|
|
| Pagina 80 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 78 79 80 81 82 … 113 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Wielrennen
Je staat op het punt je eerste grote overwinning binnen te halen en dan gebeurt het volgende ...
http://www.rtvoost.nl/sport/default.aspx?nid=145479 ![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 02 Jun 2012, 21:55 |
|
|
Freak
Lance Armstrong betaalde in 2006 365.000 euro aan de Italiaanse dopingarts Michele Ferrari.mijne kop eraf als dat niet was voor een portie lekkere aminozuren... ![]() |
| 16 Jun 2012, 21:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
El Corredor schreef: :fuck: Lance Armstrong betaalde in 2006 365.000 euro aan de Italiaanse dopingarts Michele Ferrari.mijne kop eraf als dat niet was voor een portie lekkere aminozuren... ![]() allé zeg, toch de Lance niet ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 18 Jun 2012, 11:39 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Das veel geld voor een teelbalprothese
![]() Ik hoop echt dat het nog bewezen wordt dat Lance zot gedopeerd was _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 18 Jun 2012, 12:32 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Mariner schreef: El Corredor schreef: :fuck: Lance Armstrong betaalde in 2006 365.000 euro aan de Italiaanse dopingarts Michele Ferrari.mijne kop eraf als dat niet was voor een portie lekkere aminozuren... ![]() allé zeg, toch de Lance niet ![]() nen twiezak est ... ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 18 Jun 2012, 12:56 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Verbechio schreef: Das veel geld voor een teelbalprothese ![]() Ik hoop echt dat het nog bewezen wordt dat Lance zot gedopeerd was Inderdaad dan heeft den Eddy Merckx zijn record voorheb alleen _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 18 Jun 2012, 16:31 |
|
|
Freak
Bakkie schreef: Verbechio schreef: Das veel geld voor een teelbalprothese ![]() Ik hoop echt dat het nog bewezen wordt dat Lance zot gedopeerd was Inderdaad dan heeft den Eddy Merckx zijn record voorheb alleen ik denk dat die dopingjacht ook ver Armstrong zijn kloten uithangt hij start overigens niet in de Ironman in Nice ![]() |
| 18 Jun 2012, 16:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Sterke Tom Boonen, zwakke Lotto-ploeg.
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 24 Jun 2012, 18:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
jammen schreef: Sterke Tom Boonen, zwakke Lotto-ploeg. En een heel sterke Goddaert. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Jun 2012, 18:42 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
jammen schreef: Sterke Tom Boonen, zwakke Lotto-ploeg. Helemaal juist! De wedstrijd in Nederland gezien? Er hebben met moeite 20man de finish gehaald, strontweer en terpstra die alles kapot reed! Quickstep heeft trouwens veel nationale kampioenen nu binnen zijn rangen! Nu uitkijken naar de tour! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 24 Jun 2012, 18:43 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
hansken schreef: jammen schreef: Sterke Tom Boonen, zwakke Lotto-ploeg. Helemaal juist! De wedstrijd in Nederland gezien? Er hebben met moeite 20man de finish gehaald, strontweer en terpstra die alles kapot reed! Quickstep heeft trouwens veel nationale kampioenen nu binnen zijn rangen! Nu uitkijken naar de tour! ![]() In Holland reden uiteindelijk maar 12 man uit door het zwaar parcours en de regen. Sterk van Terpstra! _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 24 Jun 2012, 18:51 |
|
|
Nationale Ploeg
Verbechio schreef: hansken schreef: jammen schreef: Sterke Tom Boonen, zwakke Lotto-ploeg. Helemaal juist! De wedstrijd in Nederland gezien? Er hebben met moeite 20man de finish gehaald, strontweer en terpstra die alles kapot reed! Quickstep heeft trouwens veel nationale kampioenen nu binnen zijn rangen! Nu uitkijken naar de tour! ![]() In Holland reden uiteindelijk maar 12 man uit door het zwaar parcours en de regen. Sterk van Terpstra! Ik ben gisteren naar Kerkrade geweest, toen de dames daar hun NK reden. Inderdaad een geweldig parcours! Ik heb echt genoten van die wedstrijd, volop strijd vanaf de eerste ronde. Gisteren waren de weersomstandigheden wel wat beter dan vandaag, de dames hun gemiddelde lag hierdoor amper lager dan bij de profs vandaag. Donderdag ben ik ook naar het Frans kampioenschap tijdrijden voor dames in Saint-Amand-les-Eaux (ligt slechts 20 km van Doornik) geweest. Gelukkig was de titel daar niet voor Longo, maar voor de knappe Pauline Ferrand-Prévot, een supertalentje! Voor het BK in Geel vandaag had ik geen 15 euro over. Zowel in Frankrijk als Nederland was de inkom gratis. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 24 Jun 2012, 21:06 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Gruunwit schreef: Verbechio schreef: hansken schreef: Helemaal juist! De wedstrijd in Nederland gezien? Er hebben met moeite 20man de finish gehaald, strontweer en terpstra die alles kapot reed! Quickstep heeft trouwens veel nationale kampioenen nu binnen zijn rangen! Nu uitkijken naar de tour! ![]() In Holland reden uiteindelijk maar 12 man uit door het zwaar parcours en de regen. Sterk van Terpstra! Ik ben gisteren naar Kerkrade geweest, toen de dames daar hun NK reden. Inderdaad een geweldig parcours! Ik heb echt genoten van die wedstrijd, volop strijd vanaf de eerste ronde. Gisteren waren de weersomstandigheden wel wat beter dan vandaag, de dames hun gemiddelde lag hierdoor amper lager dan bij de profs vandaag. Donderdag ben ik ook naar het Frans kampioenschap tijdrijden voor dames in Saint-Amand-les-Eaux (ligt slechts 20 km van Doornik) geweest. Gelukkig was de titel daar niet voor Longo, maar voor de knappe Pauline Ferrand-Prévot, een supertalentje! Voor het BK in Geel vandaag had ik geen 15 euro over. Zowel in Frankrijk als Nederland was de inkom gratis. gierige pinne ![]() _________________ MCMXIX |
| 25 Jun 2012, 0:11 |
|
|
Nationale Ploeg
69 schreef: Gruunwit schreef: Verbechio schreef: In Holland reden uiteindelijk maar 12 man uit door het zwaar parcours en de regen. Sterk van Terpstra! Ik ben gisteren naar Kerkrade geweest, toen de dames daar hun NK reden. Inderdaad een geweldig parcours! Ik heb echt genoten van die wedstrijd, volop strijd vanaf de eerste ronde. Gisteren waren de weersomstandigheden wel wat beter dan vandaag, de dames hun gemiddelde lag hierdoor amper lager dan bij de profs vandaag. Donderdag ben ik ook naar het Frans kampioenschap tijdrijden voor dames in Saint-Amand-les-Eaux (ligt slechts 20 km van Doornik) geweest. Gelukkig was de titel daar niet voor Longo, maar voor de knappe Pauline Ferrand-Prévot, een supertalentje! Voor het BK in Geel vandaag had ik geen 15 euri over. Zowel in Frankrijk als Nederland was de inkom gratis. gierige pinne ![]() Voor 15 euri had ik tenminste verwacht dat ze goed weer besteld hadden. Zelfs dat kon er niet af. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 25 Jun 2012, 0:25 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Gruunwit schreef: 69 schreef: Gruunwit schreef: Ik ben gisteren naar Kerkrade geweest, toen de dames daar hun NK reden. Inderdaad een geweldig parcours! Ik heb echt genoten van die wedstrijd, volop strijd vanaf de eerste ronde. Gisteren waren de weersomstandigheden wel wat beter dan vandaag, de dames hun gemiddelde lag hierdoor amper lager dan bij de profs vandaag. Donderdag ben ik ook naar het Frans kampioenschap tijdrijden voor dames in Saint-Amand-les-Eaux (ligt slechts 20 km van Doornik) geweest. Gelukkig was de titel daar niet voor Longo, maar voor de knappe Pauline Ferrand-Prévot, een supertalentje! Voor het BK in Geel vandaag had ik geen 15 euri over. Zowel in Frankrijk als Nederland was de inkom gratis. gierige pinne ![]() Voor 15 euri had ik tenminste verwacht dat ze goed weer besteld hadden. Zelfs dat kon er niet af. nogal een geluk dat je wagen op water rijdt hé ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 25 Jun 2012, 9:05 |
|
| Pagina 80 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 78 79 80 81 82 … 113 Volgende |