|
|
| Pagina 307 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 305 306 307 308 309 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Smetje schreef: DT schreef: De_steve schreef: Dan zie ik toch liever Joren dom komen. Waarom? Zoeken nog een centrale verdediger/centrale middenvelder verdedigend - dan is Vaesen mij toch een iets logischere keuze dan Dom hoor... Dom zou trouwens nagenoeg rond zijn met Antwerp en aangezien hij van die kanten is... Kan Vaesen ook op het middenveld spelen? Ik dacht van wel, maar ben ni zeker. die stond bij Dender toch bijna altijd voor de verdedeging. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 14 Mei 2012, 11:00 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Cor Gillis zou ik wel graag zien komen. Lijkt me een mooie versterking, ook wat extra gestalte.
|
| 14 Mei 2012, 11:01 |
|
|
forumlegende
jowwan schreef: parol schreef: El Corredor schreef: die Jadot is mij eigenlijk niet opgevallen tegen ons moet ik zeggen. en een paksken beter dan Balaj, tja mijn metjen van 82 haalt nog rapper de achterlijn dan onzen Kosovaar. Vooral de wedstrijd op Dender is Jadot mij opgevallen als één van hun betere spelers. Hij heeft ons enkele keren pijn gedaan op de flank door zijn snelheid. Daar heb ik hem ook gezien als een snel infiltrerende flankaanvaller. was toen ingevallen en liep ons goed voorbij Als ik me niet vergis was het zijn eerste basisplaats tegen ons in Dender. Is een jonge speler met veel potentieel, eerder een transfer in de breedte. |
| 14 Mei 2012, 11:05 |
|
|
forumlegende
Jeroen schreef: Cor Gillis zou ik wel graag zien komen. Lijkt me een mooie versterking, ook wat extra gestalte. Scoorde hij niet de 2-2 in Dender? Was toen één van de beteren op het veld. |
| 14 Mei 2012, 11:07 |
|
|
Scholier
Cor Gillis en Joren Dom zijn heel goede spelers en ik zou niet twijfelen om deze te halen.
|
| 14 Mei 2012, 11:31 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Daan Vaesen, zou ni slecht zijn omdat die toch wel al wa meer ervaring heeft dan een aantal zeer jonge piepkuikens... zou wa meer balans in de kern kunnen brengen. sportief gezien weet ik niet hoe goed die wel is
't voornaamste blijft toch om er een sterke ploeg uit te brouwen. maar goed, daarvoor moeten we dan maar het vertrouwen stellen in onze trainer die bij ons toch wel al iets heeft bewezen op dat vlak. mag ook eens gezegd worden. iemand een overzichtje van de voorlopige definitieve kern? |
| 14 Mei 2012, 12:35 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Davy schreef: Daan Vaesen, zou ni slecht zijn omdat die toch wel al wa meer ervaring heeft dan een aantal zeer jonge piepkuikens... zou wa meer balans in de kern kunnen brengen. sportief gezien weet ik niet hoe goed die wel is 't voornaamste blijft toch om er een sterke ploeg uit te brouwen. maar goed, daarvoor moeten we dan maar het vertrouwen stellen in onze trainer die bij ons toch wel al iets heeft bewezen op dat vlak. mag ook eens gezegd worden. iemand een overzichtje van de voorlopige definitieve kern? Doelmannen Kevin Van Den Noortgaete Gert-Jan Verhoeven Jorden De Batselier Verdedigers Marko Petrovic Links Thomas Van Renterghem Links Middenveld Predrag Filipovic Centraal Links Kristof Kestens Centraal Middenveld Mike Smet Centraal Rechts Tom Pietermaat Rechts Middenveld Middenvelders Lauden Hugelier Centraal Ken Van Damme Centraal Gigli Ndefe Centraal Jonathan Yombo Centraal Niels Martin Centraal Tweede spits Thomas Weydisch Links Tweede spits Julien Jadot Links Rechts / tweede spits Alteron Balaj Links Rechts Tjendo De Cuyper Rechts Flankaanvaller Aanvallers Stavros Glouftsis Centraal Samuel Crispyn Centraal Sam De Munter Centraal |
| 14 Mei 2012, 12:45 |
|
|
forumlegende
Davy schreef: Daan Vaesen, zou ni slecht zijn omdat die toch wel al wa meer ervaring heeft dan een aantal zeer jonge piepkuikens... zou wa meer balans in de kern kunnen brengen. sportief gezien weet ik niet hoe goed die wel is 't voornaamste blijft toch om er een sterke ploeg uit te brouwen. maar goed, daarvoor moeten we dan maar het vertrouwen stellen in onze trainer die bij ons toch wel al iets heeft bewezen op dat vlak. mag ook eens gezegd worden. iemand een overzichtje van de voorlopige definitieve kern? Kleine tegenspraak ? ![]() |
| 14 Mei 2012, 12:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Dani schreef: Davy schreef: Daan Vaesen, zou ni slecht zijn omdat die toch wel al wa meer ervaring heeft dan een aantal zeer jonge piepkuikens... zou wa meer balans in de kern kunnen brengen. sportief gezien weet ik niet hoe goed die wel is 't voornaamste blijft toch om er een sterke ploeg uit te brouwen. maar goed, daarvoor moeten we dan maar het vertrouwen stellen in onze trainer die bij ons toch wel al iets heeft bewezen op dat vlak. mag ook eens gezegd worden. iemand een overzichtje van de voorlopige definitieve kern? Kleine tegenspraak ? ![]() Op 23 juni als de eerste oefenpot gesjot wordt zullen we het weten ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 14 Mei 2012, 12:55 |
|
|
Freak
DT schreef: Davy schreef: Daan Vaesen, zou ni slecht zijn omdat die toch wel al wa meer ervaring heeft dan een aantal zeer jonge piepkuikens... zou wa meer balans in de kern kunnen brengen. sportief gezien weet ik niet hoe goed die wel is 't voornaamste blijft toch om er een sterke ploeg uit te brouwen. maar goed, daarvoor moeten we dan maar het vertrouwen stellen in onze trainer die bij ons toch wel al iets heeft bewezen op dat vlak. mag ook eens gezegd worden. iemand een overzichtje van de voorlopige definitieve kern? Doelmannen Kevin Van Den Noortgaete Gert-Jan Verhoeven Jorden De Batselier Verdedigers Marko Petrovic Links Thomas Van Renterghem Links Middenveld Predrag Filipovic Centraal Links Kristof Kestens Centraal Middenveld Mike Smet Centraal Rechts Tom Pietermaat Rechts Middenveld Middenvelders Lauden Hugelier Centraal Ken Van Damme Centraal Gigli Ndefe Centraal Jonathan Yombo Centraal Niels Martin Centraal Tweede spits Thomas Weydisch Links Tweede spits Julien Jadot Links Rechts / tweede spits Alteron Balaj Links Rechts Tjendo De Cuyper Rechts Flankaanvaller Aanvallers Stavros Glouftsis Centraal Samuel Crispyn Centraal Sam De Munter Centraal ik zou er toch graag nog twee (heel) ervaren mannen bijwillen. zeker ne rustbrenger voor in ons middenveld. |
| 14 Mei 2012, 13:00 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
El Corredor schreef: ik zou er toch graag nog twee (heel) ervaren mannen bijwillen. zeker ne rustbrenger voor in ons middenveld. De Clarence ne keer polsen? Stopt bij Milan... ![]() |
| 14 Mei 2012, 13:03 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Dani schreef: Davy schreef: Daan Vaesen, zou ni slecht zijn omdat die toch wel al wa meer ervaring heeft dan een aantal zeer jonge piepkuikens... zou wa meer balans in de kern kunnen brengen. sportief gezien weet ik niet hoe goed die wel is 't voornaamste blijft toch om er een sterke ploeg uit te brouwen. maar goed, daarvoor moeten we dan maar het vertrouwen stellen in onze trainer die bij ons toch wel al iets heeft bewezen op dat vlak. mag ook eens gezegd worden. iemand een overzichtje van de voorlopige definitieve kern? Kleine tegenspraak ? ![]() 't moet allemaal een beetje poëzie blijven he de voorlopige lijst van spelers die definitief zijn vastgelegd ![]() |
| 14 Mei 2012, 13:10 |
|
|
Nationale Ploeg
DT schreef: El Corredor schreef: ik zou er toch graag nog twee (heel) ervaren mannen bijwillen. zeker ne rustbrenger voor in ons middenveld. De Clarence ne keer polsen? Stopt bij Milan... ![]() En zijn neef heeft hier al gespeeld! |
| 14 Mei 2012, 13:35 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
Als die van Dender allemaal zulke goei spelers zijn, waarom zijn ze dan gezakt?
|
| 14 Mei 2012, 15:34 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
the_red_ant69 schreef: Als die van Dender allemaal zulke goei spelers zijn, waarom zijn ze dan gezakt? Merci Vital ! Merci Vita ! ![]() |
| 14 Mei 2012, 15:50 |
|
| Pagina 307 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 305 306 307 308 309 … 345 Volgende |