|
|
| Pagina 178 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 176 177 178 179 180 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier
Lid geworden op: 24 Sep 2006, 19:04 Berichten: 151 Locatie: Gavere |
Bericht Re: Artikels
DavidSeal schreef: Bakkie schreef: josken1 schreef: http://nr10.be/tweedeklasse/nieuws/item/10-meest-productieve-spelers-in-tweede-klasse Hopelijk doen ze er dit seizoen nog wat bij... Geen Depoitre te bespeuren. ![]() ... en wij hebben 3 ervan in onze rangen lopen: Top 10 Belgen 1. Stavros Glouftsis 31 2. Jan De Langhe 30 3. Alexandre Di Gregorio 29 4. Bram Criel 27 5. Daniël Rodrigo De Oliveira 26 6/7/8. Guy Dufour, Bart Webers, Yohan Brouckaert 21 9. Sam De Munter 20 10. Raphaël Lecomte, Wouter Scheelen 19 |
| 14 Jul 2012, 10:42 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
In HLN van vandaag spreekt men over "traditieclub"
fcv Dender. |
| 27 Jul 2012, 9:41 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bakkie schreef: josken1 schreef: http://nr10.be/tweedeklasse/nieuws/item/10-meest-productieve-spelers-in-tweede-klasse Hopelijk doen ze er dit seizoen nog wat bij... Geen Depoitre te bespeuren. Depoitre is in de eerste plaats een speler die een ploeg beter spelen en scoren.Ik vrees dat we hem nog vreselijk gaan missen.In Oostende zijn ze alleszins heel tevreden over hem en zouden ze hem voor niemand van dat lijstje willen ruilen .En al zeker niet voor De Munter die wel in dat lijstje voorkomt. |
| 27 Jul 2012, 10:27 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 24 Sep 2006, 19:04 Berichten: 151 Locatie: Gavere |
lolo4ever schreef: Bakkie schreef: josken1 schreef: http://nr10.be/tweedeklasse/nieuws/item/10-meest-productieve-spelers-in-tweede-klasse Hopelijk doen ze er dit seizoen nog wat bij... Geen Depoitre te bespeuren. Depoitre is in de eerste plaats een speler die een ploeg beter spelen en scoren.Ik vrees dat we hem nog vreselijk gaan missen.In Oostende zijn ze alleszins heel tevreden over hem en zouden ze hem voor niemand van dat lijstje willen ruilen .En al zeker niet voor De Munter die wel in dat lijstje voorkomt. Depoitre is zeker geen slechte spits maar hij had toch ook zijn beperkingen. Ik denk niet dat we hem zullen missen. Voor mij is hij weg. Mijn aandacht gaat naar de huidige spelersgoep. Eelijk gezegd was er maar 1 speler die ik liever had zien blijven en dat was De Schutter. Maar ik ben zeer tevreden met de aankopen om hem te vervangen. Dus ... de Koning is dood, lang leve de Koning. |
| 27 Jul 2012, 12:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
lolo4ever schreef: Bakkie schreef: josken1 schreef: http://nr10.be/tweedeklasse/nieuws/item/10-meest-productieve-spelers-in-tweede-klasse Hopelijk doen ze er dit seizoen nog wat bij... Geen Depoitre te bespeuren. Depoitre is in de eerste plaats een speler die een ploeg beter spelen en scoren.Ik vrees dat we hem nog vreselijk gaan missen.In Oostende zijn ze alleszins heel tevreden over hem en zouden ze hem voor niemand van dat lijstje willen ruilen .En al zeker niet voor De Munter die wel in dat lijstje voorkomt. Op het einde van het seizoen zullen we daar nog eens op terug komen. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 27 Jul 2012, 15:46 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bakkie schreef: lolo4ever schreef: Bakkie schreef: Geen Depoitre te bespeuren. Depoitre is in de eerste plaats een speler die een ploeg beter spelen en scoren.Ik vrees dat we hem nog vreselijk gaan missen.In Oostende zijn ze alleszins heel tevreden over hem en zouden ze hem voor niemand van dat lijstje willen ruilen .En al zeker niet voor De Munter die wel in dat lijstje voorkomt. Op het einde van het seizoen zullen we daar nog eens op terug komen. Dat ga ik zeker niet vergeten. |
| 27 Jul 2012, 16:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
lolo4ever schreef: Bakkie schreef: lolo4ever schreef: Depoitre is in de eerste plaats een speler die een ploeg beter spelen en scoren.Ik vrees dat we hem nog vreselijk gaan missen.In Oostende zijn ze alleszins heel tevreden over hem en zouden ze hem voor niemand van dat lijstje willen ruilen .En al zeker niet voor De Munter die wel in dat lijstje voorkomt. Op het einde van het seizoen zullen we daar nog eens op terug komen. Dat ga ik zeker niet vergeten. Das zeker da makker ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 27 Jul 2012, 16:43 |
|
|
Nationale Ploeg
ik ben mijn hoge achting van de lolo toch ook kwijt. wens hem het beste bij kv mosseldrek, maar anderen beter hier !
![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 27 Jul 2012, 20:36 |
|
|
Freak
edit
|
| 27 Jul 2012, 21:16 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Still standing ! schreef: ik ben mijn hoge achting van de lolo toch ook kwijt. wens hem het beste bij kv mosseldrek, maar anderen beter hier ! ![]() mensen vergeten snel |
| 28 Jul 2012, 0:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
witteken schreef: Still standing ! schreef: ik ben mijn hoge achting van de lolo toch ook kwijt. wens hem het beste bij kv mosseldrek, maar anderen beter hier ! ![]() mensen vergeten snel Uit het oog, uit het hart ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 28 Jul 2012, 0:31 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Onderkroiper schreef: witteken schreef: Still standing ! schreef: ik ben mijn hoge achting van de lolo toch ook kwijt. wens hem het beste bij kv mosseldrek, maar anderen beter hier ! ![]() mensen vergeten snel Uit het oog, uit het hart ![]() en 2 seizoenen geleden stonden ze nog aan de zijkant te roepen dat het eigenlijk een speler was voor 1ste klasse, je ziet, het tij kan snel keren ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 28 Jul 2012, 9:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Ik vond Lolo altijd een goede speler, maar de periode dat gezegd werd dat hij naar RSCA kon heb ik toch ook goed gelachen...komaan he zeg! Technisch gezien was Troch veel beter he, (was wel trager) en maakte makkelijker goals, en we weten allemaal wat er van hem kwam in 1ste he. Er zijn hier al betere spelers vertrokken die moeilijker te vervangen waren. Als Oostende naar hier komt, zal ik eens applaudiseren voor Lolo bij zijn naamafroeping en nadien schreeuw ik mijn keel schor om onze HUIDIGE spelers aan te moedigen!!
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 28 Jul 2012, 9:59 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02 Berichten: 352 Leeftijd: 57 Locatie: Oilsjt |
DavidSeal schreef: Ik vond Lolo altijd een goede speler, maar de periode dat gezegd werd dat hij naar RSCA kon heb ik toch ook goed gelachen...komaan he zeg! Technisch gezien was Troch veel beter he, (was wel trager) en maakte makkelijker goals, en we weten allemaal wat er van hem kwam in 1ste he. Er zijn hier al betere spelers vertrokken die moeilijker te vervangen waren. Als Oostende naar hier komt, zal ik eens applaudiseren voor Lolo bij zijn naamafroeping en nadien schreeuw ik mijn keel schor om onze HUIDIGE spelers aan te moedigen!! depoitre is uiteraard een goede speler en we hebben hem uiteraard goed kunnen gebruiken, alle respect. maar om nu te gaan zeggen dat we zonder hem niet kunnen is er toch wat over en is ook niet fair tov de nieuwe aanwinsten ... die moeten mss nog wat bewijzen maar ZIJ dragen nu het eendracht shirt zowel dat het realistisch is dat spelers voor het geld elders hun geluk beproeven is het ook geen schande om te zeggen dat wij niet in een hoekje moeten liggen janken omdat hij weg is. hij is nu geen eendrachter meer en wij wel, mijn steun gaat nu naar de jongens die nu het eendrachtshirt dragen (en ze zijn schoner ook nog als vorig seizoen ... de truikes he )davidseal : keel op tijd smeren he |
| 28 Jul 2012, 11:12 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Michaël schreef: DavidSeal schreef: Ik vond Lolo altijd een goede speler, maar de periode dat gezegd werd dat hij naar RSCA kon heb ik toch ook goed gelachen...komaan he zeg! Technisch gezien was Troch veel beter he, (was wel trager) en maakte makkelijker goals, en we weten allemaal wat er van hem kwam in 1ste he. Er zijn hier al betere spelers vertrokken die moeilijker te vervangen waren. Als Oostende naar hier komt, zal ik eens applaudiseren voor Lolo bij zijn naamafroeping en nadien schreeuw ik mijn keel schor om onze HUIDIGE spelers aan te moedigen!! depoitre is uiteraard een goede speler en we hebben hem uiteraard goed kunnen gebruiken, alle respect. maar om nu te gaan zeggen dat we zonder hem niet kunnen is er toch wat over en is ook niet fair tov de nieuwe aanwinsten ... die moeten mss nog wat bewijzen maar ZIJ dragen nu het eendracht shirt zowel dat het realistisch is dat spelers voor het geld elders hun geluk beproeven is het ook geen schande om te zeggen dat wij niet in een hoekje moeten liggen janken omdat hij weg is. hij is nu geen eendrachter meer en wij wel, mijn steun gaat nu naar de jongens die nu het eendrachtshirt dragen (en ze zijn schoner ook nog als vorig seizoen ... de truikes he )davidseal : keel op tijd smeren he Check ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 29 Jul 2012, 10:38 |
|
| Pagina 178 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 176 177 178 179 180 … 497 Volgende |