|
|
| Pagina 9 van 106 |
[ 1590 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 106 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Starsky schreef: Vandaag Christophe Van Dijck aan de lijn gehad, en deze namiddag of avond zou hij tekenen. Er werd daar iets gezegd van werknemer of familielid, wel...theeft idd iets met werknemers te maken... Verder als spits: Waarom geen Mike Van Laethem. Scoort al jaren in 4de klasse een 20-tal doelpunten? Ma bon, we gaan het bestuur hun werk laten doen he! Hopelijk blijven we in derde klasse, en dan zie ik het wel een leuk jaar worden, heb er vertrouwen in. eej seg, ni alleman van opwijk gaan weghale hein :no: :grijns: _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 27 Mar 2006, 18:14 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
Ik denk da ze in't bestuur is moeten werk maken van nen echten zuiveren linker- en rechterflank speler!Want daar was't de laatste jaren ook genen vetten,zoals gisteren nogmaals gebleken.We spelen al weken zonder flanken!
Wat diene spits betreft,das wa te vroeg om daar te kunnen over oordelen.Maar hopelijk trekken ze nog enen aan die wa hoger speelt in tweede of derde _________________
|
| 27 Mar 2006, 18:14 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
dor vreesdeken veur, da em spelers contracten geeft die iet te maken emme me zen bedrijf. altijd riskant
|
| 27 Mar 2006, 18:16 |
|
|
forumlegende
Jowwanneken, diene Clif Siccard kan bij de reservennog geen goal maken, laat staan ne poot aan de grond krijgen. Er bestaan geen spelers (buiten keepers) die in derde provinciale of lager of zelfs in tweede provinciale die in derde klasse een meerwaarde kunnen geven aan eendracht aalst, een club die altijd bij de eerste 3 moet eindigen!
Knoop dit goed in jullie oren! Laat die jongens aub waar ze zijn en haal gevestigde waarden in 3de en 4de klasse en bouw daarmee een stevige ploeg uit! |
| 27 Mar 2006, 18:17 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Dani schreef: Jowwanneken, diene Clif Siccard kan bij de reservennog geen goal maken, laat staan ne poot aan de grond krijgen. Er bestaan geen spelers (buiten keepers) die in derde provinciale of lager of zelfs in tweede provinciale die in derde klasse een meerwaarde kunnen geven aan eendracht aalst, een club die altijd bij de eerste 3 moet eindigen! Knoop dit goed in jullie oren! Laat die jongens aub waar ze zijn en haal gevestigde waarden in 3de en 4de klasse en bouw daarmee een stevige ploeg uit! daar gevek u deels gelijk. als ge toch spelers haalt uit provinciale reeksen, dan zullen et jonge, getalenteerde moeten zijn. mor diene van 28, das bij mij meer dan een vraagteken en ni just over zen kwaliteiten als speler |
| 27 Mar 2006, 18:21 |
|
|
Nationale Ploeg
Verbechio schreef: Dani schreef: Jowwanneken, diene Clif Siccard kan bij de reservennog geen goal maken, laat staan ne poot aan de grond krijgen. Er bestaan geen spelers (buiten keepers) die in derde provinciale of lager of zelfs in tweede provinciale die in derde klasse een meerwaarde kunnen geven aan eendracht aalst, een club die altijd bij de eerste 3 moet eindigen! Knoop dit goed in jullie oren! Laat die jongens aub waar ze zijn en haal gevestigde waarden in 3de en 4de klasse en bouw daarmee een stevige ploeg uit! daar gevek u deels gelijk. als ge toch spelers haalt uit provinciale reeksen, dan zullen et jonge, getalenteerde moeten zijn. mor diene van 28, das bij mij meer dan een vraagteken en ni just over zen kwaliteiten als speler Voila, als diene vriendjespolitiek hier zo doorgaat heb ik er geen goed oog in voor volgend seizoen, want er wordt overal gezegd dat het bestuur ambitie heeft,maar dan dan mag deze vriendjespolitiek toch ni blijven duren ze. |
| 27 Mar 2006, 18:25 |
|
|
forumlegende
Wat ze zeker nodig hebben is ne goeien back-rechts en diene van Wetteren is ne hele goeien.
Gezien hoe die de ganse flank afgaat en goed kan voorzetten?? |
| 27 Mar 2006, 18:36 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Het nieuwe bestuur is nog maar 2 weken bezig en sommigen zijn hier weeral niet content. Kzou zeggen, laat het bestuur gewoon rustig verder werken, ze hebben al heel wat gerealiseerd in heel korte tijd. En ik heb er alle vertrouwen in! Vergeet ook niet dat Garré hier enkel een puinhoop heeft achtergelaten, (bijna) geen enkele speler had een contract voor volgend jaar. Ze dienen dus van 0 te herbeginnen.
|
| 27 Mar 2006, 18:41 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Jean schreef: Wat ze zeker nodig hebben is ne goeien back-rechts en diene van Wetteren is ne hele goeien. Gezien hoe die de ganse flank afgaat en goed kan voorzetten?? Ik weet uit goede bron dat het nieuwe bestuur enkele spelers van Wetteren heeft proberen naar hier te halen, maar ze hebben allemaal vriendelijk bedankt. |
| 27 Mar 2006, 18:43 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
Jan schreef: Jean schreef: Wat ze zeker nodig hebben is ne goeien back-rechts en diene van Wetteren is ne hele goeien. Gezien hoe die de ganse flank afgaat en goed kan voorzetten?? Ik weet uit goede bron dat het nieuwe bestuur enkele spelers van Wetteren heeft proberen naar hier te halen, maar ze hebben allemaal vriendelijk bedankt. ik em nog liever nen hond mé syfillis in ons ploeg dan nen teppen van Wetteren, waarschijnlijk heeft da beest meer verstand van fairplay! ps; met diene commentaar van sommigen op 't nieuwe bestuur, wacht nekeer af ség! Die mannen heb al goei dingen gedaan, wacht tot het plaatje compleet is en geef dan commentaar. In alle geval nen dikken bedankt omda ze naar de supps héél warm zijn; vlaggen en toeters mogen weer, een ploegopstellingen uitdelen........ kleine dingen die veel waard zijn, bovendien zal deze houding - zeker naar volgend seizoen toe - meer volk lokken! |
| 27 Mar 2006, 20:36 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Kelly De Craene werd gecontacteerd om terug te keren. Hij twijfelt echter nog omdat hij een zware knieblessure had en nog maar pas begint met revalideren.
|
| 27 Mar 2006, 22:01 |
|
|
oilsjt supps zen zeer kritisch e (gewerren toch :))
mor kmoe zegge da Marc Schots echt begaan es me de club. en heel wa opmerkingen en vragen nor hem toe zen goedgekeurd |
| 27 Mar 2006, 22:22 |
|
|
Freak
Het bestuur heeft inderdaad al een paar goei zaken gedaan, maar ze zijn 2 weken bezig en de vriendjespolitiek is weer bezig!! Hier worden vergelijkingen gemaakt tussen Wambacq-Van Dijck en De Bilde maar dat is wel zever. Ge moet geen spelers uit 2e provinciale halen want dat is totaal geen meerwaarde. In 4e klasse zitten nog hele goeie spelers die nog te betalen zijn, maar 2e provinciale??? Hoe zit het met Matthijs, waarom heeft dienen nog geen contractverlenging?
|
| 28 Mar 2006, 8:41 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
filipeveraert schreef: Ge moet geen spelers uit 2e provinciale halen want dat is totaal geen meerwaarde. Waar kwam Sulmon ook alweer vandaan? |
| 28 Mar 2006, 9:40 |
|
|
Freak
jullie maken hier van sulmon precies ne wereldkeeper! Hij is nu slecht, maar om nu te zeggend dat hij al wonderen verricht heeft... Nie overdrijven hé. Uittrappen en uitkomen kunnen veel beter, maar hij is natuurlijk nog jong en er zit nog rek in.
ps: als ge als spits van 28 jaar nog in 2e provinciale zit deugd het niet! |
| 28 Mar 2006, 9:43 |
|
| Pagina 9 van 106 |
[ 1590 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 106 Volgende |