Oefenwedstrijden 2012-2013 - Pagina 32 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 947 berichten ]  Ga naar pagina 1 30 31 32 33 34 64
 Oefenwedstrijden 2012-2013 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2012-2013
Xander schreef:
En welke indruk gaf onze nieuwe aanwinst Marijn Vandewalle ?

Viel na 60min in en speelde naast Pietermaat op het middenveld. Infiltreerde goed en er leek wel snelheid op te zitten. Wel nogal moeilijk met al ons nieuwe mannen en om op één wedstrijd al te beoordelen :)

18 Jul 2012, 21:57
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
de eerste match die ik zag met de nieuwe ploeg, en eerlijk is eerlijk... het is inderdaad allemaal heel hoopvol. Toch een aantal goeie spelers aan het werk gezien. Het goede dat werd geschreven blijkt niet uit de lucht gegrepen, en da's alleen maar plezant natuurliijk. en wat een inzet. bij de speler..

Spelers die bij mij in het oog sprongen vandaag: Petrovic (mooie pass in de voeten), Hugelier, Weydisch, 1-0 is dan ook nog eens een goe resultaat, weliswaar tegen een zeer mak Willem II waarbij enkel die nummer 7 sterk speelde. Ik denk dat onze spelers ook met een goed gevoel op stage kunnen.

hopelijk gaan we op dezelfde weg verder.

18 Jul 2012, 22:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
De fotokes staan on line en de eerste match gespeeld in de Away-kleuren... valt nog mee vind ik :D

http://www.iendracht-archief.be/fotosite/thumbnails.php?album=295

Afbeelding

19 Jul 2012, 1:02

Leeftijd: 68
Eerste maal Ajoinenlied van seizoen 2012 - 2013 :love:

Er zal nog wat moeten getraind worden !!! :D

http://www.youtube.com/watch?v=R5KR4_1IrNk&feature=youtu.be

19 Jul 2012, 2:08
forumlegende

Leeftijd: 43
Mooie overwinning tegen een toch wel vrij zwak Willem II.
De organisatie was in orde bij ons. Willem II had veel de bal maar ze slaagden er niet in om ons echt uit verband te spelen. Onze keepers moesten eigenlijk alleen maar enkele voorzetten uit de lucht plukken want voor de rest zagen we enkel afstandsschoten die over of naast gingen. De beste mogelijkheden (ook al waren het er niet zo veel) waren dan ook voor ons. Voor de rust kon Glouftsis niet afwerken na een foutje in de Hollandse defensie, na de pauze deed Di Gregorio dat wel nadat De Cuyper nu ook zijn eerste assist gaf. Toch moet de omschakeling nog beter vind ik eens we de bal veroverd hebben maar er is uiteraard nog tijd om daar aan te werken.
Nu op stage (blijkbaar in de buurt van Oudenaarde) en dan tegen Teralfene en reeksgenoot Oudenaarde. Of spelen ze op stage ook een match?
Wat mij andermaal opgevallen is, is de staat van ons veld. Dat ligt er echt niet goed bij.

19 Jul 2012, 7:57
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
zwawi schreef:
De organisatie was in orde bij ons. Willem II had veel de bal maar ze slaagden er niet in om ons echt uit verband te spelen. Onze keepers moesten eigenlijk alleen maar enkele voorzetten uit de lucht plukken want voor de rest zagen we enkel afstandsschoten die over of naast gingen. De beste mogelijkheden (ook al waren het er niet zo veel) waren dan ook voor ons. Voor de rust kon Glouftsis niet afwerken na een foutje in de Hollandse defensie, na de pauze deed Di Gregorio dat wel nadat De Cuyper nu ook zijn eerste assist gaf. Toch moet de omschakeling nog beter vind ik eens we de bal veroverd hebben maar er is uiteraard nog tijd om daar aan te werken.
Nu op stage (blijkbaar in de buurt van Oudenaarde) en dan tegen Teralfene en reeksgenoot Oudenaarde. Of spelen ze op stage ook een match?
Wat mij andermaal opgevallen is, is de staat van ons veld. Dat ligt er echt niet goed bij.

Viel mij ook op, was juist afgereden maar serieus hobbelig en lag er zwaar bij had ik den indruk.

Degelijke ploeg gezien gisteren, Glouftsis is inderdaad tot dusver allesbehalve de tamme spits waarvoor we vreesden... net zoals Di Gregorio allesbehalve nen tammen is overigens. Ze hadden er gisteren echt wel zin in en Glouftsis heb ik meermaals zien lachen wat toch betekend dat ge nog plezier hebt in het spelleke :)

Voor de rest is Weydish echt nen topper in wording, hoe die jongen beweegt met de bal aan de voet... zo liep er zelf bij Willem II geen énen rond (behalve die flankspeler Snijders ofzoiets kwam in de buurt).
We hebben echt wat kwaliteit en zelfs bij onze 10 invallers :plat: , gisteren amper iemand weten ontgoochelen. Smet had wel regelmatig balverlies maar verdedigde wel secuur.

19 Jul 2012, 9:01
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Weet er iemand waar er een lijst te vinden is van onze spelerskern met hun vaste rugnummers.
Met zo een volledig nieuwe kern is dat toch geen luxe vind ik. Op onze site vind ik niks terug, als ge
daar op A-kern klikt krijg je een blanco scherm :hmm: En van de naamafroeping voor de wedstrijd
hoor ik niks, die boxen hebben hun beste tijd gehad vrees ik.

19 Jul 2012, 9:07
Ancien

Leeftijd: 46
zwawi schreef:
De organisatie was in orde bij ons. Willem II had veel de bal maar ze slaagden er niet in om ons echt uit verband te spelen. Onze keepers moesten eigenlijk alleen maar enkele voorzetten uit de lucht plukken want voor de rest zagen we enkel afstandsschoten die over of naast gingen. De beste mogelijkheden (ook al waren het er niet zo veel) waren dan ook voor ons. Voor de rust kon Glouftsis niet afwerken na een foutje in de Hollandse defensie, na de pauze deed Di Gregorio dat wel nadat De Cuyper nu ook zijn eerste assist gaf. Toch moet de omschakeling nog beter vind ik eens we de bal veroverd hebben maar er is uiteraard nog tijd om daar aan te werken.Nu op stage (blijkbaar in de buurt van Oudenaarde) en dan tegen Teralfene en reeksgenoot Oudenaarde. Of spelen ze op stage ook een match?

Denk dat het probleem bij de omschakeling vooral ligt aan de mismatch tussen snelheid - flanken (Tjendo, Niels of Thomas) + Hugelier zijn snel weg maar de centrale as (Alex + Glouftsis) niet waardoor je niet meteen een aanspeelpunt hebt centraal vooraan. Als je Alex iets hoger kan laten spelen (valt vaak terug tussen Ken en Lauden in wat in verdedigend opzicht natuurlijk extra slot is maar te weinig is vooraan), kan ook Stavros vijf meter dieper staan en wordt die nog gevaarlijker. Stavros moet voor mij - in alle matchen die ik al zag - iets teveel werken en vooral dan iets te ver van de goal weg - als het team hem toelaat hetzelfde vijf meter hoger te doen, ga je meer gevaar kunnen creëren...

Vond Marijn knap invallen - is een bonkig type en lijkt een valse trage, maar mits nog enkele kilootjes eraf, komt dat allemaal wel goed. Is vooral niet bang om initiatief te nemen. Ook Pietermaat deed het knap, zowel in verdedigend als aanvallend opzicht.

Leukste vaststelling: werkende flanken, zowel in aanvallend als verdedigend opzicht - mede daardoor gaven we amper iets weg. Zowel Tjendo als Niels (nieuwe positie voor hem en weer een sterke partij vond ik) voor rust als Weydisch en Julien (vooral hij) erna, werken mee en houden de posities steeds goed ingevuld.

Hugelier en Smet waren gisteren iets minder vond ik persoonlijk, vooral dan in balbezit met mindere passes en controles, maar die hadden de verwachtingen natuurlijk al heel hoog gelegd met hun eerdere optredens.

En ook aan Jonas gaan we nog veel plezier beleven - kuiste een pak op achteraan.

19 Jul 2012, 9:11
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Ik vond het een weinig aangename wedstrijd om te bekijken. Weinig uitgespeelde aanvallen en weinig kansen, en vooral zeer veel balverlies langs beide zijden. Ik vermoed ook dat de zeer slechte staat van het veld daar voor veel tussen zat. Ik hoop dat ze daar de komende weken toch nog iets kunnen aan doen.

19 Jul 2012, 9:31
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
Sterke oefenpot gezien van den eendracht, ik kijk alvast uit naar het nieuwe seizoen :love:

Toch moet me één ding van het hart...
Wanneer gaan ze nu eindelijk een serieuse stewards vinden? Ge moet 70% van die mannekes eens zien.
Tegenwoordig laten ze iedereen een frakske aantrekken die gratis naar de voetbal wil zien :wadde:
En die moeten dan zorgen voor de veiligheid?
Khoop dat er nooit eens iets serieus zal gebeuren...

Mijn hart is wit en zwart !

19 Jul 2012, 9:34

Leeftijd: 11
De_steve schreef:
Sterke oefenpot gezien van den eendracht, ik kijk alvast uit naar het nieuwe seizoen :love:

Toch moet me één ding van het hart...
Wanneer gaan ze nu eindelijk een serieuse stewards vinden? Ge moet 70% van die mannekes eens zien.
Tegenwoordig laten ze iedereen een frakske aantrekken die gratis naar de voetbal wil zien :wadde:
En die moeten dan zorgen voor de veiligheid?
Khoop dat er nooit eens iets serieus zal gebeuren...

En dan zijn er supporters die buiten gaan tijdens de rust en ze mochten niet meer weer binnen. Belachelijk!!!

19 Jul 2012, 9:48
Reserve

Leeftijd: 37
kan iemand eens de namen onder die ploegfoto kunnen plaatsen want ik ga hier toch nog steeds veel moeten leren vrees ik :lol: :EA:

19 Jul 2012, 9:55
forumlegende

Onderkroiper schreef:
De fotokes staan on line en de eerste match gespeeld in de Away-kleuren... valt nog mee vind ik :D

http://www.iendracht-archief.be/fotosite/thumbnails.php?album=295

Afbeelding

boven : VDN - Mike Smet - Stavros Glouftsis - Lauden Hugelier - Flippo
onder : Tjendo De Cuyper - Van Damme - Jonas Bogaerts - Alexandre Di Gregorio - Petrovic - Niels Martin

19 Jul 2012, 10:00
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Iemand die weet om welk uur we aftrappen tegen Sittard op 01/08?
Op de site staat het alleszins niet vermeld.

19 Jul 2012, 10:34
Ancien

Leeftijd: 46
davy1919 schreef:
Iemand die weet om welk uur we aftrappen tegen Sittard op 01/08?
Op de site staat het alleszins niet vermeld.

Op de site van Fortuna staat 19u, maar is ook nog onder voorbehoud blijkbaar als je leest wanneer hun supportersbus zou vertrekken.

19 Jul 2012, 10:52
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 947 berichten ]  Ga naar pagina 1 30 31 32 33 34 64