|
|
| Pagina 34 van 64 |
[ 947 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 32 33 34 35 36 … 64 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2012-2013
Deze voormiddag in ne winkel in Geraardsbergen een reclamespotje gehoord (lokale radio?) voor een oefenmatch Eendracht Aalst tegen Sporting Lokeren op de terreinen van KSV Geraardsbergen... Inkom 10 euro maar weet niet meer wanneer. Niks te vinden op geen enkele site (EA - Lokeren - KSV), zal wel om beloften gaan dan zeker of ne mix? Maar daarom dan 10 euro vragen? Iemand meer info?
_________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 24 Jul 2012, 19:25 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Gio schreef: Deze voormiddag in ne winkel in Geraardsbergen een reclamespotje gehoord (lokale radio?) voor een oefenmatch Eendracht Aalst tegen Sporting Lokeren op de terreinen van KSV Geraardsbergen... Inkom 10 euro maar weet niet meer wanneer. Niks te vinden op geen enkele site (EA - Lokeren - KSV), zal wel om beloften gaan dan zeker of ne mix? Maar daarom dan 10 euro vragen? Iemand meer info? Had ook grote spandoeken zien hangen op de markt in Geraardsbergen zondagavond. Leek wel of ze het top-evenement van het jaar aankondigden (wat natuurlijk niet zo moeilijk meer is nu de Ronde daar weg is). Match zou gespeeld worden in Geraardsbergen, ik denk op 7 augustus of zoiets, maar ben ook niet meer zeker over de datum. Stond tot gisteren niet op de officiële site, vond dit raar want daar werd het echt mega aangekondigd... |
| 24 Jul 2012, 19:32 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
salvador schreef: Gio schreef: Deze voormiddag in ne winkel in Geraardsbergen een reclamespotje gehoord (lokale radio?) voor een oefenmatch Eendracht Aalst tegen Sporting Lokeren op de terreinen van KSV Geraardsbergen... Inkom 10 euro maar weet niet meer wanneer. Niks te vinden op geen enkele site (EA - Lokeren - KSV), zal wel om beloften gaan dan zeker of ne mix? Maar daarom dan 10 euro vragen? Iemand meer info? Had ook grote spandoeken zien hangen op de markt in Geraardsbergen zondagavond. Leek wel of ze het top-evenement van het jaar aankondigden (wat natuurlijk niet zo moeilijk meer is nu de Ronde daar weg is). Match zou gespeeld worden in Geraardsbergen, ik denk op 7 augustus of zoiets, maar ben ook niet meer zeker over de datum. Stond tot gisteren niet op de officiële site, vond dit raar want daar werd het echt mega aangekondigd... Nog niks van gehoord. Op 7 augustus is de oefenmatch tegen Terjoden-Welle voorzien. |
| 24 Jul 2012, 19:51 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
De wedstrijd morgen tegen Teralfene zal normaal gespeeld worden met: Van Eyk , flipo , kestens , de munter ,de batselier , weydisch , vandewalle , TVR , jadot en mss nog paar.
_________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 24 Jul 2012, 22:25 |
|
|
Miniem
salvador schreef: Gio schreef: Deze voormiddag in ne winkel in Geraardsbergen een reclamespotje gehoord (lokale radio?) voor een oefenmatch Eendracht Aalst tegen Sporting Lokeren op de terreinen van KSV Geraardsbergen... Inkom 10 euro maar weet niet meer wanneer. Niks te vinden op geen enkele site (EA - Lokeren - KSV), zal wel om beloften gaan dan zeker of ne mix? Maar daarom dan 10 euro vragen? Iemand meer info? Had ook grote spandoeken zien hangen op de markt in Geraardsbergen zondagavond. Leek wel of ze het top-evenement van het jaar aankondigden (wat natuurlijk niet zo moeilijk meer is nu de Ronde daar weg is). Match zou gespeeld worden in Geraardsbergen, ik denk op 7 augustus of zoiets, maar ben ook niet meer zeker over de datum. Stond tot gisteren niet op de officiële site, vond dit raar want daar werd het echt mega aangekondigd... Dat is een beloftenwedstrijd, was al een hele tijd gepland, maar sinds dat het een gewone beloftenwedstrijd is, is het uiteraard niet terug te vinden op de officiële website. |
| 25 Jul 2012, 0:00 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
WetterenForever5479 schreef: salvador schreef: Gio schreef: Deze voormiddag in ne winkel in Geraardsbergen een reclamespotje gehoord (lokale radio?) voor een oefenmatch Eendracht Aalst tegen Sporting Lokeren op de terreinen van KSV Geraardsbergen... Inkom 10 euro maar weet niet meer wanneer. Niks te vinden op geen enkele site (EA - Lokeren - KSV), zal wel om beloften gaan dan zeker of ne mix? Maar daarom dan 10 euro vragen? Iemand meer info? Had ook grote spandoeken zien hangen op de markt in Geraardsbergen zondagavond. Leek wel of ze het top-evenement van het jaar aankondigden (wat natuurlijk niet zo moeilijk meer is nu de Ronde daar weg is). Match zou gespeeld worden in Geraardsbergen, ik denk op 7 augustus of zoiets, maar ben ook niet meer zeker over de datum. Stond tot gisteren niet op de officiële site, vond dit raar want daar werd het echt mega aangekondigd... Dat is een beloftenwedstrijd, was al een hele tijd gepland, maar sinds dat het een gewone beloftenwedstrijd is, is het uiteraard niet terug te vinden op de officiële website. Dat ze daarvoor zo nen tam tam maken in Giesbaargen is me een raadsel, een groot spandoek op de markt, radiospotjes met misleidende reclame en inkom aan tien (!) Euro ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 25 Jul 2012, 0:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Ik dacht eerst nog te gaan, maar ik ga passen voor vanavond. Te weinig A-kernspelers
_________________ www.spionkoplede.com |
| 25 Jul 2012, 9:23 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Gio schreef: WetterenForever5479 schreef: salvador schreef: Had ook grote spandoeken zien hangen op de markt in Geraardsbergen zondagavond. Leek wel of ze het top-evenement van het jaar aankondigden (wat natuurlijk niet zo moeilijk meer is nu de Ronde daar weg is). Match zou gespeeld worden in Geraardsbergen, ik denk op 7 augustus of zoiets, maar ben ook niet meer zeker over de datum. Stond tot gisteren niet op de officiële site, vond dit raar want daar werd het echt mega aangekondigd... Dat is een beloftenwedstrijd, was al een hele tijd gepland, maar sinds dat het een gewone beloftenwedstrijd is, is het uiteraard niet terug te vinden op de officiële website. Dat ze daarvoor zo nen tam tam maken in Giesbaargen is me een raadsel, een groot spandoek op de markt, radiospotjes met misleidende reclame en inkom aan tien (!) Euro ![]() Hoe meer tamtam ze er rond maken, hoe meer potentieële aanwezigen er zouden kunnen zijn (=meer inkomsten). Maar 10€ voor een beloftenmatch is idd zwaar overdreven. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 25 Jul 2012, 9:32 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Om welk uur is de aftrap vanavond vs. Teralfene?
_________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 25 Jul 2012, 11:39 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 11 Aug 2011, 21:28 Berichten: 86 |
davy1919 schreef: Om welk uur is de aftrap vanavond vs. Teralfene? 7u dacht ik _________________ We're Back ! |
| 25 Jul 2012, 12:21 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Jareken schreef: davy1919 schreef: Om welk uur is de aftrap vanavond vs. Teralfene? 7u dacht ik Klopt, 19u |
| 25 Jul 2012, 12:36 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
jammen schreef: Gio schreef: WetterenForever5479 schreef: Dat is een beloftenwedstrijd, was al een hele tijd gepland, maar sinds dat het een gewone beloftenwedstrijd is, is het uiteraard niet terug te vinden op de officiële website. Dat ze daarvoor zo nen tam tam maken in Giesbaargen is me een raadsel, een groot spandoek op de markt, radiospotjes met misleidende reclame en inkom aan tien (!) Euro ![]() Hoe meer tamtam ze er rond maken, hoe meer potentieële aanwezigen er zouden kunnen zijn (=meer inkomsten). Maar 10€ voor een beloftenmatch is idd zwaar overdreven. Ja, amaai als ik dit lees dat is ginder wel zwaar oplichten, hoor, als je die reclame zag!!! |
| 25 Jul 2012, 20:26 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
|
| 26 Jul 2012, 23:08 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
AlostanA schreef: http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/video/item/120-videobeelden-stage Ze kunnen 't precies goed me elkaar vinden: positief voor de teamgeest VDN zijn uitleg over zen helm en de Stavros op 't einde This is Iendracht ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 26 Jul 2012, 23:38 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Iendrachtzot schreef: AlostanA schreef: http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/video/item/120-videobeelden-stage Ze kunnen 't precies goed me elkaar vinden: positief voor de teamgeest VDN zijn uitleg over zen helm en de Stavros op 't einde This is Iendracht ![]() Ik peis da de Stavros ne schaa maan es, as we dienen ewa goan oppeppen toidens de match goan we doar nog veil plezier oan beleven. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 27 Jul 2012, 6:26 |
|
| Pagina 34 van 64 |
[ 947 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 32 33 34 35 36 … 64 Volgende |