|
|
| Pagina 126 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 124 125 126 127 128 … 161 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bericht Re: Champions League
waly 2 schreef: http://youtu.be/TeXFpG5hd7Y Klein feestje... |
| 25 Apr 2012, 15:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bram schreef: Ook eens benieuwd naar de impact van Guardolio, als hij zichzelf wilt bewijzen is het nu wel DE moment om andere oorden op te zoeken. En als hij niet vertrekt zal er wel een verregaande vernieuwing komen denk ik. 't zal vertekken zijn precies, ben eens benieuwd waar hij naartoe trekt. In Spanje blijven zal hij niet doen hoogst waarschijnlijk ? _________________ If you never try, you'll never know |
| 27 Apr 2012, 12:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bram schreef: Bram schreef: Ook eens benieuwd naar de impact van Guardolio, als hij zichzelf wilt bewijzen is het nu wel DE moment om andere oorden op te zoeken. En als hij niet vertrekt zal er wel een verregaande vernieuwing komen denk ik. 't zal vertekken zijn precies, ben eens benieuwd waar hij naartoe trekt. In Spanje blijven zal hij niet doen hoogst waarschijnlijk ? Qatar zeker? _________________ www.spionkoplede.com |
| 27 Apr 2012, 13:49 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bram schreef: Bram schreef: Ook eens benieuwd naar de impact van Guardolio, als hij zichzelf wilt bewijzen is het nu wel DE moment om andere oorden op te zoeken. En als hij niet vertrekt zal er wel een verregaande vernieuwing komen denk ik. 't zal vertekken zijn precies, ben eens benieuwd waar hij naartoe trekt. In Spanje blijven zal hij niet doen hoogst waarschijnlijk ? Het zou me niet verwonderen dat die een sabbatjaar pakt om dan tegen volgend jaar Sir Alex op te volgen bij Man Utd (die gaat er toch ooit eens mee stoppen). En als hij in Europa geen mooie ploeg zou vinden, zal hij in het Midden Oosten wel ergens bakken geld kunnen gaan vangen. Ik ben wel benieuwd naar Barcelona volgend seizoen. Zijn opvolger zal zijn accenten wel voortzetten, maar heeft toch nog niet de uitstraling van een Guardiola. En dat lukt niet altijd om uit eigen huis meteen zo een succestrainer voort te brengen. Ik hoop dat het niet einde is van een cyclus als beste team ooit. |
| 27 Apr 2012, 15:10 |
|
|
forumlegende
Guardiola maakt misschien kans bij Chelsea alhoewel, met zijn salonvoetbal...
|
| 27 Apr 2012, 16:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Jean schreef: Guardiola maakt misschien kans bij Chelsea alhoewel, met zijn salonvoetbal... Om Guardiola zijn manier van spelen in de ploeg te krijgen moet ge eerst 11 technisch hoogbegaafde spelers hebben, geen bouwvakkers. _________________ www.spionkoplede.com |
| 27 Apr 2012, 16:34 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Jean schreef: Guardiola maakt misschien kans bij Chelsea alhoewel, met zijn salonvoetbal... Nen trainer die zowaar over de middenlijn durft te komen, dat lijkt me inderdaad niet echt bij Chelsea te passen. |
| 27 Apr 2012, 16:39 |
|
|
forumlegende
Bartos schreef: Jean schreef: Guardiola maakt misschien kans bij Chelsea alhoewel, met zijn salonvoetbal... Nen trainer die zowaar over de middenlijn durft te komen, dat lijkt me inderdaad niet echt bij Chelsea te passen. Nog enen die één of misschien twee matchen van Chelsea gezien heeft... |
| 27 Apr 2012, 17:14 |
|
|
Jean schreef: Bartos schreef: Jean schreef: Guardiola maakt misschien kans bij Chelsea alhoewel, met zijn salonvoetbal... Nen trainer die zowaar over de middenlijn durft te komen, dat lijkt me inderdaad niet echt bij Chelsea te passen. Nog enen die één of misschien twee matchen van Chelsea gezien heeft... Mja, tegen Napoli en Benfica speelden ze alleszins zoals tegen Barcelona. Soit, ik kan Bayern München niet uitstaan, maar ga er in de finale toch moeten voor supporteren, maar das dan eerder uit opportunisme, want Newcastle, waar ik voor supporter, riskeert naast voorronde van de CL te grijpen als ze zelf vierde eindigen en Chelsea de CL wint. Verder is Chelsea misschien ooit wel een traditieclub geweest, maar sinds hunne Rus het daar voor het zeggen heeft, vind ik daar toch absoluut zoveel aantrekkingskracht meer aan. |
| 27 Apr 2012, 19:14 |
|
|
Freak
Jean schreef: Bartos schreef: Jean schreef: Guardiola maakt misschien kans bij Chelsea alhoewel, met zijn salonvoetbal... Nen trainer die zowaar over de middenlijn durft te komen, dat lijkt me inderdaad niet echt bij Chelsea te passen. Nog enen die één of misschien twee matchen van Chelsea gezien heeft... ik weet niet het exacte aantal hoeveel ik er dit jaar volledig gezien heb, maar toch meer dan 10. als je objectief bent, moet je toch kunnen toegeven dat het dit jaar niet om duimen en vingers van af te likken is op Stamford Brigde? Onder Vilas Boas hebben ze echt draken van wedstrijden gespeeld hé |
| 27 Apr 2012, 19:47 |
|
|
forumlegende
Bartos schreef: Jean schreef: Bartos schreef: Nen trainer die zowaar over de middenlijn durft te komen, dat lijkt me inderdaad niet echt bij Chelsea te passen. Nog enen die één of misschien twee matchen van Chelsea gezien heeft... Mja, tegen Napoli en Benfica speelden ze alleszins zoals tegen Barcelona. Soit, ik kan Bayern München niet uitstaan, maar ga er in de finale toch moeten voor supporteren, maar das dan eerder uit opportunisme, want Newcastle, waar ik voor supporter, riskeert naast voorronde van de CL te grijpen als ze zelf vierde eindigen en Chelsea de CL wint. Verder is Chelsea misschien ooit wel een traditieclub geweest, maar sinds hunne Rus het daar voor het zeggen heeft, vind ik daar toch absoluut zoveel aantrekkingskracht meer aan. Inderdaad, vroeger, toen ik in het begin ging kijken, was het een echte volksclub. De laatste jaren is dat enorm veranderd, je kan en mag ginder nog minder dan hier hoor. Ik heb al een paar keer een brief gekregen waarin stond dat ik meer moet neerzitten tijdens de match. Dat is allemaal niet aangenaam maar je bent en blijft supporter van je ploeg! Succes met Newcastle al vrees ik dat ze CL niet zullen halen, de sleutelmatch zal die op Stamford Bridge zijn op 2 mei. De CL winnen zal er niet inzitten voor Chelsea maar met de FA-cup en de vierde plaats zal ik na dit rotseizoen al heel content zijn. |
| 27 Apr 2012, 19:52 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Jean schreef: Bartos schreef: Jean schreef: Nog enen die één of misschien twee matchen van Chelsea gezien heeft... Mja, tegen Napoli en Benfica speelden ze alleszins zoals tegen Barcelona. Soit, ik kan Bayern München niet uitstaan, maar ga er in de finale toch moeten voor supporteren, maar das dan eerder uit opportunisme, want Newcastle, waar ik voor supporter, riskeert naast voorronde van de CL te grijpen als ze zelf vierde eindigen en Chelsea de CL wint. Verder is Chelsea misschien ooit wel een traditieclub geweest, maar sinds hunne Rus het daar voor het zeggen heeft, vind ik daar toch absoluut zoveel aantrekkingskracht meer aan. Inderdaad, vroeger, toen ik in het begin ging kijken, was het een echte volksclub. De laatste jaren is dat enorm veranderd, je kan en mag ginder nog minder dan hier hoor. Ik heb al een paar keer een brief gekregen waarin stond dat ik meer moet neerzitten tijdens de match. Dat is allemaal niet aangenaam maar je bent en blijft supporter van je ploeg! Succes met Newcastle al vrees ik dat ze CL niet zullen halen, de sleutelmatch zal die op Stamford Bridge zijn op 2 mei. De CL winnen zal er niet inzitten voor Chelsea maar met de FA-cup en de vierde plaats zal ik na dit rotseizoen al heel content zijn. Spijtig dat ik u moet ontgoochelen, maar de FA cup is voor Liverpool... ![]() |
| 27 Apr 2012, 19:58 |
|
|
forumlegende
salvador schreef: Jean schreef: Bartos schreef: Mja, tegen Napoli en Benfica speelden ze alleszins zoals tegen Barcelona. Soit, ik kan Bayern München niet uitstaan, maar ga er in de finale toch moeten voor supporteren, maar das dan eerder uit opportunisme, want Newcastle, waar ik voor supporter, riskeert naast voorronde van de CL te grijpen als ze zelf vierde eindigen en Chelsea de CL wint. Verder is Chelsea misschien ooit wel een traditieclub geweest, maar sinds hunne Rus het daar voor het zeggen heeft, vind ik daar toch absoluut zoveel aantrekkingskracht meer aan. Inderdaad, vroeger, toen ik in het begin ging kijken, was het een echte volksclub. De laatste jaren is dat enorm veranderd, je kan en mag ginder nog minder dan hier hoor. Ik heb al een paar keer een brief gekregen waarin stond dat ik meer moet neerzitten tijdens de match. Dat is allemaal niet aangenaam maar je bent en blijft supporter van je ploeg! Succes met Newcastle al vrees ik dat ze CL niet zullen halen, de sleutelmatch zal die op Stamford Bridge zijn op 2 mei. De CL winnen zal er niet inzitten voor Chelsea maar met de FA-cup en de vierde plaats zal ik na dit rotseizoen al heel content zijn. Spijtig dat ik u moet ontgoochelen, maar de FA cup is voor Liverpool... ![]() Dat is goed mogelijk, in de cup-final is het altijd 50/50. Chelsea kan evengoed niks winnen en volgend seizoen zelfs geen Europees spelen als het vanaf nu echt misloopt maar als supporter hoop je altijd het beste natuurlijk. |
| 27 Apr 2012, 21:38 |
|
|
Jean schreef: Chelsea kan evengoed niks winnen en volgend seizoen zelfs geen Europees spelen als het vanaf nu echt misloopt maar als supporter hoop je altijd het beste natuurlijk. Van Europees voetbal zijn ze toch quasi zeker (10 punten voor en nog 4 matchen). En Newcastle heeft wel nog een zwaar programma (o.a. nog Man City thuis en Chelsea uit), maar is momenteel van de kandidaten voor de vierde plaats (zelfs de derde kan nog) wel zondermeer de ploeg in bloedvorm, want bijvoorbeeld Tottenham is echt wel zwaar aan het krasselen. Maar het zou alleszins wel heel zuur zijn van vierde te eindigen en dan te zien dat die plaats voor de eerste keer geen recht geeft op voorrondes van de CL. Want laten we wel wezen, een seizoen zoals dit seizoen zie ik Newcastle niet zo rap meer meemaken. |
| 27 Apr 2012, 21:48 |
|
|
forumlegende
Bartos schreef: Jean schreef: Chelsea kan evengoed niks winnen en volgend seizoen zelfs geen Europees spelen als het vanaf nu echt misloopt maar als supporter hoop je altijd het beste natuurlijk. Van Europees voetbal zijn ze toch quasi zeker (10 punten voor en nog 4 matchen). En Newcastle heeft wel nog een zwaar programma (o.a. nog Man City thuis en Chelsea uit), maar is momenteel van de kandidaten voor de vierde plaats (zelfs de derde kan nog) wel zondermeer de ploeg in bloedvorm, want bijvoorbeeld Tottenham is echt wel zwaar aan het krasselen. Maar het zou alleszins wel heel zuur zijn van vierde te eindigen en dan te zien dat die plaats voor de eerste keer geen recht geeft op voorrondes van de CL. Want laten we wel wezen, een seizoen zoals dit seizoen zie ik Newcastle niet zo rap meer meemaken. Ik bedoelde geen CL. Voor Newcastle is het te hopen dat er niet te veel weggaat zeker na dit seizoen? |
| 27 Apr 2012, 22:16 |
|
| Pagina 126 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 124 125 126 127 128 … 161 Volgende |