|
|
| Pagina 20 van 64 |
[ 947 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 18 19 20 21 22 … 64 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende |
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2012-2013
El Corredor schreef: de clerus schreef: 1-2 geëindigd. Iemand een verslagje? ik onthou vooral de overbodige tweede helft en dat ze die drie testers mogen doorsturen ik onthoud naast die overbodige tweede helft, met de rampzalige nummer 2 als tester maar ook wel een degelijke niels martin, toch ook wel een sterke eerste helft... mooie eerste indruk van de ploeg gehad, maar zoals gezegd was de tweede helft er teveel aan _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 23 Jun 2012, 22:11 |
|
|
Freak
dienen nummer 2 zou ik nie pakken nee
![]() |
| 23 Jun 2012, 22:17 |
|
|
Miniem
El Corredor schreef: dienen nummer 2 zou ik nie pakken nee ![]() Beter of slechter dan Balaj? Of is dat een overbodige vraag.. |
| 23 Jun 2012, 22:20 |
|
|
Freak
WetterenForever5479 schreef: El Corredor schreef: dienen nummer 2 zou ik nie pakken nee ![]() Beter of slechter dan Balaj? Of is dat een overbodige vraag.. Balaj is nen flankspeler , dienen 2 ne centrale verdediger. laat ons zeggen dat het broers kunnen zijn van mekaar... |
| 23 Jun 2012, 22:23 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 24 Sep 2006, 19:04 Berichten: 151 Locatie: Gavere |
El Corredor schreef: de clerus schreef: 1-2 geëindigd. Iemand een verslagje? ik onthou vooral de overbodige tweede helft en dat ze die drie testers mogen doorsturen Toch wel een paar mooie dingen gezien, vooral de eerste helft maar ook in de tweede zaten een paar lichtpunten. Eerste helft: VDN, Smet, Kestens, Flipo, Petrovic, Van Damme, Hugelier, Di Gregorio, De Cuyper, Weydisch en Glouftsis. We waren al dominant in de eerste wedstrijd en dat tegen een eerste klasser. VDN werd enkel bedreigd op standaard situaties. Voor mij was de man van de match Hugelier. Tweede helft: Verhoeven, Bogaerts, TVR, Jadot, Pietermaat, Ndefe, Martin, Van Eyk en drie testers. Kestens en Bogaerts zullen moeten strijden voor een plaats naast Flipo denk ik. Bogaerts, TVR, Pietermaat en Martin staken er een beetje bovenuit in de tweede helft maar op basis van 1 match denk ik toch dat er aan de ploeg die de eerste helft gespeeld heeft niet veel zal gesleuteld worden, althans in dat spelsysteem. |
| 23 Jun 2012, 22:34 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Jules Destrooper schreef: Wie heeft er gescoord? Wie waren die drie testers? Goal van de cuyper |
| 23 Jun 2012, 22:56 |
|
|
Scholier
Iendrachter90 schreef: Jules Destrooper schreef: Wie heeft er gescoord? Wie waren die drie testers? Goal van de cuyper testers waren een centrale verdediger en twee aanvallende flankspelers. Die nummer 3 was nog niet zo slecht vond ik. Kon de tweelingsbroer van Ndefe zijn. Zijn naam was De Geyter (of zoiets) en was een van de flankspelers. |
| 23 Jun 2012, 23:04 |
|
|
Scholier
Voor wie geinteresseerd is in de rugnummers:
1 VDN 4 Petrovic 5 Filipovic 6 Jadot 7 De Cuyper 8 Weydisch 9 Martin 10 Di Gregorio 11 Van Damme 12 Ndefe 14 Glouftsis 16 Pietermaat 17 Bogaerts 18 Van Eyk 20 Hugelier 22 Smet 23 TVR 24 Kestens 25 Verhoeven |
| 23 Jun 2012, 23:10 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Na 9 minuten klommen we op voorsprong. Na een knappe aanval over verschillende stations kon Hugelier voorzetten en Tjendo De Cuyper werkte af. Een minuutje daarna bijna de gelijkmaker maar de mooi getrapte vrije trap belande op de paal. Voor het overige kon een vrij zwak Bergen enkel dreigen vanop afstand. Van Den Noortgaete tikte een poging vanonder de lat en een andere trap zoefde rakelings naast. Net voor rust was de beste kans echter nog voor ons. Petrovic haalde op links de achterlijn en bediende Glouftsis maar die verkwanselde deze mogelijkheid.
Volledig nieuwe ploeg na de rust, waaronder 3 testspelers. Achteraan was het minder secuur. Enkel Bogaerts kon zich volgens mij staande houden. Bergen kwam na een uur op gelijke hoogte. Onze centrale verdediger (tester) moest het onderspit delven tegen zijn tegenstander. Die zette de bal laag voor doel waar Tim Matthys scoorde nadat hij Julien Jadot aftroefde. Jadot zou ik trouwens liever hoger op de flank zien spelen in plaats van op den back maar dat terzijde. Een minuut of tien na de gelijkmaker slikten we een tweede tegengoal. Onze centrale verdediger (tester) speelde de bal in zomaar in de voeten van een Bergen-speler. Nong werd zo door het centrum van onze verdediging vrijgespeeld en miste niet toen hij voor Verhoeven kwam. Nadien kregen wij nog twee kansen. Na toch wel slecht verdedigend werk bij Bergen viel de bal voor de voet van Van Eyk maar hij schoot van dichtbij over. Ook Niels Martin kon nog eens op doel schieten maar ook hij kreeg de bal niet binnen het doelkader. De eerste helft was vrij degelijk en op basis van de kansen stonden we verdiend op voorsprong. Na de rust stond er in zijn geheel wat te weinig kwaliteit tussen de lijnen vind ik. De drie testers voldeden voor mij niet want ze waren zeker niet beter dan wat we nu lopen hebben. Weet er trouwens iemand hun naam? Tis wel omgeroepen maar kbent vergeten. |
| 23 Jun 2012, 23:14 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
zwawi schreef: Na 9 minuten klommen we op voorsprong. Na een knappe aanval over verschillende stations kon Hugelier voorzetten en Tjendo De Cuyper werkte af. Een minuutje daarna bijna de gelijkmaker maar de mooi getrapte vrije trap belande op de paal. Voor het overige kon een vrij zwak Bergen enkel dreigen vanop afstand. Van Den Noortgaete tikte een poging vanonder de lat en een andere trap zoefde rakelings naast. Net voor rust was de beste kans echter nog voor ons. Petrovic haalde op links de achterlijn en bediende Glouftsis maar die verkwanselde deze mogelijkheid. Volledig nieuwe ploeg na de rust, waaronder 3 testspelers. Achteraan was het minder secuur. Enkel Bogaerts kon zich volgens mij staande houden. Bergen kwam na een uur op gelijke hoogte. Onze centrale verdediger (tester) moest het onderspit delven tegen zijn tegenstander. Die zette de bal laag voor doel waar Tim Matthys scoorde nadat hij Julien Jadot aftroefde. Jadot zou ik trouwens liever hoger op de flank zien spelen in plaats van op den back maar dat terzijde. Een minuut of tien na de gelijkmaker slikten we een tweede tegengoal. Onze centrale verdediger (tester) speelde de bal in zomaar in de voeten van een Bergen-speler. Nong werd zo door het centrum van onze verdediging vrijgespeeld en miste niet toen hij voor Verhoeven kwam. Nadien kregen wij nog twee kansen. Na toch wel slecht verdedigend werk bij Bergen viel de bal voor de voet van Van Eyk maar hij schoot van dichtbij over. Ook Niels Martin kon nog eens op doel schieten maar ook hij kreeg de bal niet binnen het doelkader. De eerste helft was vrij degelijk en op basis van de kansen stonden we verdiend op voorsprong. Na de rust stond er in zijn geheel wat te weinig kwaliteit tussen de lijnen vind ik. De drie testers voldeden voor mij niet want ze waren zeker niet beter dan wat we nu lopen hebben. Weet er trouwens iemand hun naam? Tis wel omgeroepen maar kbent vergeten. Testers:Lodders,degeyter en Boree ofzuiet ![]() |
| 23 Jun 2012, 23:16 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Centrale verdediger was Yannick Lodders.
22-jarige Antwerpenaar die blijkbaar al speelde voor RBC Roosendaal en Dudelange uit Luxemburg. |
| 23 Jun 2012, 23:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
De foto's zijn een ramp
Meer dan de helft onscherp ... ik zal nog veel moeten oefenen eer ik deze reflexcamera onder de knie zal hebben, dus voor mij ook oefenmatchen om nief masjien te testen. Jammer voor de foto's die mislukt zijn en onmiddellijk in de prullenmand terecht gekomen zijn Oefening baart kunst en hoop tegen dat het seizoen begint de knepen van het vak te hebben geleerd . Gelukkig waren er wel enkele goede exemplaren bij ... Oef Zal de goede foto's morgen posten op de fotosite. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 23 Jun 2012, 23:39 |
|
|
Wannes schreef: Voor wie geinteresseerd is in de rugnummers: 1 VDN 4 Petrovic 5 Filipovic 6 Jadot 7 De Cuyper 8 Weydisch 9 Martin 10 Di Gregorio 11 Van Damme 12 Ndefe 14 Glouftsis 16 Pietermaat 17 Bogaerts 18 Van Eyk 20 Hugelier 22 Smet 23 TVR 24 Kestens 25 Verhoeven De batselier is 26,dan ontbreekt enkel nog de munter(kon niet aanwezig zijn vandaag) |
| 23 Jun 2012, 23:42 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12 Berichten: 406 |
Niemand die De Schutter zijn nummer drie kreeg?
|
| 24 Jun 2012, 1:11 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
De fotokes staan on-line , ik heb hier en daar toch nog een onscherpe foto behouden
http://www.iendracht-archief.be/fotosite/thumbnails.php?album=290 _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 24 Jun 2012, 1:30 |
|
| Pagina 20 van 64 |
[ 947 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 18 19 20 21 22 … 64 Volgende |