|
|
| Pagina 48 van 64 |
[ 947 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 46 47 48 49 50 … 64 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40 Berichten: 410 Leeftijd: 66 |
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2012-2013
El Corredor schreef: vantjen schreef: Vind het wat spijtig dat er geen samenwerking kan komen tussen mij, aalst tv en eendracht zelf. Zoals gisteren had ik gerust reactie van de trainer kunnen vragen of andere spelers. Heb er nog een goeie pint staan mee drinken na de match, zodus tijd genoeg! Maar ja, tijd geeft raad zeker! We zullen wel afwachten, en HOPEN! ik heb zo de indruk dat er precies toch iets gebroken is tussen jou en den eendracht... Yep, plak op! |
| 08 Aug 2012, 13:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Look a like van Jan spier was aanwezig
_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 08 Aug 2012, 14:50 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
vantjen schreef: El Corredor schreef: vantjen schreef: Vind het wat spijtig dat er geen samenwerking kan komen tussen mij, aalst tv en eendracht zelf. Zoals gisteren had ik gerust reactie van de trainer kunnen vragen of andere spelers. Heb er nog een goeie pint staan mee drinken na de match, zodus tijd genoeg! Maar ja, tijd geeft raad zeker! We zullen wel afwachten, en HOPEN! ik heb zo de indruk dat er precies toch iets gebroken is tussen jou en den eendracht... Yep, plak op! zou iets voor de volgende AV zijn, maar die is dan ook maar binnen x-aantal maanden... Eens aan Frank zijn oren trekken zie. (weeral) _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 08 Aug 2012, 15:05 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
davy1919 schreef: vantjen schreef: El Corredor schreef: ik heb zo de indruk dat er precies toch iets gebroken is tussen jou en den eendracht... Yep, plak op! zou iets voor de volgende AV zijn, maar die is dan ook maar binnen x-aantal maanden... Eens aan Frank zijn oren trekken zie. (weeral) bwa, eerlijk gezegd vind ik dit nu geen reden om aan Frank zijn oren te trekken. Het is een jammerlijk besluit maar het is nu niet het einde van de wereld hé. Ze hebben een standpunt ingenomen over hoe ze willen omgaan met hun zichtbaarheid kwa tv, internet, enz. Het is aan hun om het waar te maken. Moest je nu zien binnen x-aantal maanden dat hun beleid hierop faalt dan kan je met hun eens gaan samenzitten. Maar om hier nu direct een punt van te maken? (had je trouwens niet gezegd in je video dat je hier geen polemiek wou rond starten vantjen?) Niet alles moet direct worden afgebroken hé. Hoewel nog niet alles perfect loopt zie ik hier en daar toch enkel lichtpuntjes vanuit het bestuur (verfraaiingswerken stadion, toch een redelijk mooi ploeg samengebracht, ...) waardoor ik hun ook op andere vlakken een kans wil geven. _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 08 Aug 2012, 15:26 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Gaskonijn schreef: davy1919 schreef: vantjen schreef: Yep, plak op! zou iets voor de volgende AV zijn, maar die is dan ook maar binnen x-aantal maanden... Eens aan Frank zijn oren trekken zie. (weeral) bwa, eerlijk gezegd vind ik dit nu geen reden om aan Frank zijn oren te trekken. Het is een jammerlijk besluit maar het is nu niet het einde van de wereld hé. Ze hebben een standpunt ingenomen over hoe ze willen omgaan met hun zichtbaarheid kwa tv, internet, enz. Het is aan hun om het waar te maken. Moest je nu zien binnen x-aantal maanden dat hun beleid hierop faalt dan kan je met hun eens gaan samenzitten. Maar om hier nu direct een punt van te maken? (had je trouwens niet gezegd in je video dat je hier geen polemiek wou rond starten vantjen?) volledig akkoord. |
| 08 Aug 2012, 17:47 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Stijn schreef: Gaskonijn schreef: davy1919 schreef: zou iets voor de volgende AV zijn, maar die is dan ook maar binnen x-aantal maanden... Eens aan Frank zijn oren trekken zie. (weeral) bwa, eerlijk gezegd vind ik dit nu geen reden om aan Frank zijn oren te trekken. Het is een jammerlijk besluit maar het is nu niet het einde van de wereld hé. Ze hebben een standpunt ingenomen over hoe ze willen omgaan met hun zichtbaarheid kwa tv, internet, enz. Het is aan hun om het waar te maken. Moest je nu zien binnen x-aantal maanden dat hun beleid hierop faalt dan kan je met hun eens gaan samenzitten. Maar om hier nu direct een punt van te maken? (had je trouwens niet gezegd in je video dat je hier geen polemiek wou rond starten vantjen?) volledig akkoord. ik zie niet in waarom Vantjen zijn ding niet zou kunnen doen op de officiele site dan wel te verstaan . Intervieuws voor en na de match, beelden vanop de bus, enz ... Is dat nu zo moeilijk om te regelen ? Jongens, praat met elkaar en de zaak is opgelost ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 08 Aug 2012, 19:01 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Gaskonijn schreef: davy1919 schreef: vantjen schreef: Yep, plak op! zou iets voor de volgende AV zijn, maar die is dan ook maar binnen x-aantal maanden... Eens aan Frank zijn oren trekken zie. (weeral) bwa, eerlijk gezegd vind ik dit nu geen reden om aan Frank zijn oren te trekken. Het is een jammerlijk besluit maar het is nu niet het einde van de wereld hé. Ze hebben een standpunt ingenomen over hoe ze willen omgaan met hun zichtbaarheid kwa tv, internet, enz. Het is aan hun om het waar te maken. Moest je nu zien binnen x-aantal maanden dat hun beleid hierop faalt dan kan je met hun eens gaan samenzitten. Maar om hier nu direct een punt van te maken? (had je trouwens niet gezegd in je video dat je hier geen polemiek wou rond starten vantjen?) Niet alles moet direct worden afgebroken hé. Hoewel nog niet alles perfect loopt zie ik hier en daar toch enkel lichtpuntjes vanuit het bestuur (verfraaiingswerken stadion, toch een redelijk mooi ploeg samengebracht, ...) waardoor ik hun ook op andere vlakken een kans wil geven. Je kan natuurlijk ook de mensen die zich belangeloos al die tijd hebben ingezet een eerlijke kans geven. Naar mijn gevoel deed Vantjen de interviews op een manier dat jij of ik met de betrokkene zou praten. Geen hoogstaand Nederlandse taal, maar echte "Oilsjterse ( in zijn geval nu Leedse) proat". Wat de toegankelijkheid voor iedereen een stuk lager maakte. Ik snap ook niet waarop je Vantjen kan betrappen om een polemiek te starten ? Gewoon omdat hij één keer ergens een antwoord op geeft ? Kort door de bocht, niet ? We willen allemaal het beste voor ons ploegske, maar mensen die zich al jaren bewezen hebben zomaar opzij schuiven, ik weet niet, misschien moet je dan maar beter supporter worden van Anderlecht of Brugge. Daar zijn ze dat gewoon. De lichtpuntjes die je aanhaalt durf ik zelfs de normale gang van zaken te noemen. Je dient toch een redelijke accomodatie te hebben ? Een redelijk mooi ploegje ? Dat zal blijken rond nieuwjaar, tegen eind oktober kan de helft van dit mooie ploegje alweer uitgekotst worden. Ik ben akkoord om Aalst.tv de kans te geven om er iets moois van te maken op de officiële site, maar gooi niet alles weg wat goed was ook, getuige de zoveel meer bezoekers op de betrokken website's. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 08 Aug 2012, 19:11 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Dirk schreef: Gaskonijn schreef: davy1919 schreef: zou iets voor de volgende AV zijn, maar die is dan ook maar binnen x-aantal maanden... Eens aan Frank zijn oren trekken zie. (weeral) bwa, eerlijk gezegd vind ik dit nu geen reden om aan Frank zijn oren te trekken. Het is een jammerlijk besluit maar het is nu niet het einde van de wereld hé. Ze hebben een standpunt ingenomen over hoe ze willen omgaan met hun zichtbaarheid kwa tv, internet, enz. Het is aan hun om het waar te maken. Moest je nu zien binnen x-aantal maanden dat hun beleid hierop faalt dan kan je met hun eens gaan samenzitten. Maar om hier nu direct een punt van te maken? (had je trouwens niet gezegd in je video dat je hier geen polemiek wou rond starten vantjen?) Niet alles moet direct worden afgebroken hé. Hoewel nog niet alles perfect loopt zie ik hier en daar toch enkel lichtpuntjes vanuit het bestuur (verfraaiingswerken stadion, toch een redelijk mooi ploeg samengebracht, ...) waardoor ik hun ook op andere vlakken een kans wil geven. Je kan natuurlijk ook de mensen die zich belangeloos al die tijd hebben ingezet een eerlijke kans geven. Naar mijn gevoel deed Vantjen de interviews op een manier dat jij of ik met de betrokkene zou praten. Geen hoogstaand Nederlandse taal, maar echte "Oilsjterse ( in zijn geval nu Leedse) proat". Wat de toegankelijkheid voor iedereen een stuk lager maakte. Ik snap ook niet waarop je Vantjen kan betrappen om een polemiek te starten ? Gewoon omdat hij één keer ergens een antwoord op geeft ? Kort door de bocht, niet ? We willen allemaal het beste voor ons ploegske, maar mensen die zich al jaren bewezen hebben zomaar opzij schuiven, ik weet niet, misschien moet je dan maar beter supporter worden van Anderlecht of Brugge. Daar zijn ze dat gewoon. De lichtpuntjes die je aanhaalt durf ik zelfs de normale gang van zaken te noemen. Je dient toch een redelijke accomodatie te hebben ? Een redelijk mooi ploegje ? Dat zal blijken rond nieuwjaar, tegen eind oktober kan de helft van dit mooie ploegje alweer uitgekotst worden. Ik ben akkoord om Aalst.tv de kans te geven om er iets moois van te maken op de officiële site, maar gooi niet alles weg wat goed was ook, getuige de zoveel meer bezoekers op de betrokken website's. je neemt me de woorden uit de mond ... ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 08 Aug 2012, 19:23 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Iendrachtzot schreef: hansken schreef: +enorm ambetant doet als mense ni meezinge me hem... En kem dieje pee nog nooit gezien eigenlijk in de K Tzal menne maat nooit ni worde peizek ![]() Idd, nog nooit gezien voordien, vond hem gisteren ook wederom irritant. Sommigen probeerden een beetje te 'zingen' voor 'iets van hun €10 te hebben ' maar dieje moest altijd de boel verzieken met zijn mislukt getier... ![]() Wie is da eigenlijk e? Die duikt nu plots op uit het niets ofzo? |
| 08 Aug 2012, 19:52 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Terwijl 35 luide kelen naar Tilburg trekken mogen de overige iendrachters vrijdag GRATIS binnen voor de match tegen zele: u leest het goed: loketten blijven gesloten, supporters gratis op post!
![]() (Bron ©: officiële site) _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 08 Aug 2012, 19:53 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Zienaa schreef: Wie is da eigenlijk e? Die duikt nu plots op uit het niets ofzo? Ondanks al een ouder truitje duikt die (toch in mijn ogen) inderdaad uit het niets op... ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 08 Aug 2012, 19:54 |
|
|
Freak
ik denk dat ons bestuur iemand fulltime hier op dat forum heeft gezet... Alles wat je hier post, komt enkele dagen later op de officiële site.
ik doe mijn duit in het zakje. ik vind het schandalig dat er bij een abonnement geen gratis volle wielen worden gegeven, type fastforward, groep shimano, geen tubes. ***neemt zich nog een recoverydrankje en wacht rustig tot Sas(kia) dit brieft aan FDR*** |
| 08 Aug 2012, 20:01 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Dus Vantjen en onderkroiper, no worry's
![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 08 Aug 2012, 20:06 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Iendrachtzot schreef: Terwijl 35 luide kelen naar Tilburg trekken mogen de overige iendrachters vrijdag GRATIS binnen voor de match tegen zele: u leest het goed: loketten blijven gesloten, supporters gratis op post! ![]() (Bron ©: officiële site) Est 't bier tèn oeik gratis? ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 08 Aug 2012, 21:01 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Wie gaat er mij een ticketje bijhouden voor de collectie , een gratis heb ik nog niet
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 08 Aug 2012, 21:39 |
|
| Pagina 48 van 64 |
[ 947 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 46 47 48 49 50 … 64 Volgende |