Transfers 2010-2011 - Pagina 304 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 302 303 304 305 306 345
 Transfers 2010-2011 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 33
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Still standing ! schreef:
Jules Destrooper schreef:
De escargots aant viskraam in Oostende zijn u ni goe bevallen zeker de laatste keer? ;)

ik hem het van vroeger idd al niet erg voor die mannen, ze hebben het ginder wat hoog in hunnen bol. dus nen helen stevigen vloek afgestoken dat die hier ons koningsduo zijn komen wegeuro'en. :boks:

Relax :zzz:

11 Mei 2012, 15:50
Vaste Waarde

Iendrachtzot schreef:
Still standing ! schreef:
Jules Destrooper schreef:
De escargots aant viskraam in Oostende zijn u ni goe bevallen zeker de laatste keer? ;)

ik hem het van vroeger idd al niet erg voor die mannen, ze hebben het ginder wat hoog in hunnen bol. dus nen helen stevigen vloek afgestoken dat die hier ons koningsduo zijn komen wegeuro'en. :boks:

Relax :zzz:

Als dat hier zo verder gaat kunnen we misschien de dender topic vervangen door de oostende topic.

11 Mei 2012, 16:36
Freak

Leeftijd: 45
edit

11 Mei 2012, 16:47
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
tja , das het voetbal tegenwoordig , komen , spelen , gaan....hoeveel ex spelers die hier iets bewezen hebben zien we nog steeds graag terugkeren met hun huidige ploeg? das toch normaal dat die gasten enkel naar hun portefeuille kijken? al doet oostende graag koopjes in aalst natuurlijk.... een okapiken doen noemen ze da hier aan t forum....

11 Mei 2012, 16:50
Reserve

Denk dat we mogen tevreden zyn dat we ze alle drie zolang by ons hebben kunnen houden
Ze hebben ons naar 2e gebracht en daar alleen al ben ik bly voor
Spelers komen en spelers gaan en het belangrykste is dat onzen eendracht blyft bestaan

11 Mei 2012, 20:13
Junior

Leeftijd: 59
Website: http://www.allei-joep.be
willempie schreef:
Denk dat we mogen tevreden zyn dat we ze alle drie zolang by ons hebben kunnen houden
Spelers komen en spelers gaan en het belangrykste is dat onzen eendracht blyft bestaan

Even woordje uitleg Laurent 3j iendracht meer gekwetst dan gespeeld,Wouter in derde ok super dank zij hem o.a. titel,dit seizoen niet veel gezien,gespeeld niet overtuigend,Niels 5j iendracht dit jaar geen vaste waarde heeft ook zijn reden vind ik twijfel niet aan hun kwaliteiten maar zullen zien wie speelt,en hoe het met ambitie van de garnoalvissers zal zen volgend seizoen want nu meedoen tot in eindronde kost veel geld.zal wel minder zijn zeker kwestie van geen budget peis ik maar tijd brengt raad. denk dat wij volgend seizoen nog zo geen slecht figuur gaan slaan.

11 Mei 2012, 22:24
Freak

Leeftijd: 45
krisken schreef:
willempie schreef:

Even woordje uitleg Laurent 3j iendracht meer gekwetst dan gespeeld,Wouter in derde ok super dank zij hem o.a. titel,dit seizoen niet veel gezien,gespeeld niet overtuigend,Niels 5j iendracht dit jaar geen vaste waarde heeft ook zijn reden vind ik twijfel niet aan hun kwaliteiten maar zullen zien wie speelt,en hoe het met ambitie van de garnoalvissers zal zen volgend seizoen want nu meedoen tot in eindronde kost veel geld.zal wel minder zijn zeker kwestie van geen budget peis ik maar tijd brengt raad. denk dat wij volgend seizoen nog zo geen slecht figuur gaan slaan.

primo, uw zin (als het er al eentje is) trekt op geen kloten.

secundo, de zever da ge hier uit uw botten slaagt, al evenmin.

ik vind dat mensen heel snel vergeten. Depoitre, Moreels, De Schutter zijn onze drie beste spelers sinds jaren.

Of heb je liever Balaj, TVR, Vervaecke, en de Gbarssins van deze wereld??

11 Mei 2012, 22:35
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
El Corredor schreef:
krisken schreef:
willempie schreef:

primo, uw zin (als het er al eentje is) trekt op geen kloten.

secundo, de zever da ge hier uit uw botten slaagt, al evenmin.

ik vind dat mensen heel snel vergeten. Depoitre, Moreels, De Schutter zijn onze drie beste spelers sinds jaren.

Of heb je liever Balaj, TVR, Vervaecke, en de Gbarssins van deze wereld??

Die hadden wel het potentieel om vaste waarde te worden eh ;)
Neen, serieus. Deze spelers hebben elk meer dan hun steentje bijgedragen aan onze eindronde/kampioenenjaar en nu het jaar in 2de klasse. Bedankt hiervoor. Volgend jaar spelen ze tegen ons en zo is dat. We support Iendracht, not a player. :EA:

11 Mei 2012, 22:40
Ancien

Die laatste zin zegt het allemaal.
Spelers zijn passanten bij een club, bij sommigen onder is er wat meer binding omdat ze ofwel keigoeie spelers zijn, ofwel omdat ze uit eigen jeugd komen of omdat ze gedurende jaren een vrij constant niveau haalden. Supporters hebben het dan ook meer voor zulke spelers maar eens ze de heilige witzwarte kleuren niet meer dragen worden ze potentieële tegenstanders.

11 Mei 2012, 22:58
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
pffffffffffffffffff

12 Mei 2012, 9:17
nieuw in de eerste ploeg

Die laatste zin zegt het allemaal.
Spelers zijn passanten bij een club, bij sommigen onder is er wat meer binding omdat ze ofwel keigoeie spelers zijn, ofwel omdat ze uit eigen jeugd komen of omdat ze gedurende jaren een vrij constant niveau haalden. Supporters hebben het dan ook meer voor zulke spelers maar eens ze de heilige witzwarte kleuren niet meer dragen worden ze potentieële tegenstanders.[/quote]

Is allemaal wel waar. Maar 't doet zeer van volgend jaar tegen die gasten te moeten spelen.

Ik was een grote fan van Lolo en ik hoop echt dat hij volgend jaar tegen ons twee kutmatchen gaat spelen, ook al gun ik die jongen (en Niels en Wouter ook natuurlijk) een superseizoen !

Hopelijk zijn we de volgende jaren evenvol lof van onze nieuwelingen.....

12 Mei 2012, 11:48
nieuw in de eerste ploeg

Als jongens als Podevijn, De Schutter, Depoitre en Moreels hun zinnen hebben gezet op een transfer, moet je als club niet te moeilijk gaan doen. Alle vier hebben ze voor Aalst het verschil gemaakt tussen 3e (Podevijn zelfs 4e) en 2e. Spelers die hier bij Aalst kwamen spelen om een mooie club op hun palmares te hebben of om zich belangrijker te voelen dan de club, die moeten we uitspuwen als ze nog eens tegen ons spelen, maar niet bovenvermelde 4 spelers.

12 Mei 2012, 12:35
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Ik ga ze ook niet uitjouwen,maar ervoor applaudisseren ga ik ook niet doen,ze hebben hun diensten bewezen voor Aalst
Wie ze echt niet kan missen :oooh: je kan altijd een abbo nemen bij de zeepsmoelen

12 Mei 2012, 12:55
Vaste Waarde

Leeftijd: 35
Bakkie schreef:
Ik ga ze ook niet uitjouwen,maar ervoor applaudisseren ga ik ook niet doen,ze hebben hun diensten bewezen voor Aalst
Wie ze echt niet kan missen :oooh: je kan altijd een abbo nemen bij de zeepsmoelen

Als ze liever aan het zeitje voor 700 man spelen is dat hun zaak, ik applaudiseer ook enkel voor Iendracht spelers. :EA:

12 Mei 2012, 14:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Ze voelen zich al thuis aan 't Zeetje ;)

Afbeelding

12 Mei 2012, 15:13
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 302 303 304 305 306 345