|
|
| Pagina 25 van 64 |
[ 947 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 23 24 25 26 27 … 64 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2012-2013
Hoe was de tester?
|
| 27 Jun 2012, 22:51 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Wannes schreef: opstelling eerste helft De Batselier Pietermaat - Kestens - Filipovic - Lodders Bogaerts - Hugelier De Munter - Martin - Weydisch Glouftsis Weinig evenwicht in het team. Te aanvallend ingesteld maar goed: daar dienen oefenmatchen voor. Goed eerste half uur, vond ik toch, met veel balbezit en waarbij we op counters gepakt werden - al dan niet buitenspel. Bij de eerste twee doelpunten zat De Batselier er nog goed tussen. De SV aanvallers waren bij de pinken. Onze verdedigers daarentegen ... Na een half uur waren de batterijen bij ons al op en kwam SV opzetten met twee mooi uitgespeelde acties met doelpunten tot gevolg. Eerste helft zal zeer leerrijk geweest zijn voor de trainer. Martin zal het de trainer moeilijk maken om te kiezen. Tweede helft Verhoeven Dooremont - Smet - Petrovic - Van Rentergem Van Damme - Ndefe De Cuyper - De Gregorio - Jadot Van Eyck SV kon ons in de tweede helft niet in de problemen brengen. Keeper slechts 1 bal gepakt denk ik. We hadden het goed onder controle maar konden aanvallend toch iets te weinig brengen. Toch een paar goede acties van De Cuyper, De Gregorio en Jadot. Verdediging heel secuur. Ook Dooremont heeft het goed gedaan. Toch niet vergeten dat we tegen een degelijke eerste klasser gespeeld hebben en de score sterk overdreven is. Al bij al verdiende overwinning van SV op basis van de eerste helft. Goede samenvatting lijkt mij inderdaad. (was inderdaad Ndefe nog vergeten te posten) De tester Lodders deed mee in (de eerder ongelukkige) eerste helft... Hij viel voor mij niet op (ni positief/ maar ook niet negatief)... misschien heeft er iemand andere mening ? De beloftespeler heeft dat in mijn ogen nog vrij deftig gedaan Onderkroiper, wor blijven a foto's ?_________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 27 Jun 2012, 22:55 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Lodders mag wat mij betreft beschikken, liet een aantal keer te opzichtig zijn man lopen op de RB waaruit 2 doelpunten vielen, het was defensief alles behalve vandaag, Kestens was een aantal keer niet echt bij de les , offensief viel het nog relatief mee, je ziet wel dat De cuyper, Martin en Weydisch (en in mindere mate Di Gregorio) in de competitiematchen het verschil eventueel (ik blijf voorzichtig
Soit, Het zijn maar oefenmatchen dus niet te zwaar aan tillen zou ik zo zeggen, laat ze maar in alle rust verder werken naar augustus. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 27 Jun 2012, 23:01 |
|
|
forumlegende |
davy1919 schreef: Lodders mag wat mij betreft beschikken, liet een aantal keer te opzichtig zijn man lopen op de RB waaruit 2 doelpunten vielen, het was defensief alles behalve vandaag, Kestens was een aantal keer niet echt bij de les , offensief viel het nog relatief mee, je ziet wel dat De cuyper, Martin en Weydisch (en in mindere mate Di Gregorio) in de competitiematchen het verschil eventueel (ik blijf voorzichtig Soit, Het zijn maar oefenmatchen dus niet te zwaar aan tillen zou ik zo zeggen, laat ze maar in alle rust verder werken naar augustus. dat klopt nu ook niet echt he davy, hij trapte een keer redelijk hard een halve meter over en één keer was de keeper ook bij de pinken op een hard schot binnen het kader... voor de rest klopt het wel dat hij al eens die meter teveel liep, maar dit was af en toe omdat hij geen afspeelpunt vond lodders, sorry, ik kan begrijpen dat ze financieel binnen de lijnen moeten blijven kleuren, maar dat betekent niet dat ge eender wie in uw ploeg moet gaan halen. ik wil hier enkel mee zeggen dat hij mij volkomen niet overtuigd heeft, alweer, en dat is volgens mij toch de bedoeling van een tester (dat hij op zijn minst een BEETJE overtuigt) over de rest zal ik het niet teveel hebben, want er zaten weliswaar enkele mooie acties en momenten tussen, maar zulte-waregem buitte in de eerste helft toch wel efficiënt onze zwakke punten (snelheid van kestens en zwakheid van lodders) uit met hun snelle vinnige spitsen en prachtige passing van berrier maar goed, het seizoen is nog veraf , dus laat ons nu nog niet teveel conclusies trekken op die tester na _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 27 Jun 2012, 23:50 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Dries schreef: davy1919 schreef: Lodders mag wat mij betreft beschikken, liet een aantal keer te opzichtig zijn man lopen op de RB waaruit 2 doelpunten vielen, het was defensief alles behalve vandaag, Kestens was een aantal keer niet echt bij de les , offensief viel het nog relatief mee, je ziet wel dat De cuyper, Martin en Weydisch (en in mindere mate Di Gregorio) in de competitiematchen het verschil eventueel (ik blijf voorzichtig Soit, Het zijn maar oefenmatchen dus niet te zwaar aan tillen zou ik zo zeggen, laat ze maar in alle rust verder werken naar augustus. dat klopt nu ook niet echt he davy, hij trapte een keer redelijk hard een halve meter over en één keer was de keeper ook bij de pinken op een hard schot binnen het kader... voor de rest klopt het wel dat hij al eens die meter teveel liep, maar dit was af en toe omdat hij geen afspeelpunt vond lodders, sorry, ik kan begrijpen dat ze financieel binnen de lijnen moeten blijven kleuren, maar dat betekent niet dat ge eender wie in uw ploeg moet gaan halen. ik wil hier enkel mee zeggen dat hij mij volkomen niet overtuigd heeft, alweer, en dat is volgens mij toch de bedoeling van een tester (dat hij op zijn minst een BEETJE overtuigt) over de rest zal ik het niet teveel hebben, want er zaten weliswaar enkele mooie acties en momenten tussen, maar zulte-waregem buitte in de eerste helft toch wel efficiënt onze zwakke punten (snelheid van kestens en zwakheid van lodders) uit met hun snelle vinnige spitsen en prachtige passing van berrier maar goed, het seizoen is nog veraf , dus laat ons nu nog niet teveel conclusies trekken op die tester na mja, bij die 2 "kansjes" was ik waarschijnlijk aan het discussieren met mijn buurman ![]() de aansluiting mocht inderdaad wat vlotter verlopen. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 28 Jun 2012, 0:00 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Als ik de opstelling die Wannes postte bekijk, speelde De Munter dus op de rechterflank. Dat is toch ook niet zijn positie?
|
| 28 Jun 2012, 0:03 |
|
|
Smetje schreef: Als ik de opstelling die Wannes postte bekijk, speelde De Munter dus op de rechterflank. Dat is toch ook niet zijn positie? inderdaad, dat zag je ook, liep wat verloren, beetje onwennig en verloor ook snel zijn bal, dit zijn natuurlijk de matchen om spelers te testen op hun eventuele 2e positie. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 28 Jun 2012, 0:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Een stukje van mijn nachtrust opgeofferd om de foto's nog on-line te zetten
http://www.iendracht-archief.be/fotosite/thumbnails.php?album=291 Het begint te komen, nog wat meer oefenen met nief masjien _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 28 Jun 2012, 2:18 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
davy1919 schreef: Smetje schreef: Als ik de opstelling die Wannes postte bekijk, speelde De Munter dus op de rechterflank. Dat is toch ook niet zijn positie? inderdaad, dat zag je ook, liep wat verloren, beetje onwennig en verloor ook snel zijn bal, dit zijn natuurlijk de matchen om spelers te testen op hun eventuele 2e positie. Zoals gezegd, het is de bedoeling om elke speler evenveel minuten te gunnen in dit eerste luik van de voorbereiding. Jadot speelde vorige keer niet op zijn positie, nu was het De Munter. Ik kan me ook niet voorstellen dat Petrovic centraal in de verdediging zal terechtkomen in competitieverband. Als ik de opstelling zo bekijk, is het een nieuwe variant die werd getest. Logisch dus dat er extra zwakheden worden blootgelegd en dat het veld dan soms in twee blokken uiteenvalt, waardoor de aansluiting niet optimaal is. Interessant ook dat de supporters hier er blijkbaar een andere mening op nahouden dan het bericht op de officiële site... Goed dat Pieter-Jan zich staande wist te houden. Ik ben eerder gewonnen voor het idee om twee beloften over te hevelen naar de A-kern dan hopeloze testers te laten opdraven - als ik het zo lees, heeft die Lodders op twee posities gespeeld en kan hij nergens overtuigen... Als hij een contract wil afdwingen, lijkt het me duidelijk dat hij zich dan eerst een maand bij de reserven toont... Geef dan eerder een kans aan Aster zou ik zeggen... Hoe waren TVR, Di Gregorio en Van Eyk? |
| 28 Jun 2012, 8:33 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40 Berichten: 410 Leeftijd: 66 |
Korte reactie Trainer na match Zulte-Waregem op http://www.iendrachtoiljst.be
|
| 28 Jun 2012, 10:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
DT schreef: davy1919 schreef: Smetje schreef: Als ik de opstelling die Wannes postte bekijk, speelde De Munter dus op de rechterflank. Dat is toch ook niet zijn positie? inderdaad, dat zag je ook, liep wat verloren, beetje onwennig en verloor ook snel zijn bal, dit zijn natuurlijk de matchen om spelers te testen op hun eventuele 2e positie. Zoals gezegd, het is de bedoeling om elke speler evenveel minuten te gunnen in dit eerste luik van de voorbereiding. Jadot speelde vorige keer niet op zijn positie, nu was het De Munter. Ik kan me ook niet voorstellen dat Petrovic centraal in de verdediging zal terechtkomen in competitieverband. Als ik de opstelling zo bekijk, is het een nieuwe variant die werd getest. Logisch dus dat er extra zwakheden worden blootgelegd en dat het veld dan soms in twee blokken uiteenvalt, waardoor de aansluiting niet optimaal is. Interessant ook dat de supporters hier er blijkbaar een andere mening op nahouden dan het bericht op de officiële site... Goed dat Pieter-Jan zich staande wist te houden. Ik ben eerder gewonnen voor het idee om twee beloften over te hevelen naar de A-kern dan hopeloze testers te laten opdraven - als ik het zo lees, heeft die Lodders op twee posities gespeeld en kan hij nergens overtuigen... Als hij een contract wil afdwingen, lijkt het me duidelijk dat hij zich dan eerst een maand bij de reserven toont... Geef dan eerder een kans aan Aster zou ik zeggen... Hoe waren TVR, Di Gregorio en Van Eyk? Tja ik ken nog niet alle spelers dus is het moeilijk om commentaar te geven, 1ste helft zijn voor mijn weydisch opgevallen en dat was het zo een beetje, opvallend middenveld en verdediging 4a 5 maal op snelheid gepakt. Maar is zoals trainer zegt te gretig naar voor waardoor de spelers van zulte perfect tussen de linies konden lopen en dan viel onze back rechts en links door de mand alsook kestens ( maar we weten dat hij niet van de rapste is) , is geen verwijt op kestens hé enkel zeggen dat het verdedigende middenveld te ver voor de verdediging ging spelen met de goals tot gevolg. Tweede helft: gemotiveerder aalst meer lichtpunten gezien diene van brugge half rechts sterk ingevallen meermaals tot aan de achterlijk geraakt, met een paar hete standjes tot gevolg, vooraan van eyck sterk aan de bal , goed in duel, maar komt nog wat snelheid in uitvoering te kort. Di grigorio vond ik zeer sterk spelen, was bij ons de man die slim genoeg was om bij hun tussen de linies te lopen Verdedigend middenveld van damme en gigli allebei sterk gespeeld goed kort voor de verdediging gespeeld waardoor er voor zulte véél minder ruimte was met bijgevolg weinig of geen kansen voor hun, onze back rechts jonge gast had het soms niet gemakkelijk met de snelheid maar was beter als onze tester. centraal achterin petrovich en smets denk ik ? petrovich daar gaan we plezier aan beleven, ijzersterk , snelheid ok, duelkracht en een prachtige pas van 50meter in de voeten, smet verdedigde sterk en alert en coachte ook continu zijn verdediging en gigli (sterk) is redelijk snel, dus ik vrees een beetje voor kristof (seizoen is nog lang hé) TVR enorm uithoudingsvermogen, als ze al eens voorbij hem geraken staat hij daar direct terug voor, maar zijn eeuwige probleem zal zijn uitvoetballen zijn. Jadot niet veel gezien. Maar ik vind wel dat er muziek in deze groep zit ![]() |
| 28 Jun 2012, 13:19 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 24 Sep 2006, 19:04 Berichten: 151 Locatie: Gavere |
DT schreef: davy1919 schreef: Smetje schreef: Als ik de opstelling die Wannes postte bekijk, speelde De Munter dus op de rechterflank. Dat is toch ook niet zijn positie? inderdaad, dat zag je ook, liep wat verloren, beetje onwennig en verloor ook snel zijn bal, dit zijn natuurlijk de matchen om spelers te testen op hun eventuele 2e positie. Zoals gezegd, het is de bedoeling om elke speler evenveel minuten te gunnen in dit eerste luik van de voorbereiding. Jadot speelde vorige keer niet op zijn positie, nu was het De Munter. Ik kan me ook niet voorstellen dat Petrovic centraal in de verdediging zal terechtkomen in competitieverband. Als ik de opstelling zo bekijk, is het een nieuwe variant die werd getest. Logisch dus dat er extra zwakheden worden blootgelegd en dat het veld dan soms in twee blokken uiteenvalt, waardoor de aansluiting niet optimaal is. Interessant ook dat de supporters hier er blijkbaar een andere mening op nahouden dan het bericht op de officiële site... Goed dat Pieter-Jan zich staande wist te houden. Ik ben eerder gewonnen voor het idee om twee beloften over te hevelen naar de A-kern dan hopeloze testers te laten opdraven - als ik het zo lees, heeft die Lodders op twee posities gespeeld en kan hij nergens overtuigen... Als hij een contract wil afdwingen, lijkt het me duidelijk dat hij zich dan eerst een maand bij de reserven toont... Geef dan eerder een kans aan Aster zou ik zeggen... Hoe waren TVR, Di Gregorio en Van Eyk? TVR speelde een goede match voor mij. Di Gregorio ook eigenlijk. Is een ander type spelverdeler dan Martin. Hij doet het iets rustiger en uitgekookter terwijl Martin veel actiever wroet, balletjes komt opeisen enz... Afhankelijk van de tegenstrever kan je kiezen uit de twee. Tegen ploegen die alles achteraan dichtgooien zou ik voor Martin kiezen. Van Eyck heeft niet zoveel bruikbare ballen gehad dus moeilijk te beoordelen maar wat hij gedaan heeft was best okay. |
| 28 Jun 2012, 13:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Het spandoek is toegekomen, op deze wijze kan het expoteam ook zijn steentje bijdragen om onze fandag tot een goed einde te brengen.
Nu is het aan jullie "de hard dies van den Iendracht" om voor de rest te zorgen, het OPC zal ook wel enkele vlaggen en bandieries ter beschikking stellen veronderstel ik. Maar ik zou een oproep doen, wie over een vlag beschikt breng ze mee of koop er een op de fandag en bezorg onze nieuwe spelersgroep een aangename en onvergetelijke kennismaking met het Eendrachtpubliek. Mè de woerden te gebroiken van onze Koizer "Weir Doen Voesj" Haal die sjaals en vlaggen uit de kasten en laat eens horen en zien aan onze nieuwe spelersgroep, hoe uniek deze club is. Iendracht Veroit! ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 28 Jun 2012, 19:50 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Onderkroiper schreef: Het spandoek is toegekomen, op deze wijze kan het expoteam ook zijn steentje bijdragen om onze fandag tot een goed einde te brengen. Nu is het aan jullie "de hard dies van den Iendracht" om voor de rest te zorgen, het OPC zal ook wel enkele vlaggen en bandieries ter beschikking stellen veronderstel ik. Maar ik zou een oproep doen, wie over een vlag beschikt breng ze mee of koop er een op de fandag en bezorg onze nieuwe spelersgroep een aangename en onvergetelijke kennismaking met het Eendrachtpubliek. Mè de woerden te gebroiken van onze Koizer "Weir Doen Voesj" Haal die sjaals en vlaggen uit de kasten en laat eens horen en zien aan onze nieuwe spelersgroep, hoe uniek deze club is. Iendracht Veroit! ![]() Zedde goi oeik nen "hard dies" Yves? ![]() Mé ons benjeken goan we ons e zoaterdag den ierste kier van't nief sézoeng, ne kier"smoiten". _________________ oilsjt, goi alien... |
| 28 Jun 2012, 20:56 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40 Berichten: 410 Leeftijd: 66 |
Beelden oefenmatch op Zulte-Waregem online via Essevee tv op
http://www.iendrachtoiljst.be |
| 29 Jun 2012, 10:56 |
|
| Pagina 25 van 64 |
[ 947 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 23 24 25 26 27 … 64 Volgende |