|
|
| Pagina 21 van 32 |
[ 466 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 19 20 21 22 23 … 32 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: Eendracht Aalst-Dender
josken1 schreef: "Het water is gewoon te diep tussen Aalst en Dender. Depoitre gaf het al aan, Borkelmans en co moeten geen cadeau's verwachten. Aalst gaat nog een laatste keer alles willen geven en zal het seizoen mooi willen afsluiten voor de trouwe, enthousiaste fans. Voor Dender zal het barrage of rechtstreekse degradatie worden." Patje boem boem ![]() ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 29 Apr 2012, 11:21 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15 Berichten: 349 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
berthez schreef: The Blackwans schreef: Klaarwakker ondanks een portie Duvel en Jagermeister gisterenavond. Het is net of we kampioen kunnen worden, zo'n zenuwen. Vandaag de dag waarvan elke Iendrachter wist dat hij ging komen maar waarwe toch jaren op moeten wachten hebben. We kunnen op 90min enkele jaren van vernedering ongedaan maken ... Wij? Neen onze spelers! Wij kunnen enkel zorgen dat het stadion van 15u tot 17u in lichterlaaien staat en dat de wankers van hier wat verder het in hun broek doen van schrik! Com'on Iendracht Com'on Lads WE ARE IENDRACHT OILSJT Zou het dat zijn, ik net hetzelfde voor. Klaarwakker en vrij onrustig geslapen. Toch stress? Ik had het nooit kunnen denken Dat het maar snel 15u is Om kwart voor 8 deze morgen in bed, nu er just uit. ma ik ben toch niet klaarwakker ze C'mon iendracht! Sluit het seizoen met een overwinning af! _________________ Anti fusieclub! |
| 29 Apr 2012, 11:35 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
ajoin54 schreef: salvador schreef: En voor de rest hoop ik uit de grond van mijn hart dat het een memorabele namiddag wordt en dat die (enkele) supporters van de anderen ook hun verstand gebruiken... (en dat ik erbij kan zijn, want 'k ben wat ziekjes...) drink nen goeien cognac en kruip vroeg onder de wol, tèn est meiren ok ![]() Bedankt voor de tip: 't Was wiskey in plaats van cognac, warme thee met vel citroen en... 't komt goed... Maar 'k zal mij moeten inhouden, veel in de handen klappen en wat minder roepen en zingen... |
| 29 Apr 2012, 11:40 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Mag je binnen met een vlag op een plooibare stok?
_________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 29 Apr 2012, 11:44 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Totoal giene stress bè moi, ik goan der saumen mé de benje van de natten toeig ne plezanten achternoeng van moaken, en af en toe e pintjen drinken newoar.
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 29 Apr 2012, 11:47 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
salvador schreef: ajoin54 schreef: salvador schreef: En voor de rest hoop ik uit de grond van mijn hart dat het een memorabele namiddag wordt en dat die (enkele) supporters van de anderen ook hun verstand gebruiken... (en dat ik erbij kan zijn, want 'k ben wat ziekjes...) drink nen goeien cognac en kruip vroeg onder de wol, tèn est meiren ok ![]() Bedankt voor de tip: 't Was wiskey in plaats van cognac, warme thee met vel citroen en... 't komt goed... Maar 'k zal mij moeten inhouden, veel in de handen klappen en wat minder roepen en zingen... en tèn zègge ze da alkool ni gezond es ?!? _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 29 Apr 2012, 12:36 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19 Berichten: 582 Locatie: hoboken |
ik hoop op dubbel feest dender naar derde klas en ajax kampioen
![]() |
| 29 Apr 2012, 12:37 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
ajaxboy schreef: ik hoop op dubbel feest dender naar derde klas en ajax kampioen ![]() Wilt dat dan ook zeggen dubbel zo veel drinken? ![]() _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 29 Apr 2012, 12:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Vandaag speciaal bezoek van Feijenoordsupporter uit Maasluis die naar het degradatiespook komt kijken
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 29 Apr 2012, 13:08 |
|
|
Nationale Ploeg
Onderkroiper schreef: Vandaag speciaal bezoek van Feijenoordsupporter uit Maasluis die naar het degradatiespook komt kijken ![]() Ik hoop dat Maas-luis niet als een belediging aanvoelt, want het moet natuurlijk Maassluis zijn. ![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 29 Apr 2012, 13:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Gruunwit schreef: Onderkroiper schreef: Vandaag speciaal bezoek van Feijenoordsupporter uit Maasluis die naar het degradatiespook komt kijken ![]() Ik hoop dat Maas-luis niet als een belediging aanvoelt, want het moet natuurlijk Maassluis zijn. ![]() hahaha hij zit hier naast mij ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 29 Apr 2012, 13:26 |
|
|
Nationale Ploeg
Onderkroiper schreef: Gruunwit schreef: Onderkroiper schreef: Vandaag speciaal bezoek van Feijenoordsupporter uit Maasluis die naar het degradatiespook komt kijken ![]() Ik hoop dat Maas-luis niet als een belediging aanvoelt, want het moet natuurlijk Maassluis zijn. ![]() hahaha hij zit hier naast mij ![]() Ik heb daar de Verto mars al eens gelopen, dus ik ken het daar een beetje. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 29 Apr 2012, 13:31 |
|
|
Gruunwit schreef: Onderkroiper schreef: Gruunwit schreef: Ik hoop dat Maas-luis niet als een belediging aanvoelt, want het moet natuurlijk Maassluis zijn. ![]() hahaha hij zit hier naast mij ![]() Ik heb daar de Verto mars al eens gelopen, dus ik ken het daar een beetje. Dat zal in juni geweest zijn wandelvierdaagse !!! ???? _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 29 Apr 2012, 13:37 |
|
|
Nationale Ploeg
Onderkroiper schreef: Gruunwit schreef: Onderkroiper schreef: hahaha hij zit hier naast mij ![]() Ik heb daar de Verto mars al eens gelopen, dus ik ken het daar een beetje. Dat zal in juni geweest zijn wandelvierdaagse !!! ???? Nee, maar dat had je kunnen zien als je de link in mijn vorige post had aangeklikt. Je wordt toch al niet te zenuwachtig. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 29 Apr 2012, 13:50 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 25 Jan 2011, 8:39 Berichten: 116 Leeftijd: 31 Locatie: Gent |
RBD Borinage 1 - 0 KVK Tienen
2' Lai |
| 29 Apr 2012, 15:21 |
|
| Pagina 21 van 32 |
[ 466 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 19 20 21 22 23 … 32 Volgende |