|
|
| Pagina 14 van 64 |
[ 947 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 64 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02 Berichten: 352 Leeftijd: 57 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2012-2013
Jeroen schreef: Ik vind persoonlijk dat die buurtbewoners niet te veel noten op hunne zang moeten hebben. Er zijn tegen RSCA blijkbaar gevallen van vandalisme geweest. Da's allemaal heel spijtig, maar wat kan de club daar aan doen? Laat ons anders gewoon er mee stoppen, dan zal er wekelijks geen 3.000 man naar 't stadion trekken in is de kans op overlast 0,0. Ik denk nu niet dat er al zoveel schadegevallen zijn geweest de afgelopen jaren. En als je in de buurt van een voetbalstadion komt wonen, dan weet je dat er matchen gaan zijn met "extra risico" wanneer er enkele duizenden mensen aan je voordeur gaan passeren. Ik keur dat vandalisme allesbehalve goed en kan begrijpen dat het allerminste plezant is als je de malchance hebt dat er een randfiguur uw ruit uitslaat, maar zo'n dingen gebeuren nu eenmaal. Of ga je alle café's in't centrum sluiten omdat er wekelijks zatte feestvierders zaken moeten afbreken? Ga je carnaval aflassen omdat er opnieuw margi's / zatlappen uw eigendom kunnen afbreken? Zoiets moet je gewoonweg aanpakken door het krapuul die de overlast veroorzakt op te pakken en deftig te vervolgen. Niet door alles te gaan verbieden. Want de normale supporters zijn de dupe, samen met de club die met een serieuze financiële kater achterblijft. PS: @ Michael: indien het clubbestuur effectief heeft beloofd om die oefenmatch niet meer te organiseren dan moeten ze dat inderdaad nakomen, maar in hoeverre staat dat zwart/wit op papier? Uiteindelijk is het het vorige bestuur dat daarmee heeft ingestemd, en het nieuwe bestuur zit nu met de misérie, want RSCA is de meest lucratieve tegenstander die haalbaar is. die afspraken zouden op papier staan ... het zou anders ook weinig zin hebben om te dreigen met een rechtzaak in het bestuur dat de afspraken maakte met de stad en de buurt zat toen FDR en die was op de hoogte van wat er zou gebeuren ... vandaar dat ik de reactie op de website aan de hypocriete kant vond ... de martelaar uithangen en de stad en flikken met de vinger wijzen terwijl je heel goed wist dat dat ging gebeuren is toch een beetje flauw he het is een feit dat de reden van afgelasting eigenlijk niet behoorlijk werd toegelicht ... te weinig beschikbare agenten die dag is idd geen deftige reden maar een drogreden ... wij betalen daar toch belastingen voor he de reactie op de site had in mijn ogen minder emo gekund en deed me trouwens sterk denken aan die na het geschil met gallucci ... zoiets hoort thuis op een site als deze en niet op de officiële de website ziet er nu heel professioneel uit en straalt wel wat meer uit dan tevoor ... hou het zo zou ik zeggen voor alle duidelijkheid: ik ga de stad, burgemeester en zeker de flikken niet gaan verdedigen hoor dat ze maar schoon van ons carnavalmatch afblijven! |
| 15 Jun 2012, 17:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Michaël schreef: Jeroen schreef: Ik vind persoonlijk dat die buurtbewoners niet te veel noten op hunne zang moeten hebben. Er zijn tegen RSCA blijkbaar gevallen van vandalisme geweest. Da's allemaal heel spijtig, maar wat kan de club daar aan doen? Laat ons anders gewoon er mee stoppen, dan zal er wekelijks geen 3.000 man naar 't stadion trekken in is de kans op overlast 0,0. Ik denk nu niet dat er al zoveel schadegevallen zijn geweest de afgelopen jaren. En als je in de buurt van een voetbalstadion komt wonen, dan weet je dat er matchen gaan zijn met "extra risico" wanneer er enkele duizenden mensen aan je voordeur gaan passeren. Ik keur dat vandalisme allesbehalve goed en kan begrijpen dat het allerminste plezant is als je de malchance hebt dat er een randfiguur uw ruit uitslaat, maar zo'n dingen gebeuren nu eenmaal. Of ga je alle café's in't centrum sluiten omdat er wekelijks zatte feestvierders zaken moeten afbreken? Ga je carnaval aflassen omdat er opnieuw margi's / zatlappen uw eigendom kunnen afbreken? Zoiets moet je gewoonweg aanpakken door het krapuul die de overlast veroorzakt op te pakken en deftig te vervolgen. Niet door alles te gaan verbieden. Want de normale supporters zijn de dupe, samen met de club die met een serieuze financiële kater achterblijft. PS: @ Michael: indien het clubbestuur effectief heeft beloofd om die oefenmatch niet meer te organiseren dan moeten ze dat inderdaad nakomen, maar in hoeverre staat dat zwart/wit op papier? Uiteindelijk is het het vorige bestuur dat daarmee heeft ingestemd, en het nieuwe bestuur zit nu met de misérie, want RSCA is de meest lucratieve tegenstander die haalbaar is. die afspraken zouden op papier staan ... het zou anders ook weinig zin hebben om te dreigen met een rechtzaak in het bestuur dat de afspraken maakte met de stad en de buurt zat toen FDR en die was op de hoogte van wat er zou gebeuren ... vandaar dat ik de reactie op de website aan de hypocriete kant vond ... de martelaar uithangen en de stad en flikken met de vinger wijzen terwijl je heel goed wist dat dat ging gebeuren is toch een beetje flauw he het is een feit dat de reden van afgelasting eigenlijk niet behoorlijk werd toegelicht ... te weinig beschikbare agenten die dag is idd geen deftige reden maar een drogreden ... wij betalen daar toch belastingen voor he de reactie op de site had in mijn ogen minder emo gekund en deed me trouwens sterk denken aan die na het geschil met gallucci ... zoiets hoort thuis op een site als deze en niet op de officiële de website ziet er nu heel professioneel uit en straalt wel wat meer uit dan tevoor ... hou het zo zou ik zeggen voor alle duidelijkheid: ik ga de stad, burgemeester en zeker de flikken niet gaan verdedigen hoor dat ze maar schoon van ons carnavalmatch afblijven! da vinnek oeik! _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 15 Jun 2012, 17:53 |
|
|
Freak
Zienaa schreef: El Corredor schreef: Het huidige bestuur is trouwens nog van iets op de hoogte, wat ze nog niet gecommuniceerd hebben. ![]() Wie A zegt... Sonck zou getekend hebben ... |
| 15 Jun 2012, 19:39 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
El Corredor schreef: Zienaa schreef: El Corredor schreef: Het huidige bestuur is trouwens nog van iets op de hoogte, wat ze nog niet gecommuniceerd hebben. ![]() Wie A zegt... Sonck zou getekend hebben ... Super! Maar dat wist Zienaa toch al als manager? ![]() |
| 15 Jun 2012, 19:44 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
gweninho schreef: El Corredor schreef: Zienaa schreef: Wie A zegt... Sonck zou getekend hebben ... Super! Maar dat wist Zienaa toch al als manager? ![]() Gohja ghebt nog spelers dat vlak voor ne transfer van manager veranderen ze ![]() |
| 15 Jun 2012, 19:46 |
|
|
Freak
@simpelezielen: dat van Sonck hierboven was een grapje, voor de mannen die mij al pm'den
![]() |
| 15 Jun 2012, 20:29 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
El Corredor schreef: @simpelezielen: dat van Sonck hierboven was een grapje, voor de mannen die mij al pm'den ![]() Kvond dat nochtans vrij duidelijk ma soit |
| 15 Jun 2012, 20:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
El Corredor schreef: @simpelezielen: dat van Sonck hierboven was een grapje, voor de mannen die mij al pm'den :plat: ![]() Da meende niet e ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 16 Jun 2012, 6:52 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
El Corredor schreef: @simpelezielen: dat van Sonck hierboven was een grapje, voor de mannen die mij al pm'den ![]() Even verduidelijken dat ik alvast niet gepm'd hebt . |
| 16 Jun 2012, 9:09 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Zienaa schreef: El Corredor schreef: @simpelezielen: dat van Sonck hierboven was een grapje, voor de mannen die mij al pm'den ![]() Even verduidelijken dat ik alvast niet gepm'd hebt .Ik ook niet, ik vertrouw geen boekhouders ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 16 Jun 2012, 9:11 |
|
|
Freak
DavidSeal schreef: Zienaa schreef: El Corredor schreef: @simpelezielen: dat van Sonck hierboven was een grapje, voor de mannen die mij al pm'den ![]() Even verduidelijken dat ik alvast niet gepm'd hebt .Ik ook niet, ik vertrouw geen boekhouders ![]() off topic dat lijkt me een prima ingesteldheid |
| 16 Jun 2012, 11:41 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Oudenaarde oefent tegen Anderlecht Brugge en Gent... Daar kan het blijkbaar wel
_________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 16 Jun 2012, 19:26 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
We zijn boos: 't staat al in de gazet...
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20120614_00185131 _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 16 Jun 2012, 19:32 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Komt er nu nog een match aan op het einde van de fandag?
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 18 Jun 2012, 18:59 |
|
|
Freak
jammen schreef: Komt er nu nog een match aan op het einde van de fandag? Schroevers Moorsel en White Boys Sint-Niklaas werden gepolst doch deze tegenstanders kregen het fiat niet van onze burgemeester. |
| 18 Jun 2012, 19:08 |
|
| Pagina 14 van 64 |
[ 947 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 64 Volgende |