|
|
| Pagina 26 van 64 |
[ 947 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 24 25 26 27 28 … 64 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2012-2013
vantjen schreef: Beelden oefenmatch op Zulte-Waregem online via Essevee tv op http://www.iendrachtoiljst.be Thanks Vantjen! Er zou tegen die kerel van Essevee tv wel eens mogen gezegd worden dat hij de fases voorafgaand aan elk doelpunt ook moet verwerken in de samenvatting.. Uit deze beelden leer je dus niks, want je ziet enkel de laatste fase van de actie... Jammer... |
| 29 Jun 2012, 11:59 |
|
|
Knaap
nr10.be schreef: Yannick Lodders werd doorgestuurd door Eendracht Aalst. De centrumverdediger liet geen al te beste indruk in de oefenpot tegen Zulte Waregem en werd weerhouden. Volgens Het Nieuwsblad krijgen youngsters Pieter-Jan Dooremont en Aster Nzeyimana hun kans in de volgende oefenmatch tegen Lokeren. http://www.nr10.be/tweedeklasse/nieuws/item/nieuwssprokkels-uit-tweede-klasse-2906 |
| 29 Jun 2012, 12:01 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Didjeeken schreef: nr10.be schreef: Yannick Lodders werd doorgestuurd door Eendracht Aalst. De centrumverdediger liet geen al te beste indruk in de oefenpot tegen Zulte Waregem en werd weerhouden. Volgens Het Nieuwsblad krijgen youngsters Pieter-Jan Dooremont en Aster Nzeyimana hun kans in de volgende oefenmatch tegen Lokeren. http://www.nr10.be/tweedeklasse/nieuws/item/nieuwssprokkels-uit-tweede-klasse-2906 Voilà, zoals ik eerder al aangaf, veel beter plan dat enkel maar valt toe te juichen. Zou mooi zijn dat je naast Gigli er nog twee vast bij je A-kern kan krijgen - is motivatie voor zowel deze spelers zelf alsook een duidelijk sein voor de andere jeugdspelers om er vol voor te gaan want "beloning" kan volgen... Bovendien zal Aster wel extra gebrand zijn om een goeie prestatie te leveren, want mag uitkomen tegen zijn ex-club! |
| 29 Jun 2012, 12:50 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
In de eerste helft kwamen we tegen Zulte-Waregem tekort en na 8 minuten was het reeds 2-0. Bijna twee identieke goals. Twee keer werd onze verdediging simpel voorbij gelopen nadat ze vanop hun middenveld ook ongestoord de laatste pass konden geven. Twee keer redde De Batselier ook eerst nog maar was hij kansloos in de rebound. Zulte-Waregem kwam nog een paar keer dicht bij een doelpunt. Twee gevaarlijke afstandsschoten (waarvan 1 op de paal) en een bal die van de lijn gehaald werd. In de slotminuten van de eerste helft scoorden ze dan toch nog twee keer via Naessens en Lendric. Wij konden in die eerste helft denk ik een keer of drie dreigen en steeds via Glouftsis toch. Knalde een keer over met rechts, zag een schot met links gepakt door de keeper en kopte een vrije trap niet zo over dacht ik. Hij probeerde het soms wat te veel alleen te forceren als hij in balbezit kwam maar voor het overige kreeg hij dan ook geen bruikbare ballen. De enige die voor de rest voor mij een deftig niveau haalde voor de rust was Thomas Weydisch. Had op links enkele mooie acties in huis. De Batselier deed het, ondanks 4 tegengoals, ook niet slecht.
Volledig nieuw elftal na de rust en ook bij de thuisploeg (op 2 spelers na die op het uur vervangen werden). Er werd beter verdedigd en Zulte-Waregem kreeg dan ook minder kansen. Waar ze er voor de rust vrij makkelijk doorliepen achteraan kregen ze nu hun beste kans maar op een hoekschop. De kopbal die daaruit volgde werd trouwens knap gepakt door Verhoeven. Zelf waren we ook dichtbij de eerredder. De Cuyper met de voorzet vanop rechts maar Jadot die de bal niet tegen de netten kreeg. Jadot deed het trouwens beter dan tegen Bergen (toen hij als back werd uitgespeeld). Wie mij voor de rest opviel: Smet die het volgens mij heel goed deed centraal in de verdediging, een goeie Van Damme op het middenveld, De Cuyper die het goed deed op rechts een ook Di Gregorio vond ik. Heeft mij op diens positie al meer kunnen overtuigen dan Martin op dit moment. Dooremont speelde ook mee als rechtsachter en deed het nie slecht. Een paar foutjes maar hij deed altijd hard zijn best om ze zelf recht te zetten. Gaf in ieder geval een betere indruk dan die tester, die inmiddels terecht is doorgestuurd. |
| 29 Jun 2012, 14:04 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40 Berichten: 410 Leeftijd: 66 |
DT schreef: vantjen schreef: Beelden oefenmatch op Zulte-Waregem online via Essevee tv op http://www.iendrachtoiljst.be Thanks Vantjen! Er zou tegen die kerel van Essevee tv wel eens mogen gezegd worden dat hij de fases voorafgaand aan elk doelpunt ook moet verwerken in de samenvatting.. Uit deze beelden leer je dus niks, want je ziet enkel de laatste fase van de actie... Jammer... |
| 29 Jun 2012, 15:39 |
|
|
Freak
vandaag weeral een magere opkomst...
als je de voorbije jaren het volk zag bij de eerste wedstrijden en nu. Toch jammer van die gemiste match tegen Anderlecht, zal wel wat eurootjes schelen in de clubkas! |
| 30 Jun 2012, 22:27 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Lokeren kwam na een tiental minuten 0-1 voor nadat Harbaoui een corner in doel kopte. Van Damme claimde daar een fout (misschien was dat wel zo) maar ik vind dat we ons op zulke situaties toch vaak te makkelijk laten wegzetten. Zelf wa sterker zijn dus. Voor de rest waren er nie veel kansen in die eerste helft. Verdedigend deden we het vrij goed maar in de omschakeling verliep het stroever. Ik ga van Glouftsis gene slechte spits maken maar in dit systeem mist hij toch wa snelheid vind ik. De mooiste actie kwam er van onze flankaanvallers. Jammer genoeg kon De Cuyper net niet bij het steekballetje van Weydisch.
Meer animo bij het begin van de tweede helft en enkele mogelijkheden voor beide ploegen. De Batselier scoorde goede punten en redde een paar keer goed. Toen hij toch geklopt was, sprong Thomas Van Renterghem hem bij door de bal op de lijn nog weg te koppen. Verder miste Persoons voor Lokeren nog eens onbegrijpelijk nadat hij met wat geluk alleen voor onze keeper kwam. Bij ons liet de goed ingevallen Martin zich opmerken met een paar harde afstandsknallen. Lazic had bij die ene poging precies zeep aan de handen en loste de bal. Jammer genoeg kon Van Damme de rebound niet benutten. Di Gregorio kreeg ook een kans maar mikte net voorlangs. Misschien wel een verdiende zege voor Lokeren maar geen slechte wedstrijd van ons. Nu efkes pauze en dan Potjes en Willem II partij geven (voor mij meer een galamatch dan Lokeren). En vervolgens hopelijk ook eens een positief resultaat neerzetten om het vertrouwen op te krikken. |
| 30 Jun 2012, 22:45 |
|
|
Miniem
Leuke wedstrijd gezien, Lokeren beter in de eerste helft maar in de tweede helft ging het verrassend genoeg gelijk op.
Ook goed om te zien is een meer dan degelijke prestatie van de youngsters Pieter-Jan, Aster en Gigli. Da's nog geen materiaal voor de een basisplaats, maar er zit duidelijk muziek in. |
| 30 Jun 2012, 23:31 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Ik denk dat we van de jaar veel plezier gaan beleven aan Weydisch en de Kuyper, zeer snelle en wendbare flanken, als Stavros ze dan nog in het mandje gaat leggen zijn we vertrokken! Goed gespeeld tegen de bekerwinnaar, en voor de fans van Lokeren: In 2de klas, ist zoe plezant!
![]() |
| 30 Jun 2012, 23:57 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43 Berichten: 602 Leeftijd: 34 Locatie: Lede |
Voor mij blijven er toch ook 2 spelers uitblinken, en dat zijn Weydisch en De Cuyper..
Wat die al laten zien hebben in de 2 oefenmatchen die ik gezien heb.. Knap! En als dit het Lokeren was dat Europees gaat, zal hun avontuur snel over zijn. ![]() |
| 01 Jul 2012, 0:00 |
|
|
Ancien
Elektronized schreef: Voor mij blijven er toch ook 2 spelers uitblinken, en dat zijn Weydisch en De Cuyper.. Wat die al laten zien hebben in de 2 oefenmatchen die ik gezien heb.. Knap! En als dit het Lokeren was dat Europees gaat, zal hun avontuur snel over zijn. ![]() Klopt van onze flanken, maar anderzijds zijn onze backs toch ook een serieuze versterking, zeker wat de verdedigende organisatie betreft... Bovendien voegt met name Petrovic ook extra voetballend vermogen toe... Martin wint volgens mij twee keer op punten van Di Gregorio (Bergen / Lokeren) - veel daadkrachtiger en gevaarlijker ook... En ondanks de aanvallende drang van zowel Ken als Lauden, vind ik dat gewoon ons beste centrale duo... Lauden maakt dus voor mij de meeste indruk voorlopig... Brengt bovendien extra loopvermogen, fysiek en kracht... En ik breek zelfs een lans voor Stavros - stond vaak alleen tegen 4 man op te boksen en wist de bal heel vaak goed bij te houden voor de opkomende middenvelders - daar vind ik Di Gregorio te weinig steun verlenen... Volgende keer Niels nog eens samenzetten met Glouftsis in volgende opstelling: VDN - Smet - Kestens - Filipovic - Petrovic - De Cuyper - Van Damme - Hugelier - Weydisch - Martin - Glouftsis Ook een pluim voor onze youngsters Jorden (speelt sterk!), Aster en Pieter-Jan... Pak beter dan die batterij testers van afgelopen week. En ook Sam De Munter liet mooie dingen zien trouwens... Leuk ploegje! |
| 01 Jul 2012, 0:20 |
|
|
Reserve
DT schreef: Elektronized schreef: Voor mij blijven er toch ook 2 spelers uitblinken, en dat zijn Weydisch en De Cuyper.. Wat die al laten zien hebben in de 2 oefenmatchen die ik gezien heb.. Knap! En als dit het Lokeren was dat Europees gaat, zal hun avontuur snel over zijn. ![]() Klopt van onze flanken, maar anderzijds zijn onze backs toch ook een serieuze versterking, zeker wat de verdedigende organisatie betreft... Bovendien voegt met name Petrovic ook extra voetballend vermogen toe... Martin wint volgens mij twee keer op punten van Di Gregorio (Bergen / Lokeren) - veel daadkrachtiger en gevaarlijker ook... En ondanks de aanvallende drang van zowel Ken als Lauden, vind ik dat gewoon ons beste centrale duo... Lauden maakt dus voor mij de meeste indruk voorlopig... Brengt bovendien extra loopvermogen, fysiek en kracht... En ik breek zelfs een lans voor Stavros - stond vaak alleen tegen 4 man op te boksen en wist de bal heel vaak goed bij te houden voor de opkomende middenvelders - daar vind ik Di Gregorio te weinig steun verlenen... Volgende keer Niels nog eens samenzetten met Glouftsis in volgende opstelling: VDN - Smet - Kestens - Filipovic - Petrovic - De Cuyper - Van Damme - Hugelier - Weydisch - Martin - Glouftsis Ook een pluim voor onze youngsters Jorden (speelt sterk!), Aster en Pieter-Jan... Pak beter dan die batterij testers van afgelopen week. En ook Sam De Munter liet mooie dingen zien trouwens... Leuk ploegje! ik heb er vertrouwen in dat we het seizoen wel vrij zorgeloos zullen eindigen MAAR we starten direct tegen kleppers dus het is te hopen dat ze er dan ook staan.... |
| 01 Jul 2012, 1:28 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Proficiat aan de ploeg, veel inzet en goed gespeeld, zowel de eerste als tweede helft.
Je ziet nu al dat dit een ploeg wordt die voor elkaar knokt tot de laatste minuut. En De Cuyper daar gaan we nog plezier aan beleven. ![]() _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 01 Jul 2012, 9:33 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 24 Sep 2006, 19:04 Berichten: 151 Locatie: Gavere |
DT schreef: Elektronized schreef: Voor mij blijven er toch ook 2 spelers uitblinken, en dat zijn Weydisch en De Cuyper.. Wat die al laten zien hebben in de 2 oefenmatchen die ik gezien heb.. Knap! En als dit het Lokeren was dat Europees gaat, zal hun avontuur snel over zijn. ![]() Klopt van onze flanken, maar anderzijds zijn onze backs toch ook een serieuze versterking, zeker wat de verdedigende organisatie betreft... Bovendien voegt met name Petrovic ook extra voetballend vermogen toe... Martin wint volgens mij twee keer op punten van Di Gregorio (Bergen / Lokeren) - veel daadkrachtiger en gevaarlijker ook... En ondanks de aanvallende drang van zowel Ken als Lauden, vind ik dat gewoon ons beste centrale duo... Lauden maakt dus voor mij de meeste indruk voorlopig... Brengt bovendien extra loopvermogen, fysiek en kracht... En ik breek zelfs een lans voor Stavros - stond vaak alleen tegen 4 man op te boksen en wist de bal heel vaak goed bij te houden voor de opkomende middenvelders - daar vind ik Di Gregorio te weinig steun verlenen... Volgende keer Niels nog eens samenzetten met Glouftsis in volgende opstelling: VDN - Smet - Kestens - Filipovic - Petrovic - De Cuyper - Van Damme - Hugelier - Weydisch - Martin - Glouftsis Ook een pluim voor onze youngsters Jorden (speelt sterk!), Aster en Pieter-Jan... Pak beter dan die batterij testers van afgelopen week. En ook Sam De Munter liet mooie dingen zien trouwens... Leuk ploegje! inderdaad een leuk ploegje alleen zou ik persoonlijk Bogaerts ipv Kestens zetten. Alhoewel Kestens ook goed was gisteren (en heeft ook een vorig goed seizoen achter de rug) geef ik toch lichtjes de voorkeur aan Bogaerts. Feit is dat we op de meeste plaatsen al doublures voorhanden hebben alleen voor Glouftsis is er voor mij (nog) niemand. Hij moet nog hard aan zijn conditie werken maar weegt toch al meer op een verdediging dan bvb Van Eyk. Sander verdient wel nog wat krediet want als derde klasser je onmiddellijk al moeten bewijzen tegen eerste klasse verdedigers is ook niet simpel. Ik zou De Munter toch ook eens als diepste spits willen zien spelen eigenlijk. |
| 01 Jul 2012, 9:48 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 24 Sep 2006, 19:04 Berichten: 151 Locatie: Gavere |
josken1 schreef: Proficiat aan de ploeg, veel inzet en goed gespeeld, zowel de eerste als tweede helft. Je ziet nu al dat dit een ploeg wordt die voor elkaar knokt tot de laatste minuut. En De Cuyper daar gaan we nog plezier aan beleven. ![]() we gaan aan de volledige groep nog plezier beleven. Als we ze een paar jaar kunnen samenhouden zijn we klaar voor een stapje hoger ... Alleen vrees ik dat de eerste klassers wel eens gaan komen shoppen bij ons. |
| 01 Jul 2012, 9:53 |
|
| Pagina 26 van 64 |
[ 947 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 24 25 26 27 28 … 64 Volgende |