Antwerp - E Aalst - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 494 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 33
 Antwerp - E Aalst 

Boycot ?
Peiling eindigde op 19 Aug 2012, 10:29
Ja (ik kan gaan)  45%  [ 47 ]
Neen (ik kan gaan)  29%  [ 30 ]
Ja (ik kan niet gaan)  13%  [ 14 ]
Neen (ik kan niet gaan)  11%  [ 11 ]
Geen mening  2%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 104

Antwerp - E Aalst 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 45
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
Iendrachtzot schreef:
Nope, maar boycotten haalt ook niks uit, in eerste doen kvm en Standard dat al enkele seizoenen, zonder resultaat... Den bond en whatever wie allemaal trekt hun da geen Kl* aan... Ik begrijp jullie reactie uiteraard ook wel mariner. Moest men boycott wel degelijk iets uithalen was k ook direct voor...

als ge genen boycot doet, gaat ge nooit weten of het iets uitdoet. Anders moet ge met uw testikels laten spelen...

luister hé, ik steun mijn ploeg ook overal maar die combiregelingen beginnen mijn keel uit te hangen. Groot scherm op de Zandberg, nog eens inkomsten voor de club qua drank en eten. Als ge liever 20 euro uitgeeft op den Aantwaarp voor op een bescheten bank te zitten... tja, dan zegt dat veel over jouw solidariteitsgevoel!

14 Aug 2012, 11:15
forumlegende

Ik ben ook voor een boycot, maar wat gaat er dan gebeuren? Iedereen voor het (groot) scherm kijken naar...Belgacom, de enige reden waarom de match verlegd wordt. Beetje hypocriet, niet?

14 Aug 2012, 11:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
Jeroen schreef:
Dus als ge morgen 40,00 EUR moet betalen dan doet ge dat ook zomaar omdat "boycotten niets uithaalt" ?

Een leeg bezoekersvak met grote spandoeken contra de combiregeling, late matchverschuivingen en dure ticketprijzen. Communiceer dat op tijd en je zal sowieso wel in de nationale media verschijnen (voetbalwebsites gaan dit zeker oppikken en als je het goed aanpakt de nationale kranten ook wel).

We zijn al aant bekijken wat voor ludieks we eventueel op 1 groot spandoek kunnen zetten, MAAR je kan daar niet eender wat opzetten! Als het te provocerend is t.o.v. belgacom tv kunnen zij makelijk aan de politie vragen die doek te verwijderen nog voor zij hem nog maar in beeld zullen brengen...

Eerst zien of de boycot er komt, tzal ni makelijk zijn om alle supportersclubs op 1 lijn te krijgen!
Dan zien voor een ludieke-dubbelzinnige boodschap op een doek te zetten, die duidelijk is maar toch niet meteen zal worden verwijdert.
Daarna nog zien dat Vantjen die wilt meepakken, en in het lege bezoekersvak kan/wil gaan leggen ;)

14 Aug 2012, 11:20
toevallige voorbijganger

Iendrachtzot schreef:
Nope, maar boycotten haalt ook niks uit, in eerste doen kvm en Standard dat al enkele seizoenen, zonder resultaat... Den bond en whatever wie allemaal trekt hun da geen Kl* aan... Ik begrijp jullie reactie uiteraard ook wel mariner. Moest men boycott wel degelijk iets uithalen was k ook direct voor...

iendrachtzot in geval van boycot rijd gij wel tot in antwerp e en zettn we ons in onze companie bij den antwerp

14 Aug 2012, 11:22
Freak

Leeftijd: 42
hansken schreef:
Ik heb zonet alle afgevaardigde van de supportersclubs gemaild + bestuur EA.

Een afspraak ligt al vast voor donderdagavond bijeen te zitten om een algemene boycot te bekijken.
Kunnen ALLE supportersclubs hier aanwezig zijn? Indien je geen mail hebt gekregen mag je mij steeds bellen (0472.56.11.37) voor verdere info!

Tis enorm belangrijk dat ELKE supportersclub donderdag aanwezig is!

Voor de zekerheid: hierop staan de actuele contactgegevens vd spionkop : http://www.spionkopaalst.com/inschrijvingen.html
Deze zijn onlangs veranderd

14 Aug 2012, 11:24
Freak

Leeftijd: 42
Ge zou moeten kunnen rijden met den bus en allemaal op die parking blijven staan buiten. Maar zal ook ni haalbaar zijn doordat ge een ticket moet kopen vooraf. 20 tickets verkopen en 1000 man met den bus laten toekomen :wow: :D

14 Aug 2012, 11:26
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Ik ben op het tijdstip van de match op verlof.
Ik was anders zeker gaan kijken.
Maar nu op het laatste de match nog verschuiven? (n)
Nee, daar zou ik ook voor passen.
Boycotten zou hier dus weldegelijk op zijn plaats zijn!!

14 Aug 2012, 11:28

Verbechio schreef:
hansken schreef:
Ik heb zonet alle afgevaardigde van de supportersclubs gemaild + bestuur EA.

Een afspraak ligt al vast voor donderdagavond bijeen te zitten om een algemene boycot te bekijken.
Kunnen ALLE supportersclubs hier aanwezig zijn? Indien je geen mail hebt gekregen mag je mij steeds bellen (0472.56.11.37) voor verdere info!

Tis enorm belangrijk dat ELKE supportersclub donderdag aanwezig is!

Voor de zekerheid: hierop staan de actuele contactgegevens vd spionkop : http://www.spionkopaalst.com/inschrijvingen.html
Deze zijn onlangs veranderd

Zijn bij deze ook op de hoogte gebracht

14 Aug 2012, 11:38
Reserve

ik weet niet wat ik er moet van denken, enerzijds wil ik zeker solidair zijn(en zou ik een boycot zeker kunnen begrijpen) anderzijds wil ik doodgraag die eerste wedstrijd zien... kzal wel horen wat de supporterclubs beslissen

14 Aug 2012, 12:11

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Stel dat de bus maatschappijen nu ook nog eens moeilijk gaan doen en schade vergoeding vragen voor het annuleren van hun bus,wie gaat da weer moeten betalen?
Da ze ginder op den Antwerp een raap uittrekken en alst kleintjes zijn twee.

14 Aug 2012, 12:23
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
ik vind dat clubs hier dringend eens moeten over samenzitten. clubbesturen kunnen collectief ook een actie op poten zetten waarbij men vraagt om in overleg met de politie te kijken naar geschiktere oplossingen dan de van de pot gerukte combiregelingen. want het is werkelijk met een kanon naar een mug schieten dat men doet.

samen met een beperkt percentage relschophobbyisten worden alle andere supporters mee gestraft. wie kan dat logisch vinden? dit moet inderdaad op nationaal niveau opengetrokken worden. sportland? mijn gat!

en dat ze dan teggelijk ook een redelijke afspraken maken ivm ticketprijzen.

ik vermoed dat heel veel zaken niet of nooit zullen gebeuren wegens een gebrek aan solidariteit tussen alle tweedeklassers, en zolang die er niet is, is alles hierboven een verloren zaak

mijn vrouw en ik gaan heel graag kijken, naar antwerp, maar om daar bij voorbaat ongeveer 55 euro te betalen (zonder naft voor de gigantisch absurde omweg naar aalst en zonder drank gerekend),en om dan vervolgens gedeporteerd te worden naar een plek 15km verwijderd van mijn eigen deur,... laat het maar al.

14 Aug 2012, 12:48
Nationale Ploeg

Eveneens voor de boycot, ik ging normaal gezien gaan maar voor donderdag pas ik. :wave:

14 Aug 2012, 12:58
nieuw in de eerste ploeg

Ik ga sowieso.Als je iedere keer moet boycotten als een wedstrijd zal verplaatst worden dan gaan we nog moeten thuisblijven.Ge moet uw madam niet veel gewoon gemaken.Voor je het weet mag je verplaatsingen vergeten.
Overigens is er voorlopig een meerderheid om te gaan.

14 Aug 2012, 13:06
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
ja bon, zo gaat er niets veranderen he, als je 't allemaal gewoon maar blijft slikken.

voor dergelijke prijzen kan je (benzinekost) inbegrepen naar matchen van dortmund of munchengladbach gaan kijken hé. het gaat hier om 2eklasse voetbal in België zeg, en dan die overdreven maatregelen. nog efkes en ze schieten nen unieke nummer in uw oor gelijk bij een koei, voor ze u op den bus duwen.

dat de ordediensten gewoon hun job eens zouden doen hé...
om nog eens te vergelijken met duitsland: na de match nurnberg tegen mgladbach waren er zo 'n stuk of 10 "50cents van den aldi" die ook nekeer gingen relschoppen. nog voor ze goe en wel hun boksmatch konden inzetten lagen er al een stuk of 7 flikken in gevechtsuitrusting op, en hadden ze een matrak tegen hunnen acné-neus. zo mak als een lammeke waren ze. Maar goed, hier moet vooral veel om de zaak heen gelopen worden.

14 Aug 2012, 13:15
Freak

Leeftijd: 45
lolo4ever schreef:
Ik ga sowieso.Als je iedere keer moet boycotten als een wedstrijd zal verplaatst worden dan gaan we nog moeten thuisblijven.Ge moet uw madam niet veel gewoon gemaken.Voor je het weet mag je verplaatsingen vergeten.
Overigens is er voorlopig een meerderheid om te gaan.

en jij hebt ALLE supportersclubs al gehoord of wat? :hmm:

14 Aug 2012, 13:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 494 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 33