|
|
| Pagina 318 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 316 317 318 319 320 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
feliksken schreef: Hé wakker worden jongens , gedaan met dromen!! Eventjes goed nadenken en jullie afvragen waarom er nu een aantal spelers mogen vertrekken. Het is niet de beslissing van het bestuur ,das overduidelijk , ja inderdaad , BVR zag zichzelf reeds uitwuiven na een reeks verlieswedstrijden in de beginfase van het komende seizoen.Dan maar op zoek naar een klepper met ervaring binnenhalen .Maar zo ééntje kost geld , veel geld , vandaar late uitverkoop . Toch vreemd dat niemand van de forum bezoekers de trainer in vraag te stellen .In derde heeft aalst fraaier voetbal gebracht .In tweede en met dezelfde ploeg lukte dat zelden tenzij je het spelsysteem aanpast .Maar daar moet je niet voor bij BVR zijn.Met zijn kennis en ervaring zou hij de spelers naar een hoger niveau moeten brengen . Daarin heeft hij gefaald vermits hem de kunde ontbreekt om spelers mentaal te begeleiden .Moet dringend in de leer bij Leekens. Nog betere ( lees duurdere) spelers aankopen is geen sleutel tot gegarandeerd succes . dus BVR heeft in uw ogen vorig seizoen gefaald? Hij zou gefaald zijn moesten we op een degredatieplaats geeindigd zijn... We zijn 7e (7e he? Kben het al vergeten Tja, dat het voetbal attractief minder was dan ons kanpioen-seizoen in 3e lijkt mij toch wel logisch, de tegenstand is dan ook veel groter. Kestens, Verheyden, Podevijn, Van Damme, VDN (meer Ronny zijn verdienste) hebben een hoger niveau gehaald dan de meeste 11 maanden geleden verwacht hadden en ivm het volgens u "ontbreken aan kunde om spelers te begeleiden" bij BVR... Eens rondvragen bij enkele spelers, ze zullen u wel iets anders zeggen. ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 30 Mei 2012, 15:08 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
davy1919 schreef: feliksken schreef: Hé wakker worden jongens , gedaan met dromen!! Eventjes goed nadenken en jullie afvragen waarom er nu een aantal spelers mogen vertrekken. Het is niet de beslissing van het bestuur ,das overduidelijk , ja inderdaad , BVR zag zichzelf reeds uitwuiven na een reeks verlieswedstrijden in de beginfase van het komende seizoen.Dan maar op zoek naar een klepper met ervaring binnenhalen .Maar zo ééntje kost geld , veel geld , vandaar late uitverkoop . Toch vreemd dat niemand van de forum bezoekers de trainer in vraag te stellen .In derde heeft aalst fraaier voetbal gebracht .In tweede en met dezelfde ploeg lukte dat zelden tenzij je het spelsysteem aanpast .Maar daar moet je niet voor bij BVR zijn.Met zijn kennis en ervaring zou hij de spelers naar een hoger niveau moeten brengen . Daarin heeft hij gefaald vermits hem de kunde ontbreekt om spelers mentaal te begeleiden .Moet dringend in de leer bij Leekens. Nog betere ( lees duurdere) spelers aankopen is geen sleutel tot gegarandeerd succes . dus BVR heeft in uw ogen vorig seizoen gefaald? Hij zou gefaald zijn moesten we op een degredatieplaats geeindigd zijn... We zijn 7e (7e he? Kben het al vergeten Tja, dat het voetbal attractief minder was dan ons kanpioen-seizoen in 3e lijkt mij toch wel logisch, de tegenstand is dan ook veel groter. Kestens, Verheyden, Podevijn, Van Damme, VDN (meer Ronny zijn verdienste) hebben een hoger niveau gehaald dan de meeste 11 maanden geleden verwacht hadden en ivm het volgens u "ontbreken aan kunde om spelers te begeleiden" bij BVR... Eens rondvragen bij enkele spelers, ze zullen u wel iets anders zeggen. ![]() Ik denk dat feliksken vooral bedoelt dat hij gefaald heeft voor een bepaalde speler onbetwiste basisspeler te maken . |
| 30 Mei 2012, 15:09 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Bartos schreef: davy1919 schreef: feliksken schreef: Hé wakker worden jongens , gedaan met dromen!! Eventjes goed nadenken en jullie afvragen waarom er nu een aantal spelers mogen vertrekken. Het is niet de beslissing van het bestuur ,das overduidelijk , ja inderdaad , BVR zag zichzelf reeds uitwuiven na een reeks verlieswedstrijden in de beginfase van het komende seizoen.Dan maar op zoek naar een klepper met ervaring binnenhalen .Maar zo ééntje kost geld , veel geld , vandaar late uitverkoop . Toch vreemd dat niemand van de forum bezoekers de trainer in vraag te stellen .In derde heeft aalst fraaier voetbal gebracht .In tweede en met dezelfde ploeg lukte dat zelden tenzij je het spelsysteem aanpast .Maar daar moet je niet voor bij BVR zijn.Met zijn kennis en ervaring zou hij de spelers naar een hoger niveau moeten brengen . Daarin heeft hij gefaald vermits hem de kunde ontbreekt om spelers mentaal te begeleiden .Moet dringend in de leer bij Leekens. Nog betere ( lees duurdere) spelers aankopen is geen sleutel tot gegarandeerd succes . dus BVR heeft in uw ogen vorig seizoen gefaald? Hij zou gefaald zijn moesten we op een degredatieplaats geeindigd zijn... We zijn 7e (7e he? Kben het al vergeten Tja, dat het voetbal attractief minder was dan ons kanpioen-seizoen in 3e lijkt mij toch wel logisch, de tegenstand is dan ook veel groter. Kestens, Verheyden, Podevijn, Van Damme, VDN (meer Ronny zijn verdienste) hebben een hoger niveau gehaald dan de meeste 11 maanden geleden verwacht hadden en ivm het volgens u "ontbreken aan kunde om spelers te begeleiden" bij BVR... Eens rondvragen bij enkele spelers, ze zullen u wel iets anders zeggen. ![]() Ik denk dat feliksken vooral bedoelt dat hij gefaald heeft voor een bepaalde speler onbetwiste basisspeler te maken .ah bon, weg met die handel. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 30 Mei 2012, 15:11 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
Bartos schreef: davy1919 schreef: feliksken schreef: Hé wakker worden jongens , gedaan met dromen!! Eventjes goed nadenken en jullie afvragen waarom er nu een aantal spelers mogen vertrekken. Het is niet de beslissing van het bestuur ,das overduidelijk , ja inderdaad , BVR zag zichzelf reeds uitwuiven na een reeks verlieswedstrijden in de beginfase van het komende seizoen.Dan maar op zoek naar een klepper met ervaring binnenhalen .Maar zo ééntje kost geld , veel geld , vandaar late uitverkoop . Toch vreemd dat niemand van de forum bezoekers de trainer in vraag te stellen .In derde heeft aalst fraaier voetbal gebracht .In tweede en met dezelfde ploeg lukte dat zelden tenzij je het spelsysteem aanpast .Maar daar moet je niet voor bij BVR zijn.Met zijn kennis en ervaring zou hij de spelers naar een hoger niveau moeten brengen . Daarin heeft hij gefaald vermits hem de kunde ontbreekt om spelers mentaal te begeleiden .Moet dringend in de leer bij Leekens. Nog betere ( lees duurdere) spelers aankopen is geen sleutel tot gegarandeerd succes . dus BVR heeft in uw ogen vorig seizoen gefaald? Hij zou gefaald zijn moesten we op een degredatieplaats geeindigd zijn... We zijn 7e (7e he? Kben het al vergeten Tja, dat het voetbal attractief minder was dan ons kanpioen-seizoen in 3e lijkt mij toch wel logisch, de tegenstand is dan ook veel groter. Kestens, Verheyden, Podevijn, Van Damme, VDN (meer Ronny zijn verdienste) hebben een hoger niveau gehaald dan de meeste 11 maanden geleden verwacht hadden en ivm het volgens u "ontbreken aan kunde om spelers te begeleiden" bij BVR... Eens rondvragen bij enkele spelers, ze zullen u wel iets anders zeggen. ![]() Ik denk dat feliksken vooral bedoelt dat hij gefaald heeft voor een bepaalde speler onbetwiste basisspeler te maken .Wij willen een naam ! ![]() Edit: nu ik erover nadenk: een gefrustreerde doelman die einde contract is en hier in 3 jaar amper een handvol wedstrijden heeft gespeeld? |
| 30 Mei 2012, 15:20 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik zou toch niet te rap onze eigen (ex-)spelers beginnen zwartmaken omdat er hier ene pipo wat onnozelheden komt verkopen.
|
| 30 Mei 2012, 15:29 |
|
|
De Jean schreef: Ik zou toch niet te rap onze eigen (ex-)spelers beginnen zwartmaken omdat er hier ene pipo wat onnozelheden komt verkopen. Bartos is toch vrij zeker dat het om een afrekening gaat van een speler die geen titularis is? |
| 30 Mei 2012, 15:31 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Jules Destrooper schreef: Bartos schreef: davy1919 schreef: dus BVR heeft in uw ogen vorig seizoen gefaald? Hij zou gefaald zijn moesten we op een degredatieplaats geeindigd zijn... We zijn 7e (7e he? Kben het al vergeten Tja, dat het voetbal attractief minder was dan ons kanpioen-seizoen in 3e lijkt mij toch wel logisch, de tegenstand is dan ook veel groter. Kestens, Verheyden, Podevijn, Van Damme, VDN (meer Ronny zijn verdienste) hebben een hoger niveau gehaald dan de meeste 11 maanden geleden verwacht hadden en ivm het volgens u "ontbreken aan kunde om spelers te begeleiden" bij BVR... Eens rondvragen bij enkele spelers, ze zullen u wel iets anders zeggen. ![]() Ik denk dat feliksken vooral bedoelt dat hij gefaald heeft voor een bepaalde speler onbetwiste basisspeler te maken .Wij willen een naam ! ![]() Edit: nu ik erover nadenk: een gefrustreerde doelman die einde contract is en hier in 3 jaar amper een handvol wedstrijden heeft gespeeld? Nee tis ni kevin ![]() |
| 30 Mei 2012, 15:31 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
De Jean schreef: Ik zou toch niet te rap onze eigen (ex-)spelers beginnen zwartmaken omdat er hier ene pipo wat onnozelheden komt verkopen. Inderdaad, het is alleszins niet Kempeneer, die trouwens zelf al eerder gezegd heeft dat hij gewoon de pech gehad hier op een superkeeper te botsen. Als je trouwens de reacties zag van Kempeneer na een gewonnen match lijkt me dat verre van een gefrustreerde keeper, maar een heel positief ingestelde gast. Soit, feliksken zal wel zo eerlijk zijn hier zelf te komen zeggen vanwaar zijn reactie naar onze trainer komt zeker . |
| 30 Mei 2012, 15:32 |
|
|
Bartos schreef: De Jean schreef: Ik zou toch niet te rap onze eigen (ex-)spelers beginnen zwartmaken omdat er hier ene pipo wat onnozelheden komt verkopen. Inderdaad, het is alleszins niet Kempeneer, die trouwens zelf al eerder gezegd heeft dat hij gewoon de pech gehad hier op een superkeeper te botsen. Als je trouwens de reacties zag van Kempeneer na een gewonnen match lijkt me dat verre van een gefrustreerde keeper, maar een heel positief ingestelde gast. Soit, feliksken zal wel zo eerlijk zijn hier zelf te komen zeggen vanwaar zijn reactie naar onze trainer komt zeker .mja daar hebt ge een punt |
| 30 Mei 2012, 15:36 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bartos schreef: De Jean schreef: Ik zou toch niet te rap onze eigen (ex-)spelers beginnen zwartmaken omdat er hier ene pipo wat onnozelheden komt verkopen. Inderdaad, het is alleszins niet Kempeneer, die trouwens zelf al eerder gezegd heeft dat hij gewoon de pech gehad hier op een superkeeper te botsen. Als je trouwens de reacties zag van Kempeneer na een gewonnen match lijkt me dat verre van een gefrustreerde keeper, maar een heel positief ingestelde gast. Soit, feliksken zal wel zo eerlijk zijn hier zelf te komen zeggen vanwaar zijn reactie naar onze trainer komt zeker .Zou hem nog durven reageren eigelijk ![]() |
| 30 Mei 2012, 15:40 |
|
|
Freak
|
| 30 Mei 2012, 15:42 |
|
|
Nationale Ploeg
El Corredor schreef: Droog ![]() |
| 30 Mei 2012, 15:44 |
|
|
De Jean schreef: El Corredor schreef: Droog ![]() ik wou tekenen ![]() |
| 30 Mei 2012, 15:46 |
|
|
forumlegende
Komaan, die post van feliksken is toch als grap bedoeld?
"In de leer gaan bij Leekens"... ![]() |
| 30 Mei 2012, 16:35 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
tympanum2 schreef: Komaan, die post van feliksken is toch als grap bedoeld? "In de leer gaan bij Leekens"... ![]() haha da vonnek ook de beste ... daar kunde nogal van leren |
| 30 Mei 2012, 19:07 |
|
| Pagina 318 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 316 317 318 319 320 … 345 Volgende |