|
|
| Pagina 294 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 292 293 294 295 296 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bericht Transfers 2010-2011
Eendracht Aalst is in vergevorderde onderhandelingen met rechtsback Tom Pietermaat van KV Mechelen en momenteel uitgeleend aan Rupel boom. Staat vandaag in HLN.
|
| 02 Mei 2012, 8:18 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Gilles schreef: Eendracht Aalst is in vergevorderde onderhandelingen met rechtsback Tom Pietermaat van KV Mechelen en momenteel uitgeleend aan Rupel boom. Staat vandaag in HLN. Is dat geen middenvelder? |
| 02 Mei 2012, 9:23 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02 Berichten: 352 Leeftijd: 57 Locatie: Oilsjt |
josken1 schreef: Wannes schreef: de groep heeft nood aan fris bloed. Als je ziet dat de verdedigers steeds bij de man van de match zitten en onze keeper man van het seizoen is, dan is het volgens mij duidelijk waar er moet veranderd worden. Met deze ploeg vechten we volgend jaar tegen de degradatie. Geen frivoliteit, weinig spelers die een actie in huis hebben. Het verdedigend compartiment blijft grotendeels en ik heb al veel goeds gehoord over de aangeworven spelers, waarvan de meeste aanvallend ingesteld zijn. Ik weet het, het geen garantie op succes maar ik heb er een goed gevoel bij. Ben ik het niet mee eens. Kijk eens hoeveel goals we dit seizoen binnen gekregen hebben. Gelukkig waren we aanvallend heel efficient dit seizoen en hebben we de beste keeper van de reeks... hou der wel rekening mee dat gbarsin volgend seizoen niet meer meedoet he ... die had er wel enkele op zijn geweten hoor |
| 02 Mei 2012, 10:07 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Smetje schreef: Gilles schreef: Eendracht Aalst is in vergevorderde onderhandelingen met rechtsback Tom Pietermaat van KV Mechelen en momenteel uitgeleend aan Rupel boom. Staat vandaag in HLN. Is dat geen middenvelder? Van opleiding wel - verbeterde versie van Van Damme als het op zuivere passing aankomt trouwens - maar speelde het afgelopen seizoen als rechtsachter bij Boom. Als je die kan aantrekken, heb je er een nieuwe topper bij - mark my words. BTW - ik dacht dat BVR nog op zoek was naar een centrale middenvelder / cv - de perfecte speler wordt vandaag gecut door KV Mechelen -> Geudens!!!! |
| 02 Mei 2012, 10:53 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
De_steve schreef: De transfers tot nu toe zijn niet slecht, maar nu is er nood aan een speler met ervaring om de jonge gasten te sturen, Heb vernomen dat Mennes weg mag bij STVV, waarom niet polsen naar zulke mannen? Misschien is Dekelver een oplossing voor de aanvalslinie te versterken, sjot elke week toch wel eentje binnen en komt bij Westerlo niet veel meer aan spelen toe...? Zou toch een serieuze aanwinst zijn Mennes gaat naar Bocholt en is volgens mij stilaan over zijn top heen... Zoals hierboven aangehaald ga voor Kevin Geudens! |
| 02 Mei 2012, 10:55 |
|
|
Nationale Ploeg
Geudens? Topspeler, maar zal ook wel niet komen spelen voor een cola en een pakske chips, gezien zijn leeftijd.
En heel snel is die ook niet, wat in onze achterlijn toch ontbreekt momenteel. |
| 02 Mei 2012, 10:57 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
DT schreef: BTW - ik dacht dat BVR nog op zoek was naar een centrale middenvelder / cv - de perfecte speler wordt vandaag gecut door KV Mechelen -> Geudens!!!! Geudens is wel al aan het onderhandelen met Westerlo en die zullen waarschijnlijk meer kunnen betalen dan wij, zelfs als ze zakken |
| 02 Mei 2012, 11:14 |
|
|
Ancien
De Jean schreef: Geudens? Topspeler, maar zal ook wel niet komen spelen voor een cola en een pakske chips, gezien zijn leeftijd. En heel snel is die ook niet, wat in onze achterlijn toch ontbreekt momenteel. Zou hem bij voorkeur wel op het middenveld willen zien - kan uitvoetballen, heeft ervaring en is organisatorisch heel sterk... En dat die niet goedkoop is, zal wel kloppen maar ik denk toch dat we nu een beetje middelen over hebben zeker met het vertrek van de gekende basispionnen + Gbarssin (de absolute grootverdiener) + Ode (waar we nu ook wel formeel vanaf zijn) + Kevin Kempeneer en Bas Vervaeke. |
| 02 Mei 2012, 11:14 |
|
|
Nationale Ploeg
DT schreef: De Jean schreef: Geudens? Topspeler, maar zal ook wel niet komen spelen voor een cola en een pakske chips, gezien zijn leeftijd. En heel snel is die ook niet, wat in onze achterlijn toch ontbreekt momenteel. Zou hem bij voorkeur wel op het middenveld willen zien - kan uitvoetballen, heeft ervaring en is organisatorisch heel sterk... En dat die niet goedkoop is, zal wel kloppen maar ik denk toch dat we nu een beetje middelen over hebben zeker met het vertrek van de gekende basispionnen + Gbarssin (de absolute grootverdiener) + Ode (waar we nu ook wel formeel vanaf zijn) + Kevin Kempeneer en Bas Vervaeke. Dan moet hij wel op het middenveld willen spelen natuurlijk, heeft dat volgens mij al jaren niet meer gedaan. Je hebt wel een punt dat er een pak loonlast vertrekt, maar ergens hoop ik dat het de bedoeling is om volgend seizoen te besparen, niet om dezelfde loonmassa te gaan aanhouden. |
| 02 Mei 2012, 11:23 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Maar het is ook wel de bedoeling een deftig seizoen te draaien hé. Als je met nieuwjaar halsoverkop moet investeren gaat dit meer kosten, en het resultaat is meestal niet navenant.
|
| 02 Mei 2012, 12:51 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Jeroen schreef: Maar het is ook wel de bedoeling een deftig seizoen te draaien hé. Als je met nieuwjaar halsoverkop moet investeren gaat dit meer kosten, en het resultaat is meestal niet navenant. Inderdaad. Er zijn blijkbaar mensen die bij elke potentiële transfer over het afslanken van die loonmassa beginnen, maar een deftige ploeg samenstellen die tegelijk niks kost, daar slaagt geen enkele ploeg in hoor. Ik mag hopen dat het niet de bedoeling is om volgend seizoen Dender achterna te gaan naar derde en ook al heb ik vertrouwen in de reeds gerealiseerde transfers, daarvoor zal er toch nog wat kwaliteit moeten bijkomen (vooral nog een beetje ervaring en dat zullen misschien wel uw duurste transfers zijn). |
| 02 Mei 2012, 12:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ze moeten - vooral - besparen, maar er liggen toch ook nog een hoop opportuniteiten langs inkomstenkant hé zeg. Ik hoop toch dat dit ook een belangrijk werkpunt wordt de komende weken en maanden. De voorbije 2 jaar waren HET moment om daar op in te spelen, spijtig genoeg is die kans volledig onbenut gelaten.
Niet noodzakelijk een verwijt aan de huidige ploeg hé dit, maar simpelweg de boodschap om niet enkel naar de uitgavenkant te kijken. Als je bijvoorbeeld zit dat onze fanshop de voorbije 2 jaar zo goed als leeg was... 't voornaamste is schuldafbouw, laat ze die dan maar bekomen door een gezonde mix van zowel snoeien in uitgaven als toename van inkomsten. ps: de berichten die we tot hiertoe krijgen zijn ieder geval hoopgevend. _________________ If you never try, you'll never know |
| 02 Mei 2012, 13:00 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 14 Feb 2009, 15:15 Berichten: 631 Leeftijd: 39 Locatie: OILSJT |
Heb zondag na de wedstrijd in het clubrestaurant tussen het optreden door horen vallen dat de transfer met name Sonck zeer dicht bij de realiteit staat. Naar t'schijnt zijn de onderhandelingen bezig.
![]() _________________ !!! Iendracht Oilsjt back to glory !!! |
| 02 Mei 2012, 13:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Sonck gaat al maanden het gerucht van getekend te hebben bij WB. Denk dat dat iets realistischer is. Ik denk niet dat ze zich al aan zo een avontuur gaan wagen bij ons, ik mag het in ieder geval hopen !
Alles op en rond WB geeft mij zo een beetje de indruk, dat zich daar een 2de Lierse aan het vormen is. _________________ If you never try, you'll never know |
| 02 Mei 2012, 13:08 |
|
|
Als ne Sonck bv. dicht bij huis wil spelen en meer tijd hebben voor zijn kinderen (omdat ze bij ons minder trainen) en hij daarvoor (serieus) wil inleveren, maar toch gemotiveerd blijft, is dat natuurlijk altijd een goeie transfer. Ik heb Sonck altijd een goeie gevonden.
|
| 02 Mei 2012, 13:20 |
|
| Pagina 294 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 292 293 294 295 296 … 345 Volgende |