|
|
| Pagina 296 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 294 295 296 297 298 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
davy1919 schreef: Van Pietermaat ben ik tevreden, de Stavros ga ik nog niet beoordelen wetende dat hij elk seizoen "anders" presteerd, hopelijk geeft hij hier die 2 seizoenen het beste van zichzelf en houd hij er zijn kopke bij. Ik zal al content zijn als hij hier één seizoen het beste van zichzelf geeft, of het zou moeten zijn dat wij de eerste ploeg zijn waar hij twee jaar blijft. |
| 03 Mei 2012, 20:57 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Over Glouftsis heb ik mijn twijfels, maar het is wel een spits die de ballen in het mandje kan leggen. Hopelijk bewijst hij de criticasters lik op stuk
Pietermaat lijkt mij een heel goede transfer, men zou dit meer moeten doen, elk seizoen één of twee talentvolle jeugdspeler van een eersteklasser lenen. Nog beter nieuws is dat men blijkbaar op zoek gaat naar 2 serieuze middenvelders. Lijkt me heel belangrijk en positief dat er blijkbaar budget voor is |
| 03 Mei 2012, 22:07 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Jeroen schreef: Over Glouftsis heb ik mijn twijfels, maar het is wel een spits die de ballen in het mandje kan leggen. Hopelijk bewijst hij de criticasters lik op stuk Pietermaat lijkt mij een heel goede transfer, men zou dit meer moeten doen, elk seizoen één of twee talentvolle jeugdspeler van een eersteklasser lenen. Nog beter nieuws is dat men blijkbaar op zoek gaat naar 2 serieuze middenvelders. Lijkt me heel belangrijk en positief dat er blijkbaar budget voor is Voor je laatste zin houd ik toch serieus mijn hart vast moest dit na verloop van tijd blijken van niet. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 03 Mei 2012, 22:31 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
jammen schreef: Jeroen schreef: Over Glouftsis heb ik mijn twijfels, maar het is wel een spits die de ballen in het mandje kan leggen. Hopelijk bewijst hij de criticasters lik op stuk Pietermaat lijkt mij een heel goede transfer, men zou dit meer moeten doen, elk seizoen één of twee talentvolle jeugdspeler van een eersteklasser lenen. Nog beter nieuws is dat men blijkbaar op zoek gaat naar 2 serieuze middenvelders. Lijkt me heel belangrijk en positief dat er blijkbaar budget voor is Voor je laatste zin houd ik toch serieus mijn hart vast moest dit na verloop van tijd blijken van niet. Als VM heb je al Van Damme, Ndefi en Smet (?) die er kunnen spelen. Ik zou hier ook geen zotte dingen doen. |
| 03 Mei 2012, 22:42 |
|
|
forumlegende
janos schreef: jammen schreef: Jeroen schreef: Over Glouftsis heb ik mijn twijfels, maar het is wel een spits die de ballen in het mandje kan leggen. Hopelijk bewijst hij de criticasters lik op stuk Pietermaat lijkt mij een heel goede transfer, men zou dit meer moeten doen, elk seizoen één of twee talentvolle jeugdspeler van een eersteklasser lenen. Nog beter nieuws is dat men blijkbaar op zoek gaat naar 2 serieuze middenvelders. Lijkt me heel belangrijk en positief dat er blijkbaar budget voor is Voor je laatste zin houd ik toch serieus mijn hart vast moest dit na verloop van tijd blijken van niet. Als VM heb je al Van Damme, Ndefi en Smet (?) die er kunnen spelen. Ik zou hier ook geen zotte dingen doen. + Hugelier |
| 03 Mei 2012, 22:46 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Nog een patron op het middenveld moet er zeker bij, maar met Van Damme en Hugelier al in de kern zou één middenvelder wel moeten volstaan, denk ik. Het huiswerk zal ook wel bijna af zijn zeker dan. Mits wat polyvalentie zijn de meeste posities wel dubbel bezet ook. Het is misschien enkel afwachten hoe men De Cuyper en Martin ziet. Als die beide voor de flank gehaald zijn (en zal waarschijnlijk wel, want Weydisch is de enige andere flankspeler), kan er misschien voorin wel wat creativiteit ontbreken, een spits die een mannetje voorbij kan voor naast of achter Glouftsis te zetten. Maar ok, misschien zoeken ze wel een spelmaker die iets hoger kan spelen ook en we gaan ook niet teveel vragen zeker.
|
| 03 Mei 2012, 22:54 |
|
|
Freak
janos schreef: jammen schreef: Jeroen schreef: Over Glouftsis heb ik mijn twijfels, maar het is wel een spits die de ballen in het mandje kan leggen. Hopelijk bewijst hij de criticasters lik op stuk Pietermaat lijkt mij een heel goede transfer, men zou dit meer moeten doen, elk seizoen één of twee talentvolle jeugdspeler van een eersteklasser lenen. Nog beter nieuws is dat men blijkbaar op zoek gaat naar 2 serieuze middenvelders. Lijkt me heel belangrijk en positief dat er blijkbaar budget voor is Voor je laatste zin houd ik toch serieus mijn hart vast moest dit na verloop van tijd blijken van niet. Als VM heb je al Van Damme, Ndefi en Smet (?) die er kunnen spelen. Ik zou hier ook geen zotte dingen doen. sorry , maar als je voetballende oplossingen zoekt op het middenveld, gaat die niet komen van Van Damme en (voorlopig) Ndefi. Smet ken ik niet, dus daar heb ik geen mening over. |
| 03 Mei 2012, 22:58 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bericht Transfers 2010-2011
jammen schreef: Jeroen schreef: Over Glouftsis heb ik mijn twijfels, maar het is wel een spits die de ballen in het mandje kan leggen. Hopelijk bewijst hij de criticasters lik op stuk Pietermaat lijkt mij een heel goede transfer, men zou dit meer moeten doen, elk seizoen één of twee talentvolle jeugdspeler van een eersteklasser lenen. Nog beter nieuws is dat men blijkbaar op zoek gaat naar 2 serieuze middenvelders. Lijkt me heel belangrijk en positief dat er blijkbaar budget voor is Voor je laatste zin houd ik toch serieus mijn hart vast moest dit na verloop van tijd blijken van niet. Met verheyden, de schutter, depoitre en moreels zal er ook wel al een serieuze loonmassa wegvallen zeker. Ik vind het juist goed dat ze jonge, hongerige spelers aantrekken in de plaats. Natuurlijk moet er nog een leider op het middenveld bij en uiteraard zal glouftsis niet goedkoop zijn, maar als hij er 15 maakt, heb je dat meteen terugverdiend. Hopelijk geen zotte financiële dingen maar men kan ook geen ei bakken, zonder er een te breken. Ze zijn goed bezig qua selectie naar mijn mening. |
| 03 Mei 2012, 23:00 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
El Corredor schreef: janos schreef: jammen schreef: Voor je laatste zin houd ik toch serieus mijn hart vast moest dit na verloop van tijd blijken van niet. Als VM heb je al Van Damme, Ndefi en Smet (?) die er kunnen spelen. Ik zou hier ook geen zotte dingen doen. sorry , maar als je voetballende oplossingen zoekt op het middenveld, gaat die niet komen van Van Damme en (voorlopig) Ndefi. Smet ken ik niet, dus daar heb ik geen mening over. Daar ben ik het mee eens. Maar ik zou geen verdedigende middenvelder meer zoeken zoals op de officiële site gezegd wordt, wel een creatieve/aanvallende middenvelder. |
| 03 Mei 2012, 23:01 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Smet lijkt me eerder een verdediger, en maak van Ndefi alstublieft geen vaste waarde. Mag van mij meetrainen in de A-Kern, sporadisch op de bank zitten, maar meer dan dat lijkt me toch te vroeg voor die jongen hoor.
|
| 03 Mei 2012, 23:12 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bericht Transfers 2010-2011
Jeroen schreef: Smet lijkt me eerder een verdediger, en maak van Ndefi alstublieft geen vaste waarde. Mag van mij meetrainen in de A-Kern, sporadisch op de bank zitten, maar meer dan dat lijkt me toch te vroeg voor die jongen hoor. Volledig mee eens. Kwam pijnlijk te kort tegen dender. Laat die maar rustig groeien en leren in de schaduw. |
| 03 Mei 2012, 23:47 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Zijn Glouftsis/Crispijn/De Munter niet alledrie een beetje hetzelfde type? Kan je hier een compatibel duo mee vormen?
We lijken een spits te missen die de actie kan maken. Tenzij ze, zoals Bartos al aanhaalde, een aanvallende middenvelder zoeken die dicht bij de spits(en) kan aansluiten. Di Lallo zou super zijn, maar waarschijnlijk onhaalbaar. |
| 04 Mei 2012, 0:48 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Smetje schreef: Zijn Glouftsis/Crispijn/De Munter niet alledrie een beetje hetzelfde type? Kan je hier een compatibel duo mee vormen? We lijken een spits te missen die de actie kan maken. Tenzij ze, zoals Bartos al aanhaalde, een aanvallende middenvelder zoeken die dicht bij de spits(en) kan aansluiten. Di Lallo zou super zijn, maar waarschijnlijk onhaalbaar. Mja, ik snap uw indruk over de drie spitsen maar de praktijk zal het moeten uitwijzen... De compatibiliteit zal moeten komen van een diepe spits en eentje uit het trio Martin-Weydisch-De Cuyper gok ik. Weydisch speelt bij Racing Mechelen echt als tweede spits, eerder dan als linkermiddenvelder en Martin's positie bij Berchem varieert ook van aanvaller tot aanvallende middenvelder. De Cuyper kan je op rechts zowel hoog als terugvallend laten spelen... Veel zal afhangen van de patron op het middenveld waar er nog naar wordt gespeurd... Als dat iemand is met vier longen die een bal kan bijhouden en de verdedigende organisatie potdicht kan houden dan kan je u aanvallend iets meer veroorloven als je er vanuit gaat dat Van Damme naast die man zal opereren... Smet zie ik niet meteen als middenvelder, maar die gaat achteraan wel potten breken... Wel eigenaardig dat er nu plots niet meer gezocht wordt naar een echte rechtsachter - Pietermaat speelt daar wel bij Boom maar ik zou er echt niet van versteld staan dat die zijn plaats centraal op het middenveld gaat kunnen afdwingen... Had voor de aanval zelf graag nog een type Benassar gezien maar het feit is dat als je Glouftsis laat spelen en hem vertrouwen heeft, hij wel goals kan maken... Maar ik blijf erbij: als hij een voorbereiding speelt als Ode Thompson, gaat het niet goedkomen met hem... Verbazend wel dat hij voor twee jaar vastligt... Di Lallo mag je schrappen - heeft al meermaals aangegeven dat hij Roeselare niet zal inruilen voor een andere tweedeklasser (tenzij Antwerp verder gaat op de ingeslagen weg en koopt om te kopen en daar dan ook serieus wat geld tegenaan smijt)... Soit, als je de kern bekijkt op papier, vind ik het heel mooi ogen en bovendien ook zeer mooi uitgebalanceerd met voldoende polyvalentie ook. En nog iets: allemaal "Belgen" ook... |
| 04 Mei 2012, 7:28 |
|
|
forumlegende
Smetje schreef: Zijn Glouftsis/Crispijn/De Munter niet alledrie een beetje hetzelfde type? Kan je hier een compatibel duo mee vormen? We lijken een spits te missen die de actie kan maken. Tenzij ze, zoals Bartos al aanhaalde, een aanvallende middenvelder zoeken die dicht bij de spits(en) kan aansluiten. Di Lallo zou super zijn, maar waarschijnlijk onhaalbaar. Voor deze plaats komt Niels Martin zeker in aanmerking. Deze is heel beweeglijk en scoort makkelijk! |
| 04 Mei 2012, 8:21 |
|
|
Nationale Ploeg
DT schreef: Soit, als je de kern bekijkt op papier, vind ik het heel mooi ogen en bovendien ook zeer mooi uitgebalanceerd met voldoende polyvalentie ook. En nog iets: allemaal "Belgen" ook... |
| 04 Mei 2012, 9:13 |
|
| Pagina 296 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 294 295 296 297 298 … 345 Volgende |