versterkingen volgend seizoen - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1590 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 106
 versterkingen volgend seizoen 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
filipeveraert schreef:
jullie maken hier van sulmon precies ne wereldkeeper! Hij is nu slecht, maar om nu te zeggend dat hij al wonderen verricht heeft... Nie overdrijven hé. Uittrappen en uitkomen kunnen veel beter, maar hij is natuurlijk nog jong en er zit nog rek in.

Als ge bekijkt dat Sulmon amper 19 jaar is, voor een keeper toch wel bijzonder jong dus, vind ik het toch sterk hoor wat hij dit seizoen presteert. Ik geloof echt rotsvast in de kwaliteiten van deze jongen en hij heeft ons dit seizoen toch al hier en daar punten gewonnen, daar waar hij er ons bij mijn weten (tenzij ik iets vergeten ben) nog geen enkel punt gekost heeft.

28 Mar 2006, 9:58
Freak

Leeftijd: 45
Goh ja, punten gekost...  Laten we zeggen dat de wedstrijden op Boom en Wetteren nie meteen zijn sterkste waren!

28 Mar 2006, 10:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
op Boom ??? Daar was het volgens mij Seminck die een paar keer serieus in de luren werd gelegd, en spelers van Boom die met welgerichte bommen ons knock out legden

over die spelers die komen: onbekende spelers waarschijnlijk om toch maar een basis te leggen... waarschijnlijk opvulling (die niet te veel geld kost) en waarmee ze naar de volgende weken toe op hun gemak kunnen uitzien naar betere versterkingen. Bouw maar eens een ploeg op waarvan je 0 spelers onder contract hebt hé...

28 Mar 2006, 10:52
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
ik denk dat Seminck ons inderdaad al meer punten heeft gekost dit seizoen dan Sulmon.  :fluit:

Sulmon is inderdaad geen wereldkeeper (want dan zat hij hier niet), maar tov De Moor of onzen bokser van vorig seizoen vind ik hem toch een meerwaarde voor het team.

28 Mar 2006, 11:04
Scholier

Sulmon is en blijft een klasbak. Dat is normaal he dat hij nog punten heeft om aan te werken. Moest hij op 19 jaar al perfect zijn dan speelde hij ni bij ons, maar in Anderlecht of int buitenland. Uittrappen is nooit zijn beste punt geweest, maar dat weet hij en daar is hij volop aan aan het werken.
Sommige mensen vergeten hier dat hij net na de winterstop hele goede matchen speelden, en dikwijls de meubelen heeft gered.
En als je de 1-5 verloren match aan hem wijdt, das ook wat te gemakkelijh he. Geloof me maar, deze keeper gaat ons nog veel plezier bezorgen. Onthou men woorden !

28 Mar 2006, 12:12

the_red_ant69 schreef:
ik denk dat Seminck ons inderdaad al meer punten heeft gekost dit seizoen dan Sulmon. :fluit:
Mja, ik denk dat Seminck inderdaad het laatste seizoen een beetje opvalt door zen typische foutjes die hij maakt en om de een of andere reden zijn die in 3de veel dodelijker dan in 2de... waar hij dan ook veel meer uitpakte met een perfecte dieptepas, maar ik blijf hem toch klasbak vinden en geloof dat het bij Michaël veelal een kwestie van vertrouwen is... en dat hij zich misschien nu door die affaire met Willebroek wat gewrongen voelt. Maar dat komt wel op zen pootjes terecht.

28 Mar 2006, 20:10
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Meyssen moet weg bij Cercle, hij krijgt er geen nieuw contract.Da zou pas een versterking zijn.

29 Mar 2006, 11:33

hell yeah! :dans:

ma kdenk ni da die zou willen komen moeste we na 4e zakken :kwaad:

btw: sterke spits, met al rond de 20 goals, karabulut, speelt bij patro eisden, indien die manne zoude zakke zal dieje toch ni blijven?  :fluit:  :grijns:

29 Mar 2006, 12:24
Iendracht.be - beheer

Meyssen zou in de belangstelling staan van Lierse. Naar het schijnt zou Cercle niet kunnen bieden wat Meyssen vraagt, misschien bestaat er wel een kans dat hij dan ook voor ons te duur zal zijn ;-) .

29 Mar 2006, 12:53
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Meyssen zou volgens eigen zeggen contact hebben met verschillende eerste klasseploegen en vindt zichzelf nog goed genoeg om in eerste te spelen en wil dan ook niet lager spelen.

29 Mar 2006, 12:57
Nationale Ploeg

Bartos schreef:
Meyssen zou in de belangstelling staan van Lierse. Naar het schijnt zou Cercle niet kunnen bieden wat Meyssen vraagt, misschien bestaat er wel een kans dat hij dan ook voor ons te duur zal zijn ;-) .

Da stond er ni bij in het nieuwsblad  :grijns: .

29 Mar 2006, 12:58
Nationale Ploeg

sterke spits is ook bernard allou van ukkel vorst, ook al 19 of 20 doelpunten in vierde klasse

29 Mar 2006, 18:28
Nationale Ploeg

Leeftijd: 41
WLM: [email protected]
roeckie schreef:
sterke spits is ook bernard allou van ukkel vorst, ook al 19 of 20 doelpunten in vierde klasse

Ja over die spits heb ik ook al veel goeie dingen gehoord!!

29 Mar 2006, 18:31
Iendracht.be - beheer

roeckie schreef:

Ik denk niet dat die financiëel haalbaar zal zijn, er zijn in Ukkel heel wat mogelijkheden. Die Allou zat nog in de A-kern van PSG en ik geloof dat hij nog voor Brussels speelde ook.

29 Mar 2006, 18:31
Nationale Ploeg

Bartos schreef:
roeckie schreef:

Ik denk niet dat die financiëel haalbaar zal zijn, er zijn in Ukkel heel wat mogelijkheden. Die Allou zat nog in de A-kern van PSG en ik geloof dat hij nog voor Brussels speelde ook.

spijtig, zou een serieuze versterking zijn. Ma we moeten geen te zotte dingen doen

29 Mar 2006, 18:37
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1590 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 106