|
|
| Pagina 17 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Miniem
Bericht Re: Stadion
Maessie schreef: FDR vertelde mij dat we nen deal hebben met Belgacom voor de uitzendingen. Iedere thuismatch op vrijdagavond? |
| 25 Jul 2012, 0:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Geo schreef: Maessie schreef: FDR vertelde mij dat we nen deal hebben met Belgacom voor de uitzendingen. Iedere thuismatch op vrijdagavond? Waarschijn niet allemaal ???? De carnavalsmatch valt toch op een vrijdag .... _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Jul 2012, 0:33 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Onderkroiper schreef: Geo schreef: Maessie schreef: FDR vertelde mij dat we nen deal hebben met Belgacom voor de uitzendingen. Iedere thuismatch op vrijdagavond? Waarschijn niet allemaal ???? De carnavalsmatch valt toch op een vrijdag .... De carnavalsmatch live op B-TV nice_________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 25 Jul 2012, 0:56 |
|
|
Freak
Maessie schreef: Seg wankers, beetje positief blijven he seg. In mijn euforie na de match tegen Willem II heb ik dat bericht geplaatst. Ik vind dat de huidige ploeg die we hebben op het eerste zicht echt goed. Juiste balans, binnen budget... Daarom een pluim voor ons bestuur want ik vind dat ze goed werk leveren (tot nu toe). FDR vertelde mij dat we nen deal hebben met Belgacom voor de uitzendingen en dat er afspraken worden gemaakt met het stadsbestuur voor een nieuw stadion.Daarom heb ik dat berichtonder "stadion" gezet. Er komen ook nog enkele niet-onbelangrijke sponsors in de loop van het seizoen..... Iedereen blij nu? pfff. in een jaar met verkiezingen is dat typisch. We zullen elkaar volgend jaar rond deze tijd nog eens spreken om te zien wat er CONCREET van geworden is... |
| 25 Jul 2012, 8:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
El Corredor schreef: Maessie schreef: Seg wankers, beetje positief blijven he seg. In mijn euforie na de match tegen Willem II heb ik dat bericht geplaatst. Ik vind dat de huidige ploeg die we hebben op het eerste zicht echt goed. Juiste balans, binnen budget... Daarom een pluim voor ons bestuur want ik vind dat ze goed werk leveren (tot nu toe). FDR vertelde mij dat we nen deal hebben met Belgacom voor de uitzendingen en dat er afspraken worden gemaakt met het stadsbestuur voor een nieuw stadion.Daarom heb ik dat berichtonder "stadion" gezet. Er komen ook nog enkele niet-onbelangrijke sponsors in de loop van het seizoen..... Iedereen blij nu? pfff. in een jaar met verkiezingen is dat typisch. We zullen elkaar volgend jaar rond deze tijd nog eens spreken om te zien wat er CONCREET van geworden is... FDR zei de laatste vergadering dat er al 5 jaar onderhandelt wordt door de club met de stad, en er nog niks concreet. Loze beloften richting verkiezingen, zo zie ik het _________________ www.spionkoplede.com |
| 25 Jul 2012, 8:26 |
|
|
Miniem
Geo schreef: Maessie schreef: FDR vertelde mij dat we nen deal hebben met Belgacom voor de uitzendingen. Kan iemand dit bericht bevestigen of ontkennen? Als ge uw abonnement al verlengd hebt en ge kunt geen enkele vrijdag komen zien, hebt ge wel een probleem. |
| 25 Jul 2012, 9:42 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Geo schreef: Geo schreef: Maessie schreef: FDR vertelde mij dat we nen deal hebben met Belgacom voor de uitzendingen. Kan iemand dit bericht bevestigen of ontkennen? Als ge uw abonnement al verlengd hebt en ge kunt geen enkele vrijdag komen zien, hebt ge wel een probleem. Ik dacht dat Belgacom deze keer met ALLE tweedeklassers een deal zou maken?? _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 25 Jul 2012, 10:03 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
hansken schreef: Geo schreef: Geo schreef: Kan iemand dit bericht bevestigen of ontkennen? Als ge uw abonnement al verlengd hebt en ge kunt geen enkele vrijdag komen zien, hebt ge wel een probleem. Ik dacht dat Belgacom deze keer met ALLE tweedeklassers een deal zou maken?? Was inderdaad zo gezegd geweest, iedereen ging zo aan bod komen en er gingen misschien ook wekelijkse samenvattingen komen (... Dacht ik toch). _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 25 Jul 2012, 10:06 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43 Berichten: 602 Leeftijd: 34 Locatie: Lede |
Driedubbel gekloot ale.. Kzit me Telenet Digital TV, en alle vrijdage kannek nu ook ni gene verlof pakken..
Daar sta ik dan met mijn abonnement.. Hopelijk worden er geen weinig vrijdagen gespeeld, en spelen wij zaterdagavond/zondag. |
| 25 Jul 2012, 13:21 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Elektronized schreef: Driedubbel gekloot ale.. Kzit me Telenet Digital TV, en alle vrijdage kannek nu ook ni gene verlof pakken.. Daar sta ik dan met mijn abonnement.. Hopelijk worden er geen weinig vrijdagen gespeeld, en spelen wij zaterdagavond/zondag. als dat werkelijk zo gaat zijn, is dit volgens mij een goede reden om abbo te laten annuleren en geld terug te krijgen ! _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 25 Jul 2012, 13:54 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Jan 2011, 13:19 Berichten: 229 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
't Is ier ook nooit goe e... Vorig jaar een en al gezaag omdat da contract met Belgacom een "gemiste kans" was, en nu is er al gezaag omdat vande jaar mss wel wordt uitgezonden...
|
| 25 Jul 2012, 14:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Madman schreef: 't Is ier ook nooit goe e... Vorig jaar een en al gezaag omdat da contract met Belgacom een "gemiste kans" was, en nu is er al gezaag omdat vande jaar mss wel wordt uitgezonden... Inderdaad,voor mij geen probleem ik heb Belgacom,maar ik zal niet kijken ik kom wel naar het stadion ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 25 Jul 2012, 14:21 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Madman schreef: 't Is ier ook nooit goe e... Vorig jaar een en al gezaag omdat da contract met Belgacom een "gemiste kans" was, en nu is er al gezaag omdat vande jaar mss wel wordt uitgezonden... _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 25 Jul 2012, 15:11 |
|
|
Freak
Bakkie schreef: Madman schreef: 't Is ier ook nooit goe e... Vorig jaar een en al gezaag omdat da contract met Belgacom een "gemiste kans" was, en nu is er al gezaag omdat vande jaar mss wel wordt uitgezonden... Inderdaad,voor mij geen probleem ik heb Belgacom,maar ik zal niet kijken ik kom wel naar het stadion ![]() voilà that's the spirit, al geven ze het op een XXX-kanaal, dan nog kom ik naar t stadion... ![]() |
| 25 Jul 2012, 15:29 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02 Berichten: 352 Leeftijd: 57 Locatie: Oilsjt |
Bakkie schreef: Madman schreef: 't Is ier ook nooit goe e... Vorig jaar een en al gezaag omdat da contract met Belgacom een "gemiste kans" was, en nu is er al gezaag omdat vande jaar mss wel wordt uitgezonden... Inderdaad,voor mij geen probleem ik heb Belgacom,maar ik zal niet kijken ik kom wel naar het stadion ![]() ik ga 2x zien, eerst thuis waar mijn wittekes koud staan en dan thuis op belgacom opgepakt ![]() |
| 25 Jul 2012, 16:18 |
|
| Pagina 17 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 462 Volgende |