Rode Duivels - Pagina 165 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 163 164 165 166 167 242
 Rode Duivels 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Bericht Re: Rode Duivels
Ik zou gaan voor zoiets:

------------------------Courtois
Alderweireld--Vertonghen--Kompany--Vermaelen
----------------------------Nianggolan
--------------------------------------------Witsel
-----------------------Fellaini
Mertens-------------------------------------------Hazard
----------------------------Mirallas

Met op het middenveld dus de recuperatie van Radja, de power van Fellaini (doorkoppen bij uittrappen aub) en Witsel die af en toe ook eens kan infiltreren.

En als bondscoach: de Caje.

14 Mei 2012, 17:01
Ancien

Leeftijd: 46
De Jean schreef:
Ik zou gaan voor zoiets:

Met op het middenveld dus de recuperatie van Radja, de power van Fellaini (doorkoppen bij uittrappen aub) en Witsel die af en toe ook eens kan infiltreren.

Dat is just een probleem vind ik - als Fellaini speelt, is het spel voor 99% op power afgestemd waardoor Mertens en Hazard veel te weinig op hun kwaliteiten worden uitgespeeld. Als Fellaini moet spelen dan op de positie van Naingolan voor mij en met een duo Dembele - Witsel ervoor centraal. De Moussa bij Fulham tackelt er ook op los :-). Of Debruyne naast Witsel centraal op het midden kan ook. Rechtse flank blijft ook een probleem, Mertens verliest er veel van zijn kwaliteiten, Hazard ook - die beter zijn als ze van links kunnen komen... Eigenlijk is Gillet nog een alternatief daar want enorm doelgericht vanop die positie.

Miralles lijkt me minder goed te renderen als hij moet samenspelen met Mertens en Hazard omdat ze allemaal graag in de bal komen... En achterin durf ik zelfs geen keuzes maken...

14 Mei 2012, 17:14
Reserve

Leeftijd: 37
DT schreef:
De Jean schreef:
Ik zou gaan voor zoiets:

Dat is just een probleem vind ik - als Fellaini speelt, is het spel voor 99% op power afgestemd waardoor Mertens en Hazard veel te weinig op hun kwaliteiten worden uitgespeeld. Als Fellaini moet spelen dan op de positie van Naingolan voor mij en met een duo Dembele - Witsel ervoor centraal. De Moussa bij Fulham tackelt er ook op los :-). Of Debruyne naast Witsel centraal op het midden kan ook. Rechtse flank blijft ook een probleem, Mertens verliest er veel van zijn kwaliteiten, Hazard ook - die beter zijn als ze van links kunnen komen... Eigenlijk is Gillet nog een alternatief daar want enorm doelgericht vanop die positie.

Miralles lijkt me minder goed te renderen als hij moet samenspelen met Mertens en Hazard omdat ze allemaal graag in de bal komen... En achterin durf ik zelfs geen keuzes maken...

tis eigenlijk wel erg wat voor een luxeproblemen er zijn,5 spelers van het jaar,zoveel kampioen met hun ploeg, en volgend jaar gaan er wss enkele van die mannen bij real, barce man U/C en andere top ploegen gaan spelen

en dan geraken er van die ploegen zoals ierland, polen, griekenland wel op dat EK

Laat die ploeg op het wk geraken en die kunnen een halve finale spelen!

maar ik ben blij dat we het er over eens zijn dat we Van Buyten niet meer nodig hebben

14 Mei 2012, 17:22
Freak

Leeftijd: 45
goh, als ik hier de kritiek op Kompany lees (moest misschien inderdaad wel tackelen), heb ik plaatsvervangende schaamte moet ik zeggen...

Was de beste man bij City een gans jaar. Speelde een gans jaar top!

14 Mei 2012, 20:28
nieuw in de eerste ploeg

Als Nederland met Van Persie en Huntelaar kan spelen, moet het ons toch ook lukken met Mertens en Hazard. Zelf zie ik Hazard het liefst op de 10, met Mirallas op links (waar hij ook speelt bij Olympiakos, min of meer) en Mertens op rechts. En lukaku in de spits. Die gaat volgend jaar een goed seizoen draaien. Ziet er nog krachtiger uit dan in zijn periode met Anderlecht en zijn rechter is veel beter geworden. Kaatst en loopt bovendien ook nog eens goed.

14 Mei 2012, 22:33
Freak

Leeftijd: 45
Joren schreef:
Als Nederland met Van Persie en Huntelaar kan spelen, moet het ons toch ook lukken met Mertens en Hazard. Zelf zie ik Hazard het liefst op de 10, met Mirallas op links (waar hij ook speelt bij Olympiakos, min of meer) en Mertens op rechts. En lukaku in de spits. Die gaat volgend jaar een goed seizoen draaien. Ziet er nog krachtiger uit dan in zijn periode met Anderlecht en zijn rechter is veel beter geworden. Kaatst en loopt bovendien ook nog eens goed.

volg jij de reserven van Chelsea zo goed?

14 Mei 2012, 22:59
nieuw in de eerste ploeg

El Corredor schreef:
Joren schreef:

volg jij de reserven van Chelsea zo goed?

Ik bekijk hier en daar wel eens een match ja, als die op youtube komt. Speelde dit weekend een uur mee in het eerste van Chelsea en leverde een mooie assist af. Ik ben een absolute Lukaku-fan. Heeft de intrinsieke kwaliteiten om een ongelooflijk sterke spits te worden en haalt niet elke dag de pers met extra-sportieve 'activiteiten'. Uiteindelijk gaat dit 'verloren jaar' bij Chelsea hem in the long run nog goed gedaan hebben, want hij gaat nog gemotiveerder zijn om zichzelf te bewijzen. Kijk maar naar een Sno bij RKC dit seizoen.

14 Mei 2012, 23:10
Ancien

Leeftijd: 46
El Corredor schreef:
goh, als ik hier de kritiek op Kompany lees (moest misschien inderdaad wel tackelen), heb ik plaatsvervangende schaamte moet ik zeggen...

Was de beste man bij City een gans jaar. Speelde een gans jaar top!

Waarom plaatsvervangende schaamte? Ik doe toch niets af aan zijn prestaties bij Man City? Ik zeg alleen dat er bij de Rode Duivels nog altijd domme fouten worden gemaakt, elke keer opnieuw en dat ze niet alleen van Van Buyten of Ciman komen. Fouten die je ze op heel belangrijke momenten ook nog bij hun respectievelijke clubs ziet maken. Kompany met City in Europa was bijvoorbeeld echt bibberen... Fase zondag was trouwens een kopie van wat Kompany overkwam in Duitsland in de fase voor de corner waaruit er toen werd gescoord. Haalt City de titel niet, is het die fase die duizend keer zal worden herhaald in de nabeschouwing hoor...

Trouwens - top zijn bij je club is ook geen garantie voor succes bij de Rode Duivels hé - Nilis was ook outstanding bij PSV, scoorde indertijd ook op Nou Camp en dergelijke maar wist in tegenstelling tot zijn kwaliteiten nauwelijks potten te breken bij de Rode Duivels...

Ik breek hier niemand af, maar die "gouden generatie" gaat het langzaamaan wel eens moeten gaan bewijzen toch. We zijn er onder Antheunis ooit veel dichter bij geweest om ons nog eens te kwalificeren voor een groot tornooi (niet gefloten penalty op Bulgarije na fout op Mbo Mpenza dacht ik) en het laatste echt leuke voetbal van de Duivels was onder Waseige op het WK in Zuid-Korea en Japan... Maar echt met voldoening naar de Rode Duivels zitten kijken, dat zit er toch al een tijd niet meer in zeker???

En als je dan ziet dat je niet voorbij Turkije geraakt, thuis 4-4 speelt tegen Oostenrijk, dan zeg ik - zet eerst eens een reeksje neer alvorens te gaan zweven... Ik herinner me ook de tijd waar bij hoog en bij laag beweerd werd dat we jarenlang genot gingen hebben van de gouden driehoek Buffel-Sonck-Emile Mpenza... Het is een klein driehoeksken geweest zenne...

De Sjors mag denken dat zijn werk er voor 90% op zit, maar laatste grote tornooi dateert van 2002... Waar is de tijd dat mannen wegens een gelijkspel op Luxemburg gewoon stante pede ontslagen werden...

15 Mei 2012, 7:18
forumlegende

Het ego van meneer Leekens is enorm. Die denkt nog dat ie goed werk geleverd heeft...Een goeie trainer weet wie hij waar moet zetten en maakt de mindere schakels beter. Iets wat Leekens niet kan. Wel een grote smile en de pr was ook prima, maar wat koop je daarmee?

15 Mei 2012, 9:09
Nationale Ploeg

tympanum2 schreef:
Het ego van meneer Leekens is enorm. Die denkt nog dat ie goed werk geleverd heeft...Een goeie trainer weet wie hij waar moet zetten en maakt de mindere schakels beter. Iets wat Leekens niet kan. Wel een grote smile en de pr was ook prima, maar wat koop je daarmee?

Zijn job was niet af, maar hij heeft wel het enthousiasme terug aangewakkerd. Iedereen in België gelooft nu dat dat WK echt wel haalbaar is, en heel België is klaar om voor de Duivels te supporteren. Dat volle stadion in Wembley is mede zijn verdienste.

Maar, nu het echte moeilijke eraan komt, nu Georges echt moet bewijzen dat hij de duivels naar het WK kan leiden, is het voor hem te gevaarlijk. Hij had te veel te verliezen en kiest nu eieren voor zijn geld. Wat als nonkel Georges de duivels niet naar het WK had kunnen brengen? Dan denk ik niet dat Brugge bij hem zou gaan aankloppen :-)

Nu de PR terug meer in orde is, is het tijd voor een trainer die de groep kan begeleiden en coachen en die knopen durft doorhakken. Blijkbaar heeft Gerets lichte interesse, maar ik stem op Ceulemans.

15 Mei 2012, 9:21
Iendracht.be - beheer

Precies of dat zo'n verdienste is. Dat is grotendeels de verdienste van sterke figuren zoals een Kompany. Niet die vodde van een Leekens...

Wie weet waar stonden we zonder Leekens. Ik herinner mij vooral de schaamtelijke 1-1 in Azerbeidzjan en de 4-4 tegen Oostenrijk. Enkel op Oostenrijk haalde hij een goed resultaat, beter dan wat men verhoopte (nl. een gelijkspel).

Maar het beste is toch wel dat Brugge die nu een salaris van 1,2 miljoen euro geeft. Het dubbele van bij de KBVB. Volledig geschift! :crazy:

15 Mei 2012, 9:41
forumlegende

Jeroen schreef:
Precies of dat zo'n verdienste is. Dat is grotendeels de verdienste van sterke figuren zoals een Kompany. Niet die vodde van een Leekens...

Wie weet waar stonden we zonder Leekens. Ik herinner mij vooral de schaamtelijke 1-1 in Azerbeidzjan en de 4-4 tegen Oostenrijk. Enkel op Oostenrijk haalde hij een goed resultaat, beter dan wat men verhoopte (nl. een gelijkspel).

Maar het beste is toch wel dat Brugge die nu een salaris van 1,2 miljoen euro geeft. Het dubbele van bij de KBVB. Volledig geschift! :crazy:

Meteen de hoofdreden om per onmiddellijk te vertrekken ..

15 Mei 2012, 9:50
Iendracht.be - beheer

Tuurlijk, en echt ongelijk geef ik hem niet hoor. Maar zijn gezever van "enkel het dak moet er nog op" en "ik heb 90% van het werk gedaan", ge moet eigenlijk nogal durven zo'n zever publiekelijk te gaan verkondigen.

15 Mei 2012, 9:57
Ancien

Leeftijd: 38
We zijn nu toch -hopelijk- van Ciman vanaf. :banana:

15 Mei 2012, 9:59
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Ik kan er dus echt niet bij dat er nog mensen zijn die het enthousiasme rond de nationale ploeg zowaar aan Leekens toeschrijven, echt verschrikkelijk is dat. Het enthousiasme is er omdat we de sterkste generatie ooit hebben, met jongens die wereldtop zijn of op de rand staan om het te worden. En het ergste van al is dan nog dat Leekens zowaar nog zijn aandeel opeist in de doorbraak van enkele van die spelers ook zeg.
Ik vind eigenlijk eerder dat het enthousiasme er eerder is ondanks Leekens, want die zijn resultaten waren al even dramatisch als bij zijn voorgangers.
Soit, afwachten wie er nu komt, maar de nationale ploeg zal er normaalgezien zeker niet slechter van worden dat Leekens vertrokken is. En ondertussen zal iedereen wel gezien hebben wat voor een verwerpelijke trainer en persoon dat is zeker.

15 Mei 2012, 10:11
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 163 164 165 166 167 242