Antwerp - E Aalst - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 494 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 33
 Antwerp - E Aalst 

Boycot ?
Peiling eindigde op 19 Aug 2012, 10:29
Ja (ik kan gaan)  45%  [ 47 ]
Neen (ik kan gaan)  29%  [ 30 ]
Ja (ik kan niet gaan)  13%  [ 14 ]
Neen (ik kan niet gaan)  11%  [ 11 ]
Geen mening  2%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 104

Antwerp - E Aalst 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 35
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
eendrachter'80 schreef:
kunnen wij niet samen in Pierre Cornelisstadion naar de wedstrijd op tv kijken indien
deze match live uitgezonden wordt,
in plaats van op den bosuil.
zo heeft er onze club ook nog een financieel voordeel bij.

Op ZB alleszins zowiezo op groot scherm boycot of gene boycot.

14 Aug 2012, 10:16
Junior

Ik hoop dat de supportersclub allemaal op 1 lijn zitten en boycotten die handel.

14 Aug 2012, 10:18
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Spaar jullie euro's voor de terugmatch. Dat onze club dan ook maar 's 20 euro aanrekent i.p.v. de gebruikelijke 15 ...

14 Aug 2012, 10:27
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
Ik heb zonet alle afgevaardigde van de supportersclubs gemaild + bestuur EA.

Een afspraak ligt al vast voor donderdagavond bijeen te zitten om een algemene boycot te bekijken.
Kunnen ALLE supportersclubs hier aanwezig zijn? Indien je geen mail hebt gekregen mag je mij steeds bellen (0472.56.11.37) voor verdere info!

Tis enorm belangrijk dat ELKE supportersclub donderdag aanwezig is!

14 Aug 2012, 10:29
Vaste Waarde

Iendrachter90 schreef:
eendrachter'80 schreef:
kunnen wij niet samen in Pierre Cornelisstadion naar de wedstrijd op tv kijken indien
deze match live uitgezonden wordt,
in plaats van op den bosuil.
zo heeft er onze club ook nog een financieel voordeel bij.

Op ZB alleszins zowiezo op groot scherm boycot of gene boycot.

ik doe mee aan de boycot, en kom naar de ZB kijken !!!

14 Aug 2012, 10:34
Freak

Leeftijd: 35
Edit

14 Aug 2012, 10:38
Nationale Ploeg

Leeftijd: 33
Goh, ik ben eigenlijk tegen boycot om:

1) De supporters die toch willen/kunnen gaan worden ook gekloot (okeja, solidarieit etc.. dat wel maarja, tzullen er altijd zijn die toch perse willen gaan...)

2) Boycot haalt niks uit, ookal willen we iets duidelijk maken... ze trekken hun da gene zak aan...

14 Aug 2012, 10:46

Leeftijd: 11
Stijn schreef:
Smetje schreef:
Een eventuele boycot zou ook wel leuk zijn voor onze vele nieuwe spelers. Je tekent bij een traditieclub met een fantastische, grote en trouwe aanhang, maar de eerste competitiematch sta je er al alleen voor :hmm:

En neen, ik vind die last minute verschuivingen, hoge ticketprijzen en combiregelingen ook niet leuk. Maar ik weet dat het in eerste klasse op dat gebied nog veel slechter is en toch hoop ik er nog op dat we ooit weer naar eerste gaan. Moeten we dan alle uitwedstrijden boycotten mocht het ooit zover komen?

Alsof die spelers dat zo een enorme ramp zouden vinden?
Ik denk dat die daar alle begrip zouden voor hebben, en daar kan je evengoed een motivatie uit halen. Precies alsof de wereld zou vergaan als die match zonder supporters van ons zou plaatsvinden.

Ik vind zo een boycot wel leuk. Zo laten de supporters zien dat ze ook meetellen. Veel respect voor de manier waarop ze er in Standard al een paar keer in geslaagd zijn. Het lukt uiteraard niet altijd, maar je maakt je punt wel duidelijk.

Mij maakt het zelf niet uit. Ik pas voor combi-verplaatsingen, en zeker als ze dan nog eens 20 euro inkom vragen. Je bent (met bus bij) verdorie al 30 euro kwijt voor een avondje voetbal en dan heb je nog niks gedronken.

Wordt hoog tijd dat we eens een signaal geven dat zulke zaken niet langer kunnen, ze schijten op onze kop. Mensen doen veel moeite op 't werk om te kunnen gaan op woensdag en dan verleggen ze. We kunnen toch niet blijven met ons kloten laten spelen? Ik ben pro boycot, ik zou ook liever de ploeg steunen, maar we moeten durven doorzetten en foert zeggen tegen dit soort wantoestanden. Voor de mensen die bus inleggen is dit een slag in 't gezicht

14 Aug 2012, 10:48

luque schreef:
Jeroen schreef:
luque schreef:
Mij maakt het, met al dat combiregelgedoe, weinig uit. Ik ga er niet heen, punt. Ik ben geen crimineel en wens ook niet als zodanig te worden beschouwd/behandeld. Bakken bier slotvast leggen, hoe verzin je het jongens :wow: ?
Een match of drie, vier geen supporters in hun uitvak en dan eens zien of ze nog zo streng zullen zijn...

Anyway, hopelijk het zelfde scenario van vorig seizoen. Good luck gasten!

Uiteraard wél, het is niet de club zelf die zo'n maatregelen beslist.

Ok, daar heb je een punt. Blijft natuurlijk het feit dat er veel mensen in de kou blijven staan die gewoon een matchke voetbal willen gaan zien.

Als we niks ondernemen gaan die mensen nog veel in de kou staan in de toekomst

14 Aug 2012, 10:49
Freak

Leeftijd: 45
Iendrachtzot schreef:

1) De supporters die toch willen/kunnen gaan worden ook gekloot (okeja, solidarieit etc.. dat wel maarja, tzullen er altijd zijn die toch perse willen gaan...)

2) Boycot haalt niks uit, ookal willen we iets duidelijk maken... ze trekken hun da gene zak aan...

ieder zijn gedacht, maar van zo ne post zakt mijn broek af. :stom:

14 Aug 2012, 10:52

El Corredor schreef:
Iendrachtzot schreef:

ieder zijn gedacht, maar van zo ne post zakt mijn broek af. :stom:

wat moeten we dan doen? blijven toegeven aan die bobo's die geene zak verstand van voetbal hebben en geen fluit geven om supporters?

14 Aug 2012, 10:55
Nationale Ploeg

Dat gedoe met die combi-regeling, tot daar aan toe. Ik kan dat nog wel begrijpen als ik echt hard mijn best doe. Maar een week voor de match efkes de datum veranderen, op een weekdag? Speel met een ander zijn voeten he seg.

14 Aug 2012, 10:56
Nationale Ploeg

Leeftijd: 33
Nope, maar boycotten haalt ook niks uit, in eerste doen kvm en Standard dat al enkele seizoenen, zonder resultaat... Den bond en whatever wie allemaal trekt hun da geen Kl* aan... Ik begrijp jullie reactie uiteraard ook wel mariner. Moest men boycott wel degelijk iets uithalen was k ook direct voor...

14 Aug 2012, 11:09
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Dus als ge morgen 40,00 EUR moet betalen dan doet ge dat ook zomaar omdat "boycotten niets uithaalt" ?

Een leeg bezoekersvak met grote spandoeken contra de combiregeling, late matchverschuivingen en dure ticketprijzen. Communiceer dat op tijd en je zal sowieso wel in de nationale media verschijnen (voetbalwebsites gaan dit zeker oppikken en als je het goed aanpakt de nationale kranten ook wel).

14 Aug 2012, 11:14
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 40
WLM: [email protected]
Citeer:
De eerste competitiewedstrijd, R. Antwerp FC - S.C. Eendracht Aalst, is door de Kalendercommissie verplaatst van woensdag 22 augustus naar donderdag 23 augustus om 20u (uur onder voorbehoud).

De reden voor deze kalenderwijziging is dat Belgacom TV deze wedstrijd live wil uitzenden.

Het beeldrechtencontract dat onlangs werd afgesloten tussen Belgacom TV, de Liga en de clubs uit tweede nationale, en dat ook Eendracht Aalst financieel voordeel biedt, bepaalt onder andere dat competitiewedstrijden op vraag van Belgacom TV eventueel een kalenderwijziging kunnen ondergaan.

Het voorstel voor deze specifieke kalenderwijziging voor de wedstrijd op Antwerp echter heeft E.Aalst tot twee keer toe geweigerd, omwille van sportieve redenen (korte opeenvolging van wedstrijddagen) en omwille van het grote ongemak dat deze laattijdige kalenderwijziging veroorzaakt voor de supporters van Eendracht Aalst.

Toch werd door de Kalendercommissie, in samenspraak met Antwerp en Belgacom TV, de kalenderwijziging nu vastgelegd, zonder dat E.Aalst tot op heden hiervan via de officiële kanalen op de hoogte is gebracht.

E.Aalst wenst zich bij haar supporters te verontschuldigen voor eerdere andersluidende berichtgeving rond deze wedstrijd.

Om de supporters die door deze kalenderwijziging de wedstrijd niet kunnen bijwonen niet in de kou te laten staan, zal Antwerp - E.Aalst live te bekijken zijn op groot scherm in de kantine van het oefen- en jeugdcomplex Zandberg.

Blijkbaar weet de club ook nog officieel van iets? :? :?

14 Aug 2012, 11:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 494 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 33