versterkingen volgend seizoen - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1590 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 106
 versterkingen volgend seizoen 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 42
kan ook zen da ze trisico ni wille lope om te zware contracten te hebben, moeste wen nor 4de zakken

26 Mar 2006, 22:31
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
diene verheyden is wel ne sterke speler denk ek, diene stond toch bijna altijd in de basis bij mechelen(in derde klasse toch). Maakte trouwens het doelpunt voor meldert tegen ons in die oefenmatch

26 Mar 2006, 22:37
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 39
WLM: [email protected]
@titus
Die site heb ik ook gevonden maar daar is dienen dat ze beschrijven is 22 jaar. Wel wat jonger dan de 28 dat op de site staat. Ofwel is de site mis ofwel is het nen anderen.

26 Mar 2006, 22:48
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Gaskonijn schreef:
@titus
Die site heb ik ook gevonden maar daar is dienen dat ze beschrijven is 22 jaar. Wel wat jonger dan de 28 dat op de site staat. Ofwel is de site mis ofwel is het nen anderen.

Ah da heb ik ni gezien, maar dan zit ge nog met da bericht op het forum van Pepingen dat nog van deze week is, als hij daar al moeilijk tot scoren komt wat gaat het dan hier zijn ?
Voor alle duidelijkheid ik wil zeker niet het nieuwe bestuur afbreken ze hebben al prachtige dingen gedaan (de contractverlengingen, aelbrecht) en ook in diene Verheyden heb ik vertrouwen. Zelfs in Wambacq die nog maar 22 is en nog kan doorgroeien (als wat ik gehoord heb correct is, is dit nen technisch zeer begaafde speler). Alleen heb ik het moeilijk met diene van dijck, komt van een ploeg die voorlaatste staat in 2de prov, die blijkbaar moeilijk tot scoren komt. Maja ik wil diene gast zeker ni afbreken voor hem hier al is dus we zullen hem het voordeel van de twijfel geven e. Ik heb alleen maar schrik dat het net als andere jaren vooraan weer gaat haperen...

26 Mar 2006, 23:00
Vaste Waarde

Leeftijd: 54
Ze hebben mij gezegd dat diene speler(van dijck) gekocht is om de kern te verbreden,dus ik denk dat
ze toch nog nen spits van 3de of 4de gaan aantrekken.

26 Mar 2006, 23:04
Scholier

Ow zot! Ik ben ploegmaat van Van Dijck ( bijnaam: Lou)? Zijde gijle aant zevere, of ga diene echt na Aalst????

26 Mar 2006, 23:10
Vaste Waarde

Leeftijd: 54
Mag ik eens vragen hoeveel doelpunten hij dit jaar heeft gescoord starsky?

26 Mar 2006, 23:13
toevallige voorbijganger

Starsky schreef:
Ow zot! Ik ben ploegmaat van Van Dijck ( bijnaam: Lou)? Zijde gijle aant zevere, of ga diene echt na Aalst????

Dat klopt, hij zou naar eendracht komen, zeg eens wat zijn sterke punten e.d. zijn; zwakke punten,... als hij in je ploeg speelt kan jij het weten

26 Mar 2006, 23:14
Scholier

Ma man man man, ik kan da echt moeilijk geloven???
Ik speel zelf al drie jaar in eerste ploeg Pepingen, en dit jaar hadden we aankopen gedaan om kop in tweede te spelen. Aangezien Lou (Van Dijck) het seizoen ervoor topschutter was in tweede provenciale lag de druk hoog. Ik heb hem nu al een seizoen bezig gezien ( op training en tijdens de match) en ik kan da echt ni geloven.

Sterke punten: normaal gezien maakt hij heel gemakkelijk een goal. Natuurlijk in tweede provenciale, en vooral in Pepingen, is het werkvoetbal, en ik heb gemerkt dat dat niet Lou zijn voetbal is. Lou moet de bal in de 16 voorgeschoteld krijgen en hij knalt ze (normaal gezien) binnen. Maar een werkende spits is het niet. Dit jaar heeft hij dan ook nog maar een 3-tal of 4-tal goals gemaakt.

Kijk he, een Lou in vorm is heel goed in tweede. Maar derde klasse is wel iets anders als provenciale voetbal he. Ik wens hem echt het beste, want is wel ne coole kerel, maar derde klasse? How zot. Da kank echt moeilijk geloven.
Ik hoorde van Kristof Sulmon dat het nieuwe bestuur serieuze ambities heeft naar volgend seizoen toe, maar ik zou zeggen trek wel een paar goede spitsen aan, want dit is toch een zware twijfeltransfer ze!

Nog vragen?!

26 Mar 2006, 23:24
Nationale Ploeg

Starsky schreef:
Ma man man man, ik kan da echt moeilijk geloven???
Ik speel zelf al drie jaar in eerste ploeg Pepingen, en dit jaar hadden we aankopen gedaan om kop in tweede te spelen. Aangezien Lou (Van Dijck) het seizoen ervoor topschutter was in tweede provenciale lag de druk hoog. Ik heb hem nu al een seizoen bezig gezien ( op training en tijdens de match) en ik kan da echt ni geloven.

Sterke punten: normaal gezien maakt hij heel gemakkelijk een goal. Natuurlijk in tweede provenciale, en vooral in Pepingen, is het werkvoetbal, en ik heb gemerkt dat dat niet Lou zijn voetbal is. Lou moet de bal in de 16 voorgeschoteld krijgen en hij knalt ze (normaal gezien) binnen. Maar een werkende spits is het niet. Dit jaar heeft hij dan ook nog maar een 3-tal of 4-tal goals gemaakt.

Kijk he, een Lou in vorm is heel goed in tweede. Maar derde klasse is wel iets anders als provenciale voetbal he. Ik wens hem echt het beste, want is wel ne coole kerel, maar derde klasse? How zot. Da kank echt moeilijk geloven.
Ik hoorde van Kristof Sulmon dat het nieuwe bestuur serieuze ambities heeft naar volgend seizoen toe, maar ik zou zeggen trek wel een paar goede spitsen aan, want dit is toch een zware twijfeltransfer ze!

Nog vragen?!

Waar ik al voor vreesde dus  :zot: .

26 Mar 2006, 23:31
Scholier

Nee allé, ik kan er echt ni over  :no:
Begin dit seizoen keek ik echt uit naar die gast te zien spelen. Hij kwam van Black Star, en was topschutter. Dus er werd veel van verwacht he.Maar als ik zie wat hij dit jaar gebracht heeft? :huh:
Er zijn verzachtende omstandigheden: hij past beter in een technische, voetballende ploeg, en dat is Pepingen niet. Maar ik ga er vanuit dat in ELKE ploeg geknokt moet worden voor ELKE bal, gewerkt moet worden wanneer je balverleis leidt,... en daarbij van tweede provenciale naar derde klasse is toch wel een heel groot verschil he?!

Dit zijn niet de transfers waar ik op gehoopt had hoor...

26 Mar 2006, 23:37
Nationale Ploeg

Starsky schreef:
Nee allé, ik kan er echt ni over :no:
Begin dit seizoen keek ik echt uit naar die gast te zien spelen. Hij kwam van Black Star, en was topschutter. Dus er werd veel van verwacht he.Maar als ik zie wat hij dit jaar gebracht heeft? :huh:
Er zijn verzachtende omstandigheden: hij past beter in een technische, voetballende ploeg, en dat is Pepingen niet. Maar ik ga er vanuit dat in ELKE ploeg geknokt moet worden voor ELKE bal, gewerkt moet worden wanneer je balverleis leidt,... en daarbij van tweede provenciale naar derde klasse is toch wel een heel groot verschil he?!

Dit zijn niet de transfers waar ik op gehoopt had hoor...

Me alle respect, maar dit is toch te gek voor woorden e? Hoe heeft dienen nu nen transfer naar ons verdiend ?

26 Mar 2006, 23:45
Scholier

Ksnap het ook niet. Pas op, zoals ik al zei ik gun het hem he! Echt wel. Maar op basis wat hij dit seizoen heeft bewezen?Mjah... zoals men al zei: het zal zijn als versterking in de breedte zeker?

Maar als ik dit zie, mag ik dan toch nog beginnen dromen om ooit bij EA te spelen?  :dans:  :zot:

26 Mar 2006, 23:48
Freak

Leeftijd: 45
Als dienen Van Dijck de nieuwe spits moet worden, pfff... Toch serieus mijn twijfels over.  Is ne Hillaerts echt te duur.  Ik heb horen zeggen dat een privé-sponsor zou bezig zijn met ne spits uit 2e klasse die in de buurt woont.  Ik dacht spontaan aan Yves Buelinckx. Maar weet iemand misschien iets meer.

ps: weet iemand de nickname van Filip "Filou" Van Den Abbeele. een vroegere goleador van Fc wieze?

27 Mar 2006, 8:42
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Die Van Dijck lijkt inderdaad een twijfelgeval, maar ik denk dat de meesten toch wat te vroeg panikeren hoor, ik ga er toch vanuit dat er nog een spits zal bijkomen die al serieus wat meer naam en faam heeft. Maar ge hebt er nu eenmaal ook nodig voor in geval van blessures en zo hé.
Die Ewen Verheyden mocht vorig seizoen toch nog regelmatig meespelen bij KV Mechelen geloof ik (en maakte in die oefenmatch onlangs een wondergoal tegen ons), ik denk dat die wel een versterking zal zijn.
Die keeper daar hoeven we ons ook niet teveel zorgen over te maken, want vergeet niet dat we met Sulmon sowieso al een goeie doelman hebben voor volgend seizoen hé.

27 Mar 2006, 9:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1590 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 106