worden, zo had hij misschien nog wat matchen kunnen spelen. Duidelijk dat die niet meer wou spelen. Triestig. Ben jij supporter van Aalst? Ik ken Laurent en Wouter en die jongens zijn er niet goed van geweest dat ze niet konden spelen door hun kwetsuur.En dat ze weg gaan heeft net als bij Niels niets te maken met geld maar wel met BVR die ze beu zijn.Niels die te kakken werd gezet in he begin van het seizoen.Wouter die steeds kritiek kreeg dat hij te weinig verdedigde terwijl Cousin geen mater verdedigde en Laurent die als spits alle gaten moest toelopen terwijl hij zonder Wouter niets van steun had. Bon, nu zijn Depoitre en Wouter én Niels onze trainer beu?! Belachelijk!!! Ahja,IK ben mis wat JIJ KENT die spelers eh Lolo'ken! ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 21 Apr 2012, 7:59 |
|
|
Ivm de blessures van Laurent en Wouter... Als men al professionele hulp van Lieven maesschalck en Sas in twijfel gaat trekken... Die mensen hebben een jarenlange staat van dienst. De medische staf wijst hen door naar die personen en vertrouwt op hun oordeel, net vanwege hun ervarin in zullke delicate blessures. Wanneer die mensen in overleg met de clubarts beslissen om zolang te wachten, zullen ze daar wel hun redenen voor hebben ... En daar kunnen Wouter, Laurent en onze medische staf weinig aan veranderen... We hebben zelfs heel weinig blessures in tegenstelling tot andere teams in tweede klasse ... Dr Sas en Dr Vollon .. Twee artsen van de twee grootste ploegen van het land raadplegen zelfs onze medische staf voor sommige blessures, dat weet ik via BVR persoonlijk...
I rest my case |
| 21 Apr 2012, 18:06 |
|
|
Scholier
Wij zijn dan ook een topploeg he...
|
| 21 Apr 2012, 18:45 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Zijt maar zeker da Wouter ons ploeg ni beu was, en dat hij maar al te graag nog eens aan ons had laten zien wat hij kan! Tis jammer dat hij zo moet afscheid nemen, maar ik ben zeker dat hij den iendracht voor altijd in zen hart zal dragen!
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 22 Apr 2012, 23:50 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
tja, zondag nadert met rasse schreden. Het afscheid voor meerdere spelers..... 't blijft mij een wrange nasmaak bezorgen. Maar kom, als ze d'r allemaal nog eens invliegen ben ik kontent. Ze hebben ons de titel en veel plezier bezorgd, ik gun hen allemaal hun transfer en wens hen het allerbeste met hun verdere voetbalcarriere. Thanks guys ! Once Iendrachter, forever Iendrachter.
![]() _________________ Iendracht 4ever. |
| 23 Apr 2012, 15:54 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
kreezie nonkeltje schreef: tja, zondag nadert met rasse schreden. Het afscheid voor meerdere spelers..... 't blijft mij een wrange nasmaak bezorgen. Maar kom, als ze d'r allemaal nog eens invliegen ben ik kontent. Ze hebben ons de titel en veel plezier bezorgd, ik gun hen allemaal hun transfer en wens hen het allerbeste met hun verdere voetbalcarriere. Thanks guys ! Once Iendrachter, forever Iendrachter. ![]() Mooi gezegd, en wij zullen der zondag enen meer op drinken, acter de match in de feestzaal, fistjen bouwen hé nonkeltje!! ![]() |
| 23 Apr 2012, 17:36 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
England4ever schreef: kreezie nonkeltje schreef: tja, zondag nadert met rasse schreden. Het afscheid voor meerdere spelers..... 't blijft mij een wrange nasmaak bezorgen. Maar kom, als ze d'r allemaal nog eens invliegen ben ik kontent. Ze hebben ons de titel en veel plezier bezorgd, ik gun hen allemaal hun transfer en wens hen het allerbeste met hun verdere voetbalcarriere. Thanks guys ! Once Iendrachter, forever Iendrachter. ![]() Mooi gezegd, en wij zullen der zondag enen meer op drinken, acter de match in de feestzaal, fistjen bouwen hé nonkeltje!! ![]() kreezie fiestjen zelfs, aja zal zelfs mijn kodaksken meebrengen, misschien kan ik wel ne foto van haar nemen, kan ik dan boven mijn bed hangen _________________ Iendracht 4ever. |
| 23 Apr 2012, 17:54 |
|
|
Miniem
Daarnet met ex-trainer Guy De Smet gesproken (buitengesmeten in november dachtik) en hij zegt dat zijn ploeg Dilbeek Kenzo Rivera heeft vastgelegd. da was toch een serieus talent dacht ik hoor. ook De Block staat op het punt van vertrekken want naar t schijnt krijgt hij geen contract bij aalst.
|
| 25 Apr 2012, 22:23 |
|
| Pagina 290 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 288 289 290 291 292 … 345 Volgende |