Rode Duivels - Pagina 167 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 165 166 167 168 169 242
 Rode Duivels 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Bericht Re: Rode Duivels
DavidSeal schreef:
Jules Destrooper schreef:
Ik vind dat die ethische zever wel stilaan mag stoppen in de media. Nu wordt er een spel van gemaakt omdat het de hele voetbalnatie aangaat en enkel de supporters/sympathisanten van Club Brugge vinden het fantastisch dat hij de Rode Duivels in de steek laat. Of het ethisch is of niet: niemand vindt het erg dat Leekens weg is bij de Duivels, dus waar ligt het probleem? In plaats van te zagen, kunnen we toch beter zeggen "ander en beter"? Die persconferentie in Club Brugge was wel zeer ongelukkig en daar snap ik de kritiek wel.
Ik vind wel dat er bij de dubbele pet van Philippe Collin ook stilaan vraagtekens mogen komen. Hij zegt dat Anderlecht zulke dingen niet doet, maar wat deed Anderlecht vorig jaar met Ronald Vargas? Mocht van Club Brugge vroeger op vakantie vertrekken, kreeg een eigen kinesist mee naar Venezuela en ineens wil hij een paar weken later per se naar Anderlecht, en dat terwijl hij nog een contract had. Het spel werd toen ook vuil gespeeld, dus Collin zijn discours mag dan ook wel even fel bekritiseerd worden dan die persconferentie van Leekens :nieje:

Heel juist man,trouwens hoe haalde RSCA destijds Jacobs weg bij La Louviere?

En de bond Leekens bij Kortrijk... Het is dat net wat mij stoort aan die hele heisa: puur omdat het de Rode Duivels zijn, staan de kranten er van vol, maar had Club Brugge op dezelfde manier Maes/Vanhaezebrouck weggehaald bij hun respectieve strontploegen, dan stond dat in het kadertje dat Lambrecht/Allijns dat niet proper vonden, maar voor de rest zou er geen haan naar kraaien.
Al die ethische bullshit... gelijk welke werkmens die zich financieel (wat Leekens ook mag beweren, die Verhaeghe zit er warm bij, dus het is voor het geld) kan verbeteren, gaat gewoon weg en ver niemand licht eerst zijn baas in voor hij tekent bij zijn nieuwe baas. En in se heeft gewoon alles zijn prijs. Wie kritiek heeft op de overgang van Leekens om ethische redenen zijn gewoon hypocrieten, want zo zit de wereld gewoon in elkaar.

16 Mei 2012, 20:07
Freak

Leeftijd: 45
Als er enen zijn toot moet houden over ethiek in de sport en transfers is het wel Filip Joos.

is de enige bij de VRT die het zich permiteert om ook nog eens bij een betaalzender te zitten... :cool:

16 Mei 2012, 21:18
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
El Corredor schreef:
Als er enen zijn toot moet houden over ethiek in de sport en transfers is het wel Filip Joos.

is de enige bij de VRT die het zich permiteert om ook nog eens bij een betaalzender te zitten... :cool:

Dat hij ook nog bij Telenet zit, vind ik nu toch wel begrijpelijk, want wat heeft de VRT nog van voetbal? Naast Extra Time hebben ze enkel nog rechten op de Europa League, dus als hij ook commentator wil zijn, is het normaal dat hij dat op een ander gaat doen.

Verder vind ik dat hij in Extra Time nogal eens gemakkelijk meeklapt met wie er naast hem zit, maar in zijn column heeft hij wel overschot van gelijk. Dat Leekens voor het geld kiest en naar Club Brugge gaat, tot daar aan toe, maar zijn persconferentie, zo een misplaatste arrogantie heb ik nog niet dikwijls gezien. Rekening houdend met de beschikbare kwaliteiten is Leekens op gebied van resultaten één van de zwakste bondscoaches ooit en dat ge daar dan doodleuk alle pluimen op uwe hoed zit te steken (het scheelde niet veel of Man City was precies dankzij Leekens kampioen geworden), daarvoor moet ge als trainer en als mens wel van het allerlaagste zijn.

16 Mei 2012, 22:37
Freak

Bartos schreef:
El Corredor schreef:

Dat hij ook nog bij Telenet zit, vind ik nu toch wel begrijpelijk, want wat heeft de VRT nog van voetbal? Naast Extra Time hebben ze enkel nog rechten op de Europa League, dus als hij ook commentator wil zijn, is het normaal dat hij dat op een ander gaat doen.Verder vind ik dat hij in Extra Time nogal eens gemakkelijk meeklapt met wie er naast hem zit, maar in zijn column heeft hij wel overschot van gelijk. Dat Leekens voor het geld kiest en naar Club Brugge gaat, tot daar aan toe, maar zijn persconferentie, zo een misplaatste arrogantie heb ik nog niet dikwijls gezien. Rekening houdend met de beschikbare kwaliteiten is Leekens op gebied van resultaten één van de zwakste bondscoaches ooit en dat ge daar dan doodleuk alle pluimen op uwe hoed zit te steken (het scheelde niet veel of Man City was precies dankzij Leekens kampioen geworden), daarvoor moet ge als trainer en als mens wel van het allerlaagste zijn.

laat me nu via mijn schoonvader goed op de hoogte zijn van het reilen en zeilen bij de commentators bij de VRT...

die Joos is een arrogante kwal. Meneer Joos kan ook commentaar geven op radio, of commentaar geven bij andere sporten...

Maar meneer komt net iets té graag op tv....

16 Mei 2012, 22:56
Iendracht.be - beheer

El Corredor schreef:
laat me nu via mijn schoonvader goed op de hoogte zijn van het reilen en zeilen bij de commentators bij de VRT...

die Joos is een arrogante kwal. Meneer Joos kan ook commentaar geven op radio, of commentaar geven bij andere sporten...

Mja, ik ben nu niet op de hoogte van het reilen en zeilen op de VRT en ik vind feitelijk Joos wel een goeie commentator (waarschijnlijk zelfs de beste Vlaamse commentator op dit moment) en ik vind dat hij ook in zijn column gelijk heeft. Dat het een arrogante kwal is, daar zullen dan waarschijnlijk vooral de mensen last van hebben die er moeten mee samenwerken zeker :D .

16 Mei 2012, 23:04
Freak

Bartos schreef:
El Corredor schreef:

Mja, ik ben nu niet op de hoogte van het reilen en zeilen op de VRT en ik vind feitelijk Joos wel een goeie commentator (waarschijnlijk zelfs de beste Vlaamse commentator op dit moment) en ik vind dat hij ook in zijn column gelijk heeft. Dat het een arrogante kwal is, daar zullen dan waarschijnlijk vooral de mensen last van hebben die er moeten mee samenwerken zeker :D .

hij heeft inderdaad gelijk in zijn column, dat was ik vergeten zeggen.

qua commentator vind ik hem niet goed. De beste commentators zitten overigens bij de radio ;)

16 Mei 2012, 23:06
Iendracht.be - beheer

El Corredor schreef:
De beste commentators zitten overigens bij de radio ;)

Het is waar dat er op de radio goeie commentators zitten, maar het is toch duidelijk dat radio en tv een enorm verschil is, want ik vond Vandenbempt als tv-commentator op het vorige WK dus niet goed, terwijl dat op de radio wel top is als commentator.

16 Mei 2012, 23:12
Ancien

Leeftijd: 55
http://www.hln.be/hln/nl/949/Belgisch-V ... chen.dhtml

Hierzie, onze Louis...

17 Mei 2012, 9:45
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
DavidSeal schreef:
http://www.hln.be/hln/nl/949/Belgisch-Voetbal/article/detail/1439646/2012/05/16/Boskamp-Van-Gaal-wil-Rode-Duivels-coachen.dhtml

Hierzie, onze Louis...

Als Gerets of Preud'homme niet lukt, zou Van Gaal een heel goede keuze zijn. Ik dacht dat hij al gezegd had nu vooral naar de uitdaging te kijken en niet meer naar het geld.

17 Mei 2012, 11:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Tussen wat hollanders zeggen en doen ligt nogal dikwijls een paar duizenden euro's verschil.

17 Mei 2012, 15:18
Iendracht.be - beheer

WLM: [email protected]
Bram schreef:
Tussen wat hollanders zeggen en doen ligt nogal dikwijls een paar duizenden euro's verschil.

Iemand heeft een. slechte ervaring achter de rug op de Amsterdamse wallen... :p

17 Mei 2012, 16:47
Ancien

Leeftijd: 55
Gaskonijn schreef:
Bram schreef:

Iemand heeft een. slechte ervaring achter de rug op de Amsterdamse wallen... :p

:plat:

18 Mei 2012, 3:58
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

El Corredor schreef:
Bartos schreef:
El Corredor schreef:

Dat hij ook nog bij Telenet zit, vind ik nu toch wel begrijpelijk, want wat heeft de VRT nog van voetbal? Naast Extra Time hebben ze enkel nog rechten op de Europa League, dus als hij ook commentator wil zijn, is het normaal dat hij dat op een ander gaat doen.Verder vind ik dat hij in Extra Time nogal eens gemakkelijk meeklapt met wie er naast hem zit, maar in zijn column heeft hij wel overschot van gelijk. Dat Leekens voor het geld kiest en naar Club Brugge gaat, tot daar aan toe, maar zijn persconferentie, zo een misplaatste arrogantie heb ik nog niet dikwijls gezien. Rekening houdend met de beschikbare kwaliteiten is Leekens op gebied van resultaten één van de zwakste bondscoaches ooit en dat ge daar dan doodleuk alle pluimen op uwe hoed zit te steken (het scheelde niet veel of Man City was precies dankzij Leekens kampioen geworden), daarvoor moet ge als trainer en als mens wel van het allerlaagste zijn.

Ik werk regelmatig met Filip Joos samen voor Sporting Telenet en ik moet zeggen dat dat wel een sympathieke gast is. Misschien is hij binnen VRT anders maar bij Telenet is dat echt wel ok ze...

18 Mei 2012, 9:55
forumlegende

Ik vind Joos niet echt antipathiek, maar daar blijft het bij. En wat commentaar geven betreft is hij de éénoog-koning in het land der blinden. En wat praat en praat en praat die man...niet nodig om een goeie tv-commentator bij een voetbalwedstrijd te zijn! Soms is eens 30 seconden zwijgen veel en veel beter...maar ja, om zoiets te doen moet een mens zichzelf toch al enorm graag bezig horen.

21 Mei 2012, 11:47
nieuw in de eerste ploeg

tympanum2 schreef:
Ik vind Joos niet echt antipathiek, maar daar blijft het bij. En wat commentaar geven betreft is hij de éénoog-koning in het land der blinden. En wat praat en praat en praat die man...niet nodig om een goeie tv-commentator bij een voetbalwedstrijd te zijn! Soms is eens 30 seconden zwijgen veel en veel beter...maar ja, om zoiets te doen moet een mens zichzelf toch al enorm graag bezig horen.

Ik denk gewoon dat hij graag over voetbal praat en discussieert en dat hij niet gesteld is op zijn ego. Ik ken mensen die al naar hem gemaild hebben omdat ze vonden dat hij ongelijk had over bepaalde spelers. Bij het gros van de journalisten valt zo een dagdagelijkse mail in de prullenmand, maar Joos heeft er telkens op gereageerd. Bij de finale van de Europa League vorig jaar in Dublin zat ik op het vliegtuig terug een paar rijen achter hem. Hij zat naast een persoon die hij niet kende en begon daarmee ook over voetbal te praten.
Als je dan kijkt naar een Peter Vandenbempt: op de persconferentie bij de aanstelling van Georges Leekens werd hij in zijn hemd gezet door Bart Verhaeghe, die Vandenbempt er op wees dat als hij van de VRT naar een andere zender zou gaan, hij ook niet eerst de VRT zou inlichten. De woensdag erop vond Vandenbempt het dan weer nodig om in zijn plus/min-rubriek medelijden te wekken dat hij daar van antwoord werd gediend door te schrijven dat hij waarschijnlijk toch ongelijk had omdat hij maar een naïeve journalist is.
Ik kan mij vaak ook niet vinden in de mening van Joos, maar mij lijkt hij allesbehalve een egotripper als hij zelfs met Jan Publiek wil discussiëren over voetbal, terwijl de doorsnee journalist/analist gewoon op de gewone man zijn mening neerkijkt.

21 Mei 2012, 12:16
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 165 166 167 168 169 242