|
|
| Pagina 6 van 64 |
[ 947 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 64 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2012-2013
Los Beldos schreef: Kan er hier al iemand ongeveer een speelschema van de komende oefenmatchen posten ?! (datum, uur, thuis of uit) Dan zou ne mens al eens iets kunnen plannen è. Nen dikke merci aan diegenen die da hier zou kunne posten. Kijk al serieus uit naar de oefenpotten, die weekends zonder voetbal is ook maar nix aja. ![]() 23 Juni Thuis tegen Bergen 30Juni Thuis tegen anderlecht 18Juli Thuis tegen willem 2 10Augustus thuis tegen Eendracht Zele Deerste 2 zijn zeker,de andere 2 zijn de datums nog ni officieel bevestigd. |
| 25 Mei 2012, 13:58 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 14 Feb 2009, 15:15 Berichten: 631 Leeftijd: 39 Locatie: OILSJT |
Tegen Bergen thuis ist om 19h30 dacht ik ?!
Idd tegen Anderlecht thuis om 19h00 volgens officiële site. _________________ !!! Iendracht Oilsjt back to glory !!! |
| 25 Mei 2012, 14:00 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Los Beldos schreef: Kan er hier al iemand ongeveer een speelschema van de komende oefenmatchen posten ?! (datum, uur, thuis of uit) Dan zou ne mens al eens iets kunnen plannen è. Nen dikke merci aan diegenen die da hier zou kunne posten. Kijk al serieus uit naar de oefenpotten, die weekends zonder voetbal is ook maar nix aja. ![]() Ik ga nu bijna elke zondag naar het kaatsen gaan zien, ken het spel nog ni zo goed maar daar aan de chalet is het altijd feest ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 25 Mei 2012, 15:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Gio schreef: Los Beldos schreef: Kan er hier al iemand ongeveer een speelschema van de komende oefenmatchen posten ?! (datum, uur, thuis of uit) Dan zou ne mens al eens iets kunnen plannen è. Nen dikke merci aan diegenen die da hier zou kunne posten. Kijk al serieus uit naar de oefenpotten, die weekends zonder voetbal is ook maar nix aja. ![]() Ik ga nu bijna elke zondag naar het kaatsen gaan zien, ken het spel nog ni zo goed maar daar aan de chalet is het altijd feest ![]() Je moet wel wat frans kennen " Mouvaiseee" _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Mei 2012, 15:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Gio schreef: Los Beldos schreef: Kan er hier al iemand ongeveer een speelschema van de komende oefenmatchen posten ?! (datum, uur, thuis of uit) Dan zou ne mens al eens iets kunnen plannen è. Nen dikke merci aan diegenen die da hier zou kunne posten. Kijk al serieus uit naar de oefenpotten, die weekends zonder voetbal is ook maar nix aja. ![]() Ik ga nu bijna elke zondag naar het kaatsen gaan zien, ken het spel nog ni zo goed maar daar aan de chalet is het altijd feest ![]() Tein ga je de Wimmen en de Schoimers nog veel tegenkomen _________________ www.spionkoplede.com |
| 25 Mei 2012, 15:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bomber schreef: Gio schreef: Los Beldos schreef: Kan er hier al iemand ongeveer een speelschema van de komende oefenmatchen posten ?! (datum, uur, thuis of uit) Dan zou ne mens al eens iets kunnen plannen è. Nen dikke merci aan diegenen die da hier zou kunne posten. Kijk al serieus uit naar de oefenpotten, die weekends zonder voetbal is ook maar nix aja. ![]() Ik ga nu bijna elke zondag naar het kaatsen gaan zien, ken het spel nog ni zo goed maar daar aan de chalet is het altijd feest ![]() ah ik doe da de laatste 4 jaar oek geregeld. Vorige weekend ngo geweest en de zwawi liep dor oek rond, wel bij de rivalen van Herdersem. ![]() Jaarlijks ga ik naar Sirault, een plaatsje in Wallonië met enkele honderden inwoners, maar op laatste dinsdag van augustus finale van kaatstornooi. Je kan daar op de koppen lopen en meer Vlamingen dan Walen en ... echte Vlaamse kermis met tipzakken frit en BBQ om de vingers van af te likken. Zemmer doar ook goeie Kriek Congé is al aangevraagd 's anderendaags op 29 08 reeds 2e competitiematch 2012-2013 ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Mei 2012, 16:22 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Mariner schreef: ik ga voor de derde keer op rij de fandag moeten missen (ben op reis), maar soit zo lang ik weer ben tegen dat ze tegen de grote ploegen beginnen spelen ist goed Ik ken den Bart zijn voorbereidingsprogramma intussen al ewa en vertrek maar den 2e juli op reis. Vroeger was da altijd de laatste week van juni maar sinds ik die eerste galamatch enkele jaren geleden gemist heb, lappen ze mij da nie meer. Dus zolang den Bart trainer is, gaat den dezen begin juli op congee ![]() |
| 25 Mei 2012, 16:48 |
|
|
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 27 Mei 2012, 9:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
zwawi schreef: Mariner schreef: ik ga voor de derde keer op rij de fandag moeten missen (ben op reis), maar soit zo lang ik weer ben tegen dat ze tegen de grote ploegen beginnen spelen ist goed Ik ken den Bart zijn voorbereidingsprogramma intussen al ewa en vertrek maar den 2e juli op reis. Vroeger was da altijd de laatste week van juni maar sinds ik die eerste galamatch enkele jaren geleden gemist heb, lappen ze mij da nie meer. Dus zolang den Bart trainer is, gaat den dezen begin juli op congee ![]() Ik ben alleszins toch er gerust in dat ze dat klein ploegsken gaan opzij zetten ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 29 Mei 2012, 13:40 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
zwawi schreef: Mariner schreef: ik ga voor de derde keer op rij de fandag moeten missen (ben op reis), maar soit zo lang ik weer ben tegen dat ze tegen de grote ploegen beginnen spelen ist goed Ik ken den Bart zijn voorbereidingsprogramma intussen al ewa en vertrek maar den 2e juli op reis. Vroeger was da altijd de laatste week van juni maar sinds ik die eerste galamatch enkele jaren geleden gemist heb, lappen ze mij da nie meer. Dus zolang den Bart trainer is, gaat den dezen begin juli op congee ![]() Groot gelijk, zo elke keer uwe congé annuleren omdat er op diene moment een oefenmatch is, begint op den duur ook tegen te steken hé. |
| 29 Mei 2012, 15:53 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
volgens hun website spelen we op 1 augustus thuis tegen Fortuna Sittard (onder voorbehoud)
_________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 29 Mei 2012, 16:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
davy1919 schreef: volgens hun website spelen we op 1 augustus thuis tegen Fortuna Sittard (onder voorbehoud) Zou wel super zijn! Die mannen hebben nog redelijk wa support mee altijd! Het zou af zijn, moest het nog veranderen naar een verplaatsing! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 29 Mei 2012, 19:13 |
|
|
Bartos schreef: zwawi schreef: Mariner schreef: ik ga voor de derde keer op rij de fandag moeten missen (ben op reis), maar soit zo lang ik weer ben tegen dat ze tegen de grote ploegen beginnen spelen ist goed Ik ken den Bart zijn voorbereidingsprogramma intussen al ewa en vertrek maar den 2e juli op reis. Vroeger was da altijd de laatste week van juni maar sinds ik die eerste galamatch enkele jaren geleden gemist heb, lappen ze mij da nie meer. Dus zolang den Bart trainer is, gaat den dezen begin juli op congee ![]() Groot gelijk, zo elke keer uwe congé annuleren omdat er op diene moment een oefenmatch is, begint op den duur ook tegen te steken hé. Ik heb mijne congee nie geannuleerd he want de vrouw des huizes ging nie akkoord Maar als het enigszins kan, probeer ik het er toch naar te regelen. Ze zeggen da ge int leven nie alles kunt hebben en da zal wel zo zijn maar door te plannen pak ik toch zoveel mogelijk mee hoor ![]() |
| 29 Mei 2012, 19:19 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
Ge moest een vrouw des huizes gezocht ebben die wa voetbalminded is e
![]() |
| 29 Mei 2012, 20:47 |
|
|
Ze is voetbalminded hoor.
Ge moest is weten wat ik allemaal al afgezegd heb om geen matchen te moeten missen. |
| 29 Mei 2012, 21:40 |
|
| Pagina 6 van 64 |
[ 947 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 64 Volgende |