|
|
| Pagina 180 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 178 179 180 181 182 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02 Berichten: 352 Leeftijd: 57 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Artikels
DavidSeal schreef: lolo4ever schreef: De Jean schreef: Oostende gaat vol voor promotie naar eerste, Aalst niet. Waarom is Oostende sportief gezien dan geen stap vooruit? Ik had ze alledrie graag dit seizoen nog voor ons in actie gezien, maar dat is nu eenmaal voetbal. Ik gun hen nog een mooie carrière, wie weet komen ze ooit in eerste klasse terecht. Ik ga ook wel eens piepen op het forum van Oostende.Het woord promotie kom je daar niet echt tegen.Ze zijn eerder bescheiden en zouden al blij zijn met een herhaling van hun vorig seizoen. Ik moet zeggen dat er hier grotere optimisten rondlopen. Kan het nu stoppen met dat gezaag over EX!!!!!-spelers!!!! |
| 30 Jul 2012, 17:16 |
|
|
Nationale Ploeg
El Corredor schreef: edit ik zou bij God niet weten wie ik zou verafgoden ze, tante Edith. volgens mij zijdde gij u serieus aan het missen. ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 30 Jul 2012, 17:23 |
|
|
Nationale Ploeg
jammen schreef: ajoin54 schreef: Still standing ! schreef: zeg ik nu zoiets raars ? ik vind eerder dat er hier een paar precies aan een lichte vorm van afgoderij doen zenne. als de Lolo of de Wouter naar 1ste gekund hadden of naar ne goeien 2de-klasser met een profcontract (zoals Potjes) dan heeft niemand daar een probleem mee. maar als ge naar die zoutwaterzeikers gaat en dan nog in de krant laat zetten dat ge kv oostende een 'grote sprong voorwaarts' vind in vergelijking met EA (Schutterken), tja dan moogt ge als EA-supp daar toch een andere mening over hebben zeker ? aub seg. ![]() dan Ik geloof nooit dat Niels dat gezegd, laat staan, bedoeld heeft. stond zo in hln, toch al tijdje geleden. kan natuurlijk best zijn dat de woorden een beetje verdraaid zijn, of uit de context gerukt (dat hij het bvb meer over zijn eigen contract of situatie had) maar was wel de 'kop' van da artikel. en hij had het toch ook over de 'omkadering' (waarmee hij niet de supps bedoelde he, integendeel daar wastem + over). _________________ may the FORCE be with you. |
| 30 Jul 2012, 17:25 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Eendracht Aalst verplaatst carnavalswedstrijd
Aalst is dé Belgische carnavalstad bij uitstek. Omwille van die reden heeft Eendracht Aalst zopas zijn thuiswedstrijd in het carnavalsweekend verplaatst. Oorspronkelijk stond de carnavalswedstrijd van de Ajuinen tegen White Star Woluwe geprogrammeerd op zondag 10 februari om 15 uur. Maar na overleg tussen de club Eendracht Aalst, het stadsbestuur, de politie, tegenstander White Star Woluwe en de KBVB toonden alle partijen zich bereid om de wedstrijd te vervroegen naar vrijdag 8 februari om 20.30 uur. Op zijn website bedankt Eendracht Aalst de burgemeester, de korpschef, het bestuur van White Star Woluwe en het Sportcomité van de Belgische voetbalbond voor de goede samenwerking bij deze belangrijke kalenderwijziging. Bron: NR10.be _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 30 Jul 2012, 17:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Iendrachtzot schreef: Eendracht Aalst verplaatst carnavalswedstrijd Aalst is dé Belgische carnavalstad bij uitstek. Omwille van die reden heeft Eendracht Aalst zopas zijn thuiswedstrijd in het carnavalsweekend verplaatst. Oorspronkelijk stond de carnavalswedstrijd van de Ajuinen tegen White Star Woluwe geprogrammeerd op zondag 10 februari om 15 uur. Maar na overleg tussen de club Eendracht Aalst, het stadsbestuur, de politie, tegenstander White Star Woluwe en de KBVB toonden alle partijen zich bereid om de wedstrijd te vervroegen naar vrijdag 8 februari om 20.30 uur. Op zijn website bedankt Eendracht Aalst de burgemeester, de korpschef, het bestuur van White Star Woluwe en het Sportcomité van de Belgische voetbalbond voor de goede samenwerking bij deze belangrijke kalenderwijziging. Bron: NR10.be PRACHTIG NIEUWS _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 30 Jul 2012, 17:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
DavidSeal schreef: lolo4ever schreef: De Jean schreef: Oostende gaat vol voor promotie naar eerste, Aalst niet. Waarom is Oostende sportief gezien dan geen stap vooruit? Ik had ze alledrie graag dit seizoen nog voor ons in actie gezien, maar dat is nu eenmaal voetbal. Ik gun hen nog een mooie carrière, wie weet komen ze ooit in eerste klasse terecht. Ik ga ook wel eens piepen op het forum van Oostende.Het woord promotie kom je daar niet echt tegen.Ze zijn eerder bescheiden en zouden al blij zijn met een herhaling van hun vorig seizoen. Ik moet zeggen dat er hier grotere optimisten rondlopen. Kan het nu stoppen met dat gezaag over EX!!!!!-spelers!!!! Of anders een Abbo nemen http://www.kvo.be/news/detail.phtml?id=1342 _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 30 Jul 2012, 19:54 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
http://www.nr10.be/tweedeklasse/nieuws/item/marijn-vandewalle-aalst-als-springplank
Eendracht Aalst versterkte zich begin juli met aanvaller Marijn Vandewalle. De youngster wil zich graag in de basis knokken. De 19-jarige Vandewalle kwam over van Club Brugge en tekende een tweejarig contract in het Pierre Cornelisstadion. Eerder genoot hij zijn jeugdopleiding bij Moeskroen en Zulte-Waregem. In Het Nieuwsblad blikt hij terug op zijn verblijf in het Jan Breydelstadion en geeft hij zijn eerste indrukken van zijn nieuwe werkgever. Een jaar geleden leek Vandewalle nog uitzicht te hebben op een plek in de A-kern van Club Brugge. "Adrie Koster nam me op in de A-kern en ik maakte de volledige voorbereiding mee. Ik had de indruk dat de Nederlander in mij geloofde, want ik kreeg veel kansen in de oefenwedstrijden. Ik liep echter een blessure op en Koster vertrok. Nadien geraakte ik op een zijspoor, en al zeker omdat Georges Leekens me geen perspectieven op een doorbraak kon bieden." Toen Aalst op de proppen kwam moest de aanvaller niet lang nadenken. "Nogal wat clubs stonden in de rij om me binnen te halen, maar Aalst was de enige kandidaat die me aansprak. Trainer Bart Van Renterghem kende ik nog van de Topsportschool in Gent. Zijn werkwijze overtuigde me om voor twee jaar te tekenen bij Eendracht." Vandewalle heeft zich zijn overgang nog niet beklaagd. "Na vier weken voorbereiding ben ik ervan overtuigd dat ik met Aalst de goede keuze maakte. De sfeer in de groep is uitmuntend. Ik kende behalve de andere Brugse belofte Tjendo De Cuyper niemand, maar werd goed opgevangen. Tegen Willem II en Oudenaarde zwengelden we het vertrouwen aan." Wat verwacht de nieuwkomer nu zelf van het komende seizoen? "Ik wil knokken voor een basisplaats. Op termijn wil ik doorgroeien naar eerste klasse. Aalst vormt het ideale platform om mijn carrière te lanceren. De conditie moet nog wat groeien, maar tegen de competitiestart moet ik er staan." (TV) _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 03 Aug 2012, 12:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik geloof wel in de kansen van die gast.
Ben wel benieuwd wat BVR zijn plannen met hem zijn, is het om conditie op te doen dat hij hem in de spits posteert of effectief omdat hij daar iets in hem ziet (heeft er in ieder geval wel de body voor). Gezien zijn vista zou ik hem 1 keer eens tegen een deftige speler op de 10 willen zien. _________________ If you never try, you'll never know |
| 03 Aug 2012, 12:41 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
|
| 03 Aug 2012, 15:46 |
|
|
Romario schreef: http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20120802_00245084 Mooi interview, alleen 'stadion eerste klasse waardig' ... toch niet meer voor deze tijden (maar bon, da's voor in dat andere actuele toppic )_________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 03 Aug 2012, 16:32 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Tom Pietermaat is geselecteerd voor de nationale ploeg -20 en speelt op 15/8 in Rusland.
|
| 09 Aug 2012, 15:01 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
zwawi schreef: Tom Pietermaat is geselecteerd voor de nationale ploeg -20 en speelt op 15/8 in Rusland. Sterk Tom! |
| 09 Aug 2012, 18:51 |
|
|
Nieuw wereldrecord 200m...
1919 ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 09 Aug 2012, 21:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Iendrachtzot schreef: Nieuw wereldrecord 200m... 1919 ![]() Gebt sjans da hij het net niet heeft verbeterd ![]() |
| 09 Aug 2012, 21:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Het is de week van 1919 precies
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 09 Aug 2012, 22:05 |
|
| Pagina 180 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 178 179 180 181 182 … 497 Volgende |