Antwerp - E Aalst - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 494 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 33
 Antwerp - E Aalst 

Boycot ?
Peiling eindigde op 19 Aug 2012, 10:29
Ja (ik kan gaan)  45%  [ 47 ]
Neen (ik kan gaan)  29%  [ 30 ]
Ja (ik kan niet gaan)  13%  [ 14 ]
Neen (ik kan niet gaan)  11%  [ 11 ]
Geen mening  2%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 104

Antwerp - E Aalst 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Bericht Re: Antwerp - E Aalst
Jeroen schreef:
luque schreef:
Mij maakt het, met al dat combiregelgedoe, weinig uit. Ik ga er niet heen, punt. Ik ben geen crimineel en wens ook niet als zodanig te worden beschouwd/behandeld. Bakken bier slotvast leggen, hoe verzin je het jongens :wow: ?
Een match of drie, vier geen supporters in hun uitvak en dan eens zien of ze nog zo streng zullen zijn...

Anyway, hopelijk het zelfde scenario van vorig seizoen. Good luck gasten!

Uiteraard wél, het is niet de club zelf die zo'n maatregelen beslist.

Ok, daar heb je een punt. Blijft natuurlijk het feit dat er veel mensen in de kou blijven staan die gewoon een matchke voetbal willen gaan zien.

08 Aug 2012, 19:16
Vaste Waarde

Leeftijd: 71
luque schreef:
Jeroen schreef:
luque schreef:
Mij maakt het, met al dat combiregelgedoe, weinig uit. Ik ga er niet heen, punt. Ik ben geen crimineel en wens ook niet als zodanig te worden beschouwd/behandeld. Bakken bier slotvast leggen, hoe verzin je het jongens :wow: ?
Een match of drie, vier geen supporters in hun uitvak en dan eens zien of ze nog zo streng zullen zijn...

Anyway, hopelijk het zelfde scenario van vorig seizoen. Good luck gasten!

Ok, daar heb je een punt. Blijft natuurlijk het feit dat er veel mensen in de kou blijven staan die gewoon een matchke voetbal willen gaan zien.

ik ga NIET naar RAFC en neen, ik sta NIET in de kou :wave:

08 Aug 2012, 19:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
ajoin54 schreef:
luque schreef:
Jeroen schreef:

Bij etalages Eddy ee schoein vellen frak gevonden?

09 Aug 2012, 9:22
Freak

Die combiregelingen zijn inderdaad een streep door de rekening van vele supporters.
Persoonlijk til ik er niet te zwaar aan gezien ikzelf altijd met de bus ga, waar ik het moeilijker
mee heb zijn de (veel te) hoge ticketprijzen.

Dat alles valt samen met een belachelijke nultolerantie in de stadia, een woord teveel of de verkeerde vinger opsteken en je kan 4maand thuisblijven en bijna een halve maandloon ophoesten. Waar voetbal vroeger de sport was van Jan met de pet is het nu haast voorbehouden voor het grote (cinema)publiek. Aankomen in het stadion, half uurtje vuurwerk voor de match, op je stoeltje zitten met jouw nummer erop, niet teveel lawaai maken en eens in de handen klappen en liefst 5minuten voor affluiten al naar huis om niet in de file te staan.

Om ziek van te worden :kots:

Niet de fout van onze supporters, ook niet van die van Antwerp, ook niet van beide clubs, deze voetbal-in-de-vernieling-helpende-maatregelen komen van een hoger niveau. "Ideaal zou zijn dat voetbal hetzelfde is als naar een film of theater gaan. Volgend jaar gaan we de huidige voetbalwetgeving ook herbekijken, maar deze keer gaan we de fans in het proces betrekken." dixit A.Turtelboom.

Kunnen wij daar iets aan doen ? Eventueel een boycot, maar daarvoor moeten al onze supporterclubs en andere supporters al op één lijn staan, dat is al niet eenvoudig. Maar dan nog, als 2000supporters van Standard en Mechelen (en anderen) geen verschil maken dan zullen wij dat zeker niet maken.

Zolang ik dat financieel kan volhouden laat ik die bobo's mijn club en mijn uitlaatklep na een week hard werken niet afnemen. En kan ik enkel te pas en te onpas AGAINST MODERN FOOTBALL uitschreven.

In het kort ; tot op den Antwaarp :EA: :drank:

09 Aug 2012, 9:37
forumlegende

Geld, geld, geld, daar draait alles om.
Ik wil nu ook niet meteen terug naar de periode waarin je bij sommige wedstrijden best goeie loopschoenen aandeed om uit de handen van vijandige supporters te blijven, maar dat van die cinema doet mij toch ook lichtjes duizelen. Niemand op dat hoge echelon heeft contact met gewone supporters.
En boycots kunnen wel degelijk helpen. Maar dan zit er niemand meer in de stadions, en dat is wat sommigen mss wel willen.

09 Aug 2012, 10:05
Freak

Leeftijd: 45
The Blackwans schreef:
Die combiregelingen zijn inderdaad een streep door de rekening van vele supporters.
Persoonlijk til ik er niet te zwaar aan gezien ikzelf altijd met de bus ga, waar ik het moeilijker
mee heb zijn de (veel te) hoge ticketprijzen.

Dat alles valt samen met een belachelijke nultolerantie in de stadia, een woord teveel of de verkeerde vinger opsteken en je kan 4maand thuisblijven en bijna een halve maandloon ophoesten. Waar voetbal vroeger de sport was van Jan met de pet is het nu haast voorbehouden voor het grote (cinema)publiek. Aankomen in het stadion, half uurtje vuurwerk voor de match, op je stoeltje zitten met jouw nummer erop, niet teveel lawaai maken en eens in de handen klappen en liefst 5minuten voor affluiten al naar huis om niet in de file te staan.

Om ziek van te worden :kots:

Niet de fout van onze supporters, ook niet van die van Antwerp, ook niet van beide clubs, deze voetbal-in-de-vernieling-helpende-maatregelen komen van een hoger niveau. "Ideaal zou zijn dat voetbal hetzelfde is als naar een film of theater gaan. Volgend jaar gaan we de huidige voetbalwetgeving ook herbekijken, maar deze keer gaan we de fans in het proces betrekken." dixit A.Turtelboom.

Kunnen wij daar iets aan doen ? Eventueel een boycot, maar daarvoor moeten al onze supporterclubs en andere supporters al op één lijn staan, dat is al niet eenvoudig. Maar dan nog, als 2000supporters van Standard en Mechelen (en anderen) geen verschil maken dan zullen wij dat zeker niet maken.

Zolang ik dat financieel kan volhouden laat ik die bobo's mijn club en mijn uitlaatklep na een week hard werken niet afnemen. En kan ik enkel te pas en te onpas AGAINST MODERN FOOTBALL uitschreven.

In het kort ; tot op den Antwaarp :EA: :drank:

ja compleet juist, combiregelingen komen er omdat onze supporters en die van Antwerp koorknapen zijn... :hmm: :cool:

09 Aug 2012, 10:11
Junior

Ticketprijzen zijn inderdaad veel te hoog! Maar dat was dan ook wel op Antwerp: 20 euro voor in een varkenstal eigenlijk. Soit is niet alleen op Antwerp te hoog er zijn er nog clubs met schandalige ticketprijzen.

09 Aug 2012, 12:06
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Tom1983 schreef:
Ticketprijzen zijn inderdaad veel te hoog! Maar dat was dan ook wel op Antwerp: 20 euro voor in een varkenstal eigenlijk. Soit is niet alleen op Antwerp te hoog er zijn er nog clubs met schandalige ticketprijzen.

Ik vind het ook schandalig die ticketprijzen! 20 euro inkom, pakt 7 euro voor op den bus en nog wat drinken. Das 40 euro voor een voetbalavondje in 2de klasse...

09 Aug 2012, 12:27
Freak

El Corredor schreef:

ja compleet juist, combiregelingen komen er omdat onze supporters en die van Antwerp koorknapen zijn... :hmm: :cool:

Het grootste gedeelte van onze supporters zijn geen koorknapen, maar wel goedlachse soms ietwat aangeschoten, luidruchtige pleziermakers. Zeker en vast niet het krapuul waarvoor we soms moeten doorgaan.

Als combiregelingen er komen na situaties als op bijvoorbeeld Wezet, dan moet het in het omgekeerde geval ook werken. Aalst-Antwerp vorig seizoen, relletjes, dus combi. Antwerp-Aalst vorig seizoen, één plezante boel zonder het minste opstootje, dus geen combi.

09 Aug 2012, 13:07
Vaste Waarde

Mariner schreef:
ajoin54 schreef:
luque schreef:

nie, ik ga niet naar RAFC om in een stoel te zitten die volgescheten is met duivenstront, en verder om behandeld te worden als uitschot, en daar nog ne keer 20 euries te mogen voor betalen, als het er over is, is het er over ,; maar ieder zijn eigen gedacht hé :D

09 Aug 2012, 13:23

Leeftijd: 37
gweninho schreef:
Tom1983 schreef:

Ik vind het ook schandalig die ticketprijzen! 20 euro inkom, pakt 7 euro voor op den bus en nog wat drinken. Das 40 euro voor een voetbalavondje in 2de klasse...

Begin dan al maar te duimen dat we nooit naar 1e klasse gaan, daar betaal je wekelijks minimum 20euro op verplaatsing :crazy: Voetbalsupporters zijn melkkoeien geworden! Nergens in Europa betaal je zoveel inkom als in België! :kots:

09 Aug 2012, 13:25
Vaste Waarde

hansken schreef:
gweninho schreef:
Tom1983 schreef:

Begin dan al maar te duimen dat we nooit naar 1e klasse gaan, daar betaal je wekelijks minimum 20euro op verplaatsing :crazy: Voetbalsupporters zijn melkkoeien geworden! Nergens in Europa betaal je zoveel inkom als in België! :kots:

idd, volledig mee akkoord, dus mij zult ge daar niet zien dan, maar ieder zijn gedacht en mogelijkheden hé :D

09 Aug 2012, 13:27

Leeftijd: 11
ajoin54 schreef:
Mariner schreef:
ajoin54 schreef:

nie, ik ga niet naar RAFC om in een stoel te zitten die volgescheten is met duivenstront, en verder om behandeld te worden als uitschot, en daar nog ne keer 20 euries te mogen voor betalen, als het er over is, is het er over ,; maar ieder zijn eigen gedacht hé :D

we krijgen wel een betere tribune vdjaar heb ik al gezien, maar langs ne kant versta ik het wel

09 Aug 2012, 13:49
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
hansken schreef:
gweninho schreef:
Tom1983 schreef:

Inderdaad. En dan verschieten ze er van dat sommige ploegen bijna geen fans meenemen op verplaatsing...

09 Aug 2012, 14:10
Vaste Waarde

COMBIREGELING

Ik heb zojuist, net zoals andere supportersclubs, deze definitieve regeling ivm de wedstrijd op Antwerp van Saskia Van Aken gekregen.

"Beste allen,

Net als vorig seizoen is ook ditmaal de combi-regeling van toepassing voor de wedstrijd van 22/8 op Antwerp.

Mag ik jullie daarom vragen mij een lijst te bezorgen van alle meereizende supporters met naam, geboortedatum en identiteitskaartnummer.
De tickets mogen op voorhand of bij afhaling cash betaald worden.

Aarzel niet mij te contacteren mochten jullie nog vragen hebben.

Mvg,
Saskia

--
Saskia Van Aken
Administratief Verantwoordelijke
SC Eendracht Aalst

gsm: +32 (0)490 45 27 99
tel: +32 (0)53 70 16 96
fax: +32 (0)53 78 06 56
e-mail: [email protected]"

09 Aug 2012, 17:01
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 494 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 33