|
|
| Pagina 22 van 32 |
[ 466 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 32 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier
Lid geworden op: 25 Jan 2011, 8:39 Berichten: 116 Leeftijd: 31 Locatie: Gent |
Bericht Re: Eendracht Aalst-Dender
RBD Borinage 1 - 2 KVK Tienen
2' Lai 82' Degeling 85' Peeters SK Sint-Niklaas 0 - 0 AS Eupen ![]() |
| 29 Apr 2012, 16:51 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 25 Jan 2011, 8:39 Berichten: 116 Leeftijd: 31 Locatie: Gent |
tweedeklasse_be Wat een ontknoping in tweede! Tienen buigt een 1-0 achterstand om in een dolle slotfase en duwt FCV Dender zo naar de derde klasse!
|
| 29 Apr 2012, 16:59 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bericht Eendracht Aalst-Dender
Zwakke match. Eigenlijk niet om aan te zien. Ndefe kwam te kort en uit de 1e helft enkel een kopbal van Sam op de paal en een zwak schot naast onthouden. In de 2e helft enkel een knappe volley van Cousin die goed gepakt werd door de keeper.
Mooi dat dender naar 3e gaat. Voetballend 2x niks en fysiek dood na 70'. Yombo mogen ze van mij direct wegdoen, wat een lamentabele invalbeurt. |
| 29 Apr 2012, 17:14 |
|
|
Junior Lid geworden op: 29 Jun 2007, 19:22 Berichten: 260 Locatie: Bambrugge (Erpe-Mere) |
Flauwe match, maar soit, we zijn er vanaf
![]() |
| 29 Apr 2012, 17:35 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Gé moogt naar huis gaan
_________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 29 Apr 2012, 17:36 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Zwakke match, maar ons doel is bereikt
Dender het meest in de aanval maar VDN heeft eigenlijk geen bal moeten pakken. Crispijn zijn neus voor goals zat vandaag blijkbaar verstopt, want hij laat enkele hele mooie kansen liggen. Heel slechte invalbeurt van Yombo en TVR werd vandaag ook langs alle kanten gepasseerd. Gigli werd tijdens de rust uit zijn lijden verlost, want verzoop op het middenveld. |
| 29 Apr 2012, 18:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bakkie schreef: Ik hoop op een gelijkspel morgen en dan de ontlading als de speaker afroept dat Tienen wint in Boussu ![]() Wat een orgasme na de wedstrijd ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 29 Apr 2012, 18:21 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Feestprogramma nogmaals gewijzigd: 't is niet Sergio dat komt maar Urbanus!!
ge moogt naar huis gaan De show is afgelopen. De klus is hier geklaard Da kaartje in ule zak da is nu niks meer waard Het cultureel gehalte van deze show was nul. Maar 't is zeker niet de eerste keer dat ge hier zit voor flauwe kul. Toch bedankt voor het leven in deze brouwerij En ik zeg tegen jullie en jullie tegen mij: Ge moogt naar huis gaan, vaarwel,goodbye Ga maar naar huis, wuifwuif zwaaizwaai Ge moogt naar huis gaan , vaarwel,goodbye Ga maar naar huis en tot in de draai |
| 29 Apr 2012, 18:26 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
witzwet schreef: Feestprogramma nogmaals gewijzigd: 't is niet Sergio dat komt maar Urbanus!! ge moogt naar huis gaan De show is afgelopen. De klus is hier geklaard Da kaartje in ule zak da is nu niks meer waard Het cultureel gehalte van deze show was nul. Maar 't is zeker niet de eerste keer dat ge hier zit voor flauwe kul. Toch bedankt voor het leven in deze brouwerij En ik zeg tegen jullie en jullie tegen mij: Ge moogt naar huis gaan, vaarwel,goodbye Ga maar naar huis, wuifwuif zwaaizwaai Ge moogt naar huis gaan , vaarwel,goodbye Ga maar naar huis en tot in de draai ze spreken op hun forum al van fusie met Terjoden-Welle, je moet het hun aangeven: daar zijn ze wel goed in. Grootheidswaanzin van hun voorzitter, waar gaat hij het geld nu weer vandaan halen ? HOPELIJK TOT NOOIT NI MEER _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 29 Apr 2012, 18:33 |
|
|
Freak
Smetje schreef: Zwakke match, maar ons doel is bereikt Dender het meest in de aanval maar VDN heeft eigenlijk geen bal moeten pakken. Crispijn zijn neus voor goals zat vandaag blijkbaar verstopt, want hij laat enkele hele mooie kansen liggen. Heel slechte invalbeurt van Yombo en TVR werd vandaag ook langs alle kanten gepasseerd. Gigli werd tijdens de rust uit zijn lijden verlost, want verzoop op het middenveld. prima analyse, ik sluit er mij volledig bij aan ! |
| 29 Apr 2012, 18:36 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
ajoin54 schreef: witzwet schreef: Feestprogramma nogmaals gewijzigd: 't is niet Sergio dat komt maar Urbanus!! ge moogt naar huis gaan De show is afgelopen. De klus is hier geklaard Da kaartje in ule zak da is nu niks meer waard Het cultureel gehalte van deze show was nul. Maar 't is zeker niet de eerste keer dat ge hier zit voor flauwe kul. Toch bedankt voor het leven in deze brouwerij En ik zeg tegen jullie en jullie tegen mij: Ge moogt naar huis gaan, vaarwel,goodbye Ga maar naar huis, wuifwuif zwaaizwaai Ge moogt naar huis gaan , vaarwel,goodbye Ga maar naar huis en tot in de draai ze spreken op hun forum al van fusie met Terjoden-Welle, je moet het hun aangeven: daar zijn ze wel goed in. Grootheidswaanzin van hun voorzitter, waar gaat hij het geld nu weer vandaan halen ? HOPELIJK TOT NOOIT NI MEER Dender is dood. Lang leve FCVSK Eendracht Denderhekelhoutemjodeweldert En als dat niet marcheert : Denderhekelhoutemjodeweldertappelninovevoorde _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 29 Apr 2012, 18:44 |
|
|
Vaste Waarde
Schitterend moment in de A : je zag het handvol denderse bejaarden met veel noten op hun zang tegen 't eind van de match letterlijk wegkwijnen !!! Maar vermits ik een welopgevoede ajoin ben, was mijn " ni mee inzitten, in derde is't ooik plezant me er voif maan en ne peirekop " een welgemeend afscheid aan de zelfverklaarde "parel" van de denderstreek ! ![]() |
| 29 Apr 2012, 19:00 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Weet er iemand nog die quote staan waarin een Denderfan stoefte dat ze op ons veld kampioen gingen spelen en ons naar derde sjotten? Ik zou die graag inkaderen en opsturen naar een neo-derdeklasser.
|
| 29 Apr 2012, 19:41 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
malder schreef: Weet er iemand nog die quote staan waarin een Denderfan stoefte dat ze op ons veld kampioen gingen spelen en ons naar derde sjotten? Ik zou die graag inkaderen en opsturen naar een neo-derdeklasser. i like that _________________ Iendracht 4ever. |
| 29 Apr 2012, 20:09 |
|
|
Freak
Re: "Oilsjt"
door Sixteenohseven » za 23 jul 2011, 14:03 Hun 5e en laatste aankoop Gbarssin xD, ze gaan mogen krabben om in te blijven met die ploeg mijn gedacht Re: "Oilsjt" door mbongo » ma 08 aug 2011, 19:19 Er zitten daar anders wel enkelen goed af te geven op ons, en dan nog gasten van ons dat daar zitten op te reageren he... Laat ons afwachten en zien wat ze van de jaar gaan doen. Want volgens mij, en ik blijf daar bij, zitten ze daar een "one way ticket back to glory in 3rd" te boeken! Mark my words... mbongo Berichten: 126Geregistreerd: za 07 mei 2011, 19:42 Re: "Oilsjt" door T93 » wo 24 aug 2011, 23:25 Tienen-E.Aalst. 1-4. Aalst staat voor ons in de stand Ons heerschappij in de denderstreek is voorbij |
| 29 Apr 2012, 20:20 |
|
| Pagina 22 van 32 |
[ 466 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 32 Volgende |