|
|
| Pagina 319 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 317 318 319 320 321 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Transfers 2010-2011
2) Klopt dat een heleboel spelers die nu getekend hebben, nog alles te bewijzen hebben. Maar dat kan evenzeer een motivatie zijn hé - kijk net naar De Castro, Verheyden, Kestens... Grote twijfels of ze onze ploeg nog iets konden bijbrengen in tweede... Die wil om iets te bewijzen, heeft hen toch een mooi seizoen laten spelen. Wie zegt dat het nu ook niet kan? Je mag voorbehoud aantekenen, tuurlijk, maar om zwaar de negativo uit te hangen, vind ik er ook wel over. Nogmaals, er is geen poen om zwaar uit te pakken, maar sommigen willen dit blijkbaar niet beseffen. 3) Er is een groot verschil tussen Balaj/TVR en pakweg Weydisch, De Cuyper, Pietermaat en Smet hé. De eerste had niemand buiten BVR nog maar zien spelen, de anderen zijn toch door een pak andere mensen bekeken geweest, dus sta je toch iets sterker, zeker als de scoutingsverslagen positief waren. @DT: door wie zijn die De Cuyper, Weydisch dan allemaal bekeken geweest? Noem eens een paar namen, BVR, Bossie? Er is geen poen om zwaar uit te pakken zeg je? Op hoeveel loonbudget gaan we dit jaar draaien? ik kan mij toch niet van de indruk ontdoen dat een Glouftsis een goedkope speler is...Je bent echt hard overtuigd van de kwaliteiten van enkele nieuwelingen, en ik hoop dat je meer gelijk hebt dan met bijvoorbeeld Ringoot, Delclef,... en wat die zware erfenis betreft. Ik herinner mij gans het palaver nog en kritiek op De Roose en ga gans die discussie niet opnieuw voeren, maar de erfenis die er is, is toch zelf (voor minstens een deel) de fout van De Roose-De Dijcker? Dus een proficiat krijgen om iets recht te trekken wat je zelf scheef hebt gezet, vind ik erover. Maar soit, ik ga stoppen met zagen, en hopen op een prima seizoen ! ![]() |
| 30 Mei 2012, 21:03 |
|
|
Freak
feliksken schreef: Hé wakker worden jongens , gedaan met dromen!! Eventjes goed nadenken en jullie afvragen waarom er nu een aantal spelers mogen vertrekken. Het is niet de beslissing van het bestuur ,das overduidelijk , ja inderdaad , BVR zag zichzelf reeds uitwuiven na een reeks verlieswedstrijden in de beginfase van het komende seizoen.Dan maar op zoek naar een klepper met ervaring binnenhalen .Maar zo ééntje kost geld , veel geld , vandaar late uitverkoop . Toch vreemd dat niemand van de forum bezoekers de trainer in vraag te stellen .In derde heeft aalst fraaier voetbal gebracht .In tweede en met dezelfde ploeg lukte dat zelden tenzij je het spelsysteem aanpast .Maar daar moet je niet voor bij BVR zijn.Met zijn kennis en ervaring zou hij de spelers naar een hoger niveau moeten brengen . Daarin heeft hij gefaald vermits hem de kunde ontbreekt om spelers mentaal te begeleiden .Moet dringend in de leer bij Leekens. Nog betere ( lees duurdere) spelers aankopen is geen sleutel tot gegarandeerd succes . boem boem Sammy, Sammy boem boem ! ![]() |
| 30 Mei 2012, 21:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Nu Moreels naar de zeekwallen is vertrokken,vraag ik mij af of dwarskijker nu daar het mooie weer maakt op het Kvo forum.
Ik mis zijn zure reacties ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 30 Mei 2012, 22:33 |
|
|
Freak
Bakkie schreef: Nu Moreels naar de zeekwallen is vertrokken,vraag ik mij af of dwarskijker nu daar het mooie weer maakt op het Kvo forum. Ik mis zijn zure reacties ![]() goh, ik wil ik die rol wel op mij pakken zé Bakkie ![]() |
| 30 Mei 2012, 22:44 |
|
|
forumlegende
El Corredor schreef: 2) Klopt dat een heleboel spelers die nu getekend hebben, nog alles te bewijzen hebben. Maar dat kan evenzeer een motivatie zijn hé - kijk net naar De Castro, Verheyden, Kestens... Grote twijfels of ze onze ploeg nog iets konden bijbrengen in tweede... Die wil om iets te bewijzen, heeft hen toch een mooi seizoen laten spelen. Wie zegt dat het nu ook niet kan? Je mag voorbehoud aantekenen, tuurlijk, maar om zwaar de negativo uit te hangen, vind ik er ook wel over. Nogmaals, er is geen poen om zwaar uit te pakken, maar sommigen willen dit blijkbaar niet beseffen. 3) Er is een groot verschil tussen Balaj/TVR en pakweg Weydisch, De Cuyper, Pietermaat en Smet hé. De eerste had niemand buiten BVR nog maar zien spelen, de anderen zijn toch door een pak andere mensen bekeken geweest, dus sta je toch iets sterker, zeker als de scoutingsverslagen positief waren. @DT: door wie zijn die De Cuyper, Weydisch dan allemaal bekeken geweest? Noem eens een paar namen, BVR, Bossie? Er is geen poen om zwaar uit te pakken zeg je? Op hoeveel loonbudget gaan we dit jaar draaien? ik kan mij toch niet van de indruk ontdoen dat een Glouftsis een goedkope speler is...Je bent echt hard overtuigd van de kwaliteiten van enkele nieuwelingen, en ik hoop dat je meer gelijk hebt dan met bijvoorbeeld Ringoot, Delclef,... en wat die zware erfenis betreft. Ik herinner mij gans het palaver nog en kritiek op De Roose en ga gans die discussie niet opnieuw voeren, maar de erfenis die er is, is toch zelf (voor minstens een deel) de fout van De Roose-De Dijcker? Dus een proficiat krijgen om iets recht te trekken wat je zelf scheef hebt gezet, vind ik erover. Maar soit, ik ga stoppen met zagen, en hopen op een prima seizoen ! ![]() Ik ga mezelf hier als de grote kenner verkopen maar ik heb vorig seizoen zowel Pietermaat als Weydisch verschillende keren aan het werk gezien en denk toch dat die twee zeker goed meekunnen in tweede. Ook Niels Martin zag ik een paar keer aan het werk en hij zou wel eens de (positieve) verrassing kunnen zijn. |
| 30 Mei 2012, 23:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
El Corredor schreef: door wie zijn die De Cuyper, Weydisch dan allemaal bekeken geweest? Noem eens een paar namen, BVR, Bossie? Er is geen poen om zwaar uit te pakken zeg je? Op hoeveel loonbudget gaan we dit jaar draaien? ik kan mij toch niet van de indruk ontdoen dat een Glouftsis een goedkope speler is...Je bent echt hard overtuigd van de kwaliteiten van enkele nieuwelingen, en ik hoop dat je meer gelijk hebt dan met bijvoorbeeld Ringoot, Delclef,... en wat die zware erfenis betreft. Ik herinner mij gans het palaver nog en kritiek op De Roose en ga gans die discussie niet opnieuw voeren, maar de erfenis die er is, is toch zelf (voor minstens een deel) de fout van De Roose-De Dijcker? Dus een proficiat krijgen om iets recht te trekken wat je zelf scheef hebt gezet, vind ik erover. Maar soit, ik ga stoppen met zagen, en hopen op een prima seizoen ! ![]() Spelers zijn allemaal live aan het werk gezien door sportieve cel (trainer + TD + clubscout) en bovendien zijn er een heleboel van de gehaalde spelers zoals Weydisch, Smet, Pietermaat, De Cuyper en Martin vroeger ook al uitvoerig gevolgd geweest door verscheidene scouts die nu ook actief zijn in eerste klasse. En vier ervan heb ik toevallig ook meermaals bezig gezien ja en durf daar gerust voor uit te komen. Dus leuke verwijzing naar Delclef en Ringoot maar die heb ik enkel verdedigd toen ze speler van Eendracht Aalst waren, gewoon omdat ze ook part of the team waren - iets wat blijkbaar niet mag - en vaak omdat de kritiek vaak totaal niet in overeenstemming was met de geleverde prestatie. Die vooringenomenheid zorgde er immers voor dat grote blunders niet werden gezien, maar een slechte inspeelpas van TVR tot treurens toe werd bovengehaald. Bij mislukte buitenspelfases werd er bijvoorbeeld vaak naar TVR gewezen, terwijl het negen op de tien keer zijn overbuur was die even de boel opblies, ook de hier zo geroemde De Schutter speelde een aantal keer cavalier seul met fatale afloop. Gek genoeg kon je dat hier niet lezen. Dan lach ik even met de criticasters die het spelletje blijkbaar wel helemaal doorzien en veel liever mee inhakken op TVR, Gigli of Balaj terwijl een Cousin en een Galucci sinds carnaval nagenoeg ook geen bal deftig konden raken. Dat vind ik erg ja want dat is totaal niet objectief durven kijken naar de prestaties van iemand. Als er dan een nieuwe ploeg in de steigers staat, zijn het dan weer wel ook die mensen die meteen met het vingertje komen wijzen. Wel, ik vind dat een heel gemakkelijke houding. Het is immers altijd gemakkelijk om achteraf iemand af te maken, maar zelf mee trachten te bouwen aan iets, dat is toch wel een brug te ver. On topic: Glouftsis zal waarschijnlijk inderdaad geen goedkope zijn, maar je hebt in de periode dat de financiële perikelen van onze club zo goed als inkijkbaar op straat lagen, toch ook kunnen zien wat onze vorige kern effectief kreeg neen? Je weet dus zelf maar al te goed wat Gbarssin, Galucci, Depoitre, Verheyden, Vervaeke, Cousin, De Schutter, De Castro, Kempeneer en Thompson hadden. Je zou dus moeten weten dat degenen die er nu komen, zeker niet aan die voorwaarden zijn getekend. Gewoon al op staat van dienst zou dat onmogelijk zijn. En zoals je zelf zegt, die discussies over het hoe en het waarom van de financiele perikelen zijn al in het lang en het breed gevoerd - en degenen die nu aan zet zijn, zijn daarin zeker niet vrij van zonden. Maar ik wacht tot op heden nog altijd op het eerste valabele alternatief... Jij was toch ook betrokken in al die discussies? Dan weet je zelf ook wat het alternatief was - dan moet je uiteraard kritisch blijven, maar net zoals positief denken niet meteen euforie betekent, is iemand een kans geven nog iets anders dan alles met de mantel der liefde bedekken. Ondanks onze clubkleuren weet ik wat grijs is, maar er zijn er die alles liever pikzwart zien. De enige constante is dan dat het nooit goed genoeg is, maar dat diezelfde mensen wel telkens op hunzelfde positie blijven - blijven mekkeren vanaan de zijlijn... Ik leg er me bij neer dat veel mensen liever blijven vastzitten in het kritisch denken en het plaatsen van vraagtekens maar als de koe bij de horens gevat dient te worden, niet thuis geven of afhaken if the going gets though. Dus bij deze: er houdt u niemand tegen om namen van spelers over te maken hé - uiteraard is het veel gemakkelijker om nu al vollen bak vraagtekentjes te plaatsen en af en toe er ook nog enen onder de gordel bij te gooien die totaal naast de kwestie is. Maar breng je daarmee een competitieve ploeg op de been, ik dacht het niet. Soms denk ik dat een deel hier liever de hele club naar de haaien zou wil zien gaan, gewoon om te zeggen - ziedet zie! Gelukkig is niet iedereen die mening toegedaan... |
| 30 Mei 2012, 23:56 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bakkie schreef: Nu Moreels naar de zeekwallen is vertrokken,vraag ik mij af of dwarskijker nu daar het mooie weer maakt op het Kvo forum. Ik mis zijn zure reacties ![]() Mooi dat je me nu al mist .Maar wees gerust.Ik breng je wel verslag uit over het Aalsters drietal aan het zeetje.Ze doen daar niet zoveel transfers maar wel doelgericht en ik zie KVO moeiteloos in de linkerkolom eindigen.Je moet de lat nu eenmaal niet te hoog leggen.Overigens als ik het lijstje van de best betaalde spelers van DT bekijk dan vind ik daar de naam van Moreels terecht niet op terug.10 spelers werden meer betaald dan moet je ook niet verschieten dat die jongen naar het zeetje vertrekt. Ik kom zeker af en toe naar Aalst kijken.Prachtige club wat supporters betreft maar slechte omkadering. |
| 31 Mei 2012, 6:35 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
dwarskijker schreef: Bakkie schreef: Nu Moreels naar de zeekwallen is vertrokken,vraag ik mij af of dwarskijker nu daar het mooie weer maakt op het Kvo forum. Ik mis zijn zure reacties ![]() Mooi dat je me nu al mist .Maar wees gerust.Ik breng je wel verslag uit over het Aalsters drietal aan het zeetje.Ze doen daar niet zoveel transfers maar wel doelgericht en ik zie KVO moeiteloos in de linkerkolom eindigen.Je moet de lat nu eenmaal niet te hoog leggen.Overigens als ik het lijstje van de best betaalde spelers van DT bekijk dan vind ik daar de naam van Moreels terecht niet op terug.10 spelers werden meer betaald dan moet je ook niet verschieten dat die jongen naar het zeetje vertrekt. Ik kom zeker af en toe naar Aalst kijken.Prachtige club wat supporters betreft maar slechte omkadering. Dwarskijker - mag ik enkele nuances aanbrengen? Ik heb Wouter inderdaad bewust niet in het lijstje opgenomen maar het dient wel aangegeven dat hij tijdens zijn eerste jaar bij ons een contract tekende voor twee bijkomende jaren - ging dus zelf wel akkoord met die voorwaarden, anders had hij niet bijgetekend. Uiteraard zat hij nu in een goeie onderhandelingspositie bij het aflopen van dat contract, gezien zijn enorme verdiensten in het kampioenenjaar in derde. Vroeg dus terecht boter bij de vis kan ik me inbeelden (zeker als je zag welke contracten vorige zomer werden opgemaakt en voor welke krabbers dan nog), maar ik denk toch ook dat er mag aangegeven worden dat het voorstel dat door de club werd gedaan, niet minnetjes was en toch een verbetering was tov zijn aflopende contract. Laat ons zeggen dat de entourage van Depoitre (en daaraan gelinkt de loonbriefjes van De Castro en Galucci) het beter heeft aangepakt ten tijde van het openbreken van het contract voor twee seizoenen... Bovendien is het niet alleen wegens het financiële dat hij weg is gegaan hé, ook andere elementen die jij waarschijnlijk nog beter weet dan ik, speelden een rol dus enkel aangeven dat Wouter weg was omdat hij minder verdiende dan een deel anderen, is iets te ongenuanceerd denk ik. Soit, ik wens Wouter - zoals ik al meermaals heb gedaan - zeker het allerbeste bij Oostende. Ik vrees alleen dat een plaatsje ambiëren in de linkerkolom niet voldoende zal zijn voor de achterban. Het feit dat de supportersaantallen daar jaar na jaar afnemen, heeft net voor een groot deel te maken met de steeds lauwe ambities vanuit het bestuur om trachten een stap hogerop te zetten. |
| 31 Mei 2012, 7:38 |
|
|
Freak
edit
|
| 31 Mei 2012, 8:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
dwarskijker schreef: Bakkie schreef: Nu Moreels naar de zeekwallen is vertrokken,vraag ik mij af of dwarskijker nu daar het mooie weer maakt op het Kvo forum. Ik mis zijn zure reacties ![]() Mooi dat je me nu al mist .Maar wees gerust.Ik breng je wel verslag uit over het Aalsters drietal aan het zeetje.Ze doen daar niet zoveel transfers maar wel doelgericht en ik zie KVO moeiteloos in de linkerkolom eindigen.Je moet de lat nu eenmaal niet te hoog leggen.Overigens als ik het lijstje van de best betaalde spelers van DT bekijk dan vind ik daar de naam van Moreels terecht niet op terug.10 spelers werden meer betaald dan moet je ook niet verschieten dat die jongen naar het zeetje vertrekt. Ik kom zeker af en toe naar Aalst kijken.Prachtige club wat supporters betreft maar slechte omkadering. Haha ge leest dus toch nog ons forum,hoe is de operatie van Wouter verlopen,zal hij speelklaar geraken,bij de start van het seizoen.? En vergeet zeker niet http://www.youtube.com/watch?v=Ji905l44 ... re=related _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 31 Mei 2012, 8:24 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
DT schreef: dwarskijker schreef: Bakkie schreef: Nu Moreels naar de zeekwallen is vertrokken,vraag ik mij af of dwarskijker nu daar het mooie weer maakt op het Kvo forum. Ik mis zijn zure reacties ![]() Mooi dat je me nu al mist .Maar wees gerust.Ik breng je wel verslag uit over het Aalsters drietal aan het zeetje.Ze doen daar niet zoveel transfers maar wel doelgericht en ik zie KVO moeiteloos in de linkerkolom eindigen.Je moet de lat nu eenmaal niet te hoog leggen.Overigens als ik het lijstje van de best betaalde spelers van DT bekijk dan vind ik daar de naam van Moreels terecht niet op terug.10 spelers werden meer betaald dan moet je ook niet verschieten dat die jongen naar het zeetje vertrekt. Ik kom zeker af en toe naar Aalst kijken.Prachtige club wat supporters betreft maar slechte omkadering. Dwarskijker - mag ik enkele nuances aanbrengen? Ik heb Wouter inderdaad bewust niet in het lijstje opgenomen maar het dient wel aangegeven dat hij tijdens zijn eerste jaar bij ons een contract tekende voor twee bijkomende jaren - ging dus zelf wel akkoord met die voorwaarden, anders had hij niet bijgetekend. Uiteraard zat hij nu in een goeie onderhandelingspositie bij het aflopen van dat contract, gezien zijn enorme verdiensten in het kampioenenjaar in derde. Vroeg dus terecht boter bij de vis kan ik me inbeelden (zeker als je zag welke contracten vorige zomer werden opgemaakt en voor welke krabbers dan nog), maar ik denk toch ook dat er mag aangegeven worden dat het voorstel dat door de club werd gedaan, niet minnetjes was en toch een verbetering was tov zijn aflopende contract. Laat ons zeggen dat de entourage van Depoitre (en daaraan gelinkt de loonbriefjes van De Castro en Galucci) het beter heeft aangepakt ten tijde van het openbreken van het contract voor twee seizoenen... Bovendien is het niet alleen wegens het financiële dat hij weg is gegaan hé, ook andere elementen die jij waarschijnlijk nog beter weet dan ik, speelden een rol dus enkel aangeven dat Wouter weg was omdat hij minder verdiende dan een deel anderen, is iets te ongenuanceerd denk ik. Soit, ik wens Wouter - zoals ik al meermaals heb gedaan - zeker het allerbeste bij Oostende. Ik vrees alleen dat een plaatsje ambiëren in de linkerkolom niet voldoende zal zijn voor de achterban. Het feit dat de supportersaantallen daar jaar na jaar afnemen, heeft net voor een groot deel te maken met de steeds lauwe ambities vanuit het bestuur om trachten een stap hogerop te zetten. Klopt dat Wouter uiteindelijk een verbeterd contract aangeboden kreeg maar als je weet welke koehandel daaraan voorafging is het ook niet onbegrijpelijk dat hij niet getekend heeft.Zeker als je ook de rest van het verhaal kent. Wouter heeft ook de pech gehad dat hij zijn contractverlenging tekende nadat hij nauwelijks voor Aalst gespeeld had door zijn kwetsuur die hij opliep in Diegem.Men had natuurlijk ook zijn contract nadien kunnen openbreken wegens meer dan verdienstelijke prestaties.Maar men heeft hem aan zijn contract gehouden en Wouter is het ook nagekomen.Misschien slim bekeken van het bestuur maar wel een beetje een kortetermijn visie.En vooral jammer als je ziet welke berg geld in de Dender werd gegooid voor waardeloze spelers. Overigens denk ik wel dat ze in Oostende wel tevreden zijn met een plaats in de topvijf(halverwege linkerolom) met eventuele eindronde.Met kapitaalkrachtige ploegen als STVV en Westerlo die dan nog een zak geld meekrijgen genoeg om de schulden van Aalst weg te werken is promotie zo goed als onhaalbaar.Voeg daarbij nog een paar ploegen in handen van malafide eigenaars.De kleine kans op promotie moet je dan grijpen door elders in tweede versterkingen weg te halen tegen een betaalbare prijs en hopen dat het klikt met je beschikbaar materiaal. |
| 31 Mei 2012, 8:27 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
dwarskijker schreef: Bakkie schreef: Nu Moreels naar de zeekwallen is vertrokken,vraag ik mij af of dwarskijker nu daar het mooie weer maakt op het Kvo forum. Ik mis zijn zure reacties ![]() Mooi dat je me nu al mist .Maar wees gerust.Ik breng je wel verslag uit over het Aalsters drietal aan het zeetje.Ze doen daar niet zoveel transfers maar wel doelgericht en ik zie KVO moeiteloos in de linkerkolom eindigen.Je moet de lat nu eenmaal niet te hoog leggen.Overigens als ik het lijstje van de best betaalde spelers van DT bekijk dan vind ik daar de naam van Moreels terecht niet op terug.10 spelers werden meer betaald dan moet je ook niet verschieten dat die jongen naar het zeetje vertrekt. Ik kom zeker af en toe naar Aalst kijken.Prachtige club wat supporters betreft maar slechte omkadering. Tis vriendelijk, maar dat moet niet zenne. Stuur den Bakkie anders een privé-berichtjen ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 31 Mei 2012, 8:30 |
|
|
Ancien
dwarskijker schreef: Klopt dat Wouter uiteindelijk een verbeterd contract aangeboden kreeg maar als je weet welke koehandel daaraan voorafging is het ook niet onbegrijpelijk dat hij niet getekend heeft.Zeker als je ook de rest van het verhaal kent. Wouter heeft ook de pech gehad dat hij zijn contractverlenging tekende nadat hij nauwelijks voor Aalst gespeeld had door zijn kwetsuur die hij opliep in Diegem.Men had natuurlijk ook zijn contract nadien kunnen openbreken wegens meer dan verdienstelijke prestaties.Maar men heeft hem aan zijn contract gehouden en Wouter is het ook nagekomen.Misschien slim bekeken van het bestuur maar wel een beetje een kortetermijn visie.En vooral jammer als je ziet welke berg geld in de Dender werd gegooid voor waardeloze spelers. Mja, die koehandel kan ik me voorstellen - al was het met die overname begin december ook niet makkelijk werken natuurlijk. Zeker niet als je ziet wie de zaken voor Wouter langs managementkant behartigde... Dat verhaal van het openbreken van het contract na de kampioensviering is een element dat we hier al vaak hebben opgeworpen, maar soit, door de fights in de bestuurskamer, is dat allemaal in het water gevallen... En is dat ook de reden waarom je nu een volledige nieuwe ploeg moet kopen. Wel nog dit: op dat moment schatte Wouter zelf zijn kansen toch heel klein in dat hij nog bij Aalst ging blijven (zie interviews met TV Oost oa na viering op de Grote Markt) en op dat moment was openbreken van zijn contract misschien voor hemzelf niet meteen prioriteit nummer 1 of zelfs eerder een struikelblok om weg te geraken, wat uiteindelijk ook niet lukte. Ik denk dat het daar langs de twee kanten wat is misgelopen uiteindelijk en toen de hele historie in de bestuurskamer losbrak, zat alles helemaal op zijn gat... |
| 31 Mei 2012, 8:53 |
|
|
Nationale Ploeg
Mariner schreef: dwarskijker schreef: Bakkie schreef: Nu Moreels naar de zeekwallen is vertrokken,vraag ik mij af of dwarskijker nu daar het mooie weer maakt op het Kvo forum. Ik mis zijn zure reacties ![]() Mooi dat je me nu al mist .Maar wees gerust.Ik breng je wel verslag uit over het Aalsters drietal aan het zeetje.Ze doen daar niet zoveel transfers maar wel doelgericht en ik zie KVO moeiteloos in de linkerkolom eindigen.Je moet de lat nu eenmaal niet te hoog leggen.Overigens als ik het lijstje van de best betaalde spelers van DT bekijk dan vind ik daar de naam van Moreels terecht niet op terug.10 spelers werden meer betaald dan moet je ook niet verschieten dat die jongen naar het zeetje vertrekt. Ik kom zeker af en toe naar Aalst kijken.Prachtige club wat supporters betreft maar slechte omkadering. Tis vriendelijk, maar dat moet niet zenne. Stuur den Bakkie anders een privé-berichtjen ![]() x2. gene interesse in 'tseetje'. none at all. _________________ may the FORCE be with you. |
| 31 Mei 2012, 12:46 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
We zouden wel eens naast een samenwerking met Anderlecht kunnen pakken
Citeer: WS Woluwe denkt eraan om een samenwerkingsakkoord te sluiten met RSC Anderlecht. De landskampioen zoekt een nieuwe Brusselse partner sinds FC Brussels er de brui aan gaf. Bron: nr10.be Hopelijk toch een samenwerking met ons ipv Woluwe |
| 31 Mei 2012, 16:35 |
|
| Pagina 319 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 317 318 319 320 321 … 345 Volgende |