|
|
| Pagina 9 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Knaap
Bericht Re: Stadion
davy1919 schreef: El Corredor schreef: allez, binnenkort in een gloednieuw Pierre Cornelisstadion! ![]() The Onion Arena ![]() Met onze huidige sponsor zal het eerder een Willems veranda worden. |
| 03 Jul 2012, 12:05 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Didjeeken schreef: davy1919 schreef: El Corredor schreef: allez, binnenkort in een gloednieuw Pierre Cornelisstadion! ![]() The Onion Arena ![]() Met onze huidige sponsor zal het eerder een Willems veranda worden. Of een volledig stadion in het hout _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 03 Jul 2012, 12:07 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Gaskonijn schreef: Of een volledig stadion in het hout Dero(o)s Cottage? |
| 03 Jul 2012, 12:10 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
hansken schreef: El Corredor schreef: ik vind het wel wat vreemd dat er vandaag nog niets op de officiële site gekomen is. anders reageren ze zelfs op roddels van hier op het forum, en nu geen nieuws. stilte voor de storm? het kan toch niet dat de club nu pas op de hoogte gesteld is? ![]() Told you... Schiet mij niet af, maar ik zie ons nog moeten uitwijken naar het stadion van ons geburen indien de staantribune afgekeurd word... Als het zo ver komt, mogen ze mijn abo terugbetalen en ga ik wel naar Lede of Herdersem gaan kijken. Stelt u eens voor, om de 2 weken op fc stinkkot gaan spelen En het erge is dat ik dit ook niet zo ondenkbaar vind en dat dit pistes zijn waarover reeds gedacht moet zijn. _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 03 Jul 2012, 12:17 |
|
|
Freak
Verbechio schreef: hansken schreef: El Corredor schreef: ik vind het wel wat vreemd dat er vandaag nog niets op de officiële site gekomen is. anders reageren ze zelfs op roddels van hier op het forum, en nu geen nieuws. stilte voor de storm? het kan toch niet dat de club nu pas op de hoogte gesteld is? ![]() Told you... Schiet mij niet af, maar ik zie ons nog moeten uitwijken naar het stadion van ons geburen indien de staantribune afgekeurd word... Als het zo ver komt, mogen ze mijn abo terugbetalen en ga ik wel naar Lede of Herdersem gaan kijken. Stelt u eens voor, om de 2 weken op fc stinkkot gaan spelen En het erge is dat ik dit ook niet zo ondenkbaar vind en dat dit pistes zijn waarover reeds gedacht moet zijn. qua gezichtsverlies zou dat alvast wel kunnen tellen. Eendracht Aalst werkt zijn thuismatchen af in het FCV Denderstadion ![]() |
| 03 Jul 2012, 12:22 |
|
|
forumlegende
Een locatiestudie ?
Iedereen in België klaagt dat er verouderde stadions zijn. Iedereen wil nieuwe stadions ... maar niemand wil het in zijn directe omgeving zien opduiken. Als er al een locatie wordt gevonden, dan lopen de buren meteen naar de Raad van State...het duurt met andere woorden alleen al een paar jaar vooraleer je weet waar het stadion eventueel mag komen... Dat ze van die locatiestudie dan maar meteen goed werk maken maar ik zie niet in waar een nieuw stadion kan neergepoot worden.. |
| 03 Jul 2012, 12:40 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Dani schreef: Een locatiestudie ? Iedereen in België klaagt dat er verouderde stadions zijn. Iedereen wil nieuwe stadions ... maar niemand wil het in zijn directe omgeving zien opduiken. Als er al een locatie wordt gevonden, dan lopen de buren meteen naar de Raad van State...het duurt met andere woorden alleen al een paar jaar vooraleer je weet waar het stadion eventueel mag komen... Dat ze van die locatiestudie dan maar meteen goed werk maken maar ik zie niet in waar een nieuw stadion kan neergepoot worden.. Voor mijn deur plaats genoeg, vlak bij het jeugdcomplex dat is grondgebied van de stad Aalst... 't zal er wel nooit van komen..._________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 03 Jul 2012, 12:43 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 30 Jul 2009, 10:01 Berichten: 135 |
Gaskonijn schreef: Of een volledig stadion in het hout e groeit jeneverkot ![]() |
| 03 Jul 2012, 13:26 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
Sjans dat Ilse waarschijnlijk geen burgemeester meer zal zijn tegen dat het stadion er staat, anders werd de naam gegarandeerd, naar analogie met "Achter de Kazerne", "Vanboeven op den Toeren".
|
| 03 Jul 2012, 13:39 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
El Corredor schreef: Verbechio schreef: hansken schreef: Told you... Schiet mij niet af, maar ik zie ons nog moeten uitwijken naar het stadion van ons geburen indien de staantribune afgekeurd word... Als het zo ver komt, mogen ze mijn abo terugbetalen en ga ik wel naar Lede of Herdersem gaan kijken. Stelt u eens voor, om de 2 weken op fc stinkkot gaan spelen En het erge is dat ik dit ook niet zo ondenkbaar vind en dat dit pistes zijn waarover reeds gedacht moet zijn. qua gezichtsverlies zou dat alvast wel kunnen tellen. Eendracht Aalst werkt zijn thuismatchen af in het FCV Denderstadion ![]() Ier van 't zelde, moi zing ze doar ni zelle. ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 03 Jul 2012, 13:53 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Ik hoop maar één ding en dat is dat ze ons geen verhuis door onze strot gaan jagen en wij genoodzaakt zijn om naar Denjer uit te wijken!
En inderdaad uit voorgaande posts blijkt dat wij in Belgie compleet achteruit boeren wat betreft moderne en comfortabele stadions. En eerlijk gezegd in oilsjt zie ik nooit een nieuw stadion komen want onze politici zijn niet volwassen genoeg om samen iets op te bouwen. ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 03 Jul 2012, 14:02 |
|
|
Freak
dit zijn toch vragen voor de supportersvergadering van vanavond me dunkt!
een duidelijke uitleg dringt zich toch op... |
| 03 Jul 2012, 14:05 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Dani schreef: Een locatiestudie ? Iedereen in België klaagt dat er verouderde stadions zijn. Iedereen wil nieuwe stadions ... maar niemand wil het in zijn directe omgeving zien opduiken. Als er al een locatie wordt gevonden, dan lopen de buren meteen naar de Raad van State...het duurt met andere woorden alleen al een paar jaar vooraleer je weet waar het stadion eventueel mag komen... Dat ze van die locatiestudie dan maar meteen goed werk maken maar ik zie niet in waar een nieuw stadion kan neergepoot worden.. Tussen de carnavalswerkhallen, Flora en Thoen bijvoorbeeld. Of is er al duidelijkheid over die site? Daar wordt ook al jaren over gepalaverd. |
| 03 Jul 2012, 14:32 |
|
|
Knaap
elfahem schreef: Dani schreef: Een locatiestudie ? Iedereen in België klaagt dat er verouderde stadions zijn. Iedereen wil nieuwe stadions ... maar niemand wil het in zijn directe omgeving zien opduiken. Als er al een locatie wordt gevonden, dan lopen de buren meteen naar de Raad van State...het duurt met andere woorden alleen al een paar jaar vooraleer je weet waar het stadion eventueel mag komen... Dat ze van die locatiestudie dan maar meteen goed werk maken maar ik zie niet in waar een nieuw stadion kan neergepoot worden.. Tussen de carnavalswerkhallen, Flora en Thoen bijvoorbeeld. Of is er al duidelijkheid over die site? Daar wordt ook al jaren over gepalaverd. Achter het zwembad? Met de verhuis van Okapi is dat misschien een optie. Of achter de Colruyt, daar ligt ook nog een lap gras. |
| 03 Jul 2012, 14:48 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Jan 2011, 13:19 Berichten: 229 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
Of waarom niet (zoals er ooit al sprake van is geweest als ik mij niet vergis), de zandberg overbrengen naar den andere kant van de Affligemdreef, en zo zou er een PAK plaats vrijkomen... Ideaal in feite voor een stadion... En de 2 verbinden met een voetgangersbrug over de straat dan..
|
| 03 Jul 2012, 15:17 |
|
| Pagina 9 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 462 Volgende |