|
|
| Pagina 4 van 33 |
[ 494 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 33 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
parol schreef: The Blackwans schreef: Jeroen schreef: Ik hoop vooral dat het geen combi is, dan zal er toch wel 7/800 man aanwezig zijn. Kans is echter klein vrees ik. Het is zonder twijfel combi, dat kan ik al wel verklappen. Het zal combiregeling zijn zoals vorig seizoen. De Antwerpse politie vroeg toen ook op voorhand een lijst van alle meereizende supporters met hun adres en het nummer van hun identiteitskaart. Deze voorwaarde moest vervuld zijn om aan de tickets in voorverkoop te geraken. Jawadde zeg. Wat gaat het volgende keer zijn: telefoonnummer, bloedgroep en kosten van de hypotheek ? |
| 03 Aug 2012, 14:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Elektronized schreef: Voor de eerste competitiewedstrijd R. Antwerp F.C. - S.C. Eendracht Aalst van woensdag 22 augustus om 20u is de combiregeling opgelegd. Bezoekerstickets zijn dus enkel verkrijgbaar in combinatie met een ticket voor georganiseerd busvervoer. Antwerp stelt 858 tickets ter beschikking van Eendracht Aalst. Meer info over de ticketprijzen volgt. Gezien de combiregeling kunnen supporters van E.Aalst die deze wedstrijd wensen bij te wonen enkel een ticket aanschaffen bij een erkende supporterclub (contactgegevens vindt u op deze website onder het menu Supporters/supporterclubs), en enkel in combinatie met een ticket voor busvervoer dat georganiseerd wordt door een erkende supportersclub. bron: eendracht-aalst.be In da nieuw vak kan toch een pak meer volk in dan de 858 tickets die ze beschikbaar geven?? _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 03 Aug 2012, 14:02 |
|
|
Freak
ik laat de combi's aan mij passeren dit jaar. Heel jammer maar het plezier ontgaat mij meer en meer van dergelijke toestanden. Lijkt me trouwens eens iets voor de VZW om dit aan te kaarten.
|
| 03 Aug 2012, 14:07 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
El Corredor schreef: ik laat de combi's aan mij passeren dit jaar. Heel jammer maar het plezier ontgaat mij meer en meer van dergelijke toestanden. Lijkt me trouwens eens iets voor de VZW om dit aan te kaarten. 100% akkoord!! _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 03 Aug 2012, 14:08 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43 Berichten: 602 Leeftijd: 34 Locatie: Lede |
Volgens mij kan er ginder ook meer volk binnen, maar ik zou het al een prestatie vinden als we 858 man meekrijgen.
![]() |
| 03 Aug 2012, 14:09 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
El Corredor schreef: ik laat de combi's aan mij passeren dit jaar. Heel jammer maar het plezier ontgaat mij meer en meer van dergelijke toestanden. Lijkt me trouwens eens iets voor de VZW om dit aan te kaarten. Wat ik bij combiwedstrijden doe is er toch met de auto naartoe rijden en mij in een rustig vak zetten bij de thuisploeg. Combi's vind ik ook allesbehalve plezant. Natuurlijk mag je dan wel niet laten blijken dat je daar niet op je plaats zit, maar ik kan mij wel inbeelden dat er mensen zijn die dat niet kunnen, dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken uiteraard. |
| 03 Aug 2012, 14:12 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Woensdag + combi = 858 meer dan voldoende
_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 03 Aug 2012, 14:15 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Verbechio schreef: Woensdag + combi = 858 meer dan voldoende Ik kan al ni mee, de eerste twee matchen mis ik al door het werk en geen wissel mogelijk _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 03 Aug 2012, 14:29 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Gio schreef: Verbechio schreef: Woensdag + combi = 858 meer dan voldoende Ik kan al ni mee, de eerste twee matchen mis ik al door het werk en geen wissel mogelijk kutzooi zoals ze zeggen _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 03 Aug 2012, 14:31 |
|
|
Freak
Jules Destrooper schreef: El Corredor schreef: ik laat de combi's aan mij passeren dit jaar. Heel jammer maar het plezier ontgaat mij meer en meer van dergelijke toestanden. Lijkt me trouwens eens iets voor de VZW om dit aan te kaarten. Wat ik bij combiwedstrijden doe is er toch met de auto naartoe rijden en mij in een rustig vak zetten bij de thuisploeg. Combi's vind ik ook allesbehalve plezant. Natuurlijk mag je dan wel niet laten blijken dat je daar niet op je plaats zit, maar ik kan mij wel inbeelden dat er mensen zijn die dat niet kunnen, dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken uiteraard. dit jaar hebben we dat ook gedaan, gewoon naar daar rijden en ticketje bij thuissupporters gekocht. maar vb. tegen Lommel bieden ze de dag zelf ook voor thuissupporters zelfs geen tickets meer aan. ![]() |
| 03 Aug 2012, 15:00 |
|
|
forumlegende
Combi is ook niets voor mij...eigenlijk ongelofelijk dat dit kan maar ja, om die 20 onnozelaars te straffen wordt zoals zo vaak iedereen gestraft!
Ik ga denk ik ook gewoon met de wagen en dan op 't gemaksken in een kalm Antwerp-vaksken... |
| 03 Aug 2012, 15:11 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
El Corredor schreef: Jules Destrooper schreef: El Corredor schreef: ik laat de combi's aan mij passeren dit jaar. Heel jammer maar het plezier ontgaat mij meer en meer van dergelijke toestanden. Lijkt me trouwens eens iets voor de VZW om dit aan te kaarten. Wat ik bij combiwedstrijden doe is er toch met de auto naartoe rijden en mij in een rustig vak zetten bij de thuisploeg. Combi's vind ik ook allesbehalve plezant. Natuurlijk mag je dan wel niet laten blijken dat je daar niet op je plaats zit, maar ik kan mij wel inbeelden dat er mensen zijn die dat niet kunnen, dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken uiteraard. dit jaar hebben we dat ook gedaan, gewoon naar daar rijden en ticketje bij thuissupporters gekocht. maar vb. tegen Lommel bieden ze de dag zelf ook voor thuissupporters zelfs geen tickets meer aan. ![]() mja das natuurlijk dik gekloot dan ![]() |
| 03 Aug 2012, 15:14 |
|
|
Junior
Nieuwsflash site EA:
04-08 De politiediensten en het Antwerpse stadsbestuur delen mee dat voor de competitiewedstrijd Antwerp - E.Aalst de supportersbussen vanaf het rendez-vouspunt aan de August Van De Wielelei in Wondelgem door de politie zullen geëscorteerd worden. De drank op de bussen moet vanaf dan slotvast worden opgeborgen |
| 05 Aug 2012, 12:00 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Tom1983 schreef: Nieuwsflash site EA: 04-08 De politiediensten en het Antwerpse stadsbestuur delen mee dat voor de competitiewedstrijd Antwerp - E.Aalst de supportersbussen vanaf het rendez-vouspunt aan de August Van De Wielelei in Wondelgem door de politie zullen geëscorteerd worden. De drank op de bussen moet vanaf dan slotvast worden opgeborgen ![]() |
| 05 Aug 2012, 12:14 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Gelbe_wand schreef: Tom1983 schreef: Nieuwsflash site EA: 04-08 De politiediensten en het Antwerpse stadsbestuur delen mee dat voor de competitiewedstrijd Antwerp - E.Aalst de supportersbussen vanaf het rendez-vouspunt aan de August Van De Wielelei in Wondelgem door de politie zullen geëscorteerd worden. De drank op de bussen moet vanaf dan slotvast worden opgeborgen ![]() Bwa, geen ramp. Ketting rond de bakken, hangslotje er rond en klaar is kees ; slotvast opgeborgen. Als ze met idiote maatregelen komen moet je er idioot op reageren. ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 05 Aug 2012, 12:29 |
|
| Pagina 4 van 33 |
[ 494 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 33 Volgende |