Eendracht Aalst-Dender - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 466 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 32
 Eendracht Aalst-Dender 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Bericht Re: Eendracht Aalst-Dender
hansken schreef:
Wie wil, mag morgen OPC komen helpen voor de sfeeractie tegen dender! 20 uur grijze kantine!!

Ik hoop Hansken dat er een paar komen helpen zodat je project klaar geraakt tegen zondag.
Ook hoop ik op droog weer morgenavond !!!

Succes, ik zit aan het Zeetje ... ;)

23 Apr 2012, 0:04
Vaste Waarde

Leeftijd: 71
http://www.eendracht-aalst.be/2.0/index.php

23 Apr 2012, 9:07
Knaap

ik deel de mening niet, ik heb liever ook volgend jaar 2x matchen op het scherp van de snee tegen dender dan tegen la louviére of tienen, is goed voor de spanning, de kas en zoveel meer.
Nee dender blijft best in tweede samen met aalst dat zegt het verstand, maar het hart.... tsja :)

23 Apr 2012, 11:32
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 47
jamie schreef:
ik deel de mening niet, ik heb liever ook volgend jaar 2x matchen op het scherp van de snee tegen dender dan tegen la louviére of tienen, is goed voor de spanning, de kas en zoveel meer.
Nee dender blijft best in tweede samen met aalst dat zegt het verstand, maar het hart.... tsja :)

De kassa van Dender die heeft hier voordeel aan, maar onze kassa??? Wat gaan die meebrengen zondag???

23 Apr 2012, 11:34
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Romario schreef:
jamie schreef:

De kassa van Dender die heeft hier voordeel aan, maar onze kassa??? Wat gaan die meebrengen zondag???

Het is nie het volk van Dender dat het gaat doen idd... maar er komt wel een pak meer support van Iendracht kant voor zo een match.

23 Apr 2012, 11:40
forumlegende

Ben eens benieuwd hoeveel volk er zal zijn ..
Zou 4.000 haalbaar zijn ?

23 Apr 2012, 11:43
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
jamie schreef:

Ge verliest aan een Dender dat sportief ongeveer op hetzelfde niveau zit als wij, elk jaar véél meer aan sponsoring, jeugspelers, restaurantklanten (bedrijven nemen nu eenmaal meestal een aantal seats om eigen klanten uit te nodigen voor een heel seizoen bij één club) ... dan dat ge wint met één stomme derby. Dat is een match met veel sfeer, akkoord, maar enkele matchen die weinig tot de verbeelding spreken, heb je elk seizoen altijd, of Dender nu in dezelfde reeks speelt of niet. Als je zelf een goeie ploeg hebt en resultaten haalt, spreekt trouwens élke wedstrijd tot de verbeelding.
Als je vooruit wil, lees een echt goeie tweedeklasser of misschien zelfs meer worden, dan zijn er twee opties: ofwel fusioneer je, waarover hier denk ik geen discussie hoeft te worden gevoerd, ofwel is het maar beter dat één van beide ploegen opkrast naar de lagere regionen van het Belgische voetbal. De Denderstreek is, zeker in deze economische crisis en 'gekneld' tussen Brussel en Gent, nu eenmaal te klein voor twee goeie ploegen in eerste en/of tweede. Mijn verstand en mijn hart zegt dus dat Dender maar beter zo diep en zo snel mogelijk wegzakt. Een kans zoals nu, zullen we misschien nooit meer krijgen. Als ze met hun huidige afbetalingsplannen in derde zouden terecht komen, zou het misschien, met de nadruk op misschien, wel eens heel erg lang kunnen duren eer we die nog eens terugzien. Die kans moeten we, voor zover we het in eigen handen hebben, met twee handen grijpen.

23 Apr 2012, 11:49
Freak

Leeftijd: 42
Dender ne kado doen is gewoon geen optie. Theeft nen tijd geduurd maar eindelijk hebben we dé kans om de rekening te vereffenen.
Akkoord, de uitmatch was dé verplaatsing van het jaar, maar nu wordt het tijd dat dat kunstmatig gedrocht op zijn plaats gezet wordt.
Dan kunnen ze ook de seniele vermelding op hun site: "Dé ploeg van de Denderstreek" verwijderen.

En zoals andere reeds aangehaald hebben, we hebben meer baat bij een degradatie van Dender dan omgekeerd.

Ze hebben het scenario precies geschreven om ons de kans te geven Dender helemaal dood te knijpen :D

23 Apr 2012, 12:29
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Iendracht02 schreef:
jamie schreef:

Ge verliest aan een Dender dat sportief ongeveer op hetzelfde niveau zit als wij, elk jaar véél meer aan sponsoring, jeugspelers, restaurantklanten (bedrijven nemen nu eenmaal meestal een aantal seats om eigen klanten uit te nodigen voor een heel seizoen bij één club) ... dan dat ge wint met één stomme derby. Dat is een match met veel sfeer, akkoord, maar enkele matchen die weinig tot de verbeelding spreken, heb je elk seizoen altijd, of Dender nu in dezelfde reeks speelt of niet. Als je zelf een goeie ploeg hebt en resultaten haalt, spreekt trouwens élke wedstrijd tot de verbeelding.
Als je vooruit wil, lees een echt goeie tweedeklasser of misschien zelfs meer worden, dan zijn er twee opties: ofwel fusioneer je, waarover hier denk ik geen discussie hoeft te worden gevoerd, ofwel is het maar beter dat één van beide ploegen opkrast naar de lagere regionen van het Belgische voetbal. De Denderstreek is, zeker in deze economische crisis en 'gekneld' tussen Brussel en Gent, nu eenmaal te klein voor twee goeie ploegen in eerste en/of tweede. Mijn verstand en mijn hart zegt dus dat Dender maar beter zo diep en zo snel mogelijk wegzakt. Een kans zoals nu, zullen we misschien nooit meer krijgen. Als ze met hun huidige afbetalingsplannen in derde zouden terecht komen, zou het misschien, met de nadruk op misschien, wel eens heel erg lang kunnen duren eer we die nog eens terugzien. Die kans moeten we, voor zover we het in eigen handen hebben, met twee handen grijpen.

(y) Dender gaat eraan olé olé

23 Apr 2012, 12:32
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Ik had trouwens eens willen zien hoeveel volk er had gekomen als Dender al 2 weken zeker was van redding ?

23 Apr 2012, 12:48
Freak

Leeftijd: 35
jamie schreef:

Alsget verstand laat beslissen,denkt er dan wel eerst is goed over na ipv conclusie's te trekken die niet kloppen. ;)

23 Apr 2012, 13:07
Ancien

jamie schreef:

Als zij zondag maar 10% in onze kas zullen steken van hetgeen wij hen ginder "cadeau" gedaan hebben, zal het al veel zijn zeker.
Dender spreekt niemand aan behalve enkele lokale "grote" bedrijven en een handvol dorpsidioten, ook wel gekend onder de naam supporters.

23 Apr 2012, 13:14
Scholier

Gene zever,nor 3e knallen diene bucht en gedaan!

23 Apr 2012, 13:33
Vaste Waarde

Leeftijd: 71
ik geloof mijn ogen niet, staat dat hier werkelijk geschreven: Denjer een CADEAU doen ? Da es zeker nen sup van Denjer die da schroift !! As ge ier no de matsj ambras wiltj dan moeten ze da zeker doeng. :fuck: :fuck: :fuck:

23 Apr 2012, 13:37
Junior

Leeftijd: 36
23-04-2012 -LET'S HAVE A PARTY: TICKETINFO SC EENDRACHT AALST - DENDER

De clash van de Denderstreek komt eraan...

Voor SC Eendracht Aalst - Dender zullen op de wedstrijddag 29 april om 15 de loketten gewoon geopend zijn voor de nog beschikbare plaatsen, maar er vinden deze week drie voorverkoopdagen plaats.

Donderdag 26 en vrijdag 27 april is er voorverkoop van 14 tot 17u op het clubsecretariaat in het Pierre Cornelisstadion.
Zaterdag 28 april wordt een voorverkoop gehouden van 9u30 tot 11u30 aan de ticketbalie in het Pierre Cornelisstadion.

Ticketprijzen voor thuissupporters: 12 euro (staan), 20 en 25 euro (zit). Kinderen van 13 tot 16 jaar betalen resp. 6 en 10 euro. Onder de 13 jaar hebben kinderen toegang met een gratis ticket.

Ticketprijzen voor bezoekende supporters: 12 euro (staan) en 20 euro (zitplaats achter doel). Dezelfde kinderkortingen.

Mis de clash van de Denderstreek niet: let's have a party!

Bron: eendracht-aalst.be

23 Apr 2012, 14:16
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 466 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 32