|
|
| Pagina 392 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 390 391 392 393 394 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
Bericht Re: Eerste klasse
De Jean schreef: Vandaag te lezen in het Nieuwsblad: Citeer: ‘Wat Vincent Kompany doet bij de Rode Duivels en bij Manchester City, dat zie ik Ryan Donk ook doen bij Club Brugge.' De nieuwe coach Georges Leekens schuwde de grote woorden niet toen Donk vorige maand zijn krabbel zette onder een nieuw contract tot 2014. ![]() Waarmee hij bedoelt dat Ryan Donk de onbetwiste leider in de defensie moet worden bij Club Brugge zoals Kompany dat is bij Man City. |
| 28 Jun 2012, 14:36 |
|
|
Nationale Ploeg
Zelfs dàt zou ik al lachwekkend vinden.
|
| 28 Jun 2012, 15:57 |
|
|
De Jean schreef: Zelfs dàt zou ik al lachwekkend vinden. waarom? |
| 28 Jun 2012, 17:12 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
De Jean schreef: Vandaag te lezen in het Nieuwsblad: Citeer: ‘Wat Vincent Kompany doet bij de Rode Duivels en bij Manchester City, dat zie ik Ryan Donk ook doen bij Club Brugge.' De nieuwe coach Georges Leekens schuwde de grote woorden niet toen Donk vorige maand zijn krabbel zette onder een nieuw contract tot 2014. ![]() Een heel klein beetje klasseverschil ![]() |
| 28 Jun 2012, 18:34 |
|
|
Nationale Ploeg
Jules Destrooper schreef: De Jean schreef: Zelfs dàt zou ik al lachwekkend vinden. waarom? Omdat ik vind dat Donk nu eens echt niets uitstraalt. Geen vertrouwen, geen klasse, geen onverzettelijkheid... Is dat een kapitein? Ik vind hem ook gewoon slordig voetballen. edit: en hij denkt blijkbaar al aan vertrekken op het einde van het seizoen, nog voor het seizoen begint. Mja. |
| 29 Jun 2012, 9:59 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
De Jean schreef: Jules Destrooper schreef: De Jean schreef: Zelfs dàt zou ik al lachwekkend vinden. waarom? Omdat ik vind dat Donk nu eens echt niets uitstraalt. Geen vertrouwen, geen klasse, geen onverzettelijkheid... Is dat een kapitein? Ik vind hem ook gewoon slordig voetballen. edit: en hij denkt blijkbaar al aan vertrekken op het einde van het seizoen, nog voor het seizoen begint. Mja. Ieder zijn mening nl. maar ik vind dat zeker geen slechte verdediger!! _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 29 Jun 2012, 14:51 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
In Biglia zijnen toptransfer komt er precies ook niet echt schot in
![]() |
| 29 Jun 2012, 17:40 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
chunga schreef: In Biglia zijnen toptransfer komt er precies ook niet echt schot in ![]() Zou naar KV Oostende gaan ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 29 Jun 2012, 17:45 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Bakkie schreef: chunga schreef: In Biglia zijnen toptransfer komt er precies ook niet echt schot in ![]() Zou naar KV Oostende gaan ![]() ![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 29 Jun 2012, 21:06 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Dirk schreef: Bakkie schreef: chunga schreef: In Biglia zijnen toptransfer komt er precies ook niet echt schot in ![]() Zou naar KV Oostende gaan ![]() ![]() ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 30 Jun 2012, 9:14 |
|
|
forumlegende
DavidSeal schreef: Dirk schreef: Bakkie schreef: Zou naar KV Oostende gaan ![]() ![]() ![]() ... om op de bank te gaan zitten naast Moreels en Depoitre.... |
| 30 Jun 2012, 9:21 |
|
|
De Jean schreef: Jules Destrooper schreef: De Jean schreef: Zelfs dàt zou ik al lachwekkend vinden. waarom? Omdat ik vind dat Donk nu eens echt niets uitstraalt. Geen vertrouwen, geen klasse, geen onverzettelijkheid... Is dat een kapitein? Ik vind hem ook gewoon slordig voetballen. edit: en hij denkt blijkbaar al aan vertrekken op het einde van het seizoen, nog voor het seizoen begint. Mja. Alles wat gij hier over hem zegt is hij net niet. Als ge Donk een slordige voetballer noemt, vrees ik dat ge enkel de matchen van Aalst hebt bekeken en de rest u geen nougatbollen interesseert. Daar heb ik geen probleem mee, maar doe er dan ook geen onzinnige uitspraken over. En in het meest recente interview dat ik van hem heb gehoord (gisteren) zei hij dat hij niet uitsluit om nog langer te blijven. |
| 30 Jun 2012, 10:56 |
|
|
chunga schreef: In Biglia zijnen toptransfer komt er precies ook niet echt schot in ![]() Mja vorig seizoen was niet zijn beste seizoen, dan is het sowieso al niet ideaal om een stap hogerop te zetten. Zou beter nog een goed seizoen spelen bij Anderlecht om dan te denken aan een transfer. |
| 30 Jun 2012, 10:59 |
|
|
Nationale Ploeg
Jules Destrooper schreef: De Jean schreef: Jules Destrooper schreef: waarom? Omdat ik vind dat Donk nu eens echt niets uitstraalt. Geen vertrouwen, geen klasse, geen onverzettelijkheid... Is dat een kapitein? Ik vind hem ook gewoon slordig voetballen. edit: en hij denkt blijkbaar al aan vertrekken op het einde van het seizoen, nog voor het seizoen begint. Mja. Alles wat gij hier over hem zegt is hij net niet. Als ge Donk een slordige voetballer noemt, vrees ik dat ge enkel de matchen van Aalst hebt bekeken en de rest u geen nougatbollen interesseert. Daar heb ik geen probleem mee, maar doe er dan ook geen onzinnige uitspraken over. En in het meest recente interview dat ik van hem heb gehoord (gisteren) zei hij dat hij niet uitsluit om nog langer te blijven. Ieder zijn mening dus. Ik heb wel degelijk wedstrijden van Brugge gezien vorig seizoen, maar misschien niet dezelfde als jij |
| 30 Jun 2012, 21:57 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
Jules Destrooper schreef: chunga schreef: In Biglia zijnen toptransfer komt er precies ook niet echt schot in ![]() Mja vorig seizoen was niet zijn beste seizoen, dan is het sowieso al niet ideaal om een stap hogerop te zetten. Zou beter nog een goed seizoen spelen bij Anderlecht om dan te denken aan een transfer. denk gewoon dat de stap naar een echte topclub nooit zal komen voor hem zit al jaren bij A'lecht,veel beter zal hij niet meer worden en heb hem altijd wat te traag gevonden(in alles) |
| 30 Jun 2012, 22:23 |
|
| Pagina 392 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 390 391 392 393 394 … 500 Volgende |