de Dendertopic - Pagina 612 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 610 611 612 613 614 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Freak

Bericht Re: de Dendertopic
Na de degradatie van Dender kwam de fusie met Terjoden-Welle terug boven water. SKTW-voorzitter Guy Valckenier houdt ook hier het hoofd koel. "Er zijn geen contacten geweest. Wij zijn geen vragende partij. Misschien verandert er wat indien wij er in slagen om te promoveren. Dan spelen beide ploegen in dezelfde reeks. Maar dat is toekomstmuziek en daar moeten we niet over praten. Ik kijk alleen naar mijn ploeg en ik hoop dat we iets kunnen tonen in de eindronde." (DVW)
bron: HLN

07 Mei 2012, 18:53
Rode kaart
Rode kaart

Leeftijd: 48
Vermoed dat de ze de A-reeks krijgen,waar Wetteren,Oudenaarde,Brakel en Waregem ook in zitten,want tripjes naar Bocholt,Kelmis of Capellen zie k ze ni maken.

07 Mei 2012, 22:30
Freak

Seventy seven schreef:
Vermoed dat de ze de A-reeks krijgen,waar Wetteren,Oudenaarde,Brakel en Waregem ook in zitten,want tripjes naar Bocholt,Kelmis of Capellen zie k ze ni maken.

Een tripje naar Aalst was er voor hun vurige supporters al teveel aan als je de beelden van de laatste match herbekijkt :wadde:

08 Mei 2012, 17:26
Ancien

Leeftijd: 55
The Blackwans schreef:
Seventy seven schreef:

Een tripje naar Aalst was er voor hun vurige supporters al teveel aan als je de beelden van de laatste match herbekijkt :wadde:

Ik wou net hetzelfde antwoorden...

08 Mei 2012, 21:01
Vaste Waarde

FCV Dender vraagt spelers uitstel
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... d=003PV1GR

11 Mei 2012, 8:34
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Ze betalen de lonen van hun personeel ginder ook al maanden niet, een zinkend schip!

11 Mei 2012, 9:31
Nationale Ploeg

Leeftijd: 33
Fanatix schreef:
Ze betalen de lonen van hun personeel ginder ook al maanden niet, een zinkend schip!

Ale, dan was ons opc-actie nog eens extra goed :p
Afbeelding

11 Mei 2012, 9:37
forumlegende

"De toekomst van FCV Dender oogt in derde klasse minder rooskleurig door de schuldenlast uit het verleden. Het is dan ook niet denkbeeldig dat Dender gewoon van de voetbalkaart verdwijnt als Terjoden-Welle mocht promoveren naar derde."

Dat klinkt prima... :D

11 Mei 2012, 11:50
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
t zou zo zijn dat ze graag een fusie hadden geforceerd naar volgend seizoen toe met terjoden-welle , als die naar derde zouden promoveren natuurlijk , maar omdat ze van TW uit tegen ne grote schuldenberg everzijds en nen diepe put anderzijds aankijken van dender EN ze op deze moment al te laat zijn die fusie aan te gaan tegen volgend seizoen ziet het er niet al te best uit voor FCVsnorremansEH....dus de oplossing zou zijn , dender verdwijnt volledig ( HOERA!!!!!!!!! )en terjoden-welle speelt volgend jaar ( misschien) in derde in t stadion van dender ( zoals ze nu al doen)....

't is een oplossing als een ander maar ik denk dat het voor nen dendersupporter al even erg is dan voor ons om naar een ploeg te moeten gaan zien waar ge niks mee te maken hebt he.... overdaad schaad , da geld voor fusies ook! zemmen t eigenlijk volledig zelf gezocht....

dus ja....t is te hopen dat ze niet naar ea overlopen (zullen ze als ge ze soms bezig hoort ook niet doen) :D

k ben eens benieuwd eigenlijk of iemand e gedacht heeft hoeveel supporters terjoden-welle heeft ( zonder de dender overlopers er bij te tellen he)? t zal volgend jaar e schoon zicht zijn in da nieuw stadion ginder...en t was zo al erg ! :D

11 Mei 2012, 14:33
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Gohja, Terjoden - Welle heeft evenmin een toekomst, dat Guy Valckenier daar ook blijft in pompen is eveneens opmerkelijk te noemen.

11 Mei 2012, 18:28
Ancien

Leeftijd: 55
Jean-Pierre Vandevelde stelt alle hoop op Dender

DENDERLEEUW/HAMME - Het Denderleeuwse bestuur stelt een beslissing over de trainerskeuze nog uit, maar de voetbaltas van Jean-Pierre Vandevelde staat klaar voor een terugkeer naar het Van Roystadion, nu de Assenaar afscheid heeft genomen Vigor Wuitens Hamme.

Bij Hamme moet je plaats ruimen voor de Desselse coach Karl Meseure en bij Union moest je het onderspit delven tegen Tom De Cock. Knaagt dat?

Jean-Pierre Vandevelde: 'De Hamse spelers en supporters stonden steeds achter mij, maar in het bestuur waren de meningen blijkbaar unaniem. Ik vind het jammer dat ik niet verder kan werken bij Hamme. We veroverden de derde periodetitel, maar spelen geen eindronde omdat de club geen licentie aanvroeg. Ik liet jongeren als Yorick Verplancke en Sander Van Eyck doorstromen. Ik nam Hamme vorig jaar over toen het de rode lantaarn torste en loodste de club naar de achtste plaats.'

'Mijn aanpak slaat overal aan. Bij Union voerde ik een gesprek met voorzitter Bové, maar die club had toen eigenlijk al beslist om voor de coach van Woluwe-Zaventem te kiezen.'

Je volgde de jongste wedstrijden van FCV Dender, waar je meteen verbroederde met de supporters?

'Ik stel alle hoop op Dender, waar het steeds klikte met de supporters. Ik ben ervan overtuigd dat ik het stadion opnieuw kan doen vollopen. Ik schreef bij Dender een succesverhaal dat nog fris in de hoofdjes zit van de fans. Ik nam het trainersroer over van Luc Limpens toen Dender in de grijze middenmoot van derde klasse zat. We vierden twee titels op rij, terwijl we goed voetbal brachten.'

'Ik wil de zwartepiet niet doorschuiven naar Vital Borkelmans, die het met een erg jonge groep moest rooien en de pech kende dat Bram De Ly zich blesseerde. Met spitsen als Thiebaut en Coppin ben je evenwel gewapend voor tweede klasse.'

Jij danste op tafel met de fans. Dat imago doet het bestuur van Dender nu aarzelen?

'Mijn devies was altijd hard werken, winnen en dan feesten, maar dan wel in die volgorde. Ik ben supergemotiveerd om bij mijn grote liefde Dender de trein opnieuw op de rails te zettenEl Panterinos

Stadion wéér doen VOLLOPEN!? JP moet er dringend :drank: beginnen afblijven...

11 Mei 2012, 21:14
Ancien

Ik denk dat hij bedoelt dat hij zichzelf weer wil laten vollopen. :D

11 Mei 2012, 21:18
forumlegende

Leeftijd: 45
Iendrachtzot schreef:
Fanatix schreef:

Ale, dan was ons opc-actie nog eens extra goed :p
Afbeelding

moest efkes kijken,dacht eerst dat we 2 verdiepen hadden in de K

12 Mei 2012, 11:53
Nationale Ploeg

Leeftijd: 33
acrid schreef:

moest efkes kijken,dacht eerst dat we 2 verdiepen hadden in de K

Stel u eens voor :D :EA: :banana:

12 Mei 2012, 12:03
Junior

Neerpelt - Terjoden-Welle 2-4 in de eindronde.

In de volgende ronde is het Temse - Terjoden-Welle

Als Terjoden-Welle wint van Temse speelt het thuis tegen FC Charleroi, Bree of Walhain.

Met andere woorden, als Terjoden-Welle nog 2 keer wint speelt het in 3de klasse volgend seizoen.

Maar wat moeten wij als Aalstsupporters nu hopen?

Dat Terjoden-Welle promoveert en Dender erin opgaat, m.a.w weeral een fusie.

Of moeten we hopen dat Terjoden-Welle niet promoveert en als ploeg blijft bestaan in 4de klasse?

12 Mei 2012, 22:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 610 611 612 613 614 711