|
|
| Pagina 302 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 300 301 302 303 304 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Da silva viel in tegen ons en scoorde het derde doelpunt voor beveren :
|
| 09 Mei 2012, 16:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
DT schreef: Patje schreef: Als je Tino moest kunnen strikken dan ga je een heeeeel goede transfer doen. Had heel even aanpassingsproblemen maar is uitgegroeid tot sterkhouder en één van de beste en vooral betrouwbare middenvelder. Altijd constant. Maar....ik hoop dat hij bij ons blijft. Hij mag hier niet weg. Trouwens je hebt Joren Dom al. Dit seizoen Dender, de jaren ervoor bij Rupel Boom. Het zal voor ons nog een jaartje wachten worden om terug naar 2e te geraken. Spijtig, ik mis de matchen tegen Aalst. Ah ja??? Heb ik iets gemist????! _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 09 Mei 2012, 18:08 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12 Berichten: 406 |
Ik ben natuurlijk wel voor de komst van een "Joren" naar den Iendracht...
|
| 09 Mei 2012, 18:30 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Joren schreef: Ik ben natuurlijk wel voor de komst van een "Joren" naar den Iendracht... Vind ik maar dom _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 09 Mei 2012, 21:02 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Zijn de transfers van Moreels, Depoitre en De Schutter nr Oostende nu eigenlijk al volledig rond of nog niet?
op nr 10 staat er een lijstje met alle transfers van de 2e klassers en deze transfers staan nog bij geruchten.. http://www.nr10.be/tweedeklasse/nieuws/ ... gboek-2e-2 |
| 10 Mei 2012, 15:09 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Depoitre heeft in interview met Vantjen bevestigd dat hij naar Oostende gaat, samen met Niels en Wouter
|
| 10 Mei 2012, 15:20 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Smetje schreef: Depoitre heeft in interview met Vantjen bevestigd dat hij naar Oostende gaat, samen met Niels en Wouter Maar nog niet officieel bevestigd door Oostende.Hoe loslippig men hier is hoe zwijgzaam men daar is. Ik vermoed toch dat de bevestiging eerstdaags komt.Je kan niet blijven zwijgen over iets dat iedereen weet. |
| 10 Mei 2012, 16:06 |
|
|
Reserve
Het laatste nieuws schryft dat er nog 3 ervaren spelers bykomen
backrechts verd min en nen nr 10 spelverdeler Denk met 3 ervaren spelers erby dat we een zeer degelyke ploeg zullen hebben Een mix van jong talent en ervaring op iedere plek dubbel bezet |
| 10 Mei 2012, 16:19 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
lolo4ever schreef: Smetje schreef: Depoitre heeft in interview met Vantjen bevestigd dat hij naar Oostende gaat, samen met Niels en Wouter Maar nog niet officieel bevestigd door Oostende.Hoe loslippig men hier is hoe zwijgzaam men daar is. Ik vermoed toch dat de bevestiging eerstdaags komt.Je kan niet blijven zwijgen over iets dat iedereen weet. Dat bericht zal dan uiteraard van Oostendse kant moeten komen... Rekening houdende met het feit dat zij momenteel nog een eindronde voor promotie aan het afhaspelen zijn, kan ik me best voorstellen dat zij zwijgen... Enerzijds natuurlijk om hun huidige kern niet te demotiveren en anderzijds, stel dat ze zouden promoveren, misschien denken ze dan wel nog eens na over de aankopen die ze al hadden afgerond... |
| 10 Mei 2012, 18:31 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Ik kan me niet voorstellen dat er geen akkoorden zouden zijn met de drie nieuwe aankopen van E A. Hetzij spelen in eerste klasse of spelen in tweede klasse, wat toch een hemelsbreed verschil is.
Misschien zullen die afspraken bepalend zijn. Wellicht zullen er al mondelinge akkoorden zijn, maar dat zal contractueel eerst concreet moeten ondertekend worden.... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 10 Mei 2012, 19:43 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
DT schreef: lolo4ever schreef: Smetje schreef: Depoitre heeft in interview met Vantjen bevestigd dat hij naar Oostende gaat, samen met Niels en Wouter Maar nog niet officieel bevestigd door Oostende.Hoe loslippig men hier is hoe zwijgzaam men daar is. Ik vermoed toch dat de bevestiging eerstdaags komt.Je kan niet blijven zwijgen over iets dat iedereen weet. Dat bericht zal dan uiteraard van Oostendse kant moeten komen... Rekening houdende met het feit dat zij momenteel nog een eindronde voor promotie aan het afhaspelen zijn, kan ik me best voorstellen dat zij zwijgen... Enerzijds natuurlijk om hun huidige kern niet te demotiveren en anderzijds, stel dat ze zouden promoveren, misschien denken ze dan wel nog eens na over de aankopen die ze al hadden afgerond... "ALS", ik zeg wel "als" KVO zou promoveren, ook al is de kans heel klein, betekent dit dat dat Moreels, De Schutter en Depoitre zonder ploeg komen te staan? Of hoe zit dat dan? Enkel voorakkoord als ze in tweede blijven? Geen contract meer bij ons... Kan raar gaan in het voetbal hé. Alé ja KVO zal wel in tweede blijven denk ik en dan zullen ze het dan wel bekend maken zeker. _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 10 Mei 2012, 19:47 |
|
|
Scholier
Gio schreef: DT schreef: lolo4ever schreef: Maar nog niet officieel bevestigd door Oostende.Hoe loslippig men hier is hoe zwijgzaam men daar is. Ik vermoed toch dat de bevestiging eerstdaags komt.Je kan niet blijven zwijgen over iets dat iedereen weet. Dat bericht zal dan uiteraard van Oostendse kant moeten komen... Rekening houdende met het feit dat zij momenteel nog een eindronde voor promotie aan het afhaspelen zijn, kan ik me best voorstellen dat zij zwijgen... Enerzijds natuurlijk om hun huidige kern niet te demotiveren en anderzijds, stel dat ze zouden promoveren, misschien denken ze dan wel nog eens na over de aankopen die ze al hadden afgerond... "ALS", ik zeg wel "als" KVO zou promoveren, ook al is de kans heel klein, betekent dit dat dat Moreels, De Schutter en Depoitre zonder ploeg komen te staan? Of hoe zit dat dan? Enkel voorakkoord als ze in tweede blijven? Geen contract meer bij ons... Kan raar gaan in het voetbal hé. Alé ja KVO zal wel in tweede blijven denk ik en dan zullen ze het dan wel bekend maken zeker. Is idd ook wat ik denk. Wouter heeft ons meegedeeld vorige week op 10jaar Culture Club dat alles rond was op een paar details na. Ik vermoed dus ook da als ze in 2e blijven, da het niet doorgaat... |
| 10 Mei 2012, 20:22 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Gio schreef: DT schreef: lolo4ever schreef: Maar nog niet officieel bevestigd door Oostende.Hoe loslippig men hier is hoe zwijgzaam men daar is. Ik vermoed toch dat de bevestiging eerstdaags komt.Je kan niet blijven zwijgen over iets dat iedereen weet. Dat bericht zal dan uiteraard van Oostendse kant moeten komen... Rekening houdende met het feit dat zij momenteel nog een eindronde voor promotie aan het afhaspelen zijn, kan ik me best voorstellen dat zij zwijgen... Enerzijds natuurlijk om hun huidige kern niet te demotiveren en anderzijds, stel dat ze zouden promoveren, misschien denken ze dan wel nog eens na over de aankopen die ze al hadden afgerond... "ALS", ik zeg wel "als" KVO zou promoveren, ook al is de kans heel klein, betekent dit dat dat Moreels, De Schutter en Depoitre zonder ploeg komen te staan? Of hoe zit dat dan? Enkel voorakkoord als ze in tweede blijven? Geen contract meer bij ons... Kan raar gaan in het voetbal hé. Alé ja KVO zal wel in tweede blijven denk ik en dan zullen ze het dan wel bekend maken zeker. Een speler gaat toch nooit een contract tekenen waarbij hij het risico loopt om op straat te recht te komen. Je tekent toch geen contract om je te verbeteren, maar dan wel met een clausule in dat wanneer ze promoveren dat jij met lege handen staat. |
| 10 Mei 2012, 20:24 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Stijn schreef: Gio schreef: DT schreef: Dat bericht zal dan uiteraard van Oostendse kant moeten komen... Rekening houdende met het feit dat zij momenteel nog een eindronde voor promotie aan het afhaspelen zijn, kan ik me best voorstellen dat zij zwijgen... Enerzijds natuurlijk om hun huidige kern niet te demotiveren en anderzijds, stel dat ze zouden promoveren, misschien denken ze dan wel nog eens na over de aankopen die ze al hadden afgerond... "ALS", ik zeg wel "als" KVO zou promoveren, ook al is de kans heel klein, betekent dit dat dat Moreels, De Schutter en Depoitre zonder ploeg komen te staan? Of hoe zit dat dan? Enkel voorakkoord als ze in tweede blijven? Geen contract meer bij ons... Kan raar gaan in het voetbal hé. Alé ja KVO zal wel in tweede blijven denk ik en dan zullen ze het dan wel bekend maken zeker. Een speler gaat toch nooit een contract tekenen waarbij hij het risico loopt om op straat te recht te komen. Je tekent toch geen contract om je te verbeteren, maar dan wel met een clausule in dat wanneer ze promoveren dat jij met lege handen staat. Ik denk toch dat onze drie ex spelers die naar KVO zouden gaan zitten te duimen dat ze in tweede blijven ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 10 Mei 2012, 20:38 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 09 Aug 2006, 13:51 Berichten: 180 Locatie: Zwijnaarde |
Gio schreef: Stijn schreef: Gio schreef: "ALS", ik zeg wel "als" KVO zou promoveren, ook al is de kans heel klein, betekent dit dat dat Moreels, De Schutter en Depoitre zonder ploeg komen te staan? Of hoe zit dat dan? Enkel voorakkoord als ze in tweede blijven? Geen contract meer bij ons... Kan raar gaan in het voetbal hé. Alé ja KVO zal wel in tweede blijven denk ik en dan zullen ze het dan wel bekend maken zeker. Een speler gaat toch nooit een contract tekenen waarbij hij het risico loopt om op straat te recht te komen. Je tekent toch geen contract om je te verbeteren, maar dan wel met een clausule in dat wanneer ze promoveren dat jij met lege handen staat. Ik denk toch dat onze drie ex spelers die naar KVO zouden gaan zitten te duimen dat ze in tweede blijven ![]() Dat komt in orde, Oostende 1-3 thuis verloren tegen Eupen. Volgens een Oostendaar hebben de 3 vanavond bij Oostende getekend. We zullen dus wel snel bevestiging krijgen. Worden leuke matchen volgend jaar tegen de kustmannen |
| 10 Mei 2012, 22:36 |
|
| Pagina 302 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 300 301 302 303 304 … 345 Volgende |