Transfers 2010-2011 - Pagina 297 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 295 296 297 298 299 345
 Transfers 2010-2011 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Op papier ziet het er inderdaad goed uit. Ik ben voorlopig meer dan tevreden met het gevoerde transferbeleid. Het is duidelijk dat we met een beperkt budget vinden, en dan vind ik de strategie die ze volgen meer dan geslaagd.

Uiteindelijk zal het afwachten worden. Ik hoop wel dat iedereen voldoende krediet krijgt en men vanaf de voorbereiding niet te kritisch is...

Want als je uiteindelijk ziet hoeveel commentaar er afgelopen (mooi) seizoen is geweest (vooral de terugronde uiteraard). Wat gaat dat dan geven als onze start volgend seizoen niét zo goed zal zijn.

04 Mei 2012, 9:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Jeroen schreef:
Smet lijkt me eerder een verdediger, en maak van Ndefi alstublieft geen vaste waarde. Mag van mij meetrainen in de A-Kern, sporadisch op de bank zitten, maar meer dan dat lijkt me toch te vroeg voor die jongen hoor.

Akkoord, die komt er wel, is gewoon te snel voor de leeuwen gegooid

04 Mei 2012, 9:26
Scholier

Ons groot voorbeeld zou Eupen moeten zijn... ik herinner mij nog dat ik 2 weken voor de start van de competitie op hun website ging kijken en hun spelerskern bestond toen uit 10 of 11 man waaronder 2 of 3 verdedigers. Die hebben de laatste 2 weken dan serieus wat bijgekocht, gerichte aankopen precies wel met veel succes!

Onze aankopen zien er ook belovend uit maar het is toch altijd afwachten of het plaatje past.
Al zou zwervende spits (type Moreels) toch nog altijd welkom zijn :)

04 Mei 2012, 9:31
Ancien

Leeftijd: 46
lvz schreef:
Ons groot voorbeeld zou Eupen moeten zijn... ik herinner mij nog dat ik 2 weken voor de start van de competitie op hun website ging kijken en hun spelerskern bestond toen uit 10 of 11 man waaronder 2 of 3 verdedigers. Die hebben de laatste 2 weken dan serieus wat bijgekocht, gerichte aankopen precies wel met veel succes!

Onze aankopen zien er ook belovend uit maar het is toch altijd afwachten of het plaatje past.

Die heb je al met het trio Martin - De Cuyper - Weydisch... En aangezien er maar twee op de flank kunnen spelen en je ook nog Pietermaat en Balaj (in uiterste nood) hebt daar...

En wat dat bijkopen betreft, dat zal maximaal nog over twee man gaan hoor want je zit al aan 20 spelers (inclusief de 3 keepers wel te verstaan).

04 Mei 2012, 9:35
Iendracht.be - beheer

lvz schreef:

Grote voorbeeld van hoe het niet moet, mag ik hopen ??

04 Mei 2012, 9:35
Ancien

Jeroen schreef:

Uiteindelijk zal het afwachten worden. Ik hoop wel dat iedereen voldoende krediet krijgt en men vanaf de voorbereiding niet te kritisch is...

Want als je uiteindelijk ziet hoeveel commentaar er afgelopen (mooi) seizoen is geweest (vooral de terugronde uiteraard). Wat gaat dat dan geven als onze start volgend seizoen niét zo goed zal zijn.

Ik denk dat iedereen wel beseft dat het een heel moeilijk jaar wordt en dat we inderdaad zullen moeten afwachten of de mayonaise pakt... De kritiek die er afgelopen seizoen is gekomen was terecht in de voorbereiding waar er gespeeld werd als slappe vodden en sommigen eigenlijk gewoon zo zijn blijven verder doen het hele jaar door (Gbarssin, Vervaeke, Thompson, enz.). Daarnaast is er kritiek gekomen omdat het verschil tussen de heenronde en de terugronde gewoon te groot was inzake geleverde prestaties... Kijk maar eens naar het behaald aantal punten in de derde periode...

Voor mij was het duidelijk dat de rek er uit was bij de kern en ik kijk alvast vol ongeduld uit naar de nieuwe spelers...

04 Mei 2012, 9:46
Iendracht.be - beheer

Inderdaad. Enerzijds is het spijtig dat we van deze schitterende kern (waar we binnen enkele jaren misschien wel met nostalgie op zullen terugkijken), maar volgens mij was het nu ook dé moment om grondig te vernieuwen. Enkel spijtig dat we niet één of twee sterkhouders (bv. Niels De Schutter) hebben kunnen laten bijtekenen.

Al denk ik dat zij ook gewoon toe waren aan nieuwe lucht, en het is duidelijk dat ze financieel heel moeilijk te houden waren (voor een appel en een ei gaan ze in ieder geval niet 5x per week naar de zee rijden).

04 Mei 2012, 9:52
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
DT schreef:
Die heb je al met het trio Martin - De Cuyper - Weydisch... En aangezien er maar twee op de flank kunnen spelen en je ook nog Pietermaat en Balaj (in uiterste nood) hebt daar...

Kan er behalve Weydisch nog iemand op links spelen of allemaal enkel rechts? (Balaj reken ik niet mee, want die komt toch te kort)

04 Mei 2012, 9:52
Ancien

Smetje schreef:
DT schreef:

Kan er behalve Weydisch nog iemand op links spelen of allemaal enkel rechts? (Balaj reken ik niet mee, want die komt toch te kort)

Martin en De Cuyper kunnen eveneens op links spelen (net zoals dat Jens origineel ook op rechts begonnen is en gaandeweg op links verzeild geraakte)... Bovendien kan je Petrovic ook nog een rij naar voor schuiven indien nodig. Op papier hebben we iets meer alternatieven nu - TVR kan je dan inbrengen op linksback of je zou zelfs Filipovic in nood weer op de linksback kunnen posteren als het duo Kestens-Smet tegelijkertijd speelklaar is (en je ervan uitgaat dat Pietermaat onze rechtsback zal zijn)...

Ge ziet ideale kern hé (allez op papier toch - als je zoals Wouter Moreels bij zijn aankomst meteen voor een paar weken in de prullenmand terechtkomt...)...

04 Mei 2012, 10:09
Scholier

Jeroen schreef:
Grote voorbeeld van hoe het niet moet, mag ik hopen ??

Bwoh, die hebben ook een 'ganse' nieuwe ploeg gekocht en draaien toch een goed seizoen.

04 Mei 2012, 10:19
Iendracht.be - beheer

Mja, met een kern vol buitenlandse (semi-)profspelers... Dan verkies ik toch onze manier hoor.

04 Mei 2012, 10:33
Scholier

Jeroen schreef:
Mja, met een kern vol buitenlandse (semi-)profspelers... Dan verkies ik toch onze manier hoor.

Ja da wel, khebbet niet zo zeer over de spelers zelf maar over het scenario. ;)

04 Mei 2012, 10:34
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
lvz schreef:
Jeroen schreef:

Ja da wel, khebbet niet zo zeer over de spelers zelf maar over het scenario. ;)

De enige gelijkenis is een volledig nieuwe kern. Maar qua timming (wij zijn er vroeg bij) en soort spelers een groot verschil

04 Mei 2012, 10:38

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Jeroen schreef:
Op papier ziet het er inderdaad goed uit. Ik ben voorlopig meer dan tevreden met het gevoerde transferbeleid. Het is duidelijk dat we met een beperkt budget vinden, en dan vind ik de strategie die ze volgen meer dan geslaagd.

Ik vond de kritiek vorige voorbereiding anders niet meer dan terecht. Zeker na de glansloze uitschakeling in de beker. Het grote geluk, en de basis van ons goed seizoen is geweest dat Laurent plots uit het niets bereprestaties neerzette (remember Tienen ?)... anders had de start wel eens een grote flop kunnen zijn, evenals de rest van ons seizoen. Uit een voorbereiding kan je altijd heel veel leren... is toch wel zeer duidelijk geworden de laatste jaren (zie ook ontslag KVDH).

Ben wel akkoord dat we de jongens tijd gaan moeten geven, ik hoop dat ze een mooi oefenprogramma uitstippelen en dat we daarin kunnen groeien. Maar toch zeer duidelijk: een voorbereiding liegt niet.

04 Mei 2012, 10:41

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
DT schreef:
Jeroen schreef:

De kritiek die er afgelopen seizoen is gekomen was terecht in de voorbereiding waar er gespeeld werd als slappe vodden en sommigen eigenlijk gewoon zo zijn blijven verder doen het hele jaar door (Gbarssin, Vervaeke, Thompson, enz.).

Voor mij was het duidelijk dat de rek er uit was bij de kern en ik kijk alvast vol ongeduld uit naar de nieuwe spelers...

Jeroen schreef:
Inderdaad. Enerzijds is het spijtig dat we van deze schitterende kern (waar we binnen enkele jaren misschien wel met nostalgie op zullen terugkijken), maar volgens mij was het nu ook dé moment om grondig te vernieuwen. Enkel spijtig dat we niet één of twee sterkhouders (bv. Niels De Schutter) hebben kunnen laten bijtekenen.

Al denk ik dat zij ook gewoon toe waren aan nieuwe lucht, en het is duidelijk dat ze financieel heel moeilijk te houden waren (voor een appel en een ei gaan ze in ieder geval niet 5x per week naar de zee rijden).

Inderdaad, elk voordeel heb zijn nadeel hé. 't is ook een kans voor ons bestuur/sportieve cel om komaf te maken met het verleden. Dat kan ook zijn nadelen hebben, dat er niet meer met een vingertje kan gewezen worden naar het verleden. Maar ze hebben nu wel vrijwel volledig schoon schip kunnen maken en hun eigen visie kunnen doorduwen.

04 Mei 2012, 10:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 295 296 297 298 299 345