Antwerp - E Aalst - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 494 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 33
 Antwerp - E Aalst 

Boycot ?
Peiling eindigde op 19 Aug 2012, 10:29
Ja (ik kan gaan)  45%  [ 47 ]
Neen (ik kan gaan)  29%  [ 30 ]
Ja (ik kan niet gaan)  13%  [ 14 ]
Neen (ik kan niet gaan)  11%  [ 11 ]
Geen mening  2%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 104

Antwerp - E Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
Bericht Re: Antwerp - E Aalst
Voor mij maakt het niet uit aangezien ik toch een ganse week verlof heb maar ben toch pro boycot.
Het haalt mss niets uit en het geld zal altijd wel zegevieren in het voetbal maar we zullen toch een statement maken dat ze met ons niet moeten sollen + dat ge respect van andere ploegen gaat krijgen voor dergelijke actie.

Sowieso gaan er al veel mensen moeten passen door deze verschuivingen. Ik heb dan liever een volledige boycot dan misschien met 150 bezoekende supporters nr de bosuil te trekken..

hopelijk wordt een eendrachtig besluit genomen waar we allemaal achterstaan!

14 Aug 2012, 13:22
nieuw in de eerste ploeg

El Corredor schreef:
lolo4ever schreef:
Ik ga sowieso.Als je iedere keer moet boycotten als een wedstrijd zal verplaatst worden dan gaan we nog moeten thuisblijven.Ge moet uw madam niet veel gewoon gemaken.Voor je het weet mag je verplaatsingen vergeten.
Overigens is er voorlopig een meerderheid om te gaan.

en jij hebt ALLE supportersclubs al gehoord of wat? :hmm:

Voorlopig volgens de poll dus.
Ja, en sommige matchen wil ik absoluut live meemaken al moet ik mij een kaartje via een Antwerpsup aanschaffen.Sorry.

14 Aug 2012, 13:31
Freak

Leeftijd: 45
lolo4ever schreef:
El Corredor schreef:
lolo4ever schreef:
Ik ga sowieso.Als je iedere keer moet boycotten als een wedstrijd zal verplaatst worden dan gaan we nog moeten thuisblijven.Ge moet uw madam niet veel gewoon gemaken.Voor je het weet mag je verplaatsingen vergeten.
Overigens is er voorlopig een meerderheid om te gaan.

Ja, en sommige matchen wil ik absoluut live meemaken al moet ik mij een kaartje via een Antwerpsup aanschaffen.Sorry.

:D

28 van de 42 stemmen zijn voor een boycot toch...

14 Aug 2012, 13:33
Freak

Leeftijd: 42
Heel moeilijke situatie voor de supportersclubs volgens mij.
Zij beslissen dus voor iedereen waardoor er altijd ontevredenen zullen zijn.

14 Aug 2012, 13:34
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
donderdagavond zullen alle supportersclubs samen beslissen of er een algemene boycot komt of niet..
voorlopig dus nog geen boycot, maar als ge de poll hier bekijkt, en ik zo de meningen van verschillende supporetrsclubs al heb gehoord, ziet het er naar uit dat de boycot er komt.

het alternatief zal het grote scherm op zandberg zijn, zo kunt ge nog alyijd zeggen tegen u vrouw da ge naar de voetbal gaat ;-)

14 Aug 2012, 13:46
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Ik denk dat er sommigen de poll verkeerd interpreteren en bijgevolg ook verkeerd stemmen.

Ja betekent dat ge voor de boycot zijt. Nee betekent dat ge er tegen zijt.

Poll is misschien niet al te gelukkig opgesteld (rekening houdend met het niveau van de supporter die op verplaatsingen meegaat).

14 Aug 2012, 13:53
nieuw in de eerste ploeg

El Corredor schreef:
lolo4ever schreef:
El Corredor schreef:

Je hebt gelijk.Maar toch wel misleidende vraagstelling.
Voor mij overigens geen probleem als er geboycot wordt.Maar als er neem nu 400 mensen willen gaan en 500 willen boycotten moeten die 400 dan thuisblijven.Persoonlijk ben ik er niet voor dat een meerderheid de
minderheid haar wil oplegt hoewel die meerderheid daar niets mee te winnen heeft.Dat heeft niks met democratie te maken.
Overigens vind ik de donderdagavond gemakkelijker om de brug te maken.Maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen.

14 Aug 2012, 13:55
forumlegende

Ok dan wordt er op het groot scherm gekeken...maar Belgacom zendt de match uit. Dus eigenlijk hebben zij wat ze willen want er zit meer volk te kijken dan voor de verplaatsing van de wedstrijd...

14 Aug 2012, 13:56
Reserve

tympanum2 schreef:
Ok dan wordt er op het groot scherm gekeken...maar Belgacom zendt de match uit. Dus eigenlijk hebben zij wat ze willen want er zit meer volk te kijken dan voor de verplaatsing van de wedstrijd...

idd belgacom krijgt exact wat ze willen, meer kijkers...

14 Aug 2012, 13:58
Freak

Leeftijd: 45
lolo4ever schreef:
El Corredor schreef:
lolo4ever schreef:

Je hebt gelijk.Maar toch wel misleidende vraagstelling.
Voor mij overigens geen probleem als er geboycot wordt.Maar als er neem nu 400 mensen willen gaan en 500 willen boycotten moeten die 400 dan thuisblijven.Persoonlijk ben ik er niet voor dat een meerderheid de
minderheid haar wil oplegt hoewel die meerderheid daar niets mee te winnen heeft.Dat heeft niks met democratie te maken.
Overigens vind ik de donderdagavond gemakkelijker om de brug te maken.Maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen.

het vetgedrukte moet ge wel efkes herlezen beste vriend.

in een democratie legt de minderheid zich neer bij wat de meerderheid beslist, dat noemen ze "stemmen" of "verkiezingen" bij uitbreiding. Maar als ik zie dat je de poll al niet begrepen hebt, is democratie of solidariteit misschien ook iets te moeilijk om te snappen. :D

14 Aug 2012, 13:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

ik denk dat sommige het hier wat verkeerd begrijpen..
het kan mij geen klote schelen dat belgacom/telenet of wie dan ook die match uitzend.
het gaat erom dat ze niet zomaar wedstrijden mogen verschuiven, waardoor heel veel mensen moeten schuiven met hun werk etc...
daarom zou ik die boycot een goed signaal vinden. laten zien dat we dit geen normale gang van zaken vinden! hopelijk komt er hierdoor een afspraak tussen belgacom en de clubs dat men niet meer wedstrijdenmag verschuiven tot 14dagen voor een wedstrijd.. zoiets zou al een grote stap in de goeie richting zijn...

14 Aug 2012, 14:03
Vaste Waarde

We kunnen dan donderdagavond op de zandberg gezamelijk naar telenet kijken ipv belgacom ze geven ''meisjes in Tirol part IV''...

14 Aug 2012, 14:07
Vaste Waarde

filibert schreef:
tympanum2 schreef:

Niet waar, want allemaal op de zandberg = 1 kijker extra voor Belgacom, want ze kunnen niet weten hoeveel man er voor een groot scherm staat hé :lol:

14 Aug 2012, 14:26
Reserve

anathema76 schreef:
filibert schreef:
tympanum2 schreef:

Niet waar, want allemaal op de zandberg = 1 kijker extra voor Belgacom, want ze kunnen niet weten hoeveel man er voor een groot scherm staat hé :lol:

kdenk niet dat iedereen naar den zandberg gaat gaan hé :) pfff ik heb hier een brave ziel kunnen vinden die haar shift met mij wil ruilen, dus ik kan in principe den donderdag ook gaan

14 Aug 2012, 14:29
Nationale Ploeg

Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Ik leg mij neer bij de beslissing van de supporterclubs... Al ben ik eerder voorstander van een luidruchtige "in your face" actie...

14 Aug 2012, 14:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 494 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 33