Wielrennen - Pagina 85 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1694 berichten ]  Ga naar pagina 1 83 84 85 86 87 113
 Wielrennen 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 55
Bericht Re: Wielrennen
El Corredor schreef:
Bartos schreef:
Mariner schreef:

Bwa, dienen Roland heeft vorig jaar ook zo'n nummerken opgevoerd op alpe d'huez, die kan echt wel nen berg op zenne. Ik keek gisterenavond nog naar avondetappe (Mart Smeets), ze zijn daar hun wonden aan het likken, helft van Rabobank en Vacansoleil naar huis en hun god Geesink start niet meer vandaag, eerst Kees in het klassement rond plaats 30. Huilen met de pet op noemen ze dat, ze hebben dan maar voor den 11endertigste keer de tourwinst van Jan Janssen laten zien :plat:

Tis ondertussen ook al zeven jaar geleden dat nen Hollander nog eens een etappe won in den Tour. Met hun fameuze talenten bij Rabobank komen ze dan toch nog niet tot aan de enkels van wat wij Belgen presteren hoor.
Trouwens, Rolland en ook Voeckler waren inderdaad niet aan hun proefstuk toe, die reden ook vorig jaar al ne sterken Tour (en Rolland won toen ook al op epische manier de koninginnerit). Daarmee wil ik niet gezegd hebben dat er niet gesjoemeld wordt, maar ik kijk toch nog te graag naar de koers om elke sterke prestatie met argwaan te bekijken.
Trouwens, als we eerlijk zijn, dan moeten we ons ook vragen stellen bij Gilbert, die vorig seizoen zowat elke koers won waaraan hij deelnam en der nu op elke molshoop gewoon uitgereden wordt. Pas op, ik zeg absoluut niet dat het met doping te maken heeft, maar als we ons vragen stellen bij renners en ploegen uit andere landen moeten we het ook bij de onze durven doen.

vorig jaar verfde Gilbert zijn haar, I rest my case. ;)

(y)

14 Jul 2012, 9:50
Junior

Maar over de laatste belgische tourwinst van 1976 gaan we nog praten tot 2047 dat is dan 71 jaar.

14 Jul 2012, 10:41
Freak

Leeftijd: 45
Ik hoop da die wiggins nog een zwaar inzinking krijgt en den tour met 1min50den tour verliest. Ook die mannen van liquigas verstond ik niet.

15 Jul 2012, 17:39
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
El Corredor schreef:
Ik hoop da die wiggins nog een zwaar inzinking krijgt en den tour met 1min50den tour verliest. Ook die mannen van liquigas verstond ik niet.

Absoluut. Ik hoop dat ze het hem eens vragen waarom er op Evans wel gewacht moet worden en op Vandenbroeck niet. En waar juist die lijn dan ligt wanneer je wel en niet moet wachten, gewoon om het de kijkers (die niet zo slim zijn als hem) even duidelijk te maken.
En bij BMC mogen ze dezelfde vragen gaan stellen. Zo ne cinema verkopen als ze er met hun groep weer bijkwamen.

15 Jul 2012, 17:50
Vaste Waarde

Leeftijd: 71
Stijn schreef:
El Corredor schreef:

Absoluut. Ik hoop dat ze het hem eens vragen waarom er op Evans wel gewacht moet worden en op Vandenbroeck niet. En waar juist die lijn dan ligt wanneer je wel en niet moet wachten, gewoon om het de kijkers (die niet zo slim zijn als hem) even duidelijk te maken.
En bij BMC mogen ze dezelfde vragen gaan stellen. Zo ne cinema verkopen als ze er met hun groep weer bijkwamen.

Die Wiggins heeft voor mij afgedaan. Ik hoop dat volgend jaar Froome de Tour wint en Wiggins de bidons mag gaan halen. Ik hoop alleen dat in deze Tour Van den Broeck nog eens aanvalt op zijn :? terrein de Pyreneeen

15 Jul 2012, 18:06
Nationale Ploeg

Achteraf gezien wel een respectvolle daad, in mijn ogen, van Wiggins. Als er massaal nagels gestrooid waren, vind ik niet dat hierdoor renners hun klassement mag vergooid worden. Een lekke band en valpartij horen bij de Tour, maar niet op deze manier. Alleen de actie van Rolland was verwerpelijk, alleen weet je niet voor hoeverre hij op de hoogte was van de reden waarom er tijdelijk niet gekoerst werd.

15 Jul 2012, 18:23
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Gruunwit schreef:
Achteraf gezien wel een respectvolle daad, in mijn ogen, van Wiggins. Als er massaal nagels gestrooid waren, vind ik niet dat hierdoor renners hun klassement mag vergooid worden. Een lekke band en valpartij horen bij de Tour, maar niet op deze manier. Alleen de actie van Rolland was verwerpelijk, alleen weet je niet voor hoeverre hij op de hoogte was van de reden waarom er tijdelijk niet gekoerst werd.

Op het ogenblik dat hij het tempo stil legt, kan hij onmogelijk weten dat er spijkers gestrooid waren.
Je logica houdt dus weinig steek.

15 Jul 2012, 18:36
Freak

Gruunwit schreef:

Redelijk dikke zever. Ik ben geen fan evans maar hij mag den tour winnen nu. Oh ja hebben ze op vdb gewacht?

15 Jul 2012, 18:43
Ancien

Leeftijd: 65
El Corredor schreef:
Gruunwit schreef:

Redelijk dikke zever. Ik ben geen fan evans maar hij mag den tour winnen nu. Oh ja hebben ze op vdb gewacht?

Merkwaardig genoeg zijn het altijd de mannen in het geel die dit soort acties opzetten... in de hoop zo sympathie te kopen als zij eens in de touwen hangen.
En inderdaad, waarom wachtten ze niet op Jurgen VDB een week geleden. Waar trek je de grens?
Eerlijk gezegd hoop ik uit de grond van mijn hart dat Wiggins niet wint. Dan nog liever Froome, zou ik nog grappig vinden!

15 Jul 2012, 19:07
Freak

die Wiggins zit gewoon met een struisvogelei dat die er de volgende bergrit zal afgekletst worden.

en daar hoop ik eigenlijk op.

na de laatste beklimming had Liquigas 4 man nog, inclusief Nibali. En die mannen gingen gewoon niet vol door, tja dan moet ge niet komen memmen da ge naast den top 3 pakt.

Hopelijk kan VDB nog wat plaatsen opschuiven, is één van de weinige die deze tour kleur geeft.

15 Jul 2012, 19:12
Freak

Gebroken rib voor Boonen: Spelen in gedrang

15 Jul 2012, 20:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Gruunwit schreef:

Dat ze dan ook op VDB wachten als hij lek rijdt, maar nee, dat is maar die kleine Belg hé. Wiggins dikkenek

16 Jul 2012, 8:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Ik vind ook niet dat ze hadden moeten wachten. Maar dat heeft absoluut niets met VDB te maken of het feit dat ze een vorige keer ook niet op hem hadden moeten wachten. Want uiteindelijk is het wel wat ridicuul om het wachten op Evans (toch wel een palmares 10x zo lang als dat van VDB) te vergelijken met Jurgen. Ook al ben ik - omdat hij belg is - fan van Jurgen. Bovendien zou hij beter nog wat meer zijn mond houden...
We weten ondertussen al dat hij niet veel van klap is, en eigenlijk geen interviews wilt geven. Maar doe dan gelijk een Evans en geef er ook effectief geen hé ipv telkens één idiote zin te brabbelen. Ze hebben daar een succesvolle ploeg, maar qua uitstraling zouden ze hun renners daar ook beter keer een mediatraining geven.

Voor de rest moet je wel de naiviteit hebben van een Wuyts om te geloven dat op het moment dat Sky de boel plat legt ze al wisten dat het omwille van punaises was dat Evans op achterstand stond.
Voor de rest kan je trouwens enkel vaststellen dat die punaise Evans hoogstens 1 minuut zou moeten gekost hebben en dat het dankzij het amateursme bij zijn ploeg er nog eens een minuut bij kwam.

De focus wordt toch wat op de verkeerde zaken gelegd imo.

ps: een andere bedenking: wedden dat Wouter Vandenhoute in zijn pollekes aan het wrijven is na deze punaises-actie ?

16 Jul 2012, 12:25
forumlegende

Het was triestig om te zien...ze moesten bijna in de graskant gaan liggen om Evans te laten terugkomen.
En dan kwaad zijn op de mannen die doorreden. Alsof zij zouden wachten...Moest Evans op 30 sec gestaan hebben ze zouden nogal gevlamd hebben.

16 Jul 2012, 13:23
Freak

Die mannen van Sky, wat voor jeanetten zijn dat zeg.

Binnenkort zie ik ze na de koers lopen met een heuptasje.

Tot twee keer toe teken doen om niet meer te koersen...

tja, anders moeten ze vragen om morgen al naar Parijs te rijden? :plat:

één ongelooflijk saaie tour tot op heden.

16 Jul 2012, 21:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1694 berichten ]  Ga naar pagina 1 83 84 85 86 87 113