|
|
| Pagina 293 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 291 292 293 294 295 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Misschien effekes de solden gaan doen bij denderbrol om hen helemaal te kakken te zetten ? Er lopen er daar een paar rond die ik bij ons wel zie zitten ( oa diene nr 8 ( (dom ?)) en nr 10 ((janssens ?))
![]() |
| 29 Apr 2012, 20:03 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
mamananeto schreef: Misschien effekes de solden gaan doen bij denderbrol om hen helemaal te kakken te zetten ? Er lopen er daar een paar rond die ik bij ons wel zie zitten ( oa diene nr 8 ( (dom ?)) en nr 10 ((janssens ?)) ![]() Dan toch eerst eens deftig ontsmetten! _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 29 Apr 2012, 20:07 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12 Berichten: 406 |
Die Joren Dom heeft nogal hoge eisen wat loon betreft, maar is polyvalent op de rechterflank en kan ook centraal als offensieve middenvelder aan de bak. Zou een erg mooie transfer zijn, maar of die haalbaar is...
|
| 30 Apr 2012, 11:26 |
|
|
Freak
Joren schreef: Die Joren Dom heeft nogal hoge eisen wat loon betreft, maar is polyvalent op de rechterflank en kan ook centraal als offensieve middenvelder aan de bak. Zou een erg mooie transfer zijn, maar of die haalbaar is... een erg mooie transfer? jawadde zeg, absoluut geen prioriteit en bijlange niet wat wij nog nodig hebben. Laat die maar waar hij is |
| 30 Apr 2012, 11:49 |
|
|
Knaap
waar gaat galucci naartoe volgend jaar?
Wel spijtig dat hij weggaat, scoort gemakkelijk en geraakt vlotjes zijn man voorbij. Ivm de vertrekkers, onze beste spelers gaan weg, de schutter, moreels, depoitre blijkbaar wouden ze wel degelijk blijven, spijtig dat onze ploeg zo uiteenvalt & eerlijk bart van renterghem is hier wel wat schuldig aan, zijn transfers a la Van renterghem, Vervaecke, Gbarssin dat zijn 2x gillers van formaat, vervaecke geraakte gisteren terug geen enkele keer zijn man zuiver voorbij, dat deed balaj beter. Er zal veel moeten bijkomen om onze sleutelspelers deftig te kunnen vervange, ook ewen heeft toch veel ervaring en speelt al vele jaren op deftig niveau, de castro is een deftige back. We mogen niet de fout maken van allemaal jonge veulens te kopen, zie dender, die hebben echt veel jonge talenten de kans gegeven & aan de eindstreep zijn ze gesneuveld. Veel werk voor volgend jaar en hopelijk is het niet van de eerste week spartelen om boven te blijven. |
| 30 Apr 2012, 11:51 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
jamie schreef: waar gaat galucci naartoe volgend jaar? Wel spijtig dat hij weggaat, scoort gemakkelijk en geraakt vlotjes zijn man voorbij. Ivm de vertrekkers, onze beste spelers gaan weg, de schutter, moreels, depoitre blijkbaar wouden ze wel degelijk blijven, spijtig dat onze ploeg zo uiteenvalt & eerlijk bart van renterghem is hier wel wat schuldig aan, zijn transfers a la Van renterghem, Vervaecke, Gbarssin dat zijn 2x gillers van formaat, vervaecke geraakte gisteren terug geen enkele keer zijn man zuiver voorbij, dat deed balaj beter. Er zal veel moeten bijkomen om onze sleutelspelers deftig te kunnen vervange, ook ewen heeft toch veel ervaring en speelt al vele jaren op deftig niveau, de castro is een deftige back. We mogen niet de fout maken van allemaal jonge veulens te kopen, zie dender, die hebben echt veel jonge talenten de kans gegeven & aan de eindstreep zijn ze gesneuveld. Veel werk voor volgend jaar en hopelijk is het niet van de eerste week spartelen om boven te blijven. Ik kan je begrijpen, maar een beetje vertrouwen zal ook wel mogen. Om een De Schutter of een Depoitre te vervangen, dat zal heel moeilijk worden. Gallucci scoort misschien wel vlot, maar mijn gedacht is dat een Weydisch/De Cuyper vlotter een mannetje zullen passeren dan Damien. Damien haalt zeer zelden de achterlijn. Ik doe niets af van zijn prestaties want het is een goede speler. |
| 30 Apr 2012, 17:00 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 24 Sep 2006, 19:04 Berichten: 151 Locatie: Gavere |
de groep heeft nood aan fris bloed. Als je ziet dat de verdedigers steeds bij de man van de match zitten en onze keeper man van het seizoen is, dan is het volgens mij duidelijk waar er moet veranderd worden. Met deze ploeg vechten we volgend jaar tegen de degradatie. Geen frivoliteit, weinig spelers die een actie in huis hebben. Het verdedigend compartiment blijft grotendeels en ik heb al veel goeds gehoord over de aangeworven spelers, waarvan de meeste aanvallend ingesteld zijn. Ik weet het, het geen garantie op succes maar ik heb er een goed gevoel bij.
|
| 30 Apr 2012, 20:14 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Wannes schreef: de groep heeft nood aan fris bloed. Als je ziet dat de verdedigers steeds bij de man van de match zitten en onze keeper man van het seizoen is, dan is het volgens mij duidelijk waar er moet veranderd worden. Met deze ploeg vechten we volgend jaar tegen de degradatie. Geen frivoliteit, weinig spelers die een actie in huis hebben. Het verdedigend compartiment blijft grotendeels en ik heb al veel goeds gehoord over de aangeworven spelers, waarvan de meeste aanvallend ingesteld zijn. Ik weet het, het geen garantie op succes maar ik heb er een goed gevoel bij. Ben ik het niet mee eens. Kijk eens hoeveel goals we dit seizoen binnen gekregen hebben. Gelukkig waren we aanvallend heel efficient dit seizoen en hebben we de beste keeper van de reeks... _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 30 Apr 2012, 20:17 |
|
|
Nationale Ploeg
josken1 schreef: Wannes schreef: de groep heeft nood aan fris bloed. Als je ziet dat de verdedigers steeds bij de man van de match zitten en onze keeper man van het seizoen is, dan is het volgens mij duidelijk waar er moet veranderd worden. Met deze ploeg vechten we volgend jaar tegen de degradatie. Geen frivoliteit, weinig spelers die een actie in huis hebben. Het verdedigend compartiment blijft grotendeels en ik heb al veel goeds gehoord over de aangeworven spelers, waarvan de meeste aanvallend ingesteld zijn. Ik weet het, het geen garantie op succes maar ik heb er een goed gevoel bij. Ben ik het niet mee eens. Kijk eens hoeveel goals we dit seizoen binnen gekregen hebben. Gelukkig waren we aanvallend heel efficient dit seizoen en hebben we de beste keeper van de reeks... we kunnen er uuuuuuuuuuren over discussieren maar het resultaat zal altijd hetzelfde zijn: we moeten vertrouwen in de technische staff, in de nieuwe spelers. ook ik heb met een bloedend hart naar Depoitre, Deschutter, Moreels en C° zitten kijken. maar het geeft geen zin om over je schouder naar achter te kijken, we moeten vooruit ! en dat zal -like it or not- met nieuwe jongens zijn. Puur cijfermatig bekeken hebben we veel goals gepakt, en er ook veel gemaakt (ondanks Geen echte topscorer dit seizoen). het positieve daaraan is dat zelfs als we er wat minder gaan maken maar we wel de nul beter gaan kunnen houden, er resultaten uit kunnen gaan volgen. en laat BVR hier ondertussen toch wel wat adelbrieven op tafel hebben liggen op vlak van efficientie. give it a chance, zo ik zo zeggen. _________________ may the FORCE be with you. |
| 30 Apr 2012, 21:34 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
De transfers tot nu toe zijn niet slecht, maar nu is er nood aan een speler met ervaring om de jonge gasten te sturen, Heb vernomen dat Mennes weg mag bij STVV, waarom niet polsen naar zulke mannen?
Misschien is Dekelver een oplossing voor de aanvalslinie te versterken, sjot elke week toch wel eentje binnen en komt bij Westerlo niet veel meer aan spelen toe...? Zou toch een serieuze aanwinst zijn _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 30 Apr 2012, 22:30 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
De_steve schreef: De transfers tot nu toe zijn niet slecht, maar nu is er nood aan een speler met ervaring om de jonge gasten te sturen, Heb vernomen dat Mennes weg mag bij STVV, waarom niet polsen naar zulke mannen? Misschien is Dekelver een oplossing voor de aanvalslinie te versterken, sjot elke week toch wel eentje binnen en komt bij Westerlo niet veel meer aan spelen toe...? Zou toch een serieuze aanwinst zijn Onvoltooid Toekomstige Tijd. Voor zulke gasten zal er geen budget zijn, vrees ik. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 30 Apr 2012, 22:35 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Het transferbeleid wordt crussiaal de komende maanden. Volgend jaar doen we mee voor de eindronde, ...maar het kan evengoed voor de degradatiestrijd zijn. Met een 75% nieuwe ploeg kan het alle kanten uit. Veel zal ook afhangen van de trainer en wat hij doet met de volledig gerenoveerde ploeg. BVR is absoluut geen slechte trainer, dat heeft hij in 't verleden al bewezen. En hij heeft nu toch wel al wat 2de en 3de klasse ervaring mee. Daar heb ik dus alle vertrouwen in. We horen ook niks meer van Bossy en zijn adviserende steun... Die zou wel nuttig kunnen zijn. Maar die stilte rond Boskamp doet toch wel twijfels rijzen, rond de concrete inbreng van Bossy. Shoppen bij Dender kan zijn nut opbrengen, (alleen de goei spelers natuurlijk) tja, nu die spelers dit seizoen een toontje lager zingen over hun kwaliteiten.
Ben echt benieuwd naar ons transferbeleid... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 30 Apr 2012, 22:47 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
jammen schreef: De_steve schreef: De transfers tot nu toe zijn niet slecht, maar nu is er nood aan een speler met ervaring om de jonge gasten te sturen, Heb vernomen dat Mennes weg mag bij STVV, waarom niet polsen naar zulke mannen? Misschien is Dekelver een oplossing voor de aanvalslinie te versterken, sjot elke week toch wel eentje binnen en komt bij Westerlo niet veel meer aan spelen toe...? Zou toch een serieuze aanwinst zijn Onvoltooid Toekomstige Tijd. Voor zulke gasten zal er geen budget zijn, vrees ik.[/quo Inderdaad te duur denk ik ook. Tenzij een aantal sponsors van FC Dender "zouden overstappen of fusioneren" met de sponsors van Iendracht... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 30 Apr 2012, 22:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Blijkbaar komen testen vandaag
http://www.provbal.be/artikel/2059-michael-vandaele-sassport-boezinge-1-druk-ketel?fb_comment_id=fbc_10150707546692874_22002161_10150714983377874#f143f07bbcf7cd5 _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 30 Apr 2012, 23:40 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Onderkroiper schreef: Deed idd mee met de beloften. |
| 30 Apr 2012, 23:45 |
|
| Pagina 293 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 291 292 293 294 295 … 345 Volgende |