Transfers 2010-2011 - Pagina 324 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 322 323 324 325 326 345
 Transfers 2010-2011 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Bericht Re: Transfers 2010-2011
DT schreef:
pattaboem schreef:
We kunnen pas praten van "luxe", als het volledige spelerspotentieel ten 1ste : én een goeie ploeg is, zowel aanvallend, spelmakend, als verdedigend...En we ten 2de ; vrijwel over 18 tot 22 evenwaardige spelers beschikken. En dat lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.
Gauw zal blijken wie de vaste titularissen zijn, en wie de evenwaardige .....of zwakkere schakels zijn, die bij blessures, die gaten zullen moeten opvullen. Daar ligt ook de strekte en het doorzicht van een trainer.
Maar we starten optimistisch hé....

Insteek is ook niet min moet ik zeggen. Trouwens, niemand heeft 18 tot 22 evenwaardige spelers - hebben wij trouwens de laatste tien jaar ook nooit gehad. Was Vervaeke vorig seizoen evenwaardig aan Potjes, was Ode de ideale vervanger voor Depoitre, was Sam dat voor Wouter? Sorry, maar als dat het uitgangspunt is... Wacht de wedstrijden gewoon eerst af... Maar nogmaals - beter dat uw kern voor de voorbereiding rond is dan inderhaast nog versterkingen aantrekken om die dan nog beetje bij beetje te moeten inpassen. Ter info: Oudenaarde kan zich nu pas beginnen roeren op de transfermarkt voor tweede, onze kern is nagenoeg af - scheelt een slok op een borrel hoor. Vraag maar aan Sint-Niklaas hoe moeilijk het is u te wapenen nadat je de eindronde hebt gewonnen.

------
Uiteraard is de beschikking over een evenwaardige kern met een surplus van evenwaardige reserven, het uitgangspunt niet.
Dat was nét wat ik precies bedoelde: de trainer heeft helemaal geen luxeprobleem. (om mee te strijden in de subtop).
We hebben wel een aantal degelijke voetballers, maar geen echte toppers voor tweede klasse.
We zullen het moeten doen met het spelersmateriaal waarover we beschikken, met hun sterktes en hun beperkingen.
De belangrijkste sterkte zal cohesie van de ploeg moeten worden. Belangrijker dan ooit tevoren, zal die verantwoordelijkheid uiteraard bij de trainer liggen... Dit seizoen zal BVR zijn trainerstalent eens ten volle kunnen bewijzen aan bestuur en supporters. En hopelijk worden we serieus gespaard van langdurige blessures..

04 Jun 2012, 21:58
Ancien

Leeftijd: 46
pattaboem schreef:

De belangrijkste sterkte zal cohesie van de ploeg moeten worden. Belangrijker dan ooit tevoren, zal die verantwoordelijkheid uiteraard bij de trainer liggen... Dit seizoen zal BVR zijn trainerstalent eens ten volle kunnen bewijzen aan bestuur en supporters. En hopelijk worden we serieus gespaard van langdurige blessures..

Goh, ik moet zeggen dat hij bij zijn aanstelling ter vervanging van VDH toch ook niet meteen een cadeau kreeg en daar toch ook al iets bewezen heeft.

Soit, BVR heeft overal al bewezen een groep scherp te kunnen zetten zolang ze zijn ideeën en visie blijven volgen en er een bepaald doel te verwezenlijken valt: in zijn eerste jaar moest hij het geloof in het kunnen van de groep er terug inslijpen wat aardig lukte, het tweede seizoen moest hij kampioen worden wat ook lukte en vorig seizoen moest hij de club een rustig seizoen laten spelen, wat ook lukte...

Aangezien het doel nu is hetzelfde te realiseren en aangezien je nu bijna een nieuwe groep hebt, moet dat dus wel kunnen. Het zal idd zaak zijn er zo snel mogelijk een hechte groep van te maken en daarom vind ik het behouden van een paar echte Iendrachters ook zo goed (Van Damme, VDN, Kestens, Filipovic).

Wel vind ik dat ook de supporters hierin een belangrijke rol kunnen spelen - na twee mindere prestaties niet beginnen fluiten op den enen of den anderen bijvoorbeeld...

05 Jun 2012, 7:28
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Voor BVR is het een beetje hetzelfde als bij Ronse een paar jaar terug. Ook daar was het eerste seizoen in tweede met de groep van derde heel sterk en verloor hij nadien het grootste deel van zijn ploeg. Daar lukte het niet om de nieuwe groep op de rails te krijgen (ook niet door zijn opvolger Geeraerts) en volgde degradatie. Hopelijk lult het bij ons wel en draaien we een rustig seizoen.

05 Jun 2012, 8:44
nieuw in de eerste ploeg

VWHamme Volgens GvA zou spits Sander Van Eyck zijn ontslag ingediend hebben en naar tweedeklasser Eendracht Aalst willen.

05 Jun 2012, 9:17
Vaste Waarde

Leeftijd: 35
Jules Destrooper schreef:
VWHamme Volgens GvA zou spits Sander Van Eyck zijn ontslag ingediend hebben en naar tweedeklasser Eendracht Aalst willen.

Hoop dan toch dat dit niet onze laatste transfer is, zou graag Daan vaesen nog zien komen, dan hebben we een meer dan degelijke kern :EA:

05 Jun 2012, 9:56
Iendracht.be - beheer

josken1 schreef:
Jules Destrooper schreef:

Hoop dan toch dat dit niet onze laatste transfer is, zou graag Daan vaesen nog zien komen, dan hebben we een meer dan degelijke kern :EA:

Nu ze Bogaerts gehaald hebben, zal Vaesen wel niet meer komen.

05 Jun 2012, 9:58
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Olensen iendrachter schreef:
Volgens mij kan je bij het bekijken van deze kern alleen maar chapeau zeggen tegen het bestuur.
Op het eerste zicht alles wat er nodig is om op zen minst een rustig seizoen te kunnen draaien, ik kijk er echt naar uit. :EA: :EA: :EA:

Vind ik ook, de eerste keer dat ik weet dat ze nu al hun huiswerk af hebben, chapeau

05 Jun 2012, 12:26
Iendracht.be - beheer

Citeer:
Bij Eendracht Aalst hopen ze weldra de jonge Sander Van Eyk te verwelkomen. De spits diende zijn ontslag in bij derdeklasser Hamme en zit nu in een procedureslag met zijn (ex-)team. Donderdag verschijnt de zaak voor de desbetreffende commissie van de voetbalbond.

Bron: nr10.be

05 Jun 2012, 14:59
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
We zijn op dit forum allemaal echte eendrachtsupporters en hebben dus allemaal min of meer dezelfde hoop en verwachtingen: te eindigen tussen de betere middenmoot en in het meest optimistisch geval ...misschien meedingen voor een eindrondeplaatsje. We verschillen onderling wel van mening in de inschatting van de 2deklasse-waarde van ons huidig spelersmateriaal. De ene ziet probleemloos een degelijke invulling van de pionnen over alle lijnen om probleemloos mee te draaien in de liga.
Anderen hebben hun twijfels. De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik bang ben volgend seizoen. En ik bij die "onzekeren" behoor. We hebben de meerderheid van onze versterkingen gehaald bij de twee degradanten en in lagere klassen. En onze 4 beste spelers verkocht aan hoger geklasseerde ploegen met eersteklasse-ambitie. (Oostende en WillemII)
Daarnaast hebben wij erop gegokt, dat we bij die zwakkere ploegen 'de betere spelers' hebben aangetrokken. Hopenlijk is dit zo. Maar definieer dit niet als pessimisme, maar eerder als ongerustheid....

06 Jun 2012, 1:46
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Het is gewoon ontzettend moeilijk om zowel onze nieuwe spelerskern als de tegenstanders in tweede klasse in te schatten. Ik denk dat zowel plaats 5 als plaats 17 mogelijk zijn. Het zal van veel zaken afhangen: "pakt" de mayonaise, hebben we een scorende spits, ...

Maar sowieso was het tijd voor vernieuwing, want ik had de indruk dat de vorige spelerskern zowel op elkaar als op de trainer was uitgekeken. We speelden quasi 3 jaar met zowat hetzelfde basiselftal, en dan is dat ergens wel logisch.

Ik kijk in ieder geval meer dan vorig jaar uit naar de oefenwedstrijden.

06 Jun 2012, 8:57
forumlegende

Er moet inderdaad nog een ploeg gesmeed worden, dat klopt. Maar vorig jaar herinner ik me toch ook een grote ongerustheid. Met helemaal dezelfde kern als in derde aan het seizoen beginnen...ik had er enorme twijfels over, zeker na de eerste oefenwedstrijden. De gedane transfers waren niet echt een schot in de roos, hopelijk hebben ze daaruit lessen getrokken.

06 Jun 2012, 9:58
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Is het nu Pakt of Plakt mayonaise? :D

Iendracht nor 2e

06 Jun 2012, 12:54
Nationale Ploeg

de clerus schreef:
Is het nu Pakt of Plakt mayonaise? :D

tis te zien of hij met verse eikes gemaakt is. waarbij ik mij afvraag of de kip of dat ei er eerst was ? :D

06 Jun 2012, 13:25
nieuw in de eerste ploeg

en dat de mayonaise niet schift

06 Jun 2012, 13:38
Nationale Ploeg

zandberg schreef:
en dat de mayonaise niet schift

en terugkerend naar voetbal vraag ik me dan af waarom nu plots de naam "fcv dender ehsnorsktw" in de gedachten springt ? :D

06 Jun 2012, 14:52
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 322 323 324 325 326 345